PANAS BERAPI! SAMPAI BILA KITA AKAN BIARKAN KAUM DAP NI PIJAK KEPALA KITA?


Klik Imej untuk lebih jelas

Sampai bila kita nak tunduk dengan kaum DAP ni? Sampai bila? Korang tengok la dalam isu Penang Port ni, sekarang ni dah ada Konsortium Cina pulak nak mengambil alih, siap nak buat anti-trust lagi!

Dah la filem Tanda Putera pun kita takut nak tanyangkan sejarah kebenaran kerana kaum DAP akan kecik hati, ini orang nak selamatkan Penang Port pun kena cantas dengan peniaga Melayu Islam.

Dalam hal Lynas pun sama, sebab projek tu melayu yang dapat maka kaum DAP cantas dan kita semua takut dan ikut je, Kes Lynas lagi la pelik. Semua saintis kata ianya selamat tapi kaum DAP tetap kata tak selamat! Kenapa sebab melayu yang akan uruskan projek tu dan bukan kaum DAP.

Syed Mokhtar juga menjadi mangsa kaum DAP bangsat ni. Kalau kita perhatikan sejak kebelakangan ini, kaum DAP ni sangat la besar kepala mereka. Serius beb, aku tak tipu. Cakap sikit je mereka dah memberontak dan nak cari pasal.

Persoalannya sampai bila kita nak tunduk dan diam je dengan kaum ni, suka atau tidak, dalam PRU akan datang kaum ini dah memang dah tak mau sokong kerajaan lagi, kalau ada pun jenis orang Cina yang sedar diri ini, tetapi jumlah mereka teramat sedikit.

Takkan la kita nak duduk diam lagi macam ni mereka kenakan dengan seorang usahawan yang dah banyak membantu umat Islam di negara ini wahai pembaca sekalian? Kesian Syed mokhtar kena berlawan dengan puak DAP ni setiap hari, niat dia cuma nak selamatkan Port tu je.

Tapi korang tengoklah serangan yang dilakukan oleh puak chauvinis ini. Dari Ketua Menteri berskandal Guan Eng hinggalah kepada peniaga-peniaga anjing DAP ni! Aku harap kerajaan kena bertegas dalam hal Penang Port ni.

Senag-senang je peniaga kaum DAP ni nak bunuh peluang perniagaan Melayu ni kan? Mereka boleh buat apa saja mereka nak dan kita tak boleh bersuara, inilah masalahnya bila kaum minoriti nak cuba jadi majoriti!

Sudah sampai masanya kita kena tunjukkan pada mereka, jangan pijak kita terlampau lebih. Apa pendapat korang?

87 Responses to "PANAS BERAPI! SAMPAI BILA KITA AKAN BIARKAN KAUM DAP NI PIJAK KEPALA KITA?"

  1. kalau orang tu cekap mengurus dan tak korupsi,asalkan bukan UMNObabi aku okay je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak ko la... Ko keje jilat puki cina rasis tu cakap byk plak.. Mcm haram jadah babi.. Jadi mcm ni la klu tiap2 hari disuap mkn hanjing campur babi oleh cina kiasu tu.... Ko ni mmg dasar x reti mengenal budi.... Mcm babi sondol

      Delete
    2. Mcam mana nak buat dah bangsa melayu sendiri. Pun ada yang jadi balaci cina so mana bangsa cina tak pijak kepala kita

      Delete
    3. Tu kerajaan negeri kedah,selangor,penang byk korup..tadbir sampah & air pun kelam kabut.. Amacam bro? Hotel budget & spa bersepah.. Gereja punye hal tak settle ..patung budha kat kelantan tertinggi tu kat asia tenggara..amacam ? bagus ke 

      Delete
    4. Andalah bakal bakal generasi yang akan merempat di tanahair sendiri jika terus berfikiran begini.Tanah ini tanah tumpah kita.TANAH MELAYU.Ingat itu jangan digadai tanah keramat ini.

      Delete
    5. Banyak pembangkang membangkang usaha atau idea yg baik untuk melayu . Pembangkang ingin hapuskan keistemewaan melayu. . Ini adalah idea yahudi singapore. Yahudi takut melayu mengembangkan dan menaikkan tamaddun islam. .melalui kafir inilah mereka berusaha menjatuhkan melayu.

      Delete
  2. Sebab Najib rasa tanpa penglibatan China kita semua mati. Ini mentaliti tahun 40an. Kalau DAP dah bulat perpendapat bahawa PRU 13 now or never, Najib masih rasa 20% undi kaum Cauvinist masih perlu untuk BN perlu untuk beliau duduk dikerusi PM. Dia dan punahsihatnya lupa bahawa kita adjusted undi pRU 12 sebab pukimak Bdawi dan Khairy yg dah terlampau. Buldoz semacam. Orang Melayu di peringkat bawah samaada darpada umno atau pas tak pendek akal macam wakil kita dalam UMNO.

    ReplyDelete
  3. benda lain pijak kadang2 boleh la bg maaf. tang kepala, jgn main2....

