PANAS BERAPI! KASI BUANG LA PARASIT PARIA NI DARI BN!

Sebelum ini anda tentu pernah meLIHAT RAKAMan KLIP YOUTUBE seorang PEMIMPIN Cawangan UMNO di Perak yang mahu berTUKAR PARTI hanya kerana KECEWA TIDAK mendapat habuan PROJEK.. Selepas itu MUNCUL pulak TS KADIR Syeikh Fadzir yang mengaku bersama UMNO selama 5 DEKAD tetapi KECEWA lalu keluar dan berdiri di atas pentas PAS.. KECEWAnya dia seolah-olah selama dia jadik MENTERI, dia HARAM tak dapat apa pun melalui PLATFORM UMNO! Kita pun HAIRAN apakah mereka ingat UMNO ini yang kena menyumbang untuk mereka? Bukankah mereka yang sepatutnya menyumbang kepada UMNO demi NEGARA?

Hari ini HANGAT pulaklah di dalam BLOG-BLOG bahawa DS Lajim di Sabah seakan-akan ingin keluar pulak dari UMNO selepas DS Wilfred Bumburing.. RAKYAT pulak jadik HAIRAN dek PERANGAI para PEMIMPIN begini.. ->KLIK<-

Sebagai PEMIMPIN Kerajaan UMNO/BN, kita TIDAK nampak mereka nih hidup meREMPAT seperti RAKYAT MARHAEN lain.. Sudah tentu TARAF keHIDUPan mereka pun berBEZA.. Mereka TIDAK perlu HIDUP seperti suku Bajau LAUT di Sabah yang diPAPARkan dalam siri MAJALAH 3.. Sudah tentu keHIDUPan mereka sebagai PEMIMPIN itu sangat MEWAH..

Pada kitalah, ALASAN mereka ini hanyalah mengada-ngada aje disebabkan sifat TAMAK HALOBA mereka.. Mereka hanya mencari ALASAN mudah untuk menyalahkan PARTI apabila mereka GAGAL memBERIkan KHIDMAT kepada RAKYAT di kawasan masing-masing.. Inilah SIFAT yang hanya ada pada UMNO/BN dan mungkin SERPIHAN UMNO seperti PKR.. Kenapa TIDAK? Pok Nik 'ALAIHISSALAM' yang terang-terang makan GAJI BUTA selama berPULUH TAHUN pun TIDAK pulak mengada-ngada menyalahkan PAS kerana dia GAGAL berKHIDMAT? Lagi dia SERONOK, ada la! Siapa tak nak MAKAN GAJI BUTA?

Sebagai PEMIMPIN, sudah tentulah mereka menjadi HARAPAN pada RAKYAT.. Jika ini sifat PEMIMPIN, apakah lagi HARAPAN yang ada pada RAKYAT? RAKYAT sudah cukup CERDIK untuk TIDAK memilih seseorang yang hanya tahu berCAKAP dan berLAKON tetapi GAGAL membawa HARAPAN mereka.. Jadik, tak usahlah berLAKON sebagai seorang WIRA jika anda hanyalah seorang yang 'LOSER' sebagai PEMIMPIN.. Seorang PEMIMPIN yang SEJATI TIDAK akan KECEWA dan tahu masanya untuk berUNDUR akan tiba demi kelangsungan kePIMPINan PARTI yang diWAKILinya.. Lainla kalau PEMIMPIN itu DIKTATOR!

Dalam KONTEKS ini, kita TIDAK meLIHAT wujudnya sifat PEMIMPIN sebegini kerana mereka terMAKAN HASUTAN pihak LAWAN semata-mata.. Kita PERCAYA WUJUDnya sifat sebegini kerana UMNO/BN terlalu 'meMANJAkan' para PEMIMPIN sebegini hingga RAKYAT sendiri naik LOYA meLIHATnya.. UMNO/BN patut menyediakan garisan PEMISAH agar mereka yang mahu berGELAR PEMIMPIN seharusnya benar-benar berKHIDMAT kepada RAKYAT seperti SLOGAN RAKYAT diDAHULUkan, penCAPAIan diUTAMAkan.. UMNO/BN patut BERHENTI mengangkat SPESIS yang nak jadi PEMIMPIN kerana keMEWAHan, PROJEK dan JAWATAN..

