CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, July 11, 2012

PANAS BERAPI! SIAL PUNYA KHALID GAGAP, PENAKUT NAK MAMPOS RUPANYA DIA!

Nampak macam berani tetapi rupa-rupanya Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim seorang yang pengecut untuk berjumpa dan sekaligus mendengar tuntutan rakyat negeri itu.

Jika inilah sikap sebenar Abdul Khalid, maka dimanakah laungan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat yang kononnya membawa suara rakyat.

Hampir 1,500 rakyat Selangor yang terdiri daripada ahli-ahli Gerakan Prihatin Rakyat Selangor (GPRS) pelbagai golongan hari ini telah berkumpul seawal jam 8 pagi di sekitar Dataran Shah Alam semata-mata untuk menyerahkan Memorandum Bantahan Penyelewengan kepada Abdul Khalid selaku pemimpin tertinggi negeri.

Kesemua mereka kemudiannya berarak secara aman menuju ke Bangunan SUK untuk menyerahkan memorandum yang mempunyai tuntutan-tunturak rakyat Selangor sendiri kepada Abdul Khalid atau wakilnya.

Namun apa yang berlaku adalah, kedua-dua pintu pagar utama dibahagian hadapan Bangunan SUK Selangor ditutup rapat bagi menghalang memorandum itu diserahkan.

Apakah motif Abdul Khalid serta kakitangan-kakitangan kerajaan negeri Selangor bertindak sedemikian sedangkan kesemua rakyat yang berhimpun itu hanya ingin menyuarakan tuntutan serta ketidakpuasahan hati mereka terhadap beberapa isu mendapat perhatian seorang Menteri Besar.

Sekiranya Menteri Besar sendiri kecut perut nak berjumpa rakyat, maka bagaimana masalah serta ketidakpuasan hati rakyat boleh diberi perhatian.

Penantian demi penantian selepas hampir satu jam barulah seorang wakil Pejabat Menteri Besar Selangor turun menemui wakil GPRS bagi menerima memorandum tuntutan rakyat itu.

Persoalannya di manakah perginya Abdul Khalid dan mengapa perlu membiarkan rakyat menungggu hampir satu jam semata-mata untuk menyerahkan segala tuntutan.

Sudahlah pagar ditutup, terpaksa pula menunggu hampir sejam semata-mata untuk meminta Menteri Besar mendengar keluhan dan masalah rakyat itu pun bukanlah mana-mana pemimpin negeri yang turun, hanya wakil sahaja yang pentadbiran kerajaan Selangor hantar.

Sungguh memalukan dan inilah sikap sebenar pemimpin negeri Selangor.

Sumber: Perak Today

88 comments:

  1. hahaha....sbb gagap la dia takot tu

    ReplyDelete
  2. Dia ingat dia lantik diri sendiri. Dia lupa rakyat lantik dia. Kalau tak bolih berkidmat utk rakyat, kita pilih org lain. Dia ingat dia besar sgt ke?

    ReplyDelete
  3. sigagap tu mana ada selera nak jumpa dengan rakyat biasa,dia cuma nak berjumpa dengan ronnie sicina dan tokey2 yang membawa sampul surat besar yang bolih menampung kehidupan sepanjang hayat.

    ReplyDelete
  4. Tuh la lantik lagi khalid....dah la die gagap....pengecut plak tuh....macam nie hasil pemimpin PR?
    pui la weyh PR korang mmg xdk leadership lgsng...korang hanya nak conquer Malaysia tuk kaut duit aje

    ReplyDelete
  5. GAGAP BODOH XDK TELO!!!
    MALU AKU UNDI PR DULU KAT SELANGOR MENYESAL AKU
    SEKARANG XKAN DAH!
    BELANG MEREKA DAH TERSERLAH!

    ReplyDelete
  6. BR MCM ni dah sorok dlm umah mcm ni lah perangai pkr yg sebenar kan...mcm mana lah drg nak jaga malaysia...jaga selangor pun mcm bondan...

    ReplyDelete
  7. dia ni memang pengecut nak mampus kalau dia tak kecut takdanya dia suruh semua benda faekah buat. bodoh punya gagap

    ReplyDelete
  8. siap tutup gate,habis lah PR kalah punya kali ni kat Selangor, bodoh punya Khalid Si Gagap .

