PANAS BERAPI! BUKTI PAS SESAT LAGI MENYESATKAN! WAJIB TONTON



Korang tengok la sendiri macamana perangai Penyokong PAS ni, macam beruk kena belacan, dah la sesat perangai macam harami pulak tu! Anyway kalau nak tengok kebodohan Tantawi, sila tonton video kat bawah ni!



HOUSE PK SALUTES USTAZ FATHUL BARI!

39 Responses to "PANAS BERAPI! BUKTI PAS SESAT LAGI MENYESATKAN! WAJIB TONTON"

  1. Nampak sangar pengerusi atau moderator tu berat sebelah atau sinikal bila tanya soalan pada Ulama UMNO tetapi gumbira bila tanya tantawi.

    ReplyDelete
  2. mana2 ulamak masuk umno sebaenarnya mcm masuk lubang najis....!!!

    ReplyDelete
  3. Ko ni sape yg tentukan ulama tu masuk UMNO mcm masuk lubang najis????? Berapa DAP bagi kat ko nak kutuk ulama ni???? Dah lama ke ko mkn najis babi bangsa cina smpi sanggup menidakkan benda yg benar nI?????? Ko ni mmg spesis mkn taik anjing la mmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada USTAZ FATHUL BARI di atas ketenangan dan jawapan balas yang mengkagumkan. Saya amat bangga dengan Ustaz.

    ReplyDelete
  5. Sejak comolot dgn DAP, semua ulama PAS yang tinggal, sememangnya masuk lubang taik N.Ajis laknatullah..!!

    ReplyDelete
  6. Salam ... saya pun nak ucapkan tahniah kepada USTAZ FATHUL BARI di atas kesabaran beliau dalam menghadapi ujian untuk menegakkan kebenaran di akhir zaman...alhamdullillah semoga segala usaha beliau mendapat keberkatan dari allah swt.

    ReplyDelete
  7. Moga2 negara kita dilindungi dari ajaran yg sesat ni..... Selamat beramal

    ReplyDelete
  8. tahniah ustaz FATHUL BARI.. kekalkan kesabaranmu utk menentang iblis2 tu semua..
    pas mmg dajjal!

    ReplyDelete
  9. wey "mmmmmmmmmmmmmm"!!
    ko ingt ko tu bgus sgt ke ha??
    ko ingt ko dok angkt punggng cina tu kira ko hebat dhlh ye??
    ko tak payah nak ckp bnyk lah mmg dah terbukti yg PAS mmg SESAT!!
    sedap2 ko je ckp yg ulama yg masuk UMNO mcm msuk lubang najis..ko tak takut ke ha fitnah di bulan ramadhan mcm nie!

    ReplyDelete
  10. anjing DAP mcm tulah rupanya.. dah tak dek motif nak ckp kat UMNO bnda nie pulak yg dia ckp..

    ReplyDelete
  11. TahnIah kpd ustaz fath bari di atas kebolehan dia..... Nampak sgt apa yg dia ckp semua msk akal n mmg btl2 kena dgn apa yg berlaku skrg ni....

    ReplyDelete
  12. Klu pas ambik alih negara maka negara kita akan jadi negara sEsat sbb pas byk mengajar rakyat agama sesat... Klu dap ambik alih maka negara kita akan jd seperti negara cina...klu pkr ambik alih maka negara kita akan jadi negara bebas sEx.... Benda ni semua yg dah pasti.... Skrg ni kita hidup aman dan damai di negara kita sendi kenapa kita perlu mengada kan mslh meninmbul kan byk fitnah dan sebagainye negara kita tak pnh ada apa2 mslah setakat ni umno jaga dgn baik klu ada mslh pun pembangkang yg buat seperti bersih lah tu lah ni lah tp org umno tak pnh buat kaco lg...... N nEgara kita dikenali sebqgai negara kuat islam jd apa yg pembangkang masih tak puas hati di sini aku pun tak paham dr pas nk bersatu ngan dap napa tak dgn umno je klu mereka btl2 ditempat yg benar maka drg tak kan. Bersatu dgn kafir drg ni hanya gila kuasa dgn menguna kan agama drg nak undi tu saja

    ReplyDelete
  13. Ko sapa nak kata ulamak umno msk lubang nanis ulamk pas msk syurga...... Aku ckp begang ngan org2 pas ni semua jiwa kaco satu mcm punya saiko klu pas buat salah pun drg tak kan salah kan pas drg akan kata salah umno apa lah.boxoh sgt org2 pas ni... Dugu tahap maximum aku benci gila kat org bangang mcm drg ni..... Perangai mcm haram dah. Nampk pas salah pun ttp nak salah kan umno ... Tu lah ari2 g dgr ceramah pas makin hari makin bodoh jdnye padan muka..... Aku rasa baik ko g join permata dpt ko ilmu ckit..... Ko tgk klu ko ddk dgr ceramah pas je makin lama makin bebel ko jd tp klu ikot umno samapi ke dubai dia bwk utk tunjuk kepandaian anak2 kita.......