Ketika tarikh PRU-13 makin DEKAT, kita TIDAK nampak apa kePERLUan untuk seseorang PEMIMPIN itu merasa KECEWA dengan PARTI yang diWAKILinya.. Cukup sekadar mengatakan, "If you are not PERFORMED as PROMISED, just GO!" Malah, sebaliknya UMNO/BN patut berSYUKUR kerana para PEMIMPIN sebegini keluar pada ketika ini.. Sekurang-kurangnya UMNO/BN TIDAK diSABOTAJ seperti mana 'LEVEL 4 Boys' lakukan semasa PRU-12 lalu.. UMNO/BN bolehlah mengANGGAP mereka ini PARASIT dalam KONTEKS yang sebenar, bukan macam Lebai-Lebai DUNGU PAS buat kat Datuk Hassan ALI!

Kita TIDAK PERCAYA pun jika diKATAkan sifat PEMIMPIN sebegini adalah SINONIM dengan sifat RAKYAT Sabah.. RAKYAT Sabah adalah DINAMIK dan berWAWASAN untuk mengejar masa depan yang lebih BAIK.. Patut diINGATkan bahawa UMNO/BN yang mengangkat mereka ini sebagai PEMIMPIN bukannya PAS, PKR dan tentunya jauh sekali DAP La'anatullah.. Apabila mereka dah bergelar PEMIMPIN, mulalah buat PERANGAI KONONnya mereka LAYAK jadik PEMIMPIN sampai KIAMAT? Jika PKR itu BAGUS, kenapa pulak ada yang KECEWA seperti Jeffrey KITINGAN? HEBAT betul cubaan BODOHkan RAKYAT..

Sumber: Tukang Dok Peghati

33 Responses to "PANAS BERAPI! KASI BUANG LA PARASIT PARIA NI DARI BN!"

  1. APALAH BODOH PUNYA DAH BAIK2 DLM BARISAN UMNO ADA HATI NAK MASUK PKR, ANWAR HANYA JANJI JE PANDAI SILAP2 JUBUR KAU PUN DIA PAKAI NANTI. APA BODOH PUNYA ORG NAK KUAR UMNO SEMATA-MATA NAK MASUK PKR. MEMANG DAH HILANG AKAL KOT KRG BERDUA NI. KORANG TAK PAYAH NAK GIMIK SGTLAH YG AHAD NI NAK UMUM PARTI MANA KRG NAK MASUK. LAGI CEPAT KORANG BERAMBUS LAGI BAGUS AGAKNYA.

    ReplyDelete
  2. Lajim apa yg kau x dapat dlm UMNO aku tgk kau hidup senang aje. takde pun projek besar kau bagi kat UMNO.apa lancau kau nak kecik hati pulak. kau tu pun tak pernah nak sumbang apa2 kat UMNO lagi mau byk bunyi. org kata jgn banyak ckp kalau nak belah just belah x payah nak raih simpati rakyat ini bukan akademi fantasia ba.

    ReplyDelete
  3. Diorang mmg x sedar dek untung... Masa masuk BN dulu janji nak bt mcm2 utk rakyat tapi bila x dapat untung masuk BN mulalah kata parti ni teruk la, x bettanggungjawab la... Ko kena ingat yg org bagi ko masuk politik ni harapkan kan ko utk bela nasib diorang bukannya ko lagi pijak diorang... Klu perangai mcm tu mmg ko ni anak gampang pukimak yg x sedar diri la.. Ko tu bukannya sape2 pun tanpa sokongan rakyat... Bila dah senang, ko tolak rakyat.. Ini semua lakonan org dah tau la... Ko jgn ingat rakyat ni bodoh sgt... Dulu nak jd pemimpin janji mcm2 .. Lepas dapat jawatan je terus lupakan org yg pernah sokong ko... Mcm ni ke kita nak jadikan pemimpin????? Tepuk dahi tanya diri

    ReplyDelete
  4. ala kejap lagi masuk la balik umno tu macam mamat umno yg kecoh2 kat perak dulu tu hidup dap, dan2 esok nangis2 masuk umno balik lawok betul

    ReplyDelete
  5. Nasib baik org2 mcm ni dah tunjuk belang dia... Klu kita c sedar akan menjadi parasit dlm kerajaan.. Org2 mcm nilah yg memburukkan mana2 parti ug diorang masuk.. Kesian pakatan sbb dapat org2 mcm ni. BN ptt bersyukur org2 mcm ni kluar parti klu x seperti mendukung biawak bertopengkan babi hidup...

