KASI SAILANG ITU PAILANG

PANAS BERAPI! ISTERI PM DIKEPUNG MAT REMPIT!

Kejadian berlaku petang tadi di Bangi..

Bertempat di Panggung Seni, UKM petang tadi, sekumpulan Mat Rempit bertindak mengepung Isteri YAB PM.. Lihat gambar di bawah..


Tindakan kumpulan Mat Rempit ini 'mengepung' Datin Paduka Seri Rosmah Mansor adalah sebagai 'membalas dendam' kerana telah mengubah kehidupan mereka yang tidak tentu hala sebelum menjadi insan yang berguna kepada diri sendiri, keluarga dan masyarakat..

Ramai yang tidak mempedulikan mereka dan menganggap golongan Mat Rempit sebagai tidak mempunyai masa depan dan sampah masyarakat.. tetapi bagi DS Rosmah mereka juga insan biasa dan mampu menjadi insan berguna andai diberi peluang kedua dan dibentuk sebaiknya.. ini bukan omong kosong.. mereka yang hadir di majlis penutup Kem Perkasa Remaja petang tadi pasti memahami apa yang ZZ katakan..

bayangkan karektor Mat Rempit yang brutal dan ganas kini boleh menyanyi Boria dan Menari Zapin...
saya bukan jahat cuma nakal sikit.. itulah luahan bekas Mat Rempit kepada DS Rosmah
Bangga dapat bergambar dengan Bonda...

Baca Selanjutnya disini

Juga KL Pos ada membuat liputan mengenai majlis ini. KLIK SINI
Tag : DS ROSMAH, KL POS
171 Comments for "PANAS BERAPI! ISTERI PM DIKEPUNG MAT REMPIT!"

saya amat berbanga dgn ds rosmah

Datin sri mmg memiliki hati yang baik...beliau sentiasa mmbantu rakyat

byk betul dati sri rosmah tolong rakyat

saya amat berbangga dgn beliau kerana menjadi kn manusia yg tak berguna itu seorg manusia yg berjaya....

wah hebat sungguh datin seri..beliau mmg merupakan seorg yg sgt mengambil berat menjaga kebajikan rkyat2 malaysia terutamanya golongan2 yg diketepikan seperti mat2 rempit dan sebagainya..

Datin sri rosmah...adalah wanita yang patut dicontohi...

saya harap dato sri najib dan juga datin sri rosmah akan sentias jadi pemimpin kami....we love u

Bagi rm 20 sekog suroh baling batu kat orang ka? kesian UMNO terdesak

Hidup datin sri.....

datin rosmah mmg sgt bagus. Beliau bnyk berkhidmat pada rakyat. beliau tidak letih utk mengubah khdupan rkyat kpda yg lbh baik dn
lbh bermkna.

kita selalu pandang rendah pada mat rempit tp beliau sebagai seorg isteri pemimpin telah bg peluang kepada meraka...saya amat gemira dan bersyukur

jasamu akan dikenang sampai bila2 DS ROSMAH..teruskan usaha anda kami sentiasa menyokong anda datin..

Lihatlah datin sri memberi semagat dan peluang pada mereka untk memiliki masa dpn yg cerah dan berjaya dalam hidup...

saya harap ds rosmah akan kekal selama nye

Saya bangga sbb dpt isteri pemimpin mcm ini.
Kalau isteri pemimpin dah begini bagus,bayangkn lh mcm mn PEMIMPIN kita. Mmg sgt bertuah ada kerajaan seperti ini.

Datin sri rosmah seorang wanita yg berwibawa...

hidup datin seri rosmah...mmg xdinafikan bkn ini sahaja bantuan diberikanya kepada rakyat malaysia malahan banyak lagi bantuan diberikan beliau perlu diwarkan

saya bangga kerana jadi anak melaysia dan kini saya rasa amat bersyukur kerana ada pemimpin seperti dato sri najib dan juga datin sri rosmah mereka byk memberi peluang dan juga kesenangan kepada rakyat...