    ReplyDelete
  9. dia takut n tak layak nak jumpa rakyat sbb dia gagap dia layak g sklh khas je...bljr cara ckp dulu

    ReplyDelete
  10. si gagap nie mmg bengap pon..ingt dia bgos sgt ke. dia mmg nk kaut duit je keje dia.

    ReplyDelete
  11. dye gagap mana leh jumpa ngn owg miskin....xde profit...dye cuma jumpa ngn cina burrittt busuk je yg kaye2

    ReplyDelete
  12. inilah perangai sebenar PKR bila da dapat kuasa semua janji hanya tinggal janji..suara rakyat x didengari...cuba bayangkan kalau org mcm ni jadi pemimpin...abes la negara kita...ada lagi kah orang yang masih buta untuk mengundi pembangkang...

    ReplyDelete
  13. mereka ni...bkan nye pentingkan rakyat...hanya pentingkan diri sendiri...orang2 ni hanya akan mengisi keperluan mereka drpd keperluan rakyat...

    ReplyDelete
  14. si gagap ni memang x guna...nk jumpe rayat pon tkot...tkot nk tunaikan janji..sbb dia tahu janji yg di buat hanya janji tipu....

    ReplyDelete
  15. nampak sgt sigagap tu takut sbb kegagapan die akn trselah...gagap tu takat mkn duit pandai lah mana nk pandang ape rakyat ckp...sampai bila kt nk jadi anging pkr buka lah mata jgn bg sigagap bodohkan kn kt lg

    ReplyDelete
  16. tulah rakyat sekarang sapa yang susah satu kesilapan besar melantik dia memjadi memteri besar selangor bila ada masaalah sampai tergagap nak mejawap

    ReplyDelete
  17. aku dh agak dh sigagap tu mmg haram jadah pun....penakut mcm ni ade hati nk memimpin negara...udah lah xpayah nak mimpi lg k

    ReplyDelete
  18. kalo barisan nasional yg memerintah selangor...hari ini isu seprti ini tidak akan timbul lansung...masalah rakyat akan diselesaikan dengan cara yang sangat memuaskan hati...suara rakyat memmg akan didengari....tp lihat lah akibat pembangkang yang memerintah...apa yang dah jadi...

    ReplyDelete
  19. seronok tgk demo-demo mcm ni kt SUK..
    bila dah kalah, baru tau Selangor tu penting utk hasilkan dana utk BN..

    sblm ni..
    korg guna duit rakyat cukup-cukup..

    peruntukan Hospital Shah Alam mana?
    abis guna utk rumah Toyo ke?

    ReplyDelete
  20. org mcm nie mmg tak patut dipercayai..tmbh2 si gagap nie.. sume yg dia buat utk kepentingan dia je bkn utk kepentingan rkyt.

    ReplyDelete
  21. kan kuasa undi ditangan rakyat..apa lagi pru13 nanti bt la apa yg patut..adakah rakyat selangor yg len sependapat dgn ko org semua???

    ReplyDelete
  22. Hoi anon, mana bukti duit tu Toyo ambik? Kenapa tuduhan gagap sial ni kau tak nak jawab? Apahal pulak kau pi tarik orang yang dah tak berkuasa?

    Kalu betul la Khir Toyo bersalah, kerajaan Selangor sekarang ni korang yang jaga kan? Mana bukti Khir Toyo sapu semua bagai korang kata kimak oi? Kasi bukti la? Apa? Takde?

    Kenapa khlaid gagap tak nak jawab pasal Talam? Mana pi duit smeua? Baru 4 tahun memerintah 1.4 billion dah lesap?

    Kata tak makan rasuah? Abis tu duit hilang tu sedekah kat kelantan nak buat highway ke? Atau masuk poket DAP?

    ReplyDelete
  23. Aku akan pastikan semua keturunan aku sokong BN pru akan datang, ko tengoklah anon, siapa yang tergolek dog nanti

    ReplyDelete
  24. Khalid Gagap ni gelabah2 je, banyak telan rasuah pastu bagi rasuah,dok sokong DAP sana, skrg bila rakyat bantah tau takut tutup pagar rapat2 gitu, hoi PR mana korg punya telur

    ReplyDelete
  25. cakap gunalah akal , cakap biar berbukti jangan dok cakap jeeee!