    ReplyDelete
  14. Aku btl respek lah kat ustaz fathul bari ni cakap dgn penuh confident.... Apa yg dia cakap semua mmg masuk akal semua benda yg terjadi skg ni... Aku rasa org yg buta klu dgr pun org akan paham.... Tp ustaz pas tu plak ckp takde confident lsg tgk2 kertas tu..... Pas tu cincin kat tgn dia tu pun dah. Nampak begitu arif nyer dia..... Ce tgk muka 2 2 ustaz tu muka ustaz umno nampak bercahaya kan tenang je tgk muka dia

    ReplyDelete
  15. Woi mmmmmm ko ni sebenarnye dah tau nak ckp apa kan tp sbb ko nak jilat gak dap n pas ko kata lah ustaz2 umno semua msk lubang najis ko tu sapa nak tentukan kan sapa2 msk mana oh ke ko anak nik ajis.. Ko ada power

    ReplyDelete
  16. Penyokong pas minum air kencing Nik Ajis sebab tu jadi macam tu..bodoh

    ReplyDelete
  17. selagi ulama itu berpegang kepada al-quran dan hadis nabi maka mereka sedang menyebarkan kebenaran,berpegang selain dari al-quran dan hadis maka kamu sudah sesat......nabi sendiri sudah bagitahu,umat ku pada akhir zaman akan terbahagi kepada 73 golongan....hanya 1 golongan sahaja yang akn masuk ke syurga iaitu golongan yg berpegang kepada al-quran dan hadis,72 lg golongan akn msk ke neraka......memasuki PAS bukan la satu tiket untuk masuk syurga,jgn la lari akidah kamu.......sesungguhnya PAS ni semakin hari semakin jauh dari landasan agama demi kepentingan sendiri,bukti telah banyak menunjukkan PAS ni sesat

    ReplyDelete
  18. dasar bangse yg sesat,dah la sesat pastu nk cuba menyesatkan org lain......semua org dah tau la yg nik aziz tu mempergunakan agama,dia guna agama semata2 tuk dapatkan kuasa.......dia buat semua ni sebab dia nk tawan putrajaya tu,dah tua pun x sedar diri......penyokong2 PAS lagi bodoh sebab percaya dgn fatwa nik aziz,mmg bebal la penyokong2 nik aziz ni......pasal nik aziz berapa ramai org muda dah sesat gak sebab ikut dia,semua ingat ikut nik aziz dapat masuk syurga....jgn harap la kalau ikut nik aziz korang dpt msk syurga,korang jauh lagi dari syurga adalah

    ReplyDelete
  19. yo brade mmmmmm,ko sape nk tentukan ulama2 yg msk umno tu akn msk lubang najis......ko ingat ko tuhan ke,ko ingat ko hebat sngt la.......cermin diri dulu sebelum ko nk ckp kat org,ko ckp kat org silap2 ko yg akn msk lubang najis......belajar agama tu betul2 dulu sebelum nk tunding jari,ilmu pun x cukup.......kalau ko tau pasal agama maka ko akn tau sapa yg akn msk lubang najis,ko akn tau sapa yg sesat

    ReplyDelete
  20. memang betol anak muda dah bosan...dah bosan dengan penipuan dan kebodohan pas...dah bosan melihat pas menggunakan agama untuk mendapat kuasa dan keuntungan dunia ini...pas ni suka memburuk-burukkan orang lain...contohnya si mmmmmmmm diatas tu suka-suka hati je nak cakap ulamak umno macam tu...siapa dia nak cakap macam tu...ingat pas ni bagus sangat ke...ko tu dah cukup ilmu ke...sudah las orang2 pas jangan nak tunjuk bagus lah wei......

    ReplyDelete
  21. tengok lah perangai orang-orang pas, bila ulamak umno cakap benda yang benar, orang-orang pas melenting, tak boleh terima hakikat, diorang ni bajet hebat lah konon...kerajaan kita sekarang ni dah cukup bagus,tak ada langsung kezaliman, kita semua hidup dalam keadaan aman, segala keperluan rakyat diberi,apa lagi tak cukup....

    ReplyDelete
  22. gua da taw lama da pas nie bkn bwk org ke arah agama islam by btoi...tp dorg nie myesatkn umat islam...yg pelik nya smua boleh ikot da mcm kna pukau je...aq rse kn dorg nie smua da mnum air kaki nik ajis nie..bb 2 dorg menjadi makin bebal da bodo teramat jelas....malu la wei...kerana korg la yg kafir pandang rendah terhadap islam...sbb pas la kita owg islam yg len diangap sme...korg nie mmg dilahirkn sia2 dan sial amat...mak2 korg ptt cekkik korg time2 kecik supaya besar korg xsesat kn org len...

    ReplyDelete
  23. aku tengok ulamak pas ni...macam belagak jelah gaya dia ni...dia ingat dia bagus sangat...cara dia cakap semacam je...langsung tak best lah dia punya debat tu...cuba tengok cara uztaz fathul bari seronok je dengar cara dia menyampaikan hujah...tenang ja...tak ada langsung sikap berlagak...uztaz fathul bari adalah contoh yang baik....

