WEI GUAN ENG KKK! APASAL LU TAK MAU BUKAK MULUT PASAL "RAINBOW'? TAKUT KA AH BENG?

Jom baca sedikit petikan dari Stop The Lies kat bawah ni:

This seems to be the Dear Leader’s favourite phrase these days! We bet even when he dreams at night, he will shout out “shame on you” and when he is in his most private moments, he will also yell out: “shame on you.” Everyone else is shamed except himself.

He is the most trustworthy, most honourable and most cleverest man in Penang now. Shame on all you Penangites! You Penangites need a Batu Pahat-born, Malaccan to be the Chief Minister of Penang and a Perak-born, Selangorean Dr P.Ramasamy as his deputy. Shame on Penangites that the DAP is telling you that none of you people are as smart as him to lead the state. Untuk artikel penuh baca disini..

Tu dia, portal kat ata stu pun bantai Guan Eng kaw-kaw punya, kesian kan orang Penang semua sebab 2 pemimpin mereka adalah orang luar yang takde kena mengena langsung dengan Penang? Apa punya malang la nasib orang Penang ni dapat CM bebal yang mengaku pandai.

Sampai hari ini Guan Eng masih membisu dalam hal RAINBOW aka kekasih gelap dia ni, kenapa ek? Why Guan Eng? Lu takut meh? Takkan kita mau diam je Guan Eng? Lu bukan main bising lagi bila Syed Mokhtar nak beli Penang Port siap cakap dia orang luar lagi padahal lu pun bukan orang Penang maaa...

Takkan la rakyat Penang nak duduk diam je? Buatla sesuatu, kasi lu orang punya CM import tu sedar sikit yang dia tak diperlukan disana. Kasi ajar dia wei....

6 Responses to "WEI GUAN ENG KKK! APASAL LU TAK MAU BUKAK MULUT PASAL "RAINBOW'? TAKUT KA AH BENG?"

  1. Guan eng haram jadah tu mmg ptt diajar.. Ptt bg mkn taik babi je... Dahlah pendatng haram dr negeri asing pastu nak berlagak mcm penang tu tempat kelahiran dia... Mmg x ptt la.. Tu ok lg yg paling sakit hati ramai bangsa melayu ditindas kat penang sbbkan bangsa cina dlm erti kata lain guan eng lah kaplanya...

    ReplyDelete
  2. pe guan eng nk ckp skrg,dia dah xde idea nk putar belitkan crita ni....dia dah x tau nk kencing rakyat cmne,dasar cina sial yg mkn babi.....bukak la mate rakyat peneng,guan eng yg bukan ank peneng ni sedang mempergunakan korang...its time to flip the table,say no to guan eng

    ReplyDelete
  3. Ambik selipar halau saja itu cina dr penang

    ReplyDelete
  4. Guan eng ni ptt bg minum susu anjing je br dia akan blk ke tempat asal dia

    ReplyDelete
  5. Bila nafsu rasis meluap dalam dada, Cina bodoh dari Melaka pun di angkat sebagai ketua.
    Sekarang dah menyesal!

    ReplyDelete
  6. sedarlah diri sikit dia pun pendatang nak ckp pasal orang plak lu ankat cermim tggok diri lu sendiri lah cina kaki kencing tak boleh pakai punya orang habis penang lu kasi jahanam semua lu mau kasi lu punya org jgak orang melayu lu mau kasi mati ini macam ka memteri....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!