PANAS BERAPI! NIK AZIZ AKAN BERLARI BOGEL KALAU ANWAR BERHENTI DARI POLITIK!

Semalam Anwar Al Juburi kata kalau dia tak dapat bentuk kerajaanpada PRU 13 ni dia akan sambung mengajar orang cara-cara nak meliwat, susulan dari itu Nicky Ajis membuat kenyataan seperti berikut:

"Hasrat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mahu bersara dari dunia politik sekiranya Pakatan Rakyat (PR) gagal menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) dibantah oleh pemimpin tertinggi Pas.

Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, beliau kurang bersetuju dengan hasrat Anwar tersebut yang mahu kembali menjadi pendidik kerana katanya perjuangan di medan politik itu juga adalah mengajar.

“Bezanya medan politik mengajar rakyat, medan akademik mengajar mahasiswa.

“Justeru, saya kurang bersetuju jika dengan hasrat beliau untuk bersara dan kembali mengajar. Berjuanglah di medan politik dan teruskan perjuangan mengajar rakyat!” katanya dipetik dari laman Facebooknya semalam. Berita penuh baca sini"

maka terbuktilah betapa pokemaknya Nicky Ajis ni, dia tahu Anwar adalah peliwat danb Penzina tapi dia tetap nak Anwar sebab dia tahu tanpa pegurik jubor ni, susah PAS nak kawal DAP! Kerana kuasa politik Nicky haram Ajis harami ni sanggup perkudakan si peliwat.

Inilah buktinya Nicky Ajis adalah POLITICIAN dan bukannya seorang Tok Guru macam ada sesetengah bebal yang panggil dia sebegitu! Khaiiik Ptuiih

20 Responses to "PANAS BERAPI! NIK AZIZ AKAN BERLARI BOGEL KALAU ANWAR BERHENTI DARI POLITIK!"

  1. nik aziz bukan tok guru lah dia kan nabi! kah kah kah!

    ReplyDelete
  2. mcm sesuai je aku tgk ambiga ngan nik aziz ni

    ReplyDelete
  3. alamak tak sangup mak nak tgk dia lari bogel....dah tua lembik dah semua

    ReplyDelete
  4. Nik aziz tuh apa bezanya?
    Orang yang wlupun xmeliwat tapi menyokong hubungan sejenis tetap sama dosanya
    dan nik aziz yang pakatan anggap macam Nabi apa punya sesat la dorang nie

    ReplyDelete
  5. Semoga Allah memberi hidayah dan petunjuk untuk kita SEMUA kembali ke jalan yang diredhaiNya......ingatlah balasan akhirat yg kekal abadi selama-lamanya....semoga kita SEMUA sempat bertaubat dan Allah sesungguhnya Maha Pengampun...

    ReplyDelete
  6. PAS sesat nak mmpos!!!
    Ajaran setan!!!
    Sesat gi mmpos la!

    ReplyDelete
  7. Takot aku tegok dunia sekarang.....Orang menganggap Nik Aziz seperti Ulama nie pun dah sesat.....aku cukup takot sekrang nie dengan kata-kata orang tentang ugama...tolonglah tglkan ugama di luar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon July 5....

      agama tak buleh ditinggalkan...yang patut ditinggalkan adalah manusia2 haramjadah terutama dalam PAS yang memperalatkan agama untuk kepentingan diri...contohnya Nik Aziz pukimak...

      Delete
  8. JANGAN MEMBUAT-BUAT CERITA, NANTI TERKENA BATANG HIDUNG SENDIRI BARU PADAN MUKA. hOUSE pk NI ADALAH B LOGGER YANG PALING HINA DI MALAYA NI, GUA YAKIN BETUL...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu dah jenis spesis pengikut parti politik yang benak dan buta perut...memang cakap apa pun tak guna...wahai teloq masin cuba la hang baca artikel house pk nih betul2...dia kan ada bagi link sebagai bukti yang memang nik aziz ada cakap camtu...

      artikel kat atas tuh cuma pendapat dia yang ngatakan nik aziz pukimak...memang orang tua tuh jenis pukimak pun..

      Delete
  9. hurmmm... if they lose, they will continue teaching how to sodomize evryone... so! make them win! then no more sodomy! hahahahahahahahhahahaha.....

    ReplyDelete
  10. aaargh!! lari! kang kene liwat! dengan ambiga lak tuh! pki strap on... save ur asses!

    ReplyDelete
  11. u guys seen drive angry? u know the satan called jonah king? well, Jonah King = Nicky Ajis... and all P.A.S are the devil worshippers... lol...

    ReplyDelete
  12. TELUR MASIN - July 5, 2012 9:21 PM

    Bro’ telur tu dah masin, jangan direndam lama lama, takut takut kematu lak. Aku rasa kamu memang sesuai berlari bogel ngan nik aziz tu. Tak pasal pasal lain tajuk lain pulak yang kamu sondol. Kenapa kamu tiba tiba meraban ni, dah makan ubat ke belum?

    ReplyDelete
  13. Bagus juga berehenti...kah!kah!kah!...Tak ada orang nangis!!!...kesian...ingatkan ramai yg akan p luar negeri rayu jangan bersara...

    ReplyDelete
  14. sebenarnya cara untuk bubarkan pas dan suruh nik aziz berenti adalah umno jalankan hukum hudud itu je... kan mereka pernah cakap dulu... cuba buat sekali, tapi kalau dah buat mereka tak bubar pas jugak maksudnya memang cakap tipu je la...

    ReplyDelete
  15. Firaun pun Allah bagi peluang untuk buat jahat sampai berketurunan.

    Ini pulak Anuar , Izzah dan keterunan nya dan juga N.Ajis, N.Abduh dan keturunannya.

    Kalau Firaun Allah karamkan didalam laut, mungkin N.Ajis dan Anwar Allah karamkan dengan doa daripada umat Melayu dan Islam yang mereka berdua telah pecah belahkan.

    Moga Allah selamatkan kita daripada cucu cucu Firaun nih!!

    ReplyDelete
  16. ELOKLAH KEDUA2NYA BERUNDUR. FOCUS PADA PERSEDIAAN KE ALAM AKHIRAT YG DAH SSGT DEKAT. BANYAKKAN BERTAUBAT.

    ReplyDelete
  17. hahaha melalak la ko org semua....tunggu dan lihat pru13 nie..adakah rakyat negara nie bodoh atau ko semua yg banggang..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!