    ReplyDelete
  4. Tulah pasal! Sampai bila kita nak tunduk dekat cina celaka haramjdah ni semua? Apa lancau yang dorang bagi kat melayu? Menyusahkan melayu lagi ada lah! Kerajaan perlulah tegas sikit dalam hal-hal macam ni kalau tak lagilah dorang naik kepala , Bagi betis nak paha! Cina pukimak tak sedar diri ! Menumpang buatlah cara menumpang. Tapi bukan semua cina haramjadah macam Guan Eng pukimak tu , Ada juga yang baik... Kalau masih ada juga melayu yang undi haramjadah cina rasis anak haram ni aku taktahulah apa lagi nak cakap dengan dorang ni. Terang-terang dia rasis , terang-terang dia nak bunuh melayu ! takkan korang tak boleh nampak lagi kot? Tak sabar aku nak tunggu filem Tanda Putera keluar ni bagi melayu sedar sikit apa yang DAP celaka ni dah buat kat Melayu... Anak haram ni baru dapat penang dah tukar jadi Pulau Cina belum dapat Malaysia lagi... Baik bertindak sekarang sebelum Melayu kita merempat tepi jalan dan menjadi anjing cina...

    ReplyDelete
  5. Wahai anon 11.23

    orang babi macam kau lah yang akan merosakkan negara kau tahu? Cina pukimak tu punya rasis dengan melayu pun kau sokong lagi eh bangsat? memang takda maruah kau ni... Kau memang suka kalau cina dapat Malaysia kan? Kau yang kaki jilat boleh lah hidup senang.. Rakyat lain? orang lain? dilayan macam anjing... Jangan jadi bodoh lah anon..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. nakkan akhirat, jumpak PAS!

    Sembahyang tak mengadap kiblat pun takpa, janji pangkah bule...

    Buat candle virgil sembah orang mati bunuh diri pun takpa, janji pangkah bule..

    Cakap bohong tiap-tiap hari pun takpa, janji pangkah bule..

    Nak berbogel dalam rumah dengan pakwe pun takpa, JANJI PANGKAH BULE....

    ReplyDelete
  8. Mmg btl dh sampai masa utk semua melayu sedar jgn bg cina pijak kepala lg...jgn gadai kn negara kt pd dap babi nie yg racist gla..cuma org bodoh n buta je xnampak cina pijak kepala

    ReplyDelete
  9. Kat Penang sejak DAPig memerintah, satu perumahan rakyat pun tak dibina. Kampung buah pala juga yang kene gadai sama tauke....

    JANJI AL-JUBURI.... usahkan 30 tahun, kata lepas 2 minggu kalau fuckatan menang kat Penang, masalah akan selesai. Selesai mak bapak haram jadah Al-juburi.... kekangan sumber ke tu??? ALASANNNN...!!!!!

    ReplyDelete
  10. geram betol la aku dgn org-org melayu nie...
    dorang nie kan xpandai pandai lagi ke..
    dah nampak cina-cina nie semakin hari semakin melampau..
    kalau la ikot kan hati aku nak je aku pergi tanya melayu-melayu yang sokong dorang nie apa masalah dorang..
    nak ke jadi mcm dulu???????
    titik hitam sejarah malaysia xkan dah lupa 13 mei...

    ReplyDelete
  11. xpala kita kan satu malaysia apalah nak dengki dgn cina..biarlah dorang..dorang pun warganegara malaysia juga..xkan lupa dasar najib 1 malaysia...

    ReplyDelete
  12. xpala kita kan satu malaysia apalah nak dengki dgn cina..biarlah dorang..dorang pun warganegara malaysia juga..xkan lupa dasar najib 1 malaysia...

    ReplyDelete
  13. sudah cukuplah cina,dah banyak pijak kepala kita,sekarang kita semua harus bangkit menentang cina,sebab cina ni bangsa yang paling teruk sekali,kalau bagi muka sikit,mereka akan lebih-lebih.
    pada melayu yang sokong DAP itu..manusia jenis apalah korang ni...sanggup sokong cina yang terang-terang nak hancurkan bangsa melayu,dan korang menentang parti yang mempurjuangkan islam dan melayu iatu umno

    ReplyDelete
  14. masalahnya kita xlupa dasar yang PM kita buat..
    kita semua nak keamanan dan perpaduan..
    tetapi xkan xnampak cina-cina tu semua haramjadah nak kawal semua..
    nak ambil hak istimewa melayu..
    nak jadikan melayu hamba mereka..
    so xpayah lah nak backup cina...
    dasar 1 malaysia 2 xsesuai utk mereka

    ReplyDelete
  15. cina mmg bodoh! its time for the malays to wake up lah!takkan dorg tak nampak,ni nak buat anti-trust ni kira dah melampau, yang tak faham sekali dorg buat Bersih, and mahkamah boleh approve kan dorg sebagai organisasi yang sah? ini sudah melampau!