    ReplyDelete
  6. Anwar upah dua juta dia belahlah..nant5i kalau kalah pru pun no problem sudah loaded.

    ReplyDelete
  7. klu btl depa nak msuk blik UMNO lps nie,
    sptutnya kerajaan jgn bagi..
    sbb org2 mcm nie mmg tak blh dipercayai lgsg!
    yg mereka tau nak makan gaji buta
    je tp utk rkyt haram satu apa pn
    tak buat..
    pastu bila bnda yg depa nak tak dpt mulalh skrg kta mcm2 kat BN pulak..
    manusia jns ape lah depa nie pn
    tak tau lah..

    ReplyDelete
  8. manusia mcm nie mmg patut pn keluar dr BN..
    mereka tak layak lgsg utk berada dlm
    parti yang murni ini..
    sbb mereka adalah perosak di muka bumi ini!

    ReplyDelete
  9. kak bedah 10:35 AM,
    btl tu kak bedah sy setuju..
    BN ptut bersyukur sgt2 sbb anasir2
    mcm nie dh keluar parti sbb anasir2 mcm nie mmg sikit pn tak leh dipercayai..

    ReplyDelete
  10. Mereka tak takut kalau pr perintah nanti dapp layan melayu mcm kelas ketiga. Satu lagi tgk sekarang kat myanmar org islam disembelih. Kalau dibiarkan yak mustahil benda ni melarat kat negara kita. At least bn tak sejahat dapp. Tgk penang dan sgor apa dah jadi dgn negeri ni. Selangor pkr ketua tapi yg tak sanggup tangan2 dibelakang tu tgn jahat dapp yg melapun hak melayu. Tapi melayu tak sedar juga.

    ReplyDelete
  11. Jangan salahkan beliau. Dia baru sahaja sedar dan sudah bertaubat meninggalkan kejahilan dan dasar munafik yang dipraktikkan oleh UMNO. Bersyukurlah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalah tu. Nak buat mcm mana kalau dahdapp idola kau. Tanggung je kalau dapp sembelih anak2 kau bila perintah nanti.

      Delete
  12. Org yg mcm ni ptt nye dah lama keluar dr bn... Ada pun menyusahkan je lps tu bg nama buruk kat bn je sbb sikap drg yg tak bertanggungjwb tu.... Umno perlu ambik pemimpin yg ada sifat kepimpinan dan juda yg berjiwa rakyat utk ganti tempat harami2 ni semua.. Anggap jeereka ibarat sampah antik n klu mereka nak msk bn blk tak payah nak terima sbb sampah2 ni semua xde pendirian org mcm ni bahaya bela

    ReplyDelete
  13. Nampak sgt org mcm ni semua gila duit drg tak dpt nak bt duit byk dlm umno drg nak g join pembangkang lah mesti pembangkang janji nak byr lbh n byk benda drg blh kaut utk diri sendiri... Klu dgn bn asik kena pk utk rakyat je letih lah tu drg nak g join pembangkang plak nak pk utk diri sendiri br drg blh join anwar ibrahim shopping kT london tiap2 bulan... Kelas ko bah

    ReplyDelete
  14. orang-orang yang macam ini sebenarnya bukan hendak buat kerja dengan jujur untuk rakyat dan negara,
    tetapi mereka ni nak isi poket mereka bagi penuh,so kalau nak buat keje-keje yang macam ini,tempat yang paling bagus adalah masuk parti pembangkang.
    sebab pembangkang pon sentiasa nak kaut keuntungan nutuk diri sendiri,mana peduli rakyat dan negara

    ReplyDelete
  15. ko tengok lah apa nasib ko masuk pembangkang,ingat best ke hah...dah elok-elok ada dalam barisan nasional nak pergi masuk kat pembangkang,ko ingat diorang tu baik sangat ke...tolonglah...lepas ni jangan sesekali bagi mereka-mereka yang sudah keluar dari barisan nasional peluang untuk masuk balik...memang patut pon buang mereka ini...