Mmg sgt bagus datin sri rosmah bntu rkyat sebegini. Scra tidak lgsg, ini dpt mengubah hdup rkyat kpd yg lbh baik. Mmg sgt bgus..

saya berbangga menjadi rakyat malaysia kerana bkn sahaja mendapat pemimpin yg berkaliber malahan isteri beliau datin seri rosmah juga banyak memberikan sumbangan...

Terima kasih datin sri....apa yg datin sri lakukan...memberi peluang pada anak2 muda untuk mengubah masa depan mereka

ds rosmah byk berbakti pada negara ni lah yg kita mahu kan

Bagus datin sri rosmah.. Mmg pemimpin sbginilh yg kita perlukn.. Sgt mengambilberat pasal rkyt dn banyak berbkti kepada rkyt jelata..

Datin sri banyak berbakti pada negara...terima kasih datin sri

beginilah yg rakyat malaysia mahukan iaitu pemimpin yg menjaga kebajikan rakyat bkn seperti setengah pihak yg hanya berjanji kosong dn dasa dengki kianat serta tidak mengenang jasa...

hidup umno hidup ds rosmah

Hidup UMNO!! hidup datin sri rosmah! saya bgga jd rkyt malaysia..

klu lah pkr menang jgn harap lah drg nak pandang kat org2 biasa drg tu pandai berlakon je....

we love u ds rosmah

sungguh beruntung bekas-bekas mat rempit yg kini mendapat hidop baru..mcm nie kalau mmg terjamin lah idop rakyat2 malaysia terutama golongan muda yg memerlukan dorongan

Memang suda terbukti bahawa datin sri memang prihatin terhadap rakyat...

kerja yg ptt ibu bapa buat ds rosmah telah berjaya melaksna kan dgn baik alhamdullilah

wow bestnya mcm nie...hua3 nie yg semangat nak pg mengundi supaya umno terus kekal

Umno memang pilihan yang terbaik....

saya mmg pemyokong umno coz mmg saya tahu jasa2 pemimpin2 sebelum ini..tp datin mmg seorg yg sgt berani dan tabah meneruskan usaha walau dikeji ramai terutama oleh parti2 pembangkang

Bukan ini sahaja kerja kebajikan yang datin sri telah lakukan...bermacam2 lg...terima kasih datin sri...

A prove that there is still hope in Humanity!

kala mcm nie lah gayanya mmg pemuda pemudi rakyat malaysia akan dpt menaikkan nama negara serta menaikkan kdnk negara..golongan muda adalah penyumbang masa depan negara..

Macam-macam la aku dgr org kutuk rosmah nie......tp orang2 tuh ade ke buat bnd amal mcm nie?
ade ke mse kaki kutuk nie nak luangkan mse bersame mat rempit nie untuk mengasuh dan mendidik mereka dari sampah masyarakat ke pada satu insan yang berguna?

penyebar kebenaran
delete

betol 2 xsia sia usaha DS Rosmah kerana rakyat malasia mmg pandai bersyukur

Suatu masa dahulu mat rempit nie di anggap bangkai bernyawa sahaja tapi Isteri PM telah bawa cahaya kehidupan baru kepada mereka

Datin sri adalah idola saya.....
Saya bangga menjadi penyokong UMNO..

Why do people keep on telling bad things about Rosmah? I just don't understand why people are just blind sometimes and keep on accusing somebody else for another mistake.....She proved herself by doing this act of nobility.....why can the haters just accept it?

untungnya mat2 rempit 2 semua kerana mendapat simpati dari DS Rosmah yg mmg baik sgt2 hatinya..ramai mak pak buang anak2 mcm nie tp selagi ada beliau jgn risaulah masaepan anda..saya juga ingin menyatakan HIDOP DATI SERI ROSMAH

Haters gonna hate!!!

Dtn rosmah bagaikn seorang ibu yg mnyayngi ank2nya...kerana dia menjaga rakyat dengan baik skali...

Where are the opposition party which likes to talkcock singsong about rosmah?
What are you gonna say about this now?

