CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Monday, July 9, 2012

PANAS BERAPI! GILIRAN TUN M PULAK BELASAH KIT SIANG SI PEMBUNUH MELAYU!

KLIK SINI

6 comments:

  1. belasah jgn x belasah..... pttnya dari dulu lg Tun M blasah kit siang.... jenis cina babi yg x sedar asal usul keturunan.........

    ReplyDelete
  2. Dinasti Lim dalam komunis biaDAP memang bacul macam bapok Siam. tetapi Bapok Siam lebih bermaruah, Lim anak beranak takde maruah, bacul, lebih baik potong kote kasi anjing makan. Hello Apek Cibai dan loe punya anak itu Lim Guan Nenen, loe busok punya olang, lu kalao taklah suka dudok Malaysia, loe ambil loe punya baju, anak beranak dan cucu pigih balik negeli Cina Komunis lah, aiyah apa loe mau buat kacau. Olang punya spesis memang manyaik busokloe, pelanai macam babi hutan loe.

    ReplyDelete
  3. Aiyah Apek Lim Kit Sial Cibai dan Lim Guan Lanchow, loe punya spesis Kan Nee Nah Buay Chow Chee Bai...ah. Loe olang manyaik busok, hati busok, pelangai maciam babi hutan loe. Loe pergi mana2 mesti buat kacau. Loe tak suka hidup aman, mesti loe mau buat gadoh2. Wah manyiak helan tengok loe anak beranak. Loe tak lah suka dudok Malaysia, loe ambil baju, loe sama loe punya anak and cucu, pergi berlambus balik Tong Suah lah. lan Chow ahh apek. Muka maciam babi ah.

    ReplyDelete
  4. Salam Tun , kasi kaw kaw punya pada si talibarut PAP ni jangan bagi muka dengan china rasis ni kalau boleh balun yang sekor lagi - si talibarut negara asing tu

    ReplyDelete
  5. Cinasial ni fikir org tak nampak ketamakan dia nak berkuasa di negara kita. Habis anak menantu bersatupadu demi nakkan malaysia. Dia tak malu menunjukkan gelojohnya. Yg sedih ada pulak puak2 pass yg bersekongkol dgn kafirlaknat ni tanpa rasa bersalah dan takut pada Allah S.w.t. Bila mereka ni akan sedar.

    ReplyDelete
  6. Mahathirism tidak akan hilang.Ianya telah meresap kedalam 2 generasi,menjadi satu ism yang memecah sempadan politik, membuka minda Melayu, Bumiputera malah generasi yang cintakan keamanan, kejayaan dan kegemilangan negara. Semangat inilah yang amat digeruni oleh LKS,LGE dan Anuar.Bermacam dakyah, fitnah ditabur oleh mereka untuk menggagalkan kemaraan anak bangsa.Politik deceit dan persepsi kotor digunakan mempengaruhi golongan rakyat yang buta maklumat yang lebih suka mendengar daripada membaca.Mereka melontar najis kepada orang Melayu, pentadbiran Melayu dan mereka mensabotaj Bumiputera,seterusnya melaungkan bahawa kerajaan yang memerintah sebagai terlampau jijik dan kotor. Sedangkan najis itu adalah dari dubur2 mereka sendiri yang sentiasa memuntahkan najis, nanah dan berpekong dengan hasad, dendam kesumat.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!