WALAWEI! BERJUTA HADIR KE PERHIMPUNAN PAS KEDAH DI SERDANG, SELANGOR!

Inilah keadaan PAS kat Kedah yang sebenarnya, so aku nak bagitau si Ameno World yang tak apa jantinanya tu. Tak payahlah kau nak tuduh kata ini gambar superimpose la, ada tisu terbang la, maka video tu tak betul la sebab ini adalah kisah benar.

Begini kisahnya, satu Perjumpaan Pengundi PAS Kedah Luar Kawasan di Lembah Kelang Bersama Pimpinan PAS Kedah pada 30 Jun 2012 pada waktu petang di Stadium Tertutup MPSJ Serdang Jaya, Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan. Aku dapat tahu yag hadir tak smapai pun 20 orang.

Antara yang hadir ialah Dato Sri Azizan dan Mahfuz Omar. Mlaang sekali, Majlis bodoh ni tidak mendapat sambutan ramai, penganjur jangkakan seramai 2000 orang akan hadir. Korang tau tak makanan ditempah mengikut jumlah tersebut tau. Last-last yang hadir tak sampai 250 pun, Kui kui kui.

Kerusi yang disediakan ditengah gelanggang sebanyak 900 jumlahnya, secara keseluruhan yang hadir 90% orang luar dari Serdang. Orang Serdang tak sampai 50 pun. Ini bukti PAS semakin tak disukai. Padan muka. Kah kah kah

103 Responses to "WALAWEI! BERJUTA HADIR KE PERHIMPUNAN PAS KEDAH DI SERDANG, SELANGOR!"

  1. aku harap sangat orang menolak PAS. Terlalu ramai orang beranggapan parti ini benar-benar Islam. Dulu aku pon pikir begitu tetapi setelah UMNO ajak PAS kembali bersatu atas nama Islam, PAS Tolak, Perkara ASAS DALAM ISLAM PAS TOLAK. Macam mana nak kata ISLAM. Alasan kerana sebelum ini pernah ditipu oleh UMNO. Abih tu mana lebih baik ? Perpaduan dengan UMNO atau Perpaduan dengan DAP??? Aku harap Allah s.w.t tunjukkan kebenarannya!!!

    ReplyDelete
  2. Bulan mengambang kene gerhana kot malam tadi....

    Kah kah kah kah kah.. gerhana disebabkan mata lebam tak dapat bontot..

    ReplyDelete
  3. seorang saja bukan mukmin duduk di depan pentas ceramah sudah dikira satu pencapaian

    ReplyDelete
  4. Pas memang sayang sangat kat DAP. nak tunjuk konon kerana Pas, ramai pemimpin Dap akan jadi lebih islamik. habis gelaran pemimpin Islam dulu diletakkan kat pemimpin DAP. lepas tu heboh konon pemimpin DAP nak peluk Islam. Dap pun bukan main berpolitik, jinak saja kat mesjid. ikhlas ke tak tu?

    ReplyDelete
  5. anon 7:10pm, ni aku nk tambah sikit. kalaupun umno pernah tipu pas suatu waktu dahulu, siapa pemimpin yg tipu pas? atas sebab apa umno tipu pas? mengapa pas ditendang keluar dari umno?. harus diingat bahawa hampir 100% pemimpin utama umno telah bertukar tangan, yang belum dan tak reti bertukar tangan ialah TGNA!!!

    ReplyDelete
  6. Berjuta la sangat kan PAS? bengap gk PAS nie....nk nipu pun agk2 la

    ReplyDelete
  7. PAS dah bungkus dah......nmpk terang-terang kebenaranya....

    ReplyDelete
  8. PAS dah bungkus dah......nmpk terang-terang kebenaranya....

    ReplyDelete
  9. itulah balasan allah kepada pas kerana mempermainkan agama islam. kalau nak berjuang kerana islam kenapa mesti campurkan cina dalam pas kononnya siapa masuk pas dapat syurga dan msk parti lain msk neraka siapa kamu untuk tentukan syurga & neraka.
    wahai pas bertaubatlah sebelum terlambat.