Agree with 9GAG Army!!
You haters can just shut it

Alhamdulillah,
Moge Allah berkati dan panjang kan umurnya

ibu bapa nak membentuk satu anak pun ssh tp ds rosmah telah berjaya membentuk beratus remaja....

ibu bapa nak membentuk satu anak pun ssh tp ds rosmah telah berjaya membentuk beratus remaja....

mmg tidat dpt disangkalkan lagi betapa besarnya sifat berbesar hati beliau

Boleh kah party pembangkang lakukan perkara sebegini?
Setahu saya mereka lgi merosakkn anak-anak muda kita dengan perkara-perkara songsang dan menyesatkan

terbaik la datin,manusia yang rakyat anggap sampah masyarakat,golongan yg dianggap xde mase dpn,golongan tu telah berjaya diubah menjadi golongan yg berguna kepada rakyat.....perkara yg x disangka2 akan berlaku tp datin telah berjaya membuktikan nya

undilah BN untuk megekalkan DS Rosmah..jgn kehilangan beliau rakyat malaysia..

Inilah contoh isteri pemimpin kita yg sgt dihormati..
Org sebeginilah yg sptutnya disanjung.
Mmg sgt disenangi.

alhamdullillah....berterima kasih la pada datin rosmah sbb beri peluang pada mat2 rempit yg di angap sebagai sampah masyarakat....itu la pemimpin nama nya...memimpin kepada yg memerlukan...bkn hina....kepada msyarakat malaysia buka la mata...ada kew pemimpin lain buat mcnie????ada kew?????

this is a very good action done by DS... rather than Mat rempits all over Malaysia rot their life, its better for them to be given a second chance and some recognition that they can achieve something... kudos DS!

really great job datin, ini menunjukkan bahawa mat rempit pun boleh ubah.seperti peribahasa belakang parang kalau diasah nescaya tajam .

i rase, perkare ni sangat perlu dalam masyarakat kita sekarang... kite bagi deme 2nd chance... n insya allah deme bleh buat something better dari merempit jika diberi peluang...

unbelievable,such a wonderful job have be done by datin......you are excellent datin,I'm really respect what you have done for Malaysia......you are not like the others who always humbug but never done it,you do what you says....Malaysia need someone like you datin and congrats for what you have done

aku rase, mat2 rempit ni, tidak dapat perhatian yang cukup mase kecik... dengan adenye tindakan cenggini, mat2 rempit sume cm dapat sinar harapan untuk teruskan hidup menjadi insan... baguih la cenggini... ini yang kite mahu sebagai pemimpin berjiwe rakyat!

DS Rosmah telah sekali lagi membuktikan keprihatinannya terhadap masalah generasi muda kini... dengan permata nya, linus nya dan yang terbaru, kem perkasa remaja ini... syabas!

ya, bagus mak cik tengok anak dua pupu mak cik berubah sbb kem dekat UKM ni... harap-harap Datin seri Rosmah dapat buat kat tempat lain juga...

Ape nak jadi dengan mat-mat rempit nie klu Rosmah xdk?
Ingt PKR nak tlg?
DAP?
PAS?
jgn harap la

A valiant effort by our Prime Minister's Wife Datin Seri Rosmah... hope to see more efforts like this...

buka la mate rakyat sekelian,tengok la ape sumbangan isteri PM buat kat malaysia ni.....org selalu kate datin mkn duit rakyat,cube tengok ape yg datin buat......mat rempit yg dibenci ramai telah berjaya menjadi manusia yg beguna hanye disebabkan datin Rosmah,terbaik la datin

now thats what i call a real effort! changing the very core problem faced by our society!

This is all publicity shit!
UMNO just want to get more voters

bagus memang bagus... tapi kalau dibuka keseluruh negara sangat bagus! U can do it Datin Seri!

Inilah yang patut dicontohi oleh Parti parti yang lain BANTU LAH RAKYAT! JANGAN MEMENTINGKAN DIRI!

ni semua menipu ni dia bayar mat rempit tu sebab tu mat rempit tu nak ubah!

