PANAS BERAPI! WEI LAJIM UKIN! KAU JANGAN MAIN BANGSAT BAH!

Biasanya aku sangat suka dan teruja dengan orang Sabah ni. Aku tau budi pekerti orang Sabah ni sangat tinggi adanya. Negeri yang paling aku suka pergi bercuti adalah Sabah kerana orang-orang disana sangat mesra dan Peramah.

Tapi lain pula halnya dengan sorang timbalan menteri yang juga ketua bahagian beaufort ni, mamat ni kalau dilihat akhir-akhir ini dengan sengaja dia mencari pasal.

Dia dengan sengaja menyebarkan cerita atau berita yang dia berjumpa dengan pimpinan Pakatan Harami, tujuannya senang je, dia mahu dipecat dan dia akan jadi hero!

Tapi Lajim sudah lupa, PM kita ni bijak orangnya, dia tak layan segala drama si Ukin ni. Maka disebabkan PM tak makan drama ni, si Lajim Ukin sudah tak boleh tahan.

Akhirnya pada 29hb Julai nanti Lajim Ukincing akan dan sedang membuat jemputan besar-besaran untuk majlis Iftar di rumah dia.

Tetamu yang dijemput pada hari tu nanti ialah Kit Siang si Pembunuh Melayu, Hadi Awang dan paling grand sekali, Lajim juga akan menjemput Penjenayah tersohor, peliwat no. 1 dan juga kaki Zina iaitu Anwar al Ibrahimi sebagai tetamu kehormat.

Lajim juga akan umumkan dia keluar dari BN dan join PKR pada hari yang sama. Itulah rancangan Lajim Ukin yang telah dibocorkan oleh orang keliling dia kepada aku melalui email.

Wahai Lajim, kotakanlah janji mu ya, jadilah anak jantan dan keluar la dari BN dan join PKR! Semoga kamu diliwat berkali-kali oleh juburi ya bah!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

31 Responses to "PANAS BERAPI! WEI LAJIM UKIN! KAU JANGAN MAIN BANGSAT BAH!"

  1. marah ke..jangan marah nanti kena jual..

    ReplyDelete
  2. HARAMI DGN HARAMI MMG SEuai sgt lah...sapa2 buat hal semua pgl si harami al juburi tu kan....ke ko dah sonok nk kena liwat dgn si harami tu....lg cpt lu keluar dr umno lg bgs...sbb umno tak perlu kan harami mcm lu bye2

    ReplyDelete
  3. LAJIM KAU NI MMG TAK KENAL ORGLAH YG KAKI LIWAT DAN ZINA JUGA KAU NAK SOKONG. BAGUSLAH TU HARAMJADAH BERTEMU PUKIMAK MESTI GEMPAK PUNYA PKR. MCM2 ADE KAKI ZINA, KAKI LIWAT, KAKI PUTAR BELIT, DAN PENDEKKAN CERITA MEREKA NI ADALAH RAJA SEGALA DOSA - DOSA BESAR

    ReplyDelete
  4. hahahah.. baguslah apa punya oranglah berkawan degan orang memusnah negara tanah air sendiri elok sggatlah esok jubur kau pun bagi dia rasa baru kau tau sama rasa sama sedap semua yang kau jemput kerumah kau tu adalah penyagak paling besar

    ReplyDelete
  5. ha tauladan yang baik..
    berkawan dengan pemusnah negara bangsa..
    korang juga termasuk golongan tersebut..kuang3
    elok la tu korang mmg secocok..
    ada jodoh nampak haahahahah

    ReplyDelete
  6. oooo bagus lah itu...
    pemusnah-pemusnah bergabung senang turun bala semua mampus sama-sama..
    atau mungkin kot lajim termakan nasi kangkang pembangkang-pembangkang lahanat itu..
    kesian bulan-bulan puasa kot ko jadi begini...
    harap-harap xlama lagi ko sedar..
    xpun bila tong taik jatuh atas kepala ko baru ko akan tersedar kan3

