PANAS BERAPI! PENDUDUK BUKIT GANTANG LEGA BILA NIZAR LAHANAT TIDAK AKAN BERTANDING SANA LAGI!



Korang tengok la video kat atas tu, marah penduduk Bukit Gantang tu! Ini story dari Perak Today:

Hasrat Timbalan Pesuruhjaya PAS negeri, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin untuk tidak mempertahankan kerusi Parlimen Bukit Gantang pada Pilihan Raya Umum Ke-13 diibaratkan seperti rahmat bagi pengundi kawasan itu.

Mana tidaknya, mereka sudah serik dan meluat dengan sikap dan perangai wakil rakyat mereka yang lebih banyak berceramah di pentas politik daripada melaksanakan tugasnya sebagai Ahli Parlimen Bukit Gantang.

Dipetik daripada laporan Sinar Harian bertarikh 30 Jun lalu, Nizar yang juga Adun Pasir Panjang memberi alasan tidak akan mempertahankan kerusi Parlimen Bukit Gantang pada pilihan raya umum akan datang bagi memberikan peluang kepada calon Pas lain.

Menurutnya, keputusan berkenaan dibuat berdasarkan pengalaman sepanjang berkhidmat sebagai Ahli Parlimen Bukit Gantang dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pasir Panjang selama kira-kira 4 tahun.

“Selepas saya dicalonkan di Pasir Panjang dan menang menentang MIC, saya dilantik menjadi menteri besar selama 11 bulan ekoran kemenangan itu dan ia satu pengalaman yang cukup mencabar.

“Kemudian, menang di Bukit Gantang dan mentadbir di tiga Dewan Undangan Negeri (DUN) di bawahnya, saya merasakan ini cukup berat kerana DUN Pasir Panjang pun nak jaga dan tiga lagi DUN di Parlimen Bukit Gantang pun perlu ditadbir,” katanya.

Read more...

11 Responses to "PANAS BERAPI! PENDUDUK BUKIT GANTANG LEGA BILA NIZAR LAHANAT TIDAK AKAN BERTANDING SANA LAGI!"

  1. syukran.........legalah penduduk bukit gantang sbb parasit yg selama ni kononnya membela diorang dan x bertanding lg...pttnya manusia mcm tu yg x reti hormat org lain dari dulu lg x ptt diangkat sebagai pemimpin.. x de sebarang sumbangan pun yg dia bt lepas jd menteri.... bt onar lg byk la.......pembangkang oi... dah hbis org ke kamu nak pilih utk jd pemimpin??????

    ReplyDelete
  2. bleh blah la ko nizar oi..... g cr tempat yg ko bleh cr mkn la.......

    ReplyDelete
  3. rkyat mna yg nak pmimpin yg kuat meroyan mcm dia ni beb..nilah org pnggl,pucuk dicita,ulam mndatang..dia ingt rkyat akn sdih bla dia xbtndg,last skali,rkyat dia sndri yg tolak dia...ahahahaha..nizar,apalh nsb kamu..pmbgkang sh ketandusan pmimpin yg blh bkerja utk rkyat,tp klau pmimpin yg pndai brbhong byk ad dlam PR,,,

    ReplyDelete
  4. hahaha padan muka nizar.....bla lah lu

    ReplyDelete
  5. apa lah yg pengundi2 Bkt Gantang risaukan jika nizar bertanding lagi sbg calun di Bkt Gantang atau Pasir Panjang...

    jika selama ini terbukti nizar atau parti beliau tidak layak sebagai Wakil Rakyat di kawasan berkenaan...
    T O L A K lah mereka...JANGAN le lagi memberi undi kpd calun dari puak2 mereka...kan mudah macam tu...bersabarlah ye...

    ReplyDelete
  6. kalau setakat x suka nizar tapi masih pangkah partinya 2x5 je.

    ReplyDelete
  7. Melayu Malaysia,July 11, 2012 at 7:24 AM

    Ia ke nizar tu jaga kawasan dia.... setahu aku dia asyik meroyak kat jawatan lamanye...melalak kehulu kehilir dengan hidung dicucuk ngor dan ngeh dan nizar pun tersoneh songeh mengharapkan dap naik dan jadikan nizar mb sekali lagi...

    nizar oh nizar...anak kau masuk mrsm tapi kau tak pernah sedar dan insaf, sebalik nya kau tidak pernah mengenang jasa

    ReplyDelete
  8. nizar nie mental orangnya bukan betul sangat sudah banyak menghina raja2 melayu..bodoh btul dia nie..pembangkang dah takut la 2.cara kepimpinan dia pun mcm budak sekolah..keluar dari negara malaysia la kamu sudh tidak di perlukan jelik

    ReplyDelete
  9. nizar x boleh harap..pemimpin pkr sume kaki canang jer...bende belum jadi pape dah jnji mcm2..hakk phuiii same pkr..pkr tak bleh blah..

    ReplyDelete
  10. apa kau buat, macam mana kau tadbir tiga DUN selama inihingga banyak rungutan drp rakyat kau x pernah turun padang, tak buat apa pun..jgn temberanglah ..PRU13 dimana kau tanding pun akan kalah.

    ReplyDelete
  11. ha..hah..sian ko mu nizar,gapo lh nsib kamu
    jgn la ngamok kuat sngt,pru 13 mu tnding mane2 pn mu kalohlah...
    boleh blah jeeee....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!