@Bershih 3.0......what about the KOMTAR issue isn't that also a publicity act? use your brains to thnk pls u troll

sangat kurang kita lihat program outreach yang dilakukan oleh pembesar-pembesar kita sekarang... tahniah DS kerana mampu melakukan suatu program outreach yang bernas!

UMNO PENIPU, INI SEMUA KERJA MENIPU RAKYAT, MAT MAT REMPIT TU DIBAYAR DENGAN BANYAK ITU YG DORANG BUAT TU ! INI SEMUA WAYANG BELAKA!

Nie semua propaganda!!
UMNO semua murtad!!
patut msuk neraka jahanam je semua!!

saya amat bangga dapat ini macam punya wanita,dia xlak macam olang lain....mat rempit yang saya pun xlak suka tp ini datin boleh kasi tukar dia olang,olang lain ada ka mau buat ini macam

Nak trik rmi voters je BN nie.......
Orang tua xsedar diri nie nak Makan duit aje!

Hampa yang dok kutok2 Kak Mah lagu ni la, lagu tu la... Ni hang pa tgk la... baguih sungguh la cek tgk! memang cek rasa propaganda pembangkang yang dok mengata kat Kak Mah...

spe yg syok dok sokong parti2 pebangkng...hampa tgu sat cek mai hunter hampa sekoq2.....hampa dok sedap mlt ckp rosmah mcm2...buka mata wei....dye bg second change untk budak2 tu.....mak pak dorg pow da buang dorg...ingt leader parti pebangkng nk tlg ka?kiamat dunia wei cek habaq.....malu la...ine la pemimpin...bknmcm pas dap pkr...tw balun rakyat ja...tlg jgn harap

They are still the retards among us which cant use the gift of god THE MIND which was given to us to think!!
Dont thnk using ur ass pls

JAHANAM KEPADA NAJIB DAN ROSMAH!!!
PEMUSNAH BANGSA!!
JAHANAM LAH!!!

Pembangkang terrorist
delete

pembangkang kalu dah biar kan beleluase gejale rempit ni... sebab nanti melayu gak yang mundur dan kaum lain yang akan Menawan Malaysia semule... tgkla...

bodo UMNO bayar mat rempit nie semua!

Ape bukti korang nak katekan Rosmah dan UMNO nie menjahanamkan Negara?
men ckp ikot sedap Mulut aje!
cbe kaji sikit
cm sial argh pokimak pokimak PKR DAP ngan PAS nie

Bangsa mcm ni lah ptt mampus tak reti bersyukur

memedas sepedas cili
delete

tgk 2 lahanat2 tu smua....da malu xtaw nk boh muka tang mana mai snie kutok2 rosmah....cili kasi taruk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lepaih aku bace komen2 nih, ade jugak yang masih kate BN sogok duit? mane bukti cik2 sekalian???

buat apa pi sokong UMNO tak boleh masuk syurga BAIK sokong PAS dapat masuk syurga kihkihkih

Kalau org yg busuk hati mmg xbleh nk trima org lain buat kebajikan

ROSMAH BELA ANJING JE NIE......KLUAR2 ISAP DADAH...ROGOL ORANG.....JADI PEMBUNUH....NIE LA UMNO

Ni lah rakyat yg tak reti bersyukur

house PK nie jd anjing kepada Rosmah ni.....bpe die byr ko huh?
Ke ko jd anak ikan die?

Rambut pun dah mcmsinga ada hati nak tunjuk baik

Tgk la org2 parti pembangkang mmg dasar otak kecut....org wt kebaikan diorang xleh nk trima

NAJIB NGAN ROSMAH LAKI BINI HARAMJADAH!!!

people say propaganda here la... there la... but think! whos benefitting from all of this? isnt it the 'rakyat'? isnt that what we want? think Malaysians... Stand up on your own 2 feet and dont belief all the propagandas... what Kak Mah did clearly benefitted the 'rakyat' and that's what counts!

fUCKING IDIOTS........UMNO is selling u all!!

mane kome taw ade sogokkan duet yeop2 oii? ce cakap tu bebenor sket...