    ReplyDelete
  16. cina dapat ke UMNO melayu dapat aku apa kisah bukan aku dapat apa pun? DUa ekor beruk berebut duit dan harta. Rakyat melayu dok kena sisih juga.Podah la UMNO. ko pejuang tembolok kor saja bukan pejuang melayu.Klu cina buat kerja bagus dan majukan pulau pinang. Negara gak maju dapat hasil. Dan rakyat benefit. Ni UMNObabi sentiasa dok Rugi. Dapat kat dia balak hasil 8juta setahun, Dapat kat pas 80 juta , Square feet sama saja. 80-8=72juta masuk poket sendiri tembolog babi. Masa debat khairi rafizi, KJ kata kos UNi 2biion rafizi tunjuk 200juta saja.Jadi 1.8 bilion songlap lagi. Melayu tak dapat apa pun. Time 4u to mampus la. Rakyat dah meluat. Cakap berkobar2 ni dan itu nak debat pun takut.Nak bagitau tarikh piliharaya lagilah kecut.Msa jumpa Queen england pun tunduk mcm tikus, Queen pakai baju kuning plak Tu. Steady Ja dia renyeh kat najib yang muka dah merah. Mcm ni nak pejuang melayu? Aku lagi malu ada pemimpin macam ni mewakili aku. Jatuh maruah siot

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau melayu UMNO yg sorang nie dpt, maka dpt la dia menolong org melayu yg lain melalui peluang pekerjaan dan yayasan yang dia dirikan..bukan macam ko, percaya aje ape dap dgn geng2 x de otak dlm pas ckp

      Delete
  17. anon 11;42 yelah mmg mereka tu rakyat malysia...tapi mereka tu busuk hati..kita xde pon nak dengki dengan bangsa diorang...tapi diorang ni dah lebih2...kalau baik xpe ah...kita melayu je yang mengamal kan dasr PM kita 1malaysia...tapi diorang tu xde nye

    ReplyDelete
  18. Lim Guan Eng orang sesat! dia nak sesat kan melayu2 kita yang baik ni! melayu2 dalam PAS semua dia dah berjaya sesatkan.

    ReplyDelete
  19. kalau melayu2 ni tak sedar lagi tak tau nak cakap apa dah,ni haa dah terbukti dia nak jatuhkan melayu, siap buat anti-trust. tefak. ni lagi nak halau org luar dari penang port KONON. padahal dia tu org luar. GUAN ENG makan babi banyak minum banyak mabuk ke apa ingt dia tu sape haa sial. babi anakharam sial cacat punya LGE bodoh pakai spec tambah power pegi depan cermin tgok dia tu org mana anakharam sesat kat negara kita patut orang mcm tu tak payah ada dalam malaysia. fak you lim guan eng

    ReplyDelete
  20. anon 11:47 pasal ada orang yang kurang ajar mcm ko ni lah,cina boleh pijak kita...ko mentang melayu tapi nak sokong cina...ko guna kemudahan-kemudahan yang disediakan oleh kerajaan,macam kedai 1 maysia hopital dan lain2...pastu ko nak kutuk kerajaan
    ko ni memang tak malulah...

    ReplyDelete
  21. Sebenarnya banyak jugak Cina dalam Malaysia ni baik2. tapi Cina semua nampak buruk sebabkan Lim Guan Eng punya perangai rasis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku blm pernah jumpa cina baik lagi. Semua cina gampang rasis punya. Org mcm guan engm

      Delete
    2. Kalau org2 melayu tak buka mata lagi aku confirm cina2 ni akan menyesatkan generasi akan datang. Jgn org melayu lupa apa yg cina guan eng tu buat pada 13 mei dulu.

      Delete
  22. Yg aku pelik kenap kita perlu ggr ckp cina pukimak tu semua just buat je lah apa melayu nak bt klu cina nak bt something dia dgr tak pendapatvmelayu jgn harap lah... Jd kenapa kita perlu takut dgn kaum2 mkn babi tu semua kita ada hak kita

    ReplyDelete
  23. cina keparat sume niekn klu blh mmg sume depa je nak konker..
    makin dah melampau2 depa nie..!
    sampai bila kita nak tunduk ngn depa??

    ReplyDelete
  24. Semua cina pukimak rasis drg mkn babi hati drg pun busuk mcm babi klu drg baik2 ngan kita tu bkn sbb apa pun sbb drg ada matlamat je klu tak jgn harap lah cina ni semua sial lah

    ReplyDelete
  25. Siapa cakap aku sokong cina.Aku cuma dah berhenti sokong UMNO. Rakyat perlu ada pilihan. Melayu adalah majority di negara ni. Cina takleh buat apa kalau melayu tak suka. Kalau dia buat yang melayu tak suka kita tendang la dia pulak. Yang penting kitatendang barah yang bernama UMNO dulu. Kedai haprak 1 malaysia apa nya. Bukak kat kelana jaya LRt stesyen tempat orang kaya. Nak tolong orang miskin buka lah tempat orang miskin. Semua program buang duit saja. Bagi 500 BRIM pastu naikkan operasi saman,la tindas lagi nak kutip balik. woi Hangpa ingat rakyat bodo tahap UMNO ka? 1melaysia memang betul, Imalaysia tolak BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau mimpi ke pe..org yg perasan mcm kau je pkir cina DAP nak julang pas @ pkr..
      Pas @ pkr nak dominan dlm parlimen pun blum tentu..bertanding parlimen pun berapa kerusi..menang blum tentu.. .. Mimpi di siang hari la lu mat jenin 

      Delete
  26. cina nie sume mkn babi tu yg mne ada yg baik sume perangai mcm longkang je!!