    ReplyDelete
  10. cuba selak kopiah drg mesti jumpa duit

    ReplyDelete
  11. padan muka pas bagus house pk pecah lubang

    ReplyDelete
  12. drg nak tarik dap masuk islam or drg yg kena msk agama drg nnt emm..

    ReplyDelete
  13. kesian pas angan2 tinggi sangat tapi tak berjaya sebab busuk hati,cuba renungkan seketika kita ni islam pada nama saja tapi tak bersatu nak tau kenapa kafir ambik kesempatan terhadap melayu kita sebab memang kita bodoh nak mampus. dlm islam pun ada parti barisan, pas & keadilan semuanya melayu. bagi tau aku cina dan India ade berapa parti?

    ReplyDelete
  14. cian banyak tu je yang datang emmmm yg datang tu pun bkn sebab parti pas tu tp sbb mereka dapat duit jer...

    ReplyDelete
  15. pas mmg dajal lah...guna kan agama untuk politik...pandai btl drg berlakon melayu pun bodoh nampak org pakai kopiah je terus cair percaya dgn kata2 mereka.....

    ReplyDelete
  16. yg datang banyak tu pun bkn sbb sokong parti pas tp pasal duit yg pas bg tu jer...

    ReplyDelete
  17. PAS dah salah....selamat Melayu cpt sedar akan pekara tersebut....saya berbangga kerana dah rmi sedar.....tetapi msih sedih akan segelintir yg msih buta hati

    ReplyDelete
  18. PAS permainkan agama dengan Politik mmg musnah la die...apa lagi die nak betolkan?

    ReplyDelete
  19. kasi bom je pas nie....nk mohong lbh2 sngt......trima la hakikat wei pas kna laknat da....bb men kn agama

    ReplyDelete
  20. PAS mmg lakanat!!!
    Hangpa tau menyesatkan org je!!!!

    ReplyDelete
  21. kalau confident sangat nak menang, kenapa tak da telog nak bagi tau tarik pilihanraya? ka ka kak . Nak habiskan "mandat" 5 tahun sebab tu ja talian hayat yang tinggal

    ReplyDelete
  22. Bgos x rmi org!

    ReplyDelete
  23. mmg kesian sgt..org dh tawlh wey PAS tu mcm mna xkn org nk pi lg kn..

    ReplyDelete
  24. Hahahaha nie je ke?
    aku ingt berjuta td......mcm bersih 3.0....konon-konon 3-4 juta org.....yg percaye tuh mmg bodo

    ReplyDelete
  25. pak cik2 semua lebih baik kamu pergi masjid dari buang masa kat sana

    ReplyDelete
  26. mmg ksian sgt.. dh tu depa dh taw Pas mcm mna xkn dpa nk pi lg kot..

    ReplyDelete
  27. zaman nabi mana ada gna agama untk politik....nie melayu2 haprak kmpng sesat pnya je ikot nik aziz.....xnmpk ke...da terang2 pas sesat

    ReplyDelete
  28. pulang ke jalan benarJuly 1, 2012 at 8:26 PM

    udah2 lah tu pas dah banyak sangat ko gunakan nama islam utk keuntungan ko sendiri sedar lah balik lah ke pangkal jalan

    ReplyDelete
  29. kenapa pas tak minta tlg aje kat cina utk penuhkan kerusi. ini pun dah nampak kaum cina takkan tlg org melayu ini aku tengok cina dok bagi ceramah dlm khemah pas malu aku beb nak mengaku kononnya pas adalah parti islam.

    ReplyDelete
  30. tah dari ddk sana kena tipu ngan dajal2 tu baik g masjid dgr ceramah dapat pahala jugak dr ddk sini dpt bala ada lah

    ReplyDelete
  31. wahai parti pas ingtlah bahawa zaman nabi dulu takde politik kotor mcm ni nabi memperjuangkan agama bknnya msk duit dlm poket mcm zaman skrg ni gila duit sampai sanggup jual agama dan negara janji msk duit mata merah mcm dajal durjana

    ReplyDelete
  32. aq kesian ngn pakcik2 yg terikot ckp nik ajiz 2.....plak 2 melayu2 blh bnga ngn pas sdg kn da terang lg suluh pas sesat!!!!!melayu buta ke sje2 wt xnmpk.....

