CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Wednesday, July 25, 2012

YAHOO LAGI! PM UMUM BONUS UNTUK KAKITANGAN DAN PERSARA KERAJAAN!

PM umum bonus setengah bulan gaji dgn bayaran minimum RM500 kpd penjawat awam & bayaran khas RM500 utk pesara kerajaan; bayaran pada 9 0gos

Alhamdulillah! Hidup PM!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

39 comments:

  1. Terima Kasih PM.
    Hidup BN

    ReplyDelete
  2. Syukur alhamdulillah..trima kasih PM.

    ReplyDelete
  3. Thanks a lot PM.. We love u so much

    ReplyDelete
  4. saya bukan kerja kerajaan. tapi nak bagi pendapat kenapa setengah bulan gaji minimum 500. adakah itu merugikan? kan lebih elok kalau setengah bulan gaji max 500.. baru la tak membazir dato seri

    ReplyDelete
  5. Sape suruh ko x keje dgn kerajaan..... Salah PM ke klu ko x dapat????? Lain kali pendapat mcm ko ni ptt masuk dlm ruangan majalah hiburan....lg satu cek nak bgtau ni yg duit dia byr tu pun dgn duit kerajaan.. So bila rakyat dah dapt bonus tu rakyat akan berbelanja bila rakyat dah berbelanja secara tigak langsung akan meningkatkan ekonomi negara.. Ada faham!!!!! Lgpun ko kena filir jugak org yg bergaji rendah.. Klu gaji dia bawah seribu, mcm mana nak berbelanja klu dapat bonus max 500,,,,, ko ni bangang ke apa??? Itulah jd sgt pengikut pakatan.... Bonus pun x dapat..... Faham x????

    ReplyDelete
  6. TQVM DS NAJIB,semoga DS dirahmati ALLAH,saya sokong UMNO/BN dulu kini dan selamanya

    ReplyDelete
  7. Terimakasih PM. Alhamdulillah dan syukur kepada Allah s.w.t yg mengurniakan pemimpin berjiwa rakyat.

    ReplyDelete
  8. itu pun mereka tak faham bahawa kerajaan sangat prihatin. janganlah pulak dapat duit tu buat demo. jangan digigit tangan yang memberi makan.

    ReplyDelete
  9. Bila UMNObabi bagi bonus bermakna pilihanraya dah dekat. Takkan senang2 UMNO pura2 kisah tentang rakyat.Ayuh kita kambus UMNO dalam kuburnya di pilihanraya nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. cemburu nampakkk...

      Delete
  10. amboi kak beda happy nampak..dapat bonus gak ke????ampu lebih plak dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka hati aq la... Free country ma...

      Delete
  11. yg ko ssh hati sgt ni napa beb...duit kerajaan bkn duit ko pun klu dia bg kat rakyat napa masih ada yg tak puas hati lg...ni lah rakyat yg tak kenang budi...pentingkan diri...cuba pk klu ko tak kerja kerajaan ko tak dpt tp mak ko ke bpk ko ke...pak cik ko ke makcik ko ke kompem sorang mesti ada yg keja ketrajaan gak kan so apa slh ko der??????

    ReplyDelete
  12. Syukur Alhamdullillah.....aku pesara pun dapat rezeki tambahan untuk Raya!!!!
    TERIMA KASIH PM!!!!!
    HIBUP BN!!!!
    RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN!!!

    ReplyDelete
  13. syukur alhamdullilah semoga allah panjang kan lg umur pm kita...byk sungguh beliau bantu kita...saya amat gembira kerana ada pemimpin seperti datuk sri najib....

    ReplyDelete
  14. alhamdulilah bertuahnya duduk ditempat yang benar kita patut rasa bershkur dgan apa yang kerajaan beri pada kita higga ke hari ini terima kasih pada pm kita. dan hidup BN

    ReplyDelete
  15. ala kome cite byk tp yg cite byk ni pun keja kerajaan bila dpt bonus je happy tp kutuk kerajaan lg...ni semua haram jadah punya bangsa.....tak pnh bersyukur dgn apa yg dpt....aku rasa lah kan kebykkan org yg tak kenang budi ikot pembangkang ni org kerajaan lah...aku harap pas ni kome semua pk2 lah klu pembangkNAG TEMPAT PM SKRG NI DIA AKN BG KE APA YG PM KITA BG SKRG....jangan harap ler.....

    ReplyDelete
  16. wakakaka u jelly paktan?
    sapa suh hampa anti kerajaan sgt?

    ReplyDelete
  17. bila umno bg bonus kata mcm2 lg...tp aku tgk klu xdekat nak pilihan raya pun pm ttp bg kesenangan kat kita...selama ni aku ddk kat malaysia ni tak pnh rasa kesusahan yg teruk mcm negara lain dapat...aku bersyukur selama ni umno perintah negara kita aman je...

    ReplyDelete
  18. Allhamdulillah.....beban orang golongan rendah yang kerja kerajaan dpt diringankan

    ReplyDelete
  19. Kalau Pakatan bagi bonus tuh boley la cyber troopers die menyalak nie apa pakatan bagi?
    bagi robek lubang ponggong org ade ar
    hak tuih tuih tuih

    ReplyDelete
  20. hati byk senang lah kwn2 kita blh mkn kfc yahooo..saya sgt syg pm kita lah mcm2 dia kasi sama kita lah sapa tarak suka boleh pigi mati tak mau kutuk saya punya pm ha...saya syg dia terima kasih datuk sri najib

    ReplyDelete
  21. Bukan ke setiap tahun kakitangan kerajaan dapat bonus raya setengah bulan? Apa kena mengena dengan pilihanraya pulak ni anaon bahalol oi? Sial la pakatan kimak ni

    ReplyDelete
  22. terima kasih PM...
    bgga sbb ada PM mcm nie..