    ReplyDelete
  26. 1.4 billion lesap macam tuh je...ble di tanya mana pergi xdk org jawab!
    Nie la PR blum dapat kerusi kepimpinan dah mula naik tanduk

    ReplyDelete
  27. klau dah buat salah macam tulah dia akan melarikan diri tangonjawap di pikul pun tak boleh nak selesaikan so letak jawatanlah lagi bagus. dengan rakyat pun tak bleh nak mebantu kepada sapa rakyat nak megadu apa guna selangor ada memteri

    ReplyDelete
  28. nie la anjing2 khalid gagap...da syok mkn aiskrim khalid bb 2 defent hbs2 lau pow khalid slh

    ReplyDelete
  29. si gagap tu mmg mcm sial pun... muka mcm pecah rumah, bila org dah lantik ko jd menteri tu bt la keje dgn betul.. bukannya time ni ko nak lesapkan semua duit kerajann selangor kat perut ko.. cuba fikirkan org yg sokong ko smpi ko bleh jd menteri... pernak x ko fikir pasAL TU

    ReplyDelete
  30. Tahnya Anon yang sembang sal Khir Toyo tetber...
    Da la tibe-tibe serang Hospital Shah Alam...
    Sekarang ni, ISU SEKARANG KHALID GAGAP songlap duit 1.4 billion...
    rakyat xpuas hati dengan cara Khalid gagap memerintah...
    itulah PR taw spin je...
    fakta xder...

    ReplyDelete
  31. bukankah Hospital Shah Alam terbengkalai semenjak Khalid gagap ambil alih selangor?!

    ReplyDelete
  32. Tuh la pasal....gagap amek alih hsptl dah kne halt sekarang anon pukimak tuh duk bising sal toyo lak?
    ke bodo ko nie?
    tuh lah PR ilmu xdk tau fitnah aje bguih-bguih

    ReplyDelete
  33. [Kenapa khlaid gagap tak nak jawab pasal Talam? Mana pi duit smeua? Baru 4 tahun memerintah 1.4 billion dah lesap?]

    kahkahkah...

    RM1.4billion?

    wakakaka..

    nmpk sgt la korg ni cuma baca Utusan tu..
    gi la godek-godek internet tu lagi..
    internet sikit punya luas laa, korg baca Utusan ajer?

    buat malu Melayu ajer laa..
    kohkohkohhhh..

    adoi laaa...

    ReplyDelete
  34. ni la rupe sebenar PR,telur xde nk berdepan dengan rakyat.....ckp bukan main belagak lg tp apa pun x buat.....ni la perangai sebenar PR,br jd MB dh tunjuk belang seperti ni,kalau jd Pm lingkuk la negara jawabnye......masih lg ke rakyat nk sokong PR

    ReplyDelete
  35. projek hospital Shah Alam xdpt berjalan sebab masa Khalid gagap pegang 2008 DIA YANG SEPATUTNYA ALLOCATE FUNG PADA PROJEK TERSEBUT... namun realitinya khalid gagap SONGLAP DUIT TERSEBUT dan sekarang PR nak SPIN cerita kata salah KHIR TOYO...

    ReplyDelete
  36. [bukankah Hospital Shah Alam terbengkalai semenjak Khalid gagap ambil alih selangor?!]

    kahkahkahkah!

    berair-air mata aku baca statement..
    korg ni betul laa, adoi la...

    ko baru sampai Selangor ek?
    hahaha...

    ReplyDelete
  37. oiiii...

    MANA HOSPITAL SHAH ALAM?
    KORG GUNA UTK BUAT RUMAH TOYO KE?

    hahahaha...

    ReplyDelete
  38. Anon yang kata xbaca internet dan baca utusan shj, ko bg la bukti kalau ada... EDUCATE us please if u are so truely right...

    ReplyDelete
  39. sesapa yg x tau psl Hospital Shah Alam tu, bbawak la gi Shah Alam kejap..
    tgk progress dah sampai mana..

    dok terperok dlm hutan tu buat apa?

    kahkahkah...

    ReplyDelete
  40. [EDUCATE us please if u are so truely right...]

    org UMNO la korg xyah educate..
    racist, berlagak...

    nak kebenaran?
    carik sendiri...

