WTF! FARID ISMETH EMIR DIBAYAR UNTUK BUAT PENGAKUAN?



KLIK SINI

22 Responses to "WTF! FARID ISMETH EMIR DIBAYAR UNTUK BUAT PENGAKUAN?"

  1. wow!!!!!!tak habis-habis pembangkang nie..difitnahnya pulak farid dibayar..tengok bodoh betul pembangkang haram jadah nie..FARID siap bersumapah dengan nama ALLAH tp ada lg pencacai pakatan haram buat publisiti murahan..sungguh memalukan mcm mental jer....

    ReplyDelete
  2. dah2 pembangkang nk wt cite pn,di bulan yg mulia ni baik korang buat cite yg berfaedah...

    farid dh bersumpah dgn nama allah,korang msh nk fitnah pulak farid di byr untk wt pengakuan...
    nk cari publisiti sekalipun jgn jd bodoh cmni...hahaha

    ReplyDelete
  3. yang paling aku geli hati dengan pembangkang dia sanggup guna WIKIPEDIA untuk menipu rakyat! WIKIPEDIA! korang pergi tanya mana-mana institusi pendidikan, terima tak wikipedia? kalau yang terima tu, kemungkinan besar pendidikan tidak berkualiti!

    ReplyDelete
  4. fitnah dibayar pulak?? tak akan berhenti pakatan rakyat ni dari cubaan menjatuhkan DS Rosmah.. persoalannya, mengapa jatuhkan Rosmah? adakah pembangkang takut dengan usaha-usaha yang Najib sudah buat?

    ReplyDelete
  5. isu betty chiew terus wan azizah datang... sokongan a konon... DS Rosmah? walaupun telah dikutuk, diherdik, difitnah beliau terus memperjuangkan hak rakyat dengan program permatanya, denagn memberi peluang kedua pada mat2 rempit mengubah hidup mereka menjadi lebih berguna... ada betty chiew atau wan azizah buat cam tu? sembang saja taw...

    ReplyDelete
  6. alamak bro.

    bulan puasa ni apsal guna 'WTF' pulak? tak manis la... tapi gua tukar ertinya kepada 'Wa Tak Faham'.

    apa pun, pembangkang ni makin banyak dosa pada bulan yg mulia ni kalau tak berhenti memfitnah orang.

    wallahualam...

    ReplyDelete
  7. Ameno World:

    PEHHhhh..

    Bukan ex husband rosmah mansur pun. So dari mana gosip neh timbul geng? Aku siap percaya lagi. Tak boleh blah betul. Adoiiiiii tak pasal2 aku dah terbuat dosa kat rosmah mansur. Adehhhh tak pasal2 kena minta maaf pula kat rosmah mansur.

    Wahai cik rosmah mansur yang comel dan cantik molek, maafkan lah saya kerana tersangka bahawa mem dan encik farid adalah bekas suami isteri.

    Ampunnnnnnn rosmah.. ampunnn

    Sempena bulan ramadhan neh jangan simpan dendam oke. Ingat rosmah, i anak angkat U. I bukan orang asing oke. So maafkanlah i oke.

    kah kah kah

    Dalam masa yang sama, wikipedia tue kena diperbetulkan gak beb. Bayangkan berapa ramai yang percayakan hal neh?

    Sapa lak yang pandai2 kenakan rosmah dan najib sampai dengan aku2 sekali terkena. Dem..

    Cili Padi: Spin punya spin akhirnya blogger takda jantina iaitu Ameno World meminta maaf dengan muka tak malunya kepada DS Rosmah . Sudah kantoi baru mau minta maaf hah? Kalau tarak kantoi selagi tu hang dok sebar fitnah merata-rata. Harami betul Ameno World ni. Dia punya orang yang buat Wikipedia tapi dia buat-buat tak tau! Kahkahkah ! Nak buat wayang pun tak reti lah blogger takda jantina ni. Dahlah bapok bodoh pula tu ! Nampaknya ameno world hampir nak jumpa jantina ! kahkahkah!

    ReplyDelete
  8. Kita sudah sedia maklum bahawa yang selalu buat fitnah dan tuduhan palsu seperti dalam kes Betty Chew dan YAB Lim Guan Eng adalah parti UMNO yang tidal releven lagi.Tetapi malangnya penyakit ini sudah merebak keparti lain pula.

    ReplyDelete
  9. aq dah agak sngt yg pembangkang akan kata farid dibayar tuk tutup kebenaran,agak2 la kalau nk spin cerita pun wahai pembangkang yang bodoh......dasar parti yang suke buat fitnah,samapai ke mampos pun mereka akan buat fitnah.....bulan pose ni pun si pembangkang yg beragama islam x takut,boleh lagi mereka nk lemparkan fitnah.....skrg ni pembangkang nk cakap yg rosmah la yang bayar kat farid tu supaya dia x mengaku dia tu bekas suami rosmah,pe ke bodoh nye pembangkang ni....mmg xyah bawak g cek kat doctor pun dah leh tau yg pembangkang ni semuanye retard

