CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, July 6, 2012

PANAS BERAPI! TUN MAHATHIR MAHU ANWAR JADI PERDANA MENTERI!?

Tun Dr Mahathir menasihati Anwar supaya bersara sekarang dari politik, tak perlu pusing-pusing lagi, apabila ditanya tentang hasrat Anwar yang hendak bersara selepas PRU13, jika Pakatan tidak berjaya menakluki Putrajaya.

"Dia (Anwar) patut bersara sekarang, tak ada guna langsung...dia punya hajat cuma nak jadi Perdana Menteri," – Tun dipetik Bernama.

Kata Tun selepas melakukan kunjungan hormat ke atas Presiden Republik Czech Vaclav Klaus.

Nampak Tun bergurau, tetapi penuh dengan sindiran mencadangkan supaya Anwar diberi Honourary Prime Minister selama 5 hari kemudian bersara.

"Kita buat dua jawatan Perdana Menteri, bagi dekat dia satu 'Honour Prime Minister' selama lima hari, lepas itu dia boleh bersara,"


House PK: Ini aku petik dari Hhalem. Dasyat wei Tun M punya perli, boleh mati keras wooo dia punya perli ni! Muahahahahahaha

Terbaik la Tun M!

33 comments:

  1. betul lah apa tun m kata! bersara je lah tak guna pun, kalau dia ada takda effect.

    ReplyDelete
  2. power lah tun!

    ReplyDelete
  3. masih power ayat..hehe

    ReplyDelete
  4. yang teramat sakit sekali ayat "tak ada guna langsung"...aduiiii...nak nyorok mana le tu agaknyer...

    ReplyDelete
  5. "5 HARI" kata Yang Berbahagia Tun. Fikir-fikirlah pasai apa tempoh itu disebut.

    ReplyDelete
  6. 5 hari la isnin-jumaat kira dpt la dia keja smggu full....itu saja baru la cukup kuota masa utk anu'R....

    ReplyDelete
  7. dah pencen tu elok la dok umah je bt amal ibadat....bagi la generasi baru kendali negara nie...

    ReplyDelete
  8. Anon 9.48, Nik Aziz pukimak tu bila nak pencen? Jalan pun dah tak larat dah tu? Sedar la diri sikit sebelum nak komen pasal orang lain.

    ReplyDelete
  9. Anon 9.48
    ko bodoh ke sengal,Tun dah pencen pun,skrg ni siapa yg kendalikan negara ni? kan Generasi baru,tapi ilmu dan jasanya masih diperlukan selepas banyak jasanya terhadap negara sebab itulah org masih lagi panggil dia beri ceramah dan forum, negara luar pun panggil dia jadi penasihat, bukan macam bapak Anuar, nak pencen sebab dah puas main bini org, anak org,cina doll, siam doll, main bontot dan selepas songlap duit negara berbillion ringgit, kalau org panggil ceramah pun utk buat fitnah dan burukkan negara sendiri.Memang patutlah dia Pencen.

    ReplyDelete
  10. Anon 9.48
    ko bodoh ke sengal,Tun dah pencen pun,skrg ni siapa yg kendalikan negara ni? kan Generasi baru,tapi ilmu dan jasanya masih diperlukan selepas banyak jasanya terhadap negara sebab itulah org masih lagi panggil dia beri ceramah dan forum, negara luar pun panggil dia jadi penasihat, bukan macam bapak Anuar, nak pencen sebab dah puas main bini org, anak org,cina doll, siam doll, main bontot dan selepas songlap duit negara berbillion ringgit, kalau org panggil ceramah pun utk buat fitnah dan burukkan negara sendiri.Memang patutlah dia Pencen.

    ReplyDelete
  11. 5 hari sebagai PM cukup untuk dia pecahkan lagi rekod dunia;sebagai PM tempoh berkhidmat terpendek,PM kote terpanjang (sapa kata pendek),PM yang suka pundek,dan juga tempoh 5 hari tu dia jadi PM yang bebas meliwat a.k.a the greatest indoor Prime Minister of the universe.