    ReplyDelete
  7. wei biar lah kat die nak ajak sape pun kat rumah..
    yang korang semua nie hangus kenapa????????
    takut pembangkang bersatu dan korang kalah ke...keh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak ko la anon hanjing pakatan.... Ko ingat dgn bt mcm tu dia bleh hidup senang la lepas keluar dari BN... Wei org bodoh mcm ko je fikir mcm tu,,, mamat babi ular ni klu dah ular org akan fikir seribu kali gak nak percaya kat dia.. Ko x yah nak back up dia sgt la pukimak..... Haram jadah tul

      Delete
  8. Lajim nak cantas Musa Aman, dah jadi Timbalan Menteri pun tak bersyukur lagi ke? Ko tamaklah sangat, nanti tak pasal-pasal tak dapat jadi Ketua Menteri, malahan kerusi Parlimen Beaufort pun boleh terlepas ke calon yang wakili Barisan Nasional.

    Sikap Lajim dan Bumburing telah menunjukkan mereka sudah tidak setia sama Barisan Nasional, tidak ada guna calonkan mereka lagi dalam PRU 13 akan datang kerana mereka kalau menang atas tiket Barisan Nasional pun, mereka akan khianati Barisan Nasional dengan menyertai PKR atau parti Penipu Rakyat yang lain.

    Lajim sama Bumburing sibuk nak rebut kerusi Ketua Menteri dari Musa Aman, siapa yang Anwar nak lantik jadi Ketua Menteri, Lajim atau Bumburing? Korang tamak sangat, nanti rasakanlah macam beberapa pimpinan Barisan Nasional yang mengkhianati parti dengan menyokong Penipu Rakyat, akhirnya terpinggir seperti sampah, lihat saja Zaid Ibrahim, tak ada tempat dalam PKR, kemudian ubah AKIM jadi KITA, itu pun ahli KITA sudah tak mau sama Zaid, terus terpinggir Zaid seperti sampah, inilah akibatnya kalau terpedaya dengan Penipu Rakyat, tapi apa pun, Lajim sama Bumburing sudah kasi curiga sama Datuk Najib, susahlah korang lepas ni, itulah tamak sangat, nanti PRU 13 berkemungkinan besar mereka berdua kalau tak sertai PKR pun, mereka tidak akan dicalonkan dalam PRU 13 di Beaufort sama Tuaran, kasi orang lain yang lebih setia sama parti bertanding, tak guna kasi orang yang khianat sama parti bertanding ibarat memberi bunga kepada berok sajalah.

    Perdana Menteri mungkin melihat situasi ini, berkemungkinan besar dalam PRU 13, kerusi parlimen Beaufort sama Tuaran akan diisi oleh orang lain pula, Lajim sama Bumburing boleh terus bersara kerana korang kalau kekal dalam Barisan Nasional pun, korang sudah tidak boleh dipercayai, korang sekadar kaduk naik jungjung yang tak sadar diri. PRU 13 undilah Barisan Nasional demi agama, bangsa dan tanah air.

    ReplyDelete
  9. Lajim sama Bumburing pasti susah hati sekarang ni, sebab sudah tersebar dan berkemungkinan Perdana Menteri pun sudah tau perkara ini, peluang mareka untuk bertanding di Beaufort sama Tuaran sudah jadi kelabu, mungkin lepas ini terus kelam jika Perdana Menteri sudah tidak percaya sama dua orang yang tidak setia sama parti.

    Lajim sama Bumburing, korang berdua boleh belah, boleh blah bah kalau kau berdua. Lajim sama Bumburing akan senasib dengan Zaid Ibrahim sama Baru Bian, terpinggir dan jadi diperlakukan seperti sampah sesudah tidak diperlukan oleh Anwar dan Penipu Rakyat. Lihat Zaid sama Baru Bian, apa sudah jadi, sudah tenggelam, sudah tidak ada harapan, sudah dipinggirkan sudah diabaikan kerana sudah tidak berguna kepada Anwar sama Penipu Rakyat, sekarang Lajim sama Bumburing pula nak test market, silap testlah korang berdua boleh berkira-kira sama terus menyertai PKR, bertanding sebagai calon bebas, atau bersara terus dari politik bila PRU 13 berlangsung kelak, kerana korang sudah tiada tempat dalam Barisan Nasional kerana Barisan Nasional tidak perlukan pengkhianat seperti korang berdua, mencalonkan korang mewakili Barisan Nasional di Tuaran sama Beaufort ibarat memberikan kemenangan percuma kepada PKR sajalah, oleh itu saya percaya, Datuk Perdana Menteri pun sudah curiga dan akan menyenarai hitamkan mereka berdua dari jadi calon dalam PRU 13 kelak, itulah terlajak perahu boleh diundur, terlajak cakap, sendiri tanggunglah. Barisan Nasional diyakini dapati menguasai Sabah dan Sarawak serta menguasai seluruh negri di Semenanjung, berkemungkinan Pulau Pinang sajalah yang agak kelabu sikit, negri-negri lain semuanya kawasan putih untuk Barisan Nasional.