    ReplyDelete
  27. Wahai Anon 11.47

    Melayu masih buta, Melayu masih buta, Melayu masih buta, Kerajaan dah macam macam buat untuk rakyat tapi kau cakap cina buat kerja bagus dan memajukan pulau pinang? oh majunya patutlah Penang Port pun dapat Kerugian yang besar sebab orang macam koranglah... Cina haramjadah celaka ni majukan Penang? tempat untuk buat perumahan rakyat pun celaka babi Guan Eng pergi buat hospital swasta ... Benda dah lulus dah pun... Lagi kau cakap dia memajukan Penang? Cina bangsat macam DAP ni lah yang sisihkan Rakyat melayu... Jatuh maruah sebab apa ? sebab bapak kau kena sondol dengan anwar ke? Apa yang Najib tak buat untuk rakyat? Kedai , Klink Bantuan semua untuk rakyat kan anon bebal? cuba cakap pakai otak sikit..

    ReplyDelete
  28. Kenapa saya tgk juga ini melayu byk takut sama cina ha? Adkah sbb kuasa cina byk besar atau diaorg kulit puteh... Sama kita india punya org melayu tak mau respek pun cina dkt byk angkat... Saya mau tau pasal apa

    ReplyDelete
  29. Apa cina penah bagi kita?

    Orang nak pi semahyang jumaat pun di xbagi...suh gilr-gilir....wtf is this shit guys?

    Korang nak nnti drng berkuasa drng buat holocust kat semua orang islam malaysia?

    ReplyDelete
  30. Pukimak punya cina rasis bg je lah ptlrojek tu kat syed mokhtar apa hal ko bak busuk hati sangat... Bg lah kat melayu jgn asik nk bg kat kaum kau je ingat ckit cina. Babi krg ni hanya menumpang kat negara kita ni so tlg sedar diri ye

    ReplyDelete
  31. Xnk jadi racist tetapi apabila kaum sendiri dah kne sindir dan ada pulak bangsa sendiri yang sokong sindiran dan cacian tuh aku nak la darah....

    Chinese are just getting way out of hand....dah macam-macam kita bagi sekarang dorang nk tnjuk power pulak....

    hampa baik pikir betol2 time nak pangkah....kebanyakan kerosi pembangkang DAP pegang....

    ReplyDelete
  32. Me so sad to see chinese are getting to violent now......

    they are the same as the communist now....

    i cant tell what cruel fate will bestow upon us if they take over

    ReplyDelete
  33. klu melayu sume bergabung mmg blh sgt jtuhkan cina-cina sial nie semua tp apa nak buat gelintir melayu dok angkt punggng cina je..
    melayu jns apa lah diorg tu!
    cina dah mcm2 buat taik kat melayu tp knp msh mahu menyokong depa???

    ReplyDelete
  34. Dah cina buat kita mcm anjing ada lg melayu haramjadah boleh sokong cina... Pasal sial2 ni semua lah hidup melayu sssh skrh cuba klu semua melayu bersatu tak lah cina pijak kepala kita ari ni

    ReplyDelete
  35. Pukimak punya cina klu dah tumpang negara org bt cara tumpang ni tak tunjuk besar kepala plak... Bangsa cina pukimak ni semua ptt anta blk china menari tiang bogel tu je drg layak dasar penari prono mmg tak layak. Nak bersuara

    ReplyDelete
  36. hEI MENYIRAP DARAH AKU... KALAU APA APA BERLAKU KAT TANAHAIR INI... AKU SANGGUP LAKUKAN APA SAJA... NYAWA DAN DARAH MELAYU AKU AKAN BERAKHIR DAN MENGALIR DI BUMI INI... PAS, PKR DAN DAP PEMUSNAH BANGSA.. NIK AJIS BILA NAK MATII.

    ReplyDelete
  37. Inila contoh Melayoo BANGANG dan BODDDO yg baru cibai2 tu gosok telor sikit dgn wang hengget trs trkulai terkesima....

    Cibai2 itu bagi sikit yg mrk nak balasan ialah kuasa di negara kite...hny makhlok yg betol2 BODOH , BANGANG dan SIAL shj sgp menggadaikn negara kpd kaum len semata2 krn wang hengget...

    Mmg pas for all dan kaum sewaktu dgnnya ialah kaum yg paling SAMDOL dalam sejarah politik donia...

    SGP MENGGADAI AGAMA, BANGSA dan NEGARA SEMATA2 WANG HENGGET dan DENDAM THDP SAUDARA SEAGAMA...