SOKONG PAS MASUK SYURGA ? DAPAT PAHALA? DAH BANTAI BINI ORANG MASUK SYURGA LAH? DAPAT PAHALA LAH? HIKHIKHIK

WHAT DID THE OPPOSITION PARTY DO TO HELP THE UNFORTUNATE AND THE PEOPLE WHO HAS MISLEAD THEIR LIFE?
CAN YOU OPPOSITION ANSWER ME?

kepada penyokong2 parti pembangkang,korang sakit tang mana.....si datin ni wat koja tuk tulung rakyat korang kata ni semua tipu.....korang kata ni tektik saja tuk dapatkan undi,bukak mata la wei......jangan jadi bodo sangat,ni satu amal yang datin buat kapada rakyat tanpa mengharapkan apa2 pun......dia sayangkan rakyat sebab tu dia bantu rakyat,parti pembangkang buat ape ce bg tau kat cik

Nie sume lakonan untk dapat undi....

NAJIB PEROGOL ALTANTUYA!!!
BINI PELAKON LUCAH!!
JUAL DVD BOGEL MERATA RATA!!

UMNO mencari publisiti murahan nie

Eleh orang2 yg dok kutuk2 kerajaan tu...bila krajaan bg bantuan diorang la first gi ambk....

Apa jahanam plak...mesti beliau yg berkata begitu dapat sogokan parti pembangkang..he3

Senyum tK PERLU KATA APA2..itu lah dtin sri rosmH buat....sebagai rakyat kita nampK KEBaikan dia dah kan......

Sedap mulut hampa dok kata umno murtad...hampa 2 lagi murtad wahai penyesat pas muahahaha

Byk benda yg pm kita dah bg korang masih tak nampak lg ke?dah mcm2 kemudahan dan bantuan kita dpt sebelum ni mana pnh kita dpt kelebihan mcm ni

Hok alo...ni sumo lakonen semato-mato...tok seh d'cayo

Tahu xpe mmg sje nk menunjuk nunjuk je ni. Bkn pe nk tarik ramai org utk mengundi depa tu je.

X kisah la apa org nk kutuk...sbb mmg betul pon DS Rosmah membantu rakyat...kalo parti pembangkang yg xgne tu leh wat ke mcm nie...

Kadang2 saya sedih tgk mereka....mereka dah buat yg terbaik untuk kita tp masih ada segelintir di antara kita masih tak reti bersyukur dan kutuk mereka...padahal masa kita duk sedap2 tido kat umah mereka msh buat keja n pk utk masa dpn rakyat....pg tghari ptg mlm kita blh nampak mereka ada di tempat lain2.....perna tak kita berfikir bila masa drg rehat?drg buat tu semua demi rakyat agama dan negara....untuk menjaga keamanan kita tp kita masih tak pernah nk bersyukur dan ucapkan terima kasih pada mereka.....malahan yg kutuk lg ada lah....renung kan lah

Ini semua bkn utk menunjuk lh nielh kebenaran tntg kerajaan kita, slgi blh depa nk bntu rkyt. Kita sptutnya sokong usaha kerajaan nie bknnye kutuk..

All umno voter will burn in hell...

Haha....mmg btol pon nie sume lakonan la....sbb nk undi jew tnjuk baik...cbe kalo xde undi jgn harap la nk wt cam nie....

Ada jugak rkyt m'sia yg otk x berkembang....masih dok sokong pembangkAng...

Cube la rakyat malaysia undi pas...comfirm pas akan buat lagi bagos dri mcm nie la kAlo pas mmng....

Kubur masing2 bro lu mau ckp byk padahal lu sendiri pun tak btl....skrg kurang nye dia tak hipokrit mcm yg lain atas tutup konon baik sgt padahal kain terselak kat bwh.....pas tu duk pk perut sendiri je rakyat g mampos lah......

KepAda rakyat malaysia yg x ske ngan kerajaan malysia...nyah korang dri malysia..g la dok kt tmpt lain...