    ReplyDelete
  33. fullamak ramai glr org smpai xdek krusi kosong yg tggl.

    ReplyDelete
  34. manusia dah semakin nmpk perkara sebenar,mereka dah tau perangai sebenar PAS.........cube bgtau aq pe sumbangan PAS kat malaysia

    ReplyDelete
  35. nak wat camne... asyik dengar ceramah je... golongan muda bukan minat sangat dengar ceramah2 politik... mereka mahukan K-POP

    ReplyDelete
  36. ayohlh pakcik2 sume g masjidlh lg bermanfaat drpd korg dgr penipuan pas tu.

    ReplyDelete
  37. alahai....sedih mak cik tgk hampa duk buang masa kat sana tu....balik tido lg baguih....ka hampa tak dak umah nak blk...pi tumpang umah nik aziz mesti dia suka.............takbir..!!!!!

    ReplyDelete
  38. INI SEME SALAH UMNO!!!

    ReplyDelete
  39. ini melayu ingat dia sokong PAS dia akan masuk heaven,tu pasal dia olang kasi sokong PAS

    ReplyDelete
  40. pakcik pakcik ni semua dah tua pakcik , baik pakcik balik duduk atas sejadah baca al-quran lagi bagus daripada pergi sokong Parti Ajaran Sesat ni kihkihkih

    ReplyDelete
  41. lu pk lah sendiriJuly 1, 2012 at 8:43 PM

    allah tu maha adil...dan sentiasa akan berada di pihak yg benar....

    ReplyDelete
  42. saya macam tak percaya saja,they expect 2000 people to came but only 250 show up......such a shame

    ReplyDelete
  43. mari kawan2 kita baca quran...

    ReplyDelete
  44. dont waste ur time dear

    ReplyDelete
  45. dont waste ur time dear

    ReplyDelete
  46. Kebenda ar org2 tua nie.....hangpa nk mmpoi da...bek pi Masjid....dgr ceramah agama yg berfaedah ke kan lgi bgus dri dgr politik nie?

    ReplyDelete
  47. adui letih aku ngan drg ni lah...sgp g dgr pak cik2 tu kencing drg

    ReplyDelete
  48. adui letih aku ngan drg ni lah...sgp g dgr pak cik2 tu kencing drg

    ReplyDelete
  49. mmg PAS nie ske syok sendiri ingat sume org suke kat parti diorang....

    ReplyDelete
  50. Hoi Korang UMNO la yg sesat.....mcm anjing....ckp PAS slh asl? Mmg betol la sokong Nik Aziz mmg boley msuk Syurga sbb die Ulama!! hangpa UMNO ke neraka la jawabnya!!

    ReplyDelete
  51. ala kat sini jew pas x rmai...tmpt lain rmai...

    ReplyDelete
  52. SEBAB DIE SKRG NIE KAN PAS DAH TERSILAP 'JANTINA'..MEANS KATA PARTI ISLAM..MANA DTG PLAK CINA NIE HAILA

    ReplyDelete
  53. Bagsat UMNO meme salah......dok sokong parti setan!!!
    semua UMNO sesat......dok ikot blakang UMNO yahudi!

    ReplyDelete
  54. Ish2....tgk tuh ade yang kate sedemikian yang sokong nik aziz msuk syurga? bunyi macam dajal aje kepada aku....

    ReplyDelete
  55. UMNO LAKNAT!!!!

    ReplyDelete
  56. ape masalah korang,x semestinya sikit org dtg so org dah mula benci PAS......pe yg UMNO buat,korang semua baruah UMNO......UMNO sogok korang,tu pasal ko percaya habis-habisan kat UMNO yg laknat

    ReplyDelete
  57. Korang xsedar lgi ke wahai org2 PAS yang buta nie? tolong lah tolong sedar sebelom terlambat

    ReplyDelete
  58. pas berjanji bukan main lagi...ble sampai waktu nk menunaikan janji boleh ke diorang buat....