    ReplyDelete
  23. anon 7:52 PM,
    yg hang dok terbakar nie pasal pa..
    jeles ke ha sbb Pakatan hang tu tak bagi mcm mn PM bg kn sbb tu hang dok melalak mcm anjing yg tak dapat makan!
    kita tgk je nnt sapa yg kambus sapa dalam kubur di pilihanraya nnt!
    jgn terkejut sudahlah..

    ReplyDelete
  24. TERIMA KASIH PM..PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT

    ReplyDelete
  25. WALAUPUN AKU BKN BEKERJA DGN KERAJAAN TAPI AKU TUNPANG GEMBIRA BAGI PIHAK ORG YG KERJA DGN KERAJAAN. APA LAGI KRG NAK KERAJAAN KITA BYK MEMBANTU KITA SEBENARNYA. TERIMA PM DAN HIDUP UMNO UTK MASA DEPAN ANAK CUCU KITA.

    ReplyDelete
  26. SEUMUR HIDUP AKU TAK PERNAH MENGUNDI, TAPI INI KALI PERTAMA AKU RASA NAK SOKONG BARISAN UMNO KERANA AKU DAPAT BYK MANFAAT DARI DS NAJIB DAN BELIAU TELAH MENYEDARKAN AKU TENTANG TANGGUNGJAWAB AKU TERHADAP NEGARA N AKU AKAN DOAKAN SEMOGA UMNO MENANG KALI INI DAN AKU PASTI UMNO MENANG PRU 13. HIDUP UMNO DAN AKU AKAN PASTIKAN SELURUH KETURUNAN AKU UNDI BARISAN NASIONAL.

    ReplyDelete
  27. TERIMA KASIH PM KERAMU BYK ORG DAPAT MENYAMBUT RAYA DLM GEMBIRA DAN DAPAT MEMBANTU SEDIKIT SEBANYAK MENGURANGKAN BEBAN YG DIPIKUL OLEH RAKYAT. AKU HARAP PIHAK SWASTA DAPAT SEDIKIT SEBANYAK PENGAJARAN DARI APA YG KERAJAAN BAGI PADA KAKITANGAN MEREKA.

    ReplyDelete
  28. Shopping la untuk raya! inilah masanya pon! cayalah! separuh bulan tuu!

    ReplyDelete
  29. Anonymous said...
    saya bukan kerja kerajaan. tapi nak bagi pendapat kenapa setengah bulan gaji minimum 500. adakah itu merugikan? kan lebih elok kalau setengah bulan gaji max 500.. baru la tak membazir dato seri

    July 25, 2012 7:14 PM

    ada jugak yang xpuas hati... masalah betul... dah bagi duit masih menyalak!

    ReplyDelete
  30. wah bestnye...bguslh PM..
    terima kasih bnyk2...
    mmg sgt2 membantu tmbh2 bg org2 yg berpendapatan rndh mcm sy nie..
    Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  31. yeah! ko tengok la nanti... orang yang no 1 kutok kerajaan dia lah no 1 sekali akan happy dapat duit kemudian sambung kutok lagi... ramai weh orang camtu...

    ReplyDelete
  32. tq PM,mmg time2 raye ni perlukan duit yg lebih.....aq sure pembangkang akn kate ni satu rasuah,ni semua propaganda.....ni semua taktik PM nk menang PRU13,ni semua taktik nk menang hati rakyat.....PM buat semua ni coz dia nk tolong rakyat dia,dia prihatin dengan rakyat......pembangkang tau menyalak saja,tolong rakyat jgn harap la......pembangkang ni nk buat fitnah mmg pandai,nk rosakkan negara pun mereka sngt pandai

    ReplyDelete
  33. Dah dasar jamban pakatan.. Bak kata tunku aziz, semua apa yang kerajaan buat dia orang Akan bangkang... K alau part dia setakat beri air belasan ringgit kan main kecohny-

    ReplyDelete
  34. Assalamualaikum semua.. Bg yg dpt bonus bersyukurklah kita dengan rezeki yg ada.. Bg yg x dpt pun patut bersyukur krn bnyk yg tlh kita perolehi secara langsung atau tdk.. benda yg baik biarkanlah.. Yg blm tentu ntahkan ada ntahkan tidak.. Semoga Melayu akan bersatu suatu hari nanti.. InsyaAllah.. Hanya dgn izinNya shj seseorang itu blh menjadi pemimpin.. Allah akan menaikkan darjat orang yg berilmu itu beberapa darjat.. So kalau kita x terpilih maka muhasabah dirilah kita.. mgkn ilmu kita x memadai..Fikir2kanlah..

    ReplyDelete
  35. ha gua xnk dgr nti kta kerajaan bg rasuah plak...pakatan2 nie pndai butar belit tp dorg gak yg ambk duet...berterima klasih la ngn kerajaan....nie bru btoi pnya tlg rakyat bkn mcm kt kedah kubur pow dorg balun demi perut sendri

    ReplyDelete
  36. semakin menyalak la pembangkang , kerajaan bagi duit pun menyalak , tak dibagi lagilah datang gila mereka !

    harapkan pembangkang apa ada , janji janji ..janji dan janji , habuk pun tarak !

    paling ada pun lubang kunyit ....

    ReplyDelete
  37. syukur alhamdulillah...kerajaan memang menghargai kaki tangan kerajaan...mmg bertuahlah berkerja di sektor kerajaan....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!