    ReplyDelete
  10. Nilah manusia tak dapat apa sikit berdendam nak buat macam macam , hang ingat sokong Pakatan Harami kau dapat apa kau nak? Kau jadi anjing suruhan Pukimak dia bolehlah.

    ReplyDelete
  11. Timbalan Pengerusi DAP, Dr Tan Seng Giaw berkata, perbezaan pendapat memang sering berlaku antara parti pembangkang, namun PR telah berjaya membuktikan pentadbiran negeri yang menjadi milik pakatan berjaya dilaksanakan dengan sempurna.

    Menurutnya, empat negeri PR termasuk Kedah, Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan berjaya ditadbir bersama oleh parti pembangkang walaupun ideologi yang diperjuangkan berbeza.

    "Tengok empat negeri PR, itu sudah cukup membuktikan kami mampu mentadbir dengan baik.

    "Memang dalam semua parti ada perbezaan pendapat, tapi kami tetap bersama," kata beliau kepada Sinar Harian Online.,,,,,,,,,,,,,,,

    Yelah tu..... Kat sabah pun mm tu gak pukimak ni nak bt... Taktik babi ko ni x berkesan la

    ReplyDelete
  12. Orang sabah srawak pun dah tahu BN layan diorang macam anjing. HabislahUMNO di pilihanraya. Beli tiket lari ke kakzakstan la. Kat eropah tak boleh nanti kena extradite

    ReplyDelete
  13. Woi anon pukimak kaki babi hanjing ... Ko tau mana umno lyn diorang mcm anjing????? Ko nampak dgn mata ko sendiri ke? Klu x nampak n x de bukti jgn main keluarkan kenyataan je... Berbaur fitnah ..,, lain la klu ko ni dibayar bangsat pakatan mkn babi utk fitnah umno... Klu ko nak tau umno lah nadi tunjang negara kita.. Umno jugaklah yg menjaga hal keistimewaan org melayu.. Lu ada pikir x,??????!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Babi betullah ko anon ... Pakatan yg layan org sabah/ sarawak mcm anjing ko bleh kata umno mcm tu............ Mmg dasar pukimak la ko ni

    ReplyDelete
  15. klu dah prgai sndri pn mcm hapa
    so mmg dia akn sokong org yg sama mcm dialah kn..

    ReplyDelete
  16. anon 8:58 PM,
    apa mslh kau ha?? kami sikit pun tak tkotlah.. sbb kmi tau korg buatlah
    mcm mn pon tp korg tak akan menang lah!
    wktu tu kita tgk sape yg hangus meletop!

    ReplyDelete
  17. klu dah sokong pakatan mmg celakalah jawabnya...

    ReplyDelete
  18. Menurut orang-orang lama ini, antara sebab PAS menghalang Sabah menyertai Malaysia kerana kononnya Sabah sama seperti Singapura.
    Sambung mereka lagi, kalau Pakatan Rakyat memerintah, ada PAS di dalamnya, "aauk inilah masa kita keluar Malaysia, itu PAS dulu itu mau halau kami jua" (ya inilah masa kita keluar Malaysia, parti PAS dahulu mahu halau kami juga).
    "PAS itu endak (tidak) tau maluk (malu), dulu halau kami macam kami ini anjung kurap, sekarang mau undi kami, ...ppptttuih (ludah)" ludah orang tua itu..."Di Sabah ini endak da bah orang mau undi PAS, itu pendatang saja bah yang undi dorang tu"
    Bagi kami urang (orang) Sabah, kalau Pakatan memerintah ada itu PAS, bagus kita orang keluar Malaysia, jadi nagara (negara) sendiri!
    *Krew Mymassa, Kota Kinabalu, 25/7/2012.