    ReplyDelete
  38. Liberal Dap + conservative Pas is lovely combination

    Conservative Dap + liberal Pas is a benign combination

    Conservative Dap + conservative Pas is a doormsday combination

    ReplyDelete
  39. APA KATA KALAU KITA ORG BANGSA MELAYU BANGKIT DAN BUAT SAPERTI MEREKA DULU.. KITA BUAT SLOGAN" KASI MATI SEMUA BANGSA CINA DI MALAYSIA INI..HALAU MEREKA DUDOK DI MALAYSIA. BANGSA CINA MALAYSIA TIDAK TAHU BERSYUKOR..KALAU JDI LAGI CAM 13MAY POLIS DI RAJA MALAYSIA JGN MASOK CAMPOR. BIAR KITA MAMPUSKAN SEMUA CINA DI MALAYSIA.DULU CINA KATA POLIS PERGI MATI.MALAYSIA KITA PUNYA..KALI INI KITA KATAKAN CINA GI MAMPUS..MALAYSIA BANGSA MELAYU PUNYA..AJAR MEREKA CUKUP2 BIAR JGN TERULANG LAGI.

    ReplyDelete
  40. Jika melayu terus berpecah-pecah, manakala undi cina bersatu dibawah DAP dan Pakatan Rakyat, kemungkinan besar Pakatan Rakyat akan berjaya menguasai tampuk pemerintahan negara selepas PRU13 nanti.

    DAP sudah pasti akan meraih banyak kerusi di kawasan majoriti cina dan kawasan melayu/bukan melayu yang seimbang.

    Pemimpim-pemimpin cauvinis cina inilah yang sebenarnya akan menerajui kerajaan Malaysia.

    Satu perkara yang pasti akan meeka laksanakan ketika berkuasa ialah membuka kerakyatan kepada seberapa ramai professional cina dari Hongkong, Taiwan dan China menjadi warganegara Malaysia.

    Jumlahnya pasti besar menjangkau sehingga ratusan ribu orang!.

    Ini salah satu strategi untuk menjayakan agenda mereka bagi memperkukuhkan ketuanan cina di bumi Malaysia ini.

    ReplyDelete
  41. 1.Sebenarnya aku takut 13 Mei berulang lagi.Sebabnya sekarang cina2 komunis ni dah bela anjing.Anjing2nya adalah Melayu2 barua pas dan pkr.Melayu2 bangsat inilah yang akan melawan dengan Melayu2 Islam yang lain.

    2.Cina2 komunis dap akan cuma duduk di rumah menonton tv sambil makan bak kut teh melihat berita korban Melayu melawan anjing2 mereka.

    3.Melayu2 dulu lagi berani sebab tak punya apa2(nothing to lose).Melayu sekarang apa yang boleh diharap.Anak2 muda yang dah biasa senang,tak lekang dengan handphone,internet dan facebook nak diajak berjuang?Tak ada maknanya..

    4.Cina pun lebih penakut juga sekarang sebab banyak harta dan wang tapi lebih bijak.Diorang tak perlu kotorkan tangan sebab cuma perlu gunakan proksi iaitu anjing2 belaan(pas)yang sedia mati demi tuannya.

    5.Tak dinafikan dulu askar Melayu menyelamatkan Melayu.Tapi perintah darurat dulu lebih menyelamatkan cina.Kalau perintah darurat tak dilaksanakan,geng2 selempang/selendang merah dari johor dan perak juga geng2 yang seumpamanya dari negeri2 lain sudah bersiap sedia turun ke kl nak berperang habis2an.

    6.Tapi sekatan tentera berjaya menghalang mereka dan cina2 komunis terselamat termasuklah lim kit siang.

    7.Kesimpulannya kalau berlaku lagi 13 mei yang rugi,yg mati adalah Melayu juga.Kali ini bukan Melayu lawan cina tapi Melayu lawan anjing cina.

    ReplyDelete
  42. NGO dan pakatan haram jadah desak kerajaan hapuskan undang2 ISA dan pencegahan, disebabkan kerajaan masih syok sendiri sebab nak undi ( yg pasti tak aka dapat punn) ikut aja suara yg sikit ni, kini isu peningkatan jenayah bunih , rompak, culik ahh padan muko kau la BN, org lama da cakap x mau dgr , lantim menteri KDN y lembik danada cita cita nak jadi PM ikut stail paklah gaya pun ada dgn paklah lingkuplah malaysia di liwat oleh negera jiran

    ReplyDelete
  43. kak bedah, ko lap darah haid ko dulu sebelum nak promosi keganasan di negara ini. Yang UMNo takut sangat bukan pembelaan melayu tapi hilang kuasa dan kekayaan. Kalau UMNO takdak kuasa macam mana lintah2 ni nak buat duit? Malay lot pun dia boleh juah kat cina. Defender of malay konon.podah lah. Youre just another Judas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro,tajuk cerita kat atas pasal tan sri syed mokhtar yang takde kaitan dengan Umno..
      Yang kau menggelupur mcm ayam kene sembelih kenape??
      Kau kenal tak tan sri syed mokhtar tu siapa..
      Nak bercakap pikir2 la dulu..