    ReplyDelete
  59. Malaysia DAP PunyaJuly 1, 2012 at 8:59 PM

    ni melayu bising macam takda otak , cakap je banyak tapi bukti takda. malay always talk cock mahh.

    ReplyDelete
  60. umno nie cool jew...xde kecoh2 macam pas nie...

    ReplyDelete
  61. wei korg nie mmg pengikot dajal sial umno...pe dye bg korg untk hina2 pas?korg yg sial kna laknat....

    ReplyDelete
  62. PAS nak sume rakyat malaysia masuk syurga....jadi undi la PAS

    ReplyDelete
  63. geng pendalaman saja sokong pas. area moden takdak pasai la sokong puak lebai

    ReplyDelete
  64. wei sesat la yahudi la...selama nie sape bg korang mkn..anak2 korang pun belajaq guna duit umno..haram la makanan dan ilmu anak2 korang...

    ReplyDelete
  65. sokong pas masuk syurga dapJuly 1, 2012 at 9:04 PM

    org bodoh jer yang sokong pas sbb sapa sokong pas brmakna sokong dap n aljuburi yg mmg sah perosak agama n negara

    ReplyDelete
  66. perh,penyokong PAS ckp bukan main.......dia ingat pe,sape sokong PAS syurga tu gerenti dah ke..............PAS tu guna kn agama je,siap kata kelantan tu serambi mekah......bodo ke ape PAS ni,punya byk maksiat kat kelantan tu dy boleh kate kelantan tu serambi mekah

    ReplyDelete
  67. jangan la ckp kalo undi pas leh msok syurga...spe korang nk ckp mcm tu...allah yg tentukn segalanye...

    ReplyDelete
  68. PAS MEMANG TAKDE HATI PERUT SEHINGGAKAN SANGGUP BERKATA ORG YG MSK UMNO ADALAH KAFIR DAN TAK MSK SYURGA. WHO ARE YOU TO JUDGE PEOPLE BEB. INGAT BLM TENTU KAU MSK SYURGA KALAU ASYIK BUAT PROPAGANDA TENTANG ORG MELAYU SENDIRI.BUKANKAH ISLAM MENGATAKAN YG KITA HARUS AKUR PADA PEMIMPIN NEGARA KERANA MERAEKA TUNGGAK NEGARA. JIKA PAS MELAWAN KERAJAAN SAMALAH SEPERTI MENINGKAR PERINTAH NEGARA. SIAPA YG PEMBELOT SEKARANG INI PAS ATAU UMNO?

    ReplyDelete
  69. jenab binti jebonJuly 1, 2012 at 9:08 PM

    orang2 yang kutuk2 kerajaan mmg xkenang budi...bak kata pepatah BAGAIKAN ANJING TERSEPIT....da tolong akhir nye korang gigit blek...

    ReplyDelete
  70. haram jadah umno!!!!!biar korg smua msok neraka.....korg hina pemimpin agong tuan guru nik aziz.....ikot umno dpt pe!!!!!!DPT BALA JE SIAL!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  71. Korang kat sini hina PAS suka-suka hati korang je, korang tau tak betapa besarnya karamah Nik Aziz ni? Dia sebenarnya sudha macam Nabi, kenap perlu korang hina parti yang dipimpin oleh Nik Aziz?

    Lihat sekarang ni ramai artis yang masuk PAS, mereka dah nampak KARAMAH NIK AZIZ ni, korang bila lagi?

    Sokong PAs gerenti masuk syurga. Mari kita sokong PAS tanpa berbelah bagi, Ameno ni dah bangkai, patut diharamkan saja parti Ameno bangsat

    ReplyDelete
  72. malu lah wei korang makan pun duit kerajaan cite byk lagi....anak korg semua sekolah kerajaan jgk wei sedar lah diri

    ReplyDelete
  73. nabi kepala toyah kau! kenapa bodoh betul kau ni hah? bodoh kau tu melantun lantun! khurafat betul anemo world ni. syurga mana kau masuk ni? syurga dap ? syurga rasuah pkr? hikhikhik

    ReplyDelete
  74. Ikut Nik Aziz dapat apa? dapat selipar je, pastu ckp dapat berkat,dapat bau kaki ada lah !otak org2 PAS ni letak kat mana doh,buka lah mata buka lah minda. Nik Aziz tu bukan nabi, apa lah bodoh punya kafir lah org2 PAS ni.