    ReplyDelete
  16. Buang je anjing2 yg nenyusahkan org ni semua.. Bila drg tak dpat apa yg drg nak dtg tak dpt kaut keyntungan mulalah drg kata bn ni mcm2 org bodoh pun paham sgt lah game busuk korang ni semua...

    ReplyDelete
  17. Semoga cpt kaya bila mak party pembangkang nnt k... All the best

    ReplyDelete
  18. inilah boleh dikatakan manusia yang tak bersyukur...kerana duit mereka sanggup buat apa pon,tapi memang elok pon diorang yang tak berguna ni keluar dari BN supaya yang ada didalam BN semua yang baik2 dan boleh berkhidmat untuk negara dan rakyat...

    ReplyDelete
  19. org cmni mmg x layak untuk jadi org BN,dasar manusia sial yg tamak duit.....aq tau dia kluar dari BN nk join PKR sebab anuwar janji nk henjut dia malam2,anuwar janji nk bg dia duit.......dia msk BN mana de org nk bg duit,mana de org nk henjut dia malam2.........nanti bila BN dah menang PRU13,si bebal ni akn buat drama la tu join balik BN.......org seperti ini mmg x layak tuk join balik BN,merosakkn BN je

    ReplyDelete
  20. BKN APE KAN PM DH KATA PRU 13 AKAN DICALONKAN MUKA2 MUDA JD DIA TERASA LAH AGAK NYE XKAN DICALONKAN PRU 13 NIE JADI SEBLUM DIA DIBUANG LEBIH BAIK AWAL2 LG DIA BERUNDUR JADI XLAH NMPAK SGT MALU NYE DIA..

    ReplyDelete
  21. kasi buang sama itu katak! bikin susah saja sama rakyat!

    ReplyDelete
  22. orang-orang camni la yang akan jatuhkan BN... lebih baik BN pecat sahaja dia sebab memang dia tidak menjalankan tugas... kalau motivasi dia nak jadi kaya lebih baik dia dibuang... ahli-ahli BN seharusnya berusaha meningkatkan martabat BN dengan menolong rakyat seperti mana PM kita lakukan... orang camni wajib dibuang agar imej serta prestasi BN akan terus gemilang cemerlang dan terbilang...

    ReplyDelete
  23. people like these are an eyesore to the government and the rakyat... we need to put them down before they cause even more cancerous effects towards the whole party... its still not too late to throw away these gangrene... better act now before its too late...

    ReplyDelete
  24. aik org mcnie pow ada gak...gua mmg terkejut laaa...ular dalm seluar...last2 minit dye sengat...xgna pnya manusia..pe yg lu cya sngt ngn pakatan ank haram nie?dye ckp je ko cya...yg kerajaan buat mcm2 ko xnmpk lak da sah2 ko nie sngap batang bengkok anuar...mmg anjing la lu nie sngup jual diri..pe lu dpt ngn join pakatan nie?

    ReplyDelete
  25. Niah manusia dah dapat kesenangan lupa diri , lupa siapa yang naik kan dia , lupa dari mana asalnya , ingatlah kalau Pakatan Harami dapat habislah sabah. Orang-orang pukimak macam ni yang selalu membusukkan parti, Disebabkan orang haramjadah ni juga lah pakatan harami akan cakap BN tak bertanggujawab lah tu lah . jangan kerana setitik nila rosak susu sebelanga , PM berusaha menolong rakyat tapi disebabkan orang orang celaka macamni rosak nama BN . Jadi baiklah kita buang harami-harami ni semua! biarlah dia masuk Pakatan Harami, okaylah tu dapat konek bengkok Anuwar kahkahkah

    ReplyDelete
  26. macam-macam hal...tapi tidak mengapa lah orang macam nie tidak diperlukan kan pun wei...
    biar lah die bla dari BN tidak rugi sikit pun wei...
    pergilah ko dengan si anuar tu
    ntah2 ko pun dah gay pe???????
    hahahaahah
    janji-janji kosong ko dengan UMNO dah tamat..
    pergilah sekarang ko sekapal dengan anuar si pencontoh terbaik kuang3

    ReplyDelete
  27. kalau orang-orang BN masih nak simpan beliau tidak tahu lah apa yang perluku katakan..
    halau je die wei...
    ugut-ugut sangat macam orang hairan sangat..
    dasar sialan tidak bersyukur...