      Delete
  44. Dalam malaysia susah nak jmpa cina yang bagus dalam 10 satu pun. Aku tak percaya dia baik pun ada sebab yang dia orang nak orang melayu plak susah di racun dengan duit oleh kaum depa hancur segala-segalanya sampai tanah pun saggop digadai oleh bangsa-bangsa cina yang tak. Guna

    ReplyDelete
  45. Siapa yang gila kuasa hah anon cibai wal pukimak ? Bukan Pakatan Haramjadah tak cukup sifat ke? Memang kau nak melayu merempat ke bangsat? Memang sah kau takda maruah ... Memang sah kau ni kaki menjilat Pakatan... Jahat mana pun Pakatan Pukimak buat kau cakap baik , UMNO buat baik kau cakap nak pancing undilah apa lah... Memang tak layak jadi rakyat Malaysialah kau bangsat!

    ReplyDelete
  46. Bila melayu kena lawan cina kita akan bangkit tapi sekarang kita lawan anjing UMNO dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa kau ni menyalak? Bapak kau tak dpt bantuan BRIM ke? Bonus raya amik tak? Keluarga kau ada tak mohon mara ke? Atok nenek kau ada Pegi haji ikot tabung haji..

      Kalu ada salah satu kat atas..so ko ni kategori melepaskan anjing tersepit..dah dpt nikmat lagi nak gigit...hanjing punye barua..

      Delete
  47. anon 12:25,
    maknya kau tu pembelot jugak ah,melayu sama melayu nak lawan jugak,dah lawan cina tu lawan lah cina, UMNO is the true Islam and Melayu, PAS n KEADILAN apa ada? PAS sesatkan hadis2 org islam, KEADILAN duk pegi main belakang org pastu pegi main sana sini.

    ReplyDelete
  48. PAS PKR haram menjadi balaci DAP..sedangkan mereka org melayu bertapa tertutupnya pemikiran mereka demi kepentingan politik..mcm nie ker nak mentadbir negara..makna tergadailah tanah air kita..bodoh!!!!

    ReplyDelete
  49. ko ni mmg bangsat pukimak la anon 12.18.... u're jusat another tali bbarut hanjing babi pukimak cina rasis.. ko jgn sembang dgn aq la klu pasal hal politik.. br setahun jagung mkn taik babi hanjing cina dah menyalak mcm mkm taik babi lak...setakat mcm tu je komen ko ni x layak nak sentuh bulu aq pun... ko g balik blaja dulu la dgn cina babi tu

    ReplyDelete
  50. Aku nak tengok siapa lagi nak naik kan MELAYU kalau bukan UMNO? Kau memang MELAYU YANG MUDAH LUPA, dulu melayu haprak ! sekarang melayu dah maju dan tidak dipandang hina... Kau nak harapkan PAS yang sesat lagi menyesatkan dengan PKR yang pemimpin dia kaki main tu? Dorang lagi menagung-agungkan cina adalah.. Dorang lagi menjilat cina adalah! Demi duit dan kesenangan diri sanggup mengadai bangsa...

    ReplyDelete
  51. Tak ada apa lagi pada UMNO melainkan caci maki dan kuasa pukul rakyat. Yang ada pada Rakyat Kuasa menukar pemerintahan. Ajal manusia ditangan Tuhan,Ajal BN ditangan? Hidup Rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita pasal ajal BN? Tu PR dah brape kali tukar nama..barisan alternatif la..
      Jgn perasan bro pru12 org sokong sgt PR.. Pengundi cuma nak ajar BN je..bila tgk pr haramjadah..diorg balik undi pd BN..

      Delete
    2. Aku yakin BN kini sudah sedar kesilapan lampau. BN akan menjadi lebih baik di bwh pimpinan DS Najib. Memilih PR lebih membawa mudarat berbanding BN

      Delete
  52. anon 12:43,
    takde selain caci maki rakyat? yang BR1M semua tu apa,eh banyak lah weh kerajaan UMNO n BN tolong org,janji2 semua ditepati, pakatan janji apa dapat lah sial? taik pon takde,ni kes kat selangor baru2 ni yang air takde tu apa cerita nigger? hidup rakyat mmg hidup jugak ah tapi tak bersyuk asek nak kutuk kerajaan baut kerajaan lagi pening susah lah lagi kerajaan. fak you ANON 12:43

    ReplyDelete
  53. ko nbi puykimak blaja kat tokong hindu ke ????? tanya la mana2 org islam dia pun tau hidup mati kuasa tuhan.. yg ko nak memandai-mandai reka BN tentukan ajal ni pasal pe???? ko dah terlalu taksub dgn PAS la.. jgn lepas ni aq tgk amuk ke 2 kat putrajaya dah la.... naik meluat aq org mcm tu...nak kata syahid tu mmg x tau lah... ko ni ada potensi nak jd mcm tu gak ke

    ReplyDelete
  54. Dengan puak puak haramjadah pukimak macam korang ni tak boleh cakap baik baik... memang ajal bukan ditangan BN kenapa sesat sngat kau ni? OH LUPA SYURGA KAN KAT TANGAN PAS... hanya pas boleh pilih siapa yang layak masuk syurga dan siapa yang tak layak kan? kat Kelantan tu 22 Pas pegang apa jadi? Air sampai skrg kotor, Bekalan air macam pukimak kat Kelantan lagi lu mau cakap banyak bodoh punya anjing!