    ReplyDelete
  12. hahah terbaik ar Tun M!
    Yeah!
    Knfrm terdiam Anwar

    ReplyDelete
  13. Hahaha this is very sarcastic and has its own deep meaning
    All i have to say is....it sucks to be u Anwar!

    ReplyDelete
  14. Reti la pulak Anwar beramal ibadat?
    Akidah pun dah terpesong

    ReplyDelete
  15. klu aku tempat anur tak tau nak sorok muka kat mana dah kot...malu gila..tp anuar ni kan dasar tak tau malu apa dia kisah kan

    ReplyDelete
  16. Hi my name is Anon and Anwar welcome to JackASS Tun M edition!! \m/

    ReplyDelete
  17. klu lah anuar jd pm utk 5 hari laki2 semua kena pakai cawat besi lah nk kuar klu tak nnt semua kena tala blkg

    ReplyDelete
  18. annuar ni mmg tak tau ,alu kan tun pun dah srh bersara lg dia nak menyemak kat sini...aku tgk muka dia je aku nampak bontot tgk bontot nampak muka anuar

    ReplyDelete
  19. annuar ni mmg tak tau ,alu kan tun pun dah srh bersara lg dia nak menyemak kat sini...aku tgk muka dia je aku nampak bontot tgk bontot nampak muka anuar

    ReplyDelete
  20. anuar kaki tala wei 5 hari dah ckp untuk dia merogol dan juga meliwat berjuta juta org...berhati hati lah kamu semu baik laki permpuan dan juga ponda kamu semua tidak selamat jika anuar jd pm..walaupun hanya utk 5 hari

    ReplyDelete
  21. wei anuar ko ptt blk umah buat byk2 solat taubat bkn nak kejar duit n jubur lg dah tua tu cukup2 lah tu

    ReplyDelete
  22. Hahaha Anwar just got Trolled!!
    by the 'M'

    ReplyDelete
  23. Wahahhahaha lawak...sangat lawak
    Wlupon dah umor 80 ++ stil boley knekan Anwar yang pakatan bangga-bangga kan tu

    ReplyDelete
  24. kasi saja 5 hari... apa mau takut... dia mau jadi PM saja... rakyat dia tarak peduli... itu laki2 juga dia maw hantam kasi sama dia... bnyak masalah itu anwar...

    ReplyDelete
  25. there is a certain degree of truth here, Anwar has no intention whatsoever to GOVERN the rakyat... all he wants to do is just become the PM... let him be that... he'll just be busy banging and money laundering all the while his PM... he cant do shit... nuff said../.

    ReplyDelete
  26. Tun m mmg hebat...anuar g lah sorok muka kt bwh bantal hahaha

    ReplyDelete
  27. Ye lah kalau Anwar Sanggup janji dengan benda2 yang tak masuk akal, sanggup berbaik2 dengan musuh islam dari luar dan dalam juga jaja nama negara kemana sahaja kemudian jadi sesumpah berlakon sampai selop kera tetapi jentera parti tidak disiapkan dengan yang benar2 layak untuk mentadbir maka kesimpulan nya diahanyalah inginkan jawatan PM itu saja (macam budak2)

    ReplyDelete
  28. aahkn, betullah DR M... kasik je jawatan tuh kat die... da la gile pangkat... bukan nak buat kerja pon... taw sodok laki je...

    ReplyDelete
  29. 5 hari? Baik semua rakyat ambik cuti luar negeri, terutama sekali mat jambu dan awek cun

    untuk keselamatan diri sendiri - lari jauh jauh ooiiii

    ReplyDelete
  30. Baik juga cadangan Tun itu tapi aku takut dia hendak lebeh dari 5 hari kerana
    tak cukup main bontot,
    tak cukup main bini Azmin,
    tak cukup nak bawa china doll, tak cukup nak rosakkkan imej negara khasnya diIndon
    lima hari tak cukup nak tunaikan janji

    ReplyDelete
  31. Anon 9.49....nape la ko suka bt dosa...dok kata kat nik aziz dan anwar....xpasai2 tambah dosa ko nie...mudah2an bertambah la ahli neraka jahanam mcm ko nie...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!