    ReplyDelete
  41. tak guna cakap dengan pencacai pakatan yang tak berpelajaran

    ReplyDelete
  42. korang semua ni bodoh! biarkan shj PR dan BN gaduh, ASALKAN RAKYAT YANG DAPAT KEBAIKAN! xde gune korang bertengkar dalam ni... buat kering tekak je...

    ReplyDelete
  43. Inilah rupa jawapan anjing pakatan yang takde ilmu tapi asyik ngikut je si juburi tu:

    [EDUCATE us please if u are so truely right...]

    org UMNO la korg xyah educate..
    racist, berlagak...

    nak kebenaran?
    carik sendiri...

    Tadi bukan main lagi si pokemak ni mengata, bila mintak bukti dia suruh carik sendiri, inilah sebenarnya puak pakatan, mereka ni bodoh, macam burung tiong tau ulang apa tuan mereka kata tanpa mengetahui kebenaran....

    Kasi hantam agi sama pakatan

    ReplyDelete
  44. ada lagi ke org baca Utusan?
    bkn dah berjuta-juta ke paper tu kena saman?

    peliknya laa...

    ReplyDelete
  45. Yang perlu education tuh sebenarnya orang-orang PR!
    sebab korang punya otak besa kuman je!
    cakap tuh biar lah dah kaji semua info dlu...tuh la dlu suh g skola xnak!
    sekarang dah bebal mcm babi

    ReplyDelete
  46. bila org dah tak de idea nak kata apa dia ckp cari sendiri lah....bodoh btl lah

    ReplyDelete
  47. anon PR ko nie bodoh ape?
    ko tau ke ko tgh ckp psl ape nie?
    sian aku tgk ko nie
    xdk ksih syg ke dlm hdup?

    ReplyDelete
  48. pe benda kau merepek anon? baca utusan lah apa lah?

    kau kat alam mana ni?

    ReplyDelete
  49. sapa yg tak sklh tah...ko tu duk merepek dr tadi pas tu kata org plak...ke ko br kuar dr tempat mental ni?????

    ReplyDelete
  50. [macam burung tiong tau ulang apa tuan mereka kata tanpa mengetahui kebenaran..]

    kebenaran hidangan dari Utusan ke?

    wakakaka..
    come on la bro, gimme a break..

    ko tel la anak Soi Lek tu, tanya dia mana satu yg betul?
    RM1.4b ke RM260m, ke RM39b?

    hohoho...

    ReplyDelete
  51. tak akan ada rusuhan depan SUK selangor kalau semua rakyat berpuas hati.................

    kalau ada rusuhan bermakna ada yang tidak berpuas hati...........

    simple, rakyat selangor tidak berpuas hati dengan pentadbiran Khalid.......

    apa2 hal pon, setiap kepimpinan perlu bersifat anak buah first!

    ReplyDelete
  52. suruh khalid gagap anak haram tu berdepan ngn rakyat n bgtaw kebenaran

    ReplyDelete
  53. KALAU KHALID BETUL KENAPA SATU PUN TUDUHAN KHALID TAK JAWAB ? KENAPA?

    JAWABLAH
    JAWABLAH
    JAWABLAH
    JAWABLAH
    JAWABLAH

    ReplyDelete
  54. anon ni asik jilat PR punya bontot je,ilmu apa pun xde.....pastu nk belagak pandai,org tanye xmo jawab and suruh cari sendiri....kalau betul bg la bukti anon sial

    ReplyDelete
  55. Wei anak luar nikah yang cakap:

    wakakaka..
    come on la bro, gimme a break..

    ko tel la anak Soi Lek tu, tanya dia mana satu yg betul?
    RM1.4b ke RM260m, ke RM39b?

    hohoho...

    KAU SURUH AHLID JAWAP LA, ITU SEMUA ADALAH TUDUHAN BERBEZA, APA PUNYA BODOH PUNYA CYBERTROOPERS KALID DAN FAEKAH PAKAI NI EK?

    ReplyDelete
  56. Omg a retard from PR!
    This is madness!!
    we need to kill it with fire!

    ReplyDelete
  57. anon PR,kau dalam ni berani cakap banyak ah, mai depan2 tgok sapa power.ckp benda yang takde bukti.