Celaka punya manusia xreti bersyukur sekurangnya bglah suport supaya anak muda punya, masa depan terjamin

Hampa pembangkang semua bodoh nak mmpos!!
korang xreti baca ke ape?
dah terang2 beliau melakukan kebaikan tapi hangpa duk kutuk sni sana dan sebarkan fitnah.....hangpa ingt hangpa bguih sgt?

Menyesal dlu aku sokong pembangkang sekarang tgk Selangor jd mcm anjing!
semua kelebihan kepada bkn bumi

Sesungguhnya sesuatu kbaikan itu akan dibalas degan kebaikan

PKR xley tgk UMNO lakukan kebaikan!!
kote dan puki dorang tebakar!!
ahahaha
PKR SIAL, BABI, JALANG!

Nicky Ajis dijadikan nabi walaupun memurtadkan orang , Anugay mahu dijadikan PM walaupun pelakon PORNO, WAHAI RAKYAT, jauhilah orang orang yang dilaknat oleh tuhan!

PM dah berbini tp msih rogol anak dara orang!

xhabis habis dengan fitnah ke atas UMNO

Ala pas 2sekadar propa jew..tengok kelantan udo xmembagun pun...penyokong die sume nak2 wanita alim sgt kew ooopss terlupa pas kan da sesat banyak cina kah3

Masih tiada bukti yang kukuh dari pembangkang.....kecewa dengan satu parti politik yang ske memburuk buruk kan nama org laen

betoi tu seha... siang malam pagi petang depan belakang kiri kanan hulu hilir deme (BN) pegi sini sane nk tlg rakyat macam2... bg duet sini sane untuk tlg rakyat jugak... ape masalah nye? pembangkang ade buat macam tu? sedut duit jer ade la... (songlap duet Khalid Gagap)

UMNO SEMUA MKN BABI MINUM ARAK MAIN PEREMPUAN!!!

Ye lah undi pas msk surga kan....klu mcm tu aku nk g main ngan bf aku jap lg pas tu aku g minum arak pas tu aku jumpa anuar main bontot jap pas tu aku g jumpa nik aziz kata nk msk pas... pas tu aku blh msk syurga yeay senang betul krg main kan agama kan.

dhey macha! lu orang melayu banyak rempit sini sana... india pon sama... ini Rosmah kasi tolong sama kita punya kaum pun lu orang mau bising2 kata dia busuk punya orang ka? pigi da!! cili kasik taruk anney!

Umno da penyokongnye....dasar otk hati dan mulut busuk....

Klu pas jd pemimpin mmg byk lah pengedar dadah kt negara kita seperti kt kelantan kan

Alaxkisah la walau propa pun bg pandangan kome yg penting masa depan rakyat terjamin...mangkuk

sogok2 apa wei aku penyokong dari dulu ag mana penah disogok

biase la tu... buat baik orang kate jahat... buat jahat orang kate baik... inilah mentality rakyat Malaysia... cikgu mengajor penat2 sampai bebuih badan jadi manusie begune, pakai akai pikior baik buruk dll... masih teman nengok ade yang uneducated... patut DS Rosmah buat Kem untuk orang2 yang xbeterime kasih ni jer haa...

Penyokong pas,dap mmg dasar xknng budi...mcm la parti korng tu bagoih sngt...korang tu lg penipu besar...kalo jmpe ular ngan korng kn pukul korang dlu bru ular tu...

i x phm ape yang buruknye buat bende nie? u all yang sokong pembangkang nie one sided sangat... kalau semua nak pandang negatif memang susah la nak maju... sebab tu i tgk melayu 'maju'

Org2 pembangkang nie mmg ptot kne pkol dgn slipa ade taik lembu kat muka...

lOL all the fanatics of the opposition party are posting crap!

blah la UMNO MCA MIC... duet banyak ambik pada rakyat boleh la buat...

THIS IS MADNESSSS!!!!
PEMBANGKANG DAH MLE JD PERANGAI MCM SETAN.....

umno akan tumbang

ek eleh... baru buat satu program dah kecoh!!! Tuan Guru dah buat macam2 dah... x Show off pon mcm nie... election stunt je ni...

