PANAS BERAPI! WAN AZIZAH CUBA MEMFITNAH POLIS DENGAN SMS PALSU?

Kalau korang perasan minggu lepas si Wan Azizah yang senasib dengan Betty Chew ekerana mempunyai suami yang bernafsu luar biasa tu ada buat satu PC mengutuk pihak polis kerana kadar jenayah semakin meningkat. Itu kata Wan Azizah la, padahal sepertimana kita tahu, kadar jenayah semakin kurang tapi demi nak memburukkan polis dan SB so ikan sepat kering ni mereka-reka cerita tersebut!

Aku tertarik dengan pendedahan The Unspinners mengenai sms palsu yang tengah dan sedang disebarkan kononnya ada seorang pembunuh sedang berkeliaran dan menikam mangsa dia dimana dia sempat nak tikam, bunyi macam filem Hollywood kan? Meh baca kat bawah ni:

SMS berikut sedang merebak dengan begitu cepat:
Hi all,
Good morning to all. CNA (Channel News Asia) reported this news this morning but this is blocked in Malaysia. There is a syndicate of men in KL who have been stabbing and robbing their victims in broad daylight and crowded places during the last 24 hrs.
The 1st incident happened yesterday around 4pm in Puduraya as the girl was boarding a bus to Ipoh. As she boarded, a guy came down and stabbed her suddenly. She survived and was robbed only.
Next incident happened at 5.30pm in Low Yat mall. After work, 2 girls were heading to Berjaya mall from Low Yat mall, when one of them was stabbed and robbed. Apparently she died from her injuries while the other was unharmed.
3rd incident was in KLCC at 6.30pm another girl was stabbed and killed while she was heading to her car after work. The CCTV showed the killer could only been seen from the back. It seemed he studied the place before committing the crime. All this happened within a day - 1 hour apart from each incident and there is strong suspicion that it is the same person. Some of the shopping malls have been ordered to close or have their security stepped up.
Please inform everyone to be aware his/her surroundings and tread carefully in crowded places. They want your money but do not you to be able to identify them as they dont wear masks. So please be very careful. It is speculated that this person might still be in Selangor and some of the shopping complexes are on high alert. Precautions taken in Sunway Pyramid, Mid Valley, One U and Subang Parade.
Secara kebetulan atau secara terancang, Wan Aziza ada membuat PC berkenaan polis lebih jalankan Special Branch work untuk politik dari pantau jenayah. DIa turut persoal keperluan pantau isu keselamatan macam dia tahu apa kerja keselamatan dan terorism.

Baca dan lihat video di Akar Umbi sini. Si Rafizi semua benda dia nak tunjuk tahu pun mengeluatrkan kenyataan sini


Nampak gaya SMS sedemikian selari dengan kenyataan Wan Azizah dan Rafizi berkenaan dengan polis.

Adakah benar ada jenayah sedemikian rupa? Jika tiada, ia bermakna satu helah politik lagi untuk membina isu terhadap polis.

Atau pun Wan Azizah berharap SB usah ikut suaminya supaya dia boleh ke sana ke mari diiring oleh menantu untuk main dengan pelacur dan bukan lelaki jambu. Kak Wan kan rela ...

Harap ada buat laporan polis terhadap Kak Wan Azizah dan Rafizi kerana disyaki ada terlibat dengan SMS menakutkan orang ramai.

Itu petikan The Unspiiners, manakala Dr Zambry, MB Perak juga mengesahkan kadar jenayah semakin menurun di Perak, BACA DISINI

Wayang apa lagi kau nak main Ikan Sepat kering oi? Demi nak selamatkan Anugerah bengkok kau tu!?

6 Responses to "PANAS BERAPI! WAN AZIZAH CUBA MEMFITNAH POLIS DENGAN SMS PALSU?"

  1. ni mesti sbb wan azizah dah tak sanggup kena tala blkg tu pasal lah dia nak kata laki dia tak bersalah lah polis tipu lah...padahal dia nk lps kan diri dr laki dia....dia nak supaya laki dia g tala jubur org lain... jgn kaco jubur dia

    ReplyDelete
  2. Mungkin ada kejadian yg berlaku tetapi kita mempunyai polis yg begitu dedikasi. Sikit2 ponting ada juga tapi kecil sgt bilangannya. Kadang2 kesian tgk polis walau mcmana kuat ronda dan kerja pun org masih tak puas hati. Kenapa tak suruh anak sendiri jadi polis. Baru tau penatnya mereka bertugas. Sekarang pulak pembangkang dengki sgt dgn polis. Tangkap org soal dan jentik sikit marah kasar sikit complain aoa pun tak blh buat kat pesalah ni. Apa lagi naik mukalah. Jadi kalau kecurian rompakam berleluasa takkan polis salah. Kau orglah yg salah. Polis susah nak buat kerja kerana kau orang yg cari pasal. Semua tak bolih semua kai nak tau apa polis buat jadi redhalah kalau kena samun. Pencuri sama dgn budak2 kecik. Kalau cikgu marah balik cakap dgn makbapak. Mereka pun pgi marah cikgu. Anak naik muka. Dah besar dgn makbapak pun dia lawan. Salah siapa. Jadi sebelum salahkan polis ku fikir lah sendiri.

    ReplyDelete
  3. terdesak sudah ker..fitnah itu lebih teruk dari membunuh..ingat syurga neraka lah

    ReplyDelete
  4. dlm kes nie biar polis bt siasatan laa.kita xtau apa2 jgn dok sibok bt statement lak...nie bkn bidang kita...jgn semua hal nak komen nanti nampak kebodohan sendiri..

    ReplyDelete
  5. pandai je ko ekk gelar kak wan ikan sepat kering heheh ada jee cian abg nuar patut tak ada selera belasah ke puyu berisi heheh

    ReplyDelete
  6. Saya bekerja under Low Yat Grp di Bt Bintang. Tak pernah ada kejadian sedemikian malah area2 sekelililing Bt Bintang pun aman damai setakat ini. Usah di percaya dgn SMS fitnah itu. Propa politik semata2.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!