    ReplyDelete
  75. aku sokong kebenaran...dah sah2 pas salah kot..wei aku pun belajaq agama islam..islam xmengajaq kita menghina org..org2 pas hina islam umno makna korang nie sah sesat..maybe pengikut ayah pin.hahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  76. kalo korang ske sngt dgn nik aziz tu...mampos korang ah...ape hal nk kte dye mcm nabi...

    ReplyDelete
  77. Parti Aku Sangap(PAS)July 1, 2012 at 9:15 PM

    Perh AMENO WORLD,ayat cam keparat je.....nik aziz dah mcm nabi,ko bodoh ke bebal....xde manusia yg boleh disamakn dgn nabi....ni la ajaran sesat yg nik aziz ajar korang kn.......bilamasa ramai yg kluar n join PAS,setahu aq ramai yg kluar dari PAS n join UMNO coz dyorg dah nmpk penipuan nik aziz tu

    ReplyDelete
  78. NIK AZIZ DAH MACAM NABI? MACAM NABI???? Subhanallah... ketika mana manusia mula menyamakan orang biasa dengan nabi, ketika itulah akan mula kiamat... insaflah... jangan lah balik ke zaman jahiliah...

    ReplyDelete
  79. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  80. saya sikit mau cakap apa ini malayu lawan sama malayu tarak malu kah? kita kaum india banyak banyak terima kasih sama kerajaan sebab kasi kita orang hak juga dlm ini negara. apa mau lagi ini kalau kita sakit bayar 1 ringgit saja pada hospital govement sudah dapat banyak ubat saya negara india saudara ada cakap kalau sakit wang tarak doktor tak blh tolong sini negara Malaysia tarak kira bangsa 1 Malaysia jugak apa mau lagi gaduh-gaduh macam orang gila saja

    ReplyDelete
  81. SPE CKP NIK AZIZ NABI????MMG HARAM JADAH....NIK AZIZ ADALAH DAJAL....BB DAJAL CKP IKOT DYE MSOK SYURGA.....SO NIK AZIZ SME LA.....HNYA IKOT AGAMA Y DIBWK OLE NABI MUHAMMAD AJE MSOK SYURGA.....WEI KELANTAN IKOT PAS KONON....TP RUMAH PELACURAN CKOP BYK....2 Y KO KTA NIK AZIZ NABI????DYE SETAN YG BWK MNUSIA KE NERAKA.......WAKE UP LA WEI!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  82. ape yg PAS cuba bukti kan dgn megatakan sokong PAS masuk syurga...TGNA belajar kat mana fatwah tu...kalau mcm tu sng lah jalang2 kat lorong haji taib tu kan MEJALANG lepas tu sokong PAS dah dapat tiket masuk syurga x payah taubat pun sng hdp kn

    ReplyDelete
  83. Sesat2 org sokong pembankang nie!!

    ReplyDelete
  84. AKU SEDIH DGN ORG MELAYU SKRG NI SANGGUP MENGADAI MARUAH HANYA DUIT SEMATA-MATA. CUBALAH RENUNG SEKETIKA KALAU NEGARA KITA DIJAJAH OLEH PARTI PAS TAPI CINA YG BERKUASA APA AKAN JADI PADA NASIB ORG MELAYU KITA. SKRG NI PUN BILA KITA KERJA DIBAWAH CINA MEREKA BUAT KITA MCM ANJING SURUHAN. ADA TAK JAWATAN BESAR DISANDANG OLEH ORG MELAYU KITA DLM SYARIKAT CINA? TAMBAH TAMBAH LAGI DLM JAGA AKAUN SYARIKAT JANGAN HARAP BEB. WALAUPUN BODOH NAK MAMPUS TAPI TETAPI CINA JUGA MEREKA PERCAYA. KENAPA TIDAK KITA BERSATU DAN JATUHKAN KAUM KAFIR ITU DARI BERPECAH BELAH SESAMA KAUM SENDIRI. KALAU KITA BERKUMPUL DIBAWAH SATU RUMPUN IAITU UMNO INSYALLAH KITA AKAN DAPAT KUASAI DUNIA DAN AKHIRAT.