    ReplyDelete
  24. memang pas dah lari dari landasan...sebab diorang bersekongkol dengan orang kafir....uztaz fathul bari memang terbaik....

    ReplyDelete
  25. meroyan la kome2 erk pas n the gang...korg jgn ckp umno sesat...jgn ckp umno xtw agama...jgn ckp umno kafir...smua 2 adalah ciri2 pas yg dilaknat....pe lg yg korg nk nafi kn?ustaz fathul bkn ckp sebarangn la wei...hadis n quran...lau btoi pas ikot islam yg sebenarny...ptt nya korg rase malu bila ustaz fathul debat....ingt2 la wei...kebenaran di depan mata...so jgn nafi kn...lau da asa2 nk jd kafir nafikn la ahlo2 pas sial

    ReplyDelete
  26. mmg terbaik la ustaz...pas mmg xterkata pe da..pas mmg dajjal...myesat kn org islam dgn nama agama...allah 2 maha adil DIA xkn biarkn agama nya dislh guna...ingt2 la ahlo2 pas yg bakal ke neraka...jgn sesekali men dgn agama wei...idop ssh dunia akhirat...bek korg duk kt masjid buat amal ibadat je...lau ilmu xckop jgn la nk merancau2 ckp psl agama...

    ReplyDelete
  27. kenapa moderator tanya berkenaan polisi kerajaan la apa bagai. ufb tu bukan ada pangkat apa2 pun dlm politik. tanyala camna pemimpin yg baik ke pemimpin yang boleh mendepani masalah ke. ini dia pun ikut lari tajuk. pas tu rasanya penonton yg hadir semuanya org pas. bila kena tgur baru diam. tak tau la nak kata depa ni bodoh ke emosional ke.. tak paham dgn org pas ni. dia punya putar boleh sampai 360 darjah

    ReplyDelete
  28. tantawi neh cakap merapu ja..habuk pun takda..claim lebih Islam dari UMNO, tapi aku tgk fathul bari banyak kaitkan Islam dalam hujah..tantawi neh byk kaitkan hal dunia seperti demokrasi, hak-hak rakyat, blabla..tapi dah bawa penyokong ramai, penyokong pun tepuk pi la..

    ReplyDelete
  29. ...cakap banyak pun tarak guna lo..PAS dari kelas Pejuang Islam (kononnya)...kini hanya sekadar barua DAP dan Anuuwar...hanya buat malu umat Islam.

    ReplyDelete
  30. mmmmmmmmm said...
    mana2 ulamak masuk umno sebaenarnya mcm masuk lubang najis....!!!

    July 25, 2012 8:34 AM

    bukti kasi la, cakap saja nenek aku pon boleh...

    ReplyDelete
  31. aih? moderator pon sama naik dengan PAS? tapi xpa, UFB terbaik! dengan tenang dia menjawab dan menegur secara halus sikap 'pengampu' PAS...

    ReplyDelete
  32. aku sedih dengan PAS, dulu derang UMNO keluar PAS kerana nak juangkan Islam... sekarang aku tengok dah jauh sangat dah lari daripada perjuangan induk derang... kata saja nak juangkan Islam tapi gaduh dengan saudara islam dan sokong golongan kafir... camane tuh?

    ReplyDelete
  33. Nak bertanya...agak agak sampai tak doa yang di aminkan oleh bangsa kafir...

    ReplyDelete
  34. allah s.w.t telah menyatakan bahawa sebagai umat islam kita tidak boleh saling memfitnah apatah lagi PM kita ketua negara kita (amirul mukminin)..
    tidak benar menyatakan seseorg itu kafir..
    dlm islam xmengajar kita menghina org lain..tambahan pula seorg ustad yg berilmu...
    kata PAS parti islam..jadi kenapa boleh jadi mcm nie..menghina org lain..

    ReplyDelete
  35. mmg betul 2 yang PAS asalnya mmg memperjuangkan islam
    tetapi apa yg terjadi adalah semenjak dema sesat membawa cina masuk parti dorang..
    tengok sudah kes smlm yg mereka berani bawa masuk org kafir dalam masjid 2 dah cukup bukti mereka semakin terpesong...
    diharapkan kalian semua kembali kejalan allah..jalan yang benar..
    aku doa utk kirang di bulan puasa nie coz kalo korang xwat hal da tenang negara kita...he3

    ReplyDelete
  36. sudah2 la korang pengampu umno..xpayah cakap kami sesat..korang lagi sesat..sesat sampai tidak bertemu jalan..dasar penyokong UMNO sesat...

    ReplyDelete
  37. kau bukan orang umno lah kau ckap ulamat umno masuk lubang najis sepatutnya kau tu yang makan najis bodoh punya orang jadi balaci cinalah lu sampai mati

    ReplyDelete
  38. Syabas Ustaz Fathul Baru hujah yang sungguh bernas berbanding tantawi yang membosankan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!