    ReplyDelete
  28. KUALA LUMPUR, 10 April: Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir yang mengumumkan keluar dari Umno Mac lalu, mengadakan pertemuan dengan pimpinan PAS termasuk Presiden Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang malam tadi.

    Bekas ahli majlis tertinggi Umno itu dilihat tiba bersorangan di Pejabat Agung PAS di Jalan Raja Laut kira-kira jam 8 malam.

    Beliau disambut Timbalan Presiden Mohamad Sabu serta Naib-naib Presiden Datuk Mahfuz Omar dan Salahudin Ayub.

    Turut serta AJK PAS Pusat Datuk Kamarudin Jaffar, Asmuni Awi, Ketua Dewan Pemuda Nasruddin Hassan serta Setiausaha Politik Presiden Dr Ahmad Samsuri Mokhtar.

    Perbincangan antara kesemua mereka bermula kira-kira jam 8.15 malam sejurus Tuan Guru Presiden tiba.

    Pelbagai topik dibincangkan khususnya isu politik tanah air berkaitan kepincangan pilihan raya.

    Perbincangan itu berakhir kira-kira jam 10 malam.

    Sebelum ini, Abdul Kadir menggemparkan politik negara apabila beliau yang lebih 50 tahun menyumbang keringat dalam Umno, mengumumkan keluar dari parti itu.

    Beliau yang pernah menjawat jawatan menteri penerangan itu mendakwa bertindak demikian selepas hilang kepercayaan kepada pemimpin Umno BN pada masa ini.

    Sebelum keluar Umno, beliau ada mendakwa perjuangan Umno BN hari ini sudah terpesong jauh dari matlamat asal penubuhannya.

    Beliau juga mendakwa Umno menggunakan taktik menabur wang sama ada untuk membeli undi pilihan raya dan sewaktu pemilihan parti.

    Kritikan dan kelantangan beliau itu kemudiannya mengundang kecaman hebat dari pemimpin Umno sehingga beliau bertindak keluar parti.

    Terdahulu, beliau turut dibawa meninjau bilik mesyuarat serta pejabat pimpinan PAS di tingkat 5 sebelum mengadakan pertemuan di luar pejabat Presiden di tingkat 4.

    Menariknya, Abdul Kadir yang kini sebagai Timbalan Presiden NGO Amanah Merdeka (Amanah), buat kali pertama akan muncul berceramah di pentas PAS pada satu program besar di negeri Kedah 15 April ini.

    Ceramah tersebut akan diadakan di Kupang sempena lawatan rasmi presiden PAS ke Kedah.

    Beliau akan berceramah sepentas dengan Abdul Hadi, Menteri Besar, Datuk Seri Ustaz Azizan Razak serta Mahfuz.

    ReplyDelete
  29. elok bloggers pi kat baling atau kulim tangkap gambar istana beliau,pastu tunjukkan pada rakyat satu malaysia inilah satu manusia bangsat yg kaya raya kerana berada dlm umno dan sekarang caci smula umno bila kontrak x de.......mmg celaka haramjadah punya manusia,dah dpt kaut untung baik puna lam BN,skrg dia buat propaganda kata BN beli undi.......ko ingat rakyat x tau ke ko buat plan dgn pembangkang

    ReplyDelete
  30. orang yang tak untong di badan tak bershkur apa yang dia dapat sbelum ini dah kaya lupa diri mmg anak haram lakunan semata-mata je kau hidup selama ini.. macam ni ke kita nak jadikan dia sebagai pemimpin jangan harap lah

    ReplyDelete
  31. Baguslah bah c Lajim ini keluar BN, tiada juga sumbangan dia dalam parti, Beaufort pun dia tidak kasih bangun, sebab itu dia lari, orang kampung marah, perut dia saja dia kasih buyut makan duit rakyat melalui kerajaan BN, lepas tu pula c penghianat ini kutuk2 UMNO, dia bukanlah setia dgn parti sejarahnya semua orang tahu asyik lompat katak mcm c gapiri , mau cari makan begitulah ,, dia fikir dia hero konon kepala hotak dialah, ngam betul dia bersekongkol dengan pemimpin2 penghianat bangsa..kita akan tengok apa kah kesudahan c Lajim ini...
    Merun Berkata.

    ReplyDelete
  32. Tengok muka si Lajim pun memang muka PENGHIANAT PARTI..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!