    ReplyDelete
  58. mslah nye kenapa khalid jadi pondan duk kat dlm umah...?????napa dia tak nak jawab??????klu dia tak salah

    ReplyDelete
  59. mslah nye kenapa khalid jadi pondan duk kat dlm umah...?????napa dia tak nak jawab??????klu dia tak salah

    ReplyDelete
  60. Anak Jati SelangorJuly 11, 2012 at 5:16 PM

    Tapi pelik jugak, kenapa khalid macam mengelak je, tak nak jawab, aku sebagai rakyat selangor pun pelik dengan tingkah laku MB Selangor ni, dalam dewan pun dia mengamuk tak pasal2.

    Buasanya orang yang cepat mengamuk ni sebab dia bersalah dan nak cover lina la, sama macam Anwar tu

    ReplyDelete
  61. mohon buat demo kat depan pejabat pm... rasa sama jugak kot, ntah2 bukan je gate terkunci malah fru pun datang sembur air... just said...

    ReplyDelete
  62. anon PR, ko a ni byk pusing fakta la... apa sebenarnya yg ko cuba nak buktikan ha!!!!!!!! sampah mcm ko ni la bt selangor kotor sejak PR ambik alih

    ReplyDelete
  63. cptlh jawab klu khalid tu btl sgt!! npe snyp jer..suda takot ka..

    ReplyDelete
  64. baru jaga satu negeri dah jahanam belum jaga malaysi lagi dahlah kaki penipu habis duit rakyat dia kasi licin janji tingal janji jelah yang dia bolehbuat

    ReplyDelete
  65. Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim terus mengelak daripada menjawab dakwaan berkaitan Talam Corporation (Talam) termasuk isu kerajaan negeri terlebih bayar sebanyak RM42 juta untuk pajakan tanah di Bestari Jaya kepada syarikat itu seperti yang diakui sendiri Ahli Parlimen DAP, Tony Pua semalam.

    Menteri Besar itu sebaliknya berkata, kedua-dua isu tersebut hanya akan dijawab selepas Ketua Biro Muda Profesional MCA, Datuk Chua Tee Yong memberi perincian bagaimana penyelewengan RM1 bilion membabitkan urusan pengambilan hutang Talam yang didedahkannya dibuat.

    “Saya tidak mahu jawab (sekarang)... saya nak suruh MCA jelaskan bagaimana RM1 bilion itu diseleweng. Saya nak tahu apa yang saya tipu. Lepas itu saya akan jawab sekali (pendedahan RM1 bilion dan pengakuan terlebih bayar RM42 juta oleh Tony Pua)," kata beliau.

    BILA KENA BATANG HIDUNG SENDIRI, KHALID MINTAK DETAIL, SELAMA INI MEREKA TUDUH UMNO TAPI TAKDE BUKTI TU APA CITE? JAWAB LA.....

    ReplyDelete
  66. Ninja yang boroi lvl 200 dalam maplestory datang pun polis bantuan je tembak...xdk pun FRU
    kah.....kah.....lawak la Prince of Noob

    ReplyDelete
  67. JAWABLAH
    JAWABLAH
    JAWABLAH JANGAN LAH DOK NAK MENGAGAP JE JAWAB JAWAB

    ReplyDelete
  68. kau dari tadi asyik spin-spin story je wahai anon yang kata UMNO racist...

    kalau benar apa yang anda katakan, bagilah fakta...

    ISU sekarang RAKYAT XPUAS HATI DENGAN PEMERINTAHAN KHALID...

    ReplyDelete
  69. NOOB bodoh nak mampos, apa yang PM tak bagi sekarang ni? Apa hal kau nak compare PM dengan Khalid gagap yg low class dan simpan Faekah sebagai pompuan simpanan tu...euuwwwww memalukan la..

    Noob, masa ninja boroi serang tu, polis biasa je tewaskan dia, apa punya bebal la kau ni, what a wasted sperm la u ni...

    ReplyDelete
  70. ninja boroi datang siap pecah kan kereta semua, ni dorang datang nak serah memorandum je takda pun dorang bawa samurai kenapa tak buka?