    ReplyDelete
  55. PAS dalam Pakatan ni hanya anjing kurap je, kalau la PAS kuat macam UMNO, boleh jugak la kita pilih mereka. Tapi PAS isu Hudud pun kena pukul dengan Karpal selalu, nak sokong lagu mana? PAS memang takdak teloq! Ptuuihhh

    ReplyDelete
  56. UmNo seumpama bani israel.Pada suatu ketika sangat disayangi Tuhan. Tapi mereka menjadi angkuh, bongkak dan menindas,menjadi pembunuh dan segala benda rasuah dan korupsi di dunia.Oleh itu Tuhan laknatkan mereka dan dihalau dari palestin . Samalah UMNO dulu disayangi melayu dan disokong dimasa perjuangan bermula. Semakin lama semakin hancur. Then fill in the blank.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik, cube tgk balik pR terutama pAS kau tu.. Dulu berserban..skang dah pakai kot & tie.. Skang dah naik merc & bmw..
      Tanah wakaf masjid pun dah pandai pajak.. Artis pun dah xharam ikot pas..ingat 1 je bro.. Neraka dipenuhi org2 munafik..yakni berpura2 alim tapi haramjadah..tak tau la pas bagi syurga kot

      Delete
  57. selagi org melayu terutama pemimpin UMNO terus menerus tak der teloq..selagi tu lah babi2 dari DAP dan PKR tu dengan sedap menari atas kepala kita..
    so kalau UMNO dah tak mampu nak bela org melayu..mungkin UMNO perlu bg laluan kepada pihak lain yg mahu menyelamatkan bangsa dan agama kita.. tp bukan kepada PKR..

    ReplyDelete
  58. Seks bebas tak dimurkah Tuhan? Fithnah sana sini tak dilaknat tuhan? main belankang dan China doll tak dilaknat Tuhan?

    ReplyDelete
  59. vavi pantat la ko ni anon yg x faham bahasa..... ko tau x bahasa melayu???? ke nak aq xplain dlm bahasa cina sbb ko dok jilat puki cina tiap2 hr... ko x baca berita ke pasal isu negara kita ni????? sape yg nak cuba jatuhkan negara kita ni????? UMNO ke??? ko ni mmg pukimak la.. ko tau x pukimak???? mcm anjing babi diberi mkn taik setiap hr inilah jadinya,,,, islam dgn yahudi pun x dapat beza....

    ReplyDelete
  60. So kau nak cakap yang PAS boleh membela nasib melayu ? Kalau dia boleh membela nasib Melayu dah lama beb isu air kat Kelantan dah settle.. Kalau pegang 2 3 tahun takpalah ni 22 tahun pegang pun tak boleh buat lagi mau kasi pegang Malaysia ka? malulah beb hahaha!

    ReplyDelete
  61. sorry la kak bodoh Aku takpaham bahasa mencaarut ko.Dalam satu paragraph nak cari 1 valid point pun susah. Take out all the curse words, and what remains is? Thats right, Just like your empty cranium

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huyo cakap org putih la..org educated ni.. Kalu cakap baik & sopan pun kau takkan paham coz ko taknak paham.. U wont listen eventhough u r not deaf..coz ur heart full of 

      Delete
  62. Anon kalau bukan PKR then siapa? Cakap la, DAP ke? Bagus la kan? Inilah jadinya melayu bila lupa sejarah. Jadikan negara arab tu contoh, walau semua bangsa kerja di negara mereka, bangsa arab tetap menjadi tuan. Melayu pulak, dari tuan dah nak jadi kuli dan masih nak DAP jadi pemimpin...melayu jenis macam korang ni lemah semangat dan aku harap spesis korang ni terhapus dari bumi Malaysia cepat

    ReplyDelete
  63. mmg celaka la dap nie....aku nk tanya kaum dia yg nk ambik penang port tu orng mana????????penang ke johor???si celaka dap nie mmg x senang duduk bila melayu naik...klu bleh kat penang tu smua projek nak kaum dia jer yg konker....sedar la wahai umat islam smua kita harus pertahankan syed mokthar.....

    ReplyDelete
  64. Apa yang tinggal lagi?

    Ekonomi?
    Pendidikan?
    Ya ada satu saja lagi "kuasa"!!
    Bila dah hilang, ramai yang akan meraikannya, sudah semestinya termasuklah saudara-saudaraku, anak cucu kita nasibnya umpama di Temasik...

    Ingatlah saudara-saudara ku, sokongan anda membawa rebah...
    Hilang jati diri akibat tak ambil kisah

    Satu persoalan, dimanakah hukum Allah yang diperjuangkan, kita tunggu dan lihat natijahnya nanti.....

    ReplyDelete
  65. Dulu kaum Cina ni kuasai ekonomi dan kaum melayu kuasai poltik, semuanya cantikd an elok, tetapi sejak Nizar anak haram bagi tanah kat komunis di perak dan dia sanggup jadi babi DAP, maka orang Cina dah nampak peluang untuk mereka untuk menguasai poltik pulak, jadi sekarang ni kaum cina nak pegang ekonomi dan politik. Apa melayu nak pegang? Telor anwar ke?

