CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Saturday, July 21, 2012

ZUHUD BULAN RAMADHAN! KERETA RASMI MENTERI BESAR KEDAH BERHARGA RM800,000!!!

Azizan Abdul Razak terus dibalun kiri dan kanan. Bukan oleh UMNO dan Barisan Nasional tetapi daripada kalangan PAS dan Pakatan Rakyat. Dari isu kuasa sebagai Menteri Besar Kedah, kemudian beberapa pendapat Azizan Abdul Razak yang dilihat membelakangkan Pakatan Rakyat, khususnya Buku Jingga sehinggalah kepada perlantikan Exco Kedah dengan Phahrolrazi Zawawi cuba menggulingkan Azizan Abdul Razak, sehinggalah yang mutakhir, Azizan Abdul Razak menentang PAS Pusat dan dasar-dasar terhadap penyenaraian saham-saham FGVH menerusi pemilikan 500,000 unit saham berkenaan oleh PKNK. 
Kini, satu lagi pendedahan dibuat oleh puak-puak PAS dan Pakatan Rakyat yang cuba untuk menunjukkan Menteri Besar Kedah melakukan pembaziran wang rakyat. 
Kenderaan mewah berjenama Mercedez Benz bernombor pendaftaran KCX 8 yang digunakan oleh Menteri Besar Kedah sebagai KENDERAAN RASMI berharga RM800,000 kini terpampang dalam beberapa risalah yang ditemui di selatan Kedah dan diedarkan oleh puak-puak yang berketayap putih berlambangkan logo PAS.... baca selanjutnya di KEDAHAN69ERS.COM

12 comments:

  1. Ptt la rakyat negeri kedah merungut sbb x dapat peruntukan yg cukup... Rupa2 nya ada udang disebalik batu.. Kan bagus klu duit tu disesekahkan @ digunakan utk perkara yg lebih penting lg.. Bayangkan PM sendiri menggunakan kenderaan nasional sbgai kenderaan rasmi...

    ReplyDelete
  2. Oh bila da rosmah pakai brg mahal2 ckit ramai yg tak puas hati mata terbeliak.... Tp bila org pas pakai semua tutup mata padahal buat2 tak nampak je kan.... Wei ds rosmah tu lg byk dia buat keja dr azizan abdul razak ni nama dia pun aku tak pnh dgr buat keja2 yg elok... Emm ni lah manusia bila org jahat membazir tak pe sbb dia pas comfirm mak syurga ds rismah tak blh sbb dia bn kan

    ReplyDelete
  3. okaylah tu baru RM 800 ribu JE kan? ,Kalau PAS pakai kereta mahal-mahal takpa,tapi rosmah pakai dah jadi isu kan? double stardard betul korang ni. Peruntukan diberikan untuk rakyat hang dok telan pi bayar kereta hang kahkahkah celako betuii! hah memang bagui la lepas ni kita sokong pas lagi kasi dorang punya orang kaya kita merempat tepi jalan baru best kan!?

    ReplyDelete
  4. Ptt lah aku tgk kedah tu buruk je... Sbb semua duit menteri besar ambik beli keta... Smmm cian aku tgk penduduk kat kedah krg bodoh2 je mcm org kg miskin dia kata jgn membazir tp dia sendiri blh pKai s class ko ada???? Kome pk lah sendiri perlu ke pakai keta mahL2 mcm tu.. Baik duit tu dia naik taraf kan kedah...bg elok jalan2 kat sana tu buat tempat2 yg menarik utk dibangga kan negeri kome tu.. Bkn beli brg yg membangga kan diri sendiri je... Sebagai pemimpin kita perlu utama kan rakyat dulu

    ReplyDelete
  5. itu milik begeri bukan milik dia. tak la sampai 250juta letak lembu dalam kondo. Kalau UMNO kata 800kmesti yang benar 50ksajasebab UMNO matematik fail

    ReplyDelete
    Replies
    1. merepek tahap bangang...kesian3

      Delete
  6. Bodoh , lembu tu loan lah kena bayar balik ni korang sapu rm 800 ribu apa cerita? Bukan korang bayar balik? Jual pun berapa je dapat kahkahkah

    ReplyDelete
  7. aku pelik ah dgn pembangkang nie bila tang diaorg pakai mahal mana pun x membazir tp kalau nak repair jalan atau membangungkan kedah membazir kata pas..pas nie sek kat mana ek sbb bodoh sgt xleh bezakan mana yg bazir..Ingatan hamba kpd rakyat Kedah Jgn mudah terpedaya dgn janji manis apatah lagi dari org berperwatakan alim, menggunakan firman dan hadith (telah diubahsuai utk kepentingan lain),bersopan santun (lakonan) kerana ini adalah jelmaan Syaitan mengikut hawa nafsu.Akhirnya ingat mereka adalah MANUSIA BERNAFSU dan tak lari dari SIFAT MUNAFIQ

    ReplyDelete
  8. nie la politik nama nya...lau ada menteri mcnie...kebulur la rakyat smua...y miskin akn trus idop miskin smpai mati...lau yg kaya trus kaya...2pow yg kaya mcnie la...gna dit rakyat untk kesenagan sndri

    ReplyDelete
  9. Wow! 800k bro! aku tengok biasa je? xkan kereta mercedes S350 sampai 800k? aahla, harge sebenar kereta tu 850k kalau tengok brochure die dekat internet la... (untuk cgi blue efficiency)... kalau yang biasa baru 835k... duit ko ke azizan? ataupun duit kerjaan negeri? lepas tu komplen kata kerajaan pusat tak bagi peruntukan...

    ReplyDelete
  10. pe ni MB kedah,smp dekat sejuta harge keta ko tu.....banyak duit ko smp leh beli keta tu,mane lu cilup brader......patut la rakyat negeri kedah kata x dapat peruntukan yg cukup,duit rakyat lu gune bli keta.....pakai la keta nasional tuk keta rasmi,ni nk pakai mercedes....PAS kate jgn membazir,skrg ni pe cite wei.....dasar manusia yg suke songlap duit,pastu tuduh org lain mkn duit

    ReplyDelete
  11. ishk3... teruk betul... pentingkan diri dari rakyat. 800k bnyk lg blh buat peruntukan untuk rakyat. ni la manusia bila da berada di ats. lupa diri.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!