    ReplyDelete
  85. pas for life! u all talk cock sing song!

    ReplyDelete
  86. Suck my cock la Aziz! DAP cukup sayang dengan pas harami ni, aku pelik la...

    ReplyDelete
  87. Kaki minum arak boleh berhujah pasal islam.. boleh caya ke?

    ReplyDelete
  88. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  89. Awek nie bguih sgt ke? die henjut hang smpi hang dpt pa woi org2 yang buta nk mmpos? cbe lah sedar sikit oi!

    ReplyDelete
  90. ANon 9.50 lagi baik sokong kaki arak dari sokongmanusia yang labelkan Nik Aziz nabi la wei...aku yakin PK bukan kaki arak sebab dia berani bersumpah dengan nama Allah, anwar sampai hari ini tak berani nak sebut pun perkataan sumpah tu

    ReplyDelete
  91. Xyh nk ckp org la haram jadah nya pembangkang!!
    Korang ngaku nik aziz nabi korang ingt die ley bg korang ape?
    oi cbe bkak mate skit anjing2 skalian yang bodoh!

    ReplyDelete
  92. Macam mana nak songlap duit rakyat konon nak buat pre-paid hiway ni??? Sikit sangat yang dapat DI TIPU....!!!!!

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  93. komen pasal blogger minom arak lagi dapat sambutan daripada nik aziz sama dengan nabi? ini lah dia media spin... xpyh nk spin2 la...

    ReplyDelete
  94. Bagi golongan fanatik PAS ulama mereka bersih . Nak tegak Islam konon.Tapi bila baca HARAKAH nampak sangat ceritanya tak benar bahkan ada bahagian fitnah semata.Pembaca HARAKAH tak kan tak bolih fikir apa yang betul dan yang salah. Masakan ehwal dalam negara pun percaya pada HARAKAH sahaja.Bodoh sangat lah tu, katak bawah tempurung.Andaiannya HARAKAH ni lebih separuh cerita dongeng menipu pembaca dengan fitnah. Pak Kaduk ni pun percaya mati,kena diperbodoh dan tak sedar kata diri sendiri bodoh.

    ReplyDelete
  95. Di mana letaknya karomah Nicky Ajiz??

    Di serbannya kah??

    Di tongkatnya kah??

    Di spek hitamnya kah??

    Atau di bateri jantungnya kah??

    Jawapannya: karomahnya Nicky Ajiz sebab artis ramai masuk hamPAS.... kah kah kah kah kah kah... lawak.. lawak...

    Lepas bateri jantung orang tua di cabut, boleh standby buat tugu 'Nicky in Memory' depan bangunan SENIMAN (untuk artis-artis la tu...!!!)

    ReplyDelete
  96. blog yg menjahanamkan akhlak melayu n islam.setiap perbuatan pasti akan dihitung diakhirat kelak....ingatlah orang2 yang beriman pada hari pembalasan.

    ReplyDelete
  97. Dekat 100 komen.nampak sangat UMNOtakutkan pas. Habis la semua kerusi UMNO PAS sapu

    ReplyDelete
  98. fitnah UMNO...aku tengok beratus ribu yang datang...eish eish eish..

    ReplyDelete
  99. PAS hanya tinggal yang hamPAS-hamPAS je.... parti kelas ketiga la katakan...

    ReplyDelete
  100. RAKYAT + SYARIKAT BAYAR CUKAI = DUIT UMNO ?

    UMNO BANGUNKAN FASILITI RAKYAT GUNA DUIT CUKAI = RAKYAT WAJIB TERHUTANG BUDI PADA UMNO ?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!