    ReplyDelete
  66. Yang perlu bertegas bukan kerajaan semata-mata. Pasaran terbesar di negara ini adalah Melayu, meliputi kerajaan dan pasaran runcit. Melayu Perlembagaan adalah beragama Islam. Sempena bulan Ramadan, elok diambil peringatan bahawa jual beli haruslah mengutamakan orang Islam daripada bukan Islam. Sempena Ramadan, eloklah dibuat pembaharuan tekad, mulai sekarang, utamakanlah peniaga Melayu dan Islam daripada kaum kafir mata sepet ini. Sempena Ramadan, mulai sekarang, gunakanlah perkhidmatan bank yang dimiliki oleh Melayu beragama Islam.

    Jangan cakap sahaja berdegar-degar, anti itu, anti ini tapi amalan sendiri masih tidak berubah. Jangan cuma mengharapkan kerajaan bertindak sedangkan tindakan sendiri masih menguntungkan kaum kafir mata sepet.

    ReplyDelete
  67. celaka pnya cina bukit!!apa yg ko dgki sgt ngan bgsa melayu ah??

    kpd PAS yg bdoh jer yg xnmpk smua ni,dh trang2 si cina celaka ni nk hncurkan bgsa melayu!!ni bru jdi pmbgkang,cuba ko bygkan kau dia mmrntah malaysia???

    ReplyDelete
  68. Bila cina DAP berkuasa mereka akan gunakan kuasa utk kepentingan kaum mereka.
    Bila UMNO berkuasa mereka tak berani nak jaga kepentingan bangsa mereka kalau MCA tak setuju.
    Bolih ke sesiapa beritau, apa bezanya DAP dan MCA?
    DAP dan MCA berani menjadi rasis tapi UMNO amat takut kalau dikatakan rasis.

    ReplyDelete
  69. insyakallah bangsa komunis ini akan dihapuskan satu hari nanti , cuma masanya belum tiba . jihat fisabillah jalan yg sesuai utk maenghapuskan mereka . itulah jalan yg terakhir utk bangsa melayu menyelamatkan bangsa mereka.biar putih tulang jangan putih mata . pewaris pendekar-pendekar terdahulu akan bangkit.hanya menunggu masa saja.

    ReplyDelete
  70. Aku mmg byk kwn2 pecacai pr ni yg mmg degil n gelap hati,hari2 dlm fb dok kutuk krajaan..tp diorg sendiri sekor2 bermasalah,yg sokong pkr ramai yg sotong/pondan,yg sokong pas plak taik ganja tp berlagak alim sbb sokong pas,yg kwn cine dap plak skit2 mencarut sbb byk mkn babi kot..yg kwn india ok tp blakang aku xtau le..

    ReplyDelete
  71. Demokrasi ini merugikan Islam,Melayu dan tanahair tercinta ini.Sekiranya kita ingin bangsa Melayu menjadi pemerintah selama-lamanya,maka adalah wajib untuk kita menukar sistem yang tidak dapat menentukan keselamatan bangsa ini.Kuasa masih di tangan kita,adalah bodoh jika kita gagal untuk menggunakannya demi agama,bangsa dan negara.Sejak PRU 12 bangsa Melayu jadi tidak selesa.Minoriti yang sebenarnya adalah petualang jadi besar kepala,malangnya kerajaan ikut telunjuk mereka,manakala suara majoriti diketepikan kerana kononnya kami tetap akan menyokong kamu.UMNO tidak perkasa lagi,manakala PERKASA pula tidak seberani DAP.Sebagai sebuah negara berdaulat Raja-Raja Melayu perlu bertindak sekarang jika ingin institusi raja kekal di bumi ini.Kita adalah pemilik negara ini,tidak ada satu sistem politik yang mampu merampas hak milik bangsa Melayu ke atas tanah ini.Namun,sekiranya pemerintah dengan sistem politik ini gagal mempertahankannya,maka tidak dapat tidak untuk kuasa sebenar yakni bangsa Melayu bangkit.Cina dan orang india di Tanah Melayu ini sama sekali tidak akan bersama kita sejujurnya.Mereka terutamanya cina adalah umpama kanser yang setiap saat memudaratkan kita.Melayu yang berpelajaran tinggi yang merasakan kita patut menjadi liberal dan bertolak ansur dengan petualang ini sebenarnya adalah juga pengkhianat bangsa.Niat DAP jelas,tanpa segan silu memijak kita,apakah masih perlu untuk kita bertolak ansur lagi?Siapa yang sebenarnya bertolak ansur selama ini?Siapa yang menghadiahkan kerakyatan kepada siapa?Siapa yang bertandang?Ingat politik ini merugikan Islam,bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  72. CINA HARAMJADAH NI SEBENARNYA TAKUT DGN SYED MOKHTAR SEBAB BILA BELIAU BELI PORT PENANG NI AKU CONFIRM BELIAU BOLEH MAJUKAN SEMULA PORT NI. ORG2 MELAYU KITA NI KENA BERTINDAK SEBELUM TERLAMBAT.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!