    ReplyDelete
  10. aduh ingt kn ada video nie anjing2 pakatan diam la kejap...tp upa nya spin cta jd len...yg ameno world nie pow mmg sial la...xpyh nk buat2 baik lak....punca ko yg sebar kn fitnah nie...cfrm la ko mati mcm anjing kurap yg dibuang tuan...pastu msok bwh lori...wkakakaakaakak

    ReplyDelete
  11. cek taw sngt da...mst akn jd lagunie pakatan sial 2 xkn ddk diam je...xkn depa nk tgk kerajaan menang ja...depa cr jalan punya nk kta video nie tipu...xcya nti hangpa smua tgk la...depa ckp video nie edit pnya...xboleh pakai...kita tngu dan lihat ja

    ReplyDelete
  12. ish3 sampai kesini pulak jadinya..
    apasallh dgn pembangkang nie aku mmg sungguh tak ngerti lgsg.
    bnda nie pn depa nk putar belit jgk rupanya..dasar pembangkang tak thu malu btl..

    ReplyDelete
  13. Siapa kisah Rosmah pernah ada laki 3 ke 5 ke 6. Yang orang kisah brapa duit rakyat yang dia telah habiskan . Bodoh punya UMNO

    ReplyDelete
  14. Teruk jer aku pembangkang masih tak nak mengaku dgn fitnah sial..memang btl lah pakatan n kaki putar belit merosakkan negara n.lepas 2 buat fitnah thadap org..akhrnya ds rosmah jadi mangsa.teruk jelik btl pembangkang n.

    ReplyDelete
  15. Bukti dah ada yapi still x betul lg... Apalah yg pembangkang nak sebenarnya ni??? Klu ya pun nak raih undi ikutlah jln yg betul... Ko ingat sgn bt citer pukimak ni org akan caya lah??? Silap byk la wei.., cina mkn anjing babi pun susah nak percaya inikan rakyat yg semakin bijak... Fikir2 kan lah isu yg lebih baik sikit... Takpun cuba korang beramal pastu tunjuk dlm media ... Kan elok klu mcm tu..

    ReplyDelete
  16. klau farid ismeth emir dah buat pegakuan dan bersumpah yang dia bukan bekas suami kepada ds rosmah apa lagi bukti yang pakatan mahu sudah lah orang-2 pakatan jangan buat cerita yang bukan-2 benda yang tak wujut nak besar-2kan

    ReplyDelete
  17. KALAU EMPUNYA DIRI DAH BERSUMPAH KENAPA PAKATAN NAK BUAT FITNAH PASAL DS ROSMAH MANSOR. FITNAH ITU KAN DOSA BEAAR, TAK TAKUT KE WAHAI PAKATAN YG SESUKA HATI MENUDUH ORG. INGATLAH PARTI PEMBANGKANG DALAM BULAN YG MULIA NI KRG BUAT FITNAH, ALLAH MENERIMA DOA ORG YG TERANIYA SEPERTI DS ROSMAH NI. JANGAN ADAKAN CERITA YG TAKDE BEB.

    ReplyDelete
  18. aku hairan kenapa pakatan nak sangat jatuhkan ds rosmah. bagi aku beliau adalah contoh terbaik utk diikuti sebagai tokoh yg berjaya. byk program beliau yg mendatangkan untung kepada rakyat, so bagi aku apa masalah dgn pakatan tak tentu pasal meroyan dgn ds rosmah. aku respect beliau n aku jadikan ds rosmah sebagai idola aku dlm study aku. mana tau satu hari nanti aku jadi mcm beliau yg berwibawa dan berjaya dlm hidup.

    ReplyDelete
  19. pembangkang ni makin bodoh buat cite bodoh makin menjadi2...kalau part umno je semua korg kata kena sogok tp korg xnampak ape yg pemimpin pakatan buat kan lg byk die sogok utk dapat sokongan...bila org buat pengakuan benar korg xdpt terima sbb korg mmg dengki dgn ds rosmah kan sedang kan ds rosmah x kacau korg pun ape yg ds rosmah laku kan utk menaikan nama negara korg xnampak tp cita yg bodoh2 mcm nie korg kata btl...ape ke haram nye pakataan nie

    ReplyDelete
  20. BIASALAH AHLI PEMBANGKANG NI DUMY2 YG HANYA TAU JAWAB DAN FAHAM BEBERAPA PERKATAAN SAJA ANTARANYA RASUAH BAYAR KARAU PERBUATAN PULAK ANGGUK DAN GELENG. ITU SAJA MEREKA TAHU DAN MAMPU FIKIR DAN BUAT.KALAU CAKAP KERAJAAN YG DIA TAU RASUAH KALAU ORG CAKAP BENAR YG DIA TAU KENA BAYAR. DAN KALAU ORG ATAS TIPU DIA AKAN ANGGUK KALAU UMNO CKP BENAR DIA GELENG.

    ReplyDelete
  21. Askar upahan pakatan dah takde modal!

    ReplyDelete
  22. "TAK AKAN MATI ORANG YANG BERSUMPAH"itu kata-kata seorang Hakim Malaysia di dalam satu perbicaraan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!