    ReplyDelete
  19. buang je katak due ekor ni... bukan bergune pon, buat buruk imej BN je... PKR pon xnk lah orang-orang macam ni...

    ReplyDelete
  20. orang sabah pon xminat fuckaton harami yang akan dipimpin oleh anwar al-juburi ni la... tade kelas okeh layan jubor laki! ptuih! lagi pon PAS pernah rasis terhadap orang SABAH. kata Sabah macam singapork... memang SAY NO TO FUCKATON HARAM JADAH!

    ReplyDelete
  21. lagi satu ye, kitorang dekat sabah sini lagi cerdik dari orang yang ada hati nak sokong fuckaton... dah la parti xde wawasan nak g sokong memang tidak la... krisis air, songlap duit, no action talk only, skandal seks merata, pendustaan agama... haish! bikin saket hati ni bah!

    ReplyDelete
  22. Kerajaan pimpinan Barisan Nasional (BN) sentiasa memikirkan cara untuk meningkatkan kualiti hidup rakyat supaya generasi berikutnya terus mendapat nikmat.

    Beliau berkata tujuan kerajaan BN untuk kekalkan kuasa adalah bagi meneruskan usaha memajukan negara agar rakyat hidup berpendapatan tinggi menjelang 2020.

    Ini, adalah perbezaan ketara antara kerajaan BN dan pakatan pembangkang yang hanya menghalang pimpinan BN berbuat baik dalam membawa kebaikan.

    "Tiap-tiap kali kerajaan BN cuba melakukan sesuatu yang baik dengan niat ikhlas untuk kebajikan masyarakat, ada juga yang datang dari segi politik untuk menghalang pelaksanaan program atau projek yang dilakukan.

    kerajaan BN pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berusaha untuk melakukan yang terbaik dalam membawa kemajuan kepada semua etnik dan bangsa.

    usaha pakatan pembangkang untuk menggagalkan rancangan kerajaan BN tidak akan berlaku kerana apa yang dirancang dan dilakukan itu adalah dengan niat yang baik dan ikhlas.

    "Penyenaraian FGV adalah contoh yang terbaik menunjukkan kerajaan pusat melakukannya dengan niat yang baik dalam membawa kebaikan untuk kelompok peneroka Felda dan negara.

    penyenaraian itu adalah usaha yang baik dalam meningkatkan lagi kecairan dan halatuju perdagangan pasaran, mencergaskan pasaran modal negara serta memberi keyakinan kepada pelabur

    ReplyDelete
  23. apasal celaka sangat si lajim ni...dah elok-elok ada dalam parti BN yang bagus...nak jugak pergi masuk dalam parti durjana...tengoklah nasib ko kat dalam parti tu....

    ReplyDelete
  24. mulut Kak Bedah sama Kelly mcm taik busuknya. Cakap kotor saja. Org mcm ni pun ada ke.. kui kui kui

    ReplyDelete
  25. Ko tu yg kotor... Dasar cina berak x cuci.. Sampah masyrakat la ko ni anon....

    ReplyDelete
  26. Nampaknya Geng2 UMPORNO dlm tekanan sekarang....marah kan Lajim dan Wilfred....Korang hari dok maki PR..Alih2 geng sendiri cabutt...Apa kess? Tp tak tek per..Lu orang masih ada Asang akidah, Jol Kulim, Umi, dll yang power tu...

    ReplyDelete
  27. anak jalang di tepi perahu klu nak tahu sapa kah anak jalang tu...anak2 pembangkang lah hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha

    ReplyDelete
  28. oh klu maki krg berdosa ye takde akidah ye....tp klu bab krg duk maki org yg tgh beramal tu tak pe ah tak salah ye anak haram oi....mmg pakatan dasar pukimak punya anjing kurap byk bunyi pla...wei anjing pakatan klu nak melalak g malalak kat tepi bukit lah jalang sundal prono

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!