    ReplyDelete
  71. knp korang duk melalak mcm anjing tgh tgh stim ni drg kat sana tgh sonok kira duit kita yg kat sini gaduh dpt apa???habuk pun tarak buang masa je main fb lg bagus

    ReplyDelete
  72. prince of noob a.k.a prince of bahalol...skrg ni...parti yg ko dok sokong sngt tu yg sorokkan diri drpd rakyat...and mengabaikan tnggungjawab...apa hal plak ko nk ckp kerjaan mcm tu...

    ReplyDelete
  73. ade lg org yg sokong PR walaupun kebenaran dah ade dpn mata,bermati-matian duk pertahankan PR...nmpk sngt dia org ni mkn rasuah PR,sebab tu sokong cm sial je

    ReplyDelete
  74. sama-sama renungkan.ambilah jalan terbaik.fikir tu pelita hati.

    ReplyDelete
  75. nak keluar mcm mana cakap pun gagap..mcm nie ker pemimpin nak pegang jawatan tertinggi di ketawa org la nti...kalu dia jd cikgu anak murid mesti pengsan akibat ketawa dengan gagapnya

    ReplyDelete
  76. WAH BETUL KE RM1.40 BILLION. TU LAH KATA KAT JAT KATA ORANG TU ORANG NI. NAH KENA BATANG HIDUNG KENAPA DIAM. SURUH SI RAFIZEE DAN MAK LMPIR JAWAB. JANGAN BUAT BODOH. DUIT RAKYAT KAN..KAN...ORANG PASS PKRR SILA JAWAB.

    ReplyDelete
  77. nama pon khalid gagap....kan klu dia jumpa nanti dia x leh cakap asyik duk...aaaaaaaaaa...jer la...dh mmg dasar pengecut mmg mcm tu la....

    ReplyDelete
  78. [KALAU KHALID BETUL KENAPA SATU PUN TUDUHAN KHALID TAK JAWAB ? KENAPA?]

    lagi sorg x baca berita..
    knp? Utusan x keluarkan jawapan ke?

    loser betul..
    kahkahkah..

    ReplyDelete
  79. [anon PR,kau dalam ni berani cakap banyak ah, mai depan2 tgok sapa power.ckp benda yang takde bukti.]

    kahkahkah...

    ko pun mcm Najib gak..
    debat bkn budaya kita..
    tonggeng punggung dpn rumah org, itu baru budaya kita..

    hahaha..

    ReplyDelete
  80. oiii..
    takde sapa jawab ke?

    MANA HOSPITAL SHAH ALAM?
    TOYO GUNA UTK RENOVATE RUMAH KE?

    wakakakakakaaa...

    ReplyDelete
  81. duit tu khalid ambil bagi faekah

    ReplyDelete
  82. Gambar puak2 AMENO berlatih jadi PEMBANGKANG.....Silakan....

    ReplyDelete
  83. Adus dah datang PR yang menjilat ponggung khalid sebab khalid henjut ko tiap-tiap malam kan?
    haha mcm mane sedap ke bang ngan khalid gagap?
    ko nie lps kne henjut terus bebal kan?
    wakakaka
    sian PR bodo hantar orang xeducated macam ko....
    aku bce smua comment orang tnye soalan kat ko...asl ko elak xnk jawab?
    apa dah jadi macha?
    lu xtau apa mau jawab ka?
    jadi merepek saja?
    kah...kah...kah..
    sian2

    ReplyDelete
  84. anon ko silap ah budaya tonggeng punggung nin budaya anwar lh jgn sama kn dgn org lain nanti anwar marah..

    ReplyDelete
  85. mcm bodoh je aku tgk org tanye ko x jawab balik2 ko tnye hospital shah alam n rumah toyo..patutnya ko ckp siap bg fakta bru real nie xakat ckp benda kosong baik xpayah...otak mmg lembu

    ReplyDelete
  86. aku x paham btl lh kt tnye pasal sigagap tu ko kecoh pasal toyo..ko nie pun dh kena penyakit gagap ke...dh lah g blik sorok blakang bontot gagap lg bgs dr ko prbodohkn diri kt sini

    ReplyDelete
  87. alaa, UMNO..
    jgn la JELES beb..

    walaupun SELANGOR tu PAKATAN RAKYAT yg punya, kitorg tetap kawan dgn org UMNO tau..

    siyessss...

    wakakakakaaa..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!