NAJIB TUH PENCACAI NAJIS!!
ROSMAH TUH PELACUR KAT LORONG HAJI TAIB!!
KORANG JDKAN PELACUR IDOLA!!
NIK AZIZ TUH LAH YANG SEBENAR....DIA BAGAIKAN NABI ZAMAN INI

sudah la... balik2 melayu gaduh dengan melayu pasal politik... getik aku... yang dok kaye cine india... sbb kite ashik 'bunuh-bunuh antare satu same lain'

BN PUNYA ORANG TAHU APA?
BABI TARAK LEY MKN MAU BISING SAMA KAMI?
CINA SUDA KAYA.....NIE NEGARA BOLEY BELI SAMA LU ORANG.....MELAYU TUI NI MO LAN HEI!

Annuar akan jd PM seterusnya!!!
kita akan bakar semua orang UMNO

Go to hell lah bro jangan nk main dgn agama untuk nk tarik org pas suck lah....klu btl nk ikot agama jgn mengutuk org ikot lah di jalan yg benar

sad to see what some people would do just to get what they desire

U can never satisfy everyone... some of the commenters here showd me the level of insecurity among (Malays especially) Malaysians... We are a bunch of people who wont be satisfied no matter what paradise u give... Kudos to Malaysian stubbornness

PAS memburukan islam saje.....KO ade blaja agama x? mne ade lgi nabi atau pun rasul selepas Muhammad.....insaf la wahai orang-orang sesat

PKR dah sinonim dengan benda keji...

DAP ini parti cari untung...berapa banyak lagi, mau rembat lagi...

Tapi kesian PAS PELACUR POLITIK....dah abis lunyai...abis hilang prinsip tah kemana....nak kata perjuangankan Islam...dah serupa nak perjuangankan Gay ngan lesbian je.....itulah nasib PAS kena bayar....sebabnya PAS selalu menghina orang, kini PAS dah jadi sehinanya....nak tarik sokongan Melayu...melayu semua dah blah dengan PAS yang tinggal kat PAS golongan kecewa ja.....nak sokongan cina dan India....PAS dah jadi lebih cina dengan India gamaknya.......

UMNO tetakp maintain harmoni MCA, MIC dan komponen lain...

Agak2 kalau PAS jual longgok kat bulatan tol bangi tu ada orang nak beli tak....dah macam durian tahi kucing yang dah merekah...nak makan tak boleh nak buang ada bau durian....

Knowing Rosmah pesonally from the 70's whilst studying at MU I think shes just a plain and good lady..She is always so sincere, no qualm and forthright in what she does..keep it up Rosmah!!!!..

patut datin sri jadi pm kite

Hang pa kata Najib rogol anak dara orang. Rosmah pulak pelacur.

Kalau aku kata Nik Aziz pernah rogol Mak hang. Anwar pulak balun juboq kak hang. Bapak hang pulak kulum kote Karpal Singh atas kerusi roda hang tak marahkan...

Kalau hang nak bukti hang cari sendirilah.

She si helpng the kids that all and please leave her out if you cant do as good as her. She is trying to save our young malaysians for the sake of future and i support her.

SATU JASA BESAR DATIN SERI YELAH MENUBUHKAN TASKA PERMATA NEGARA..MENYEDIAKAN SATU KONSEP TASKA BERTARAF ANTARABANGSA.KALAU ADA MASA PERGILAH TGK..

hidup pemuda umno terbaik........mat rempit

Sekurang -kurangnya beliau ade juga hati nak ingat pasal masa depan mereka sedangkan mak bapak eendiri pun buat tak tau

Sekurang -kurangnya beliau ade juga hati nak ingat pasal masa depan mereka sedangkan mak bapak sendiri pun buat tak tau

datin seri rosmah... we love youuu~!!! muach2

Every participant observed positive aspects throughout the
evaluation.

Feel free to visit my web site; the Flex Belt

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!
Back To Top