PANAS BERAPI! BOLEH PERCAYA KE SLOGAN JANJI DITEPATI NI?


Untuk Foto Penuh, KLIK SINI

Slogan Janji Ditepati yang diperkenalkan kerajaan Barisan Nasional (BN) di bawah kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak ternyata bukan sekadar perkataan semata-mata.

Sebaliknya, ia adalah manifestasi yang berjaya dibuktikan kerajaan BN sejak negara merdeka 55 tahun lalu apabila berupaya mengekalkan Keamanan dan Keselamatan, Kestabilan dan Keharmonian serta Kemakmuran dan Kemajuan (3K).

Ketika berucap pada Jelajah BN Janji Ditepati di Bandar Baru Bangi, Najib berkata, BN akan terus menunaikan janjinya kepada negara dan rakyat negara ini.

Jelasnya, pendekatan 3K itu juga sejajar dengan sambutan Hari Kemerdekaan ke-55 yang bertemakan ‘Janji Ditepati’.

“BN menepati janji bukan hanya perkara sehari atau dua hari saja tetapi ia telah dilaksanakan sepanjang tempoh 55 tahun lalu.

“Slogan Janji Ditepati bukan sekadar perkataan semata-mata.

“Tiada keperluan mempolitikkannya tetapi untuk kami membantu rakyat,” tegasnya.

Katanya, pendekatan itu berbeza dengan Pakatan Rakyat terutamanya di Selangor di mana mereka gagal menunaikan janji kepada rakyat.

Read more...

47 Responses to "PANAS BERAPI! BOLEH PERCAYA KE SLOGAN JANJI DITEPATI NI?"

  1. mesti lah boleh tgk lah kerajaan bkn ckp kosong drg dah buktikan pun pada kita

    ReplyDelete
  2. percaya atau tidak dah byk program yg dilaksanakan sejak slogan janji ditepati nie dijalankan....... ramai rakyat mendapat manfaat dari program sebegini

    ReplyDelete
  3. saya suka sgt dgn perwatakan pm kita dan juga isteri beliau...drg sgt open dah tidak kisah klu kita perasan cuba tgk walau di mana saja mereka g meraka akan pakai baju ikut tema....sama dgn semua org tak kira darjat...

    ReplyDelete
  4. NAJIB SEMBANG MACAM KELING!!! PUI PUI

    ReplyDelete
  5. ini la nama nya jnj ditepati...bkn mcm pebngkng....cta je pandai...tp xtunai2 kn pow

    ReplyDelete
  6. kenapa tidak? dah banyak kerajaan tolong rakyat. BR1M KR1M tu semua kan tolong rakyat! hikhikhik

    ReplyDelete
  7. memang janji sudah ditepati!
    kerajaan xpenah menipu rakyat...apa yang dijanjikan semua nya berjalan!

    ReplyDelete
  8. Slogan terbaik! sangat sesuai untuk tema kemerdekaan kali ini!

    ReplyDelete
  9. ala laki bini kuat men wayang....g mpos la....nie smua nk undi pnya psl....lau x jgn hrp...umno kuat rahsuah!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. blh sgt2 sbb pm dh buktikn ape saja yg dijanjikan dah ditepati...xde satu pun janji kosong

    ReplyDelete
  11. janji mmg ditepati....
    kerajaan mmg tepati jnji2 yg diberikn..bkn mcm pembangkang ckp je lbh.

    ReplyDelete
  12. Janji ditepati merupakan slogan yang memang memberi banyak manafaat kepada rakyat nya truskan dengan slogan ini untuk memenangi hati rakyat

    ReplyDelete
  13. 100% boleh dipercayai...sbb mmg kerajaan dah tunai kan janji yg dibuat...

    ReplyDelete
  14. Anonymus July 8, 2012 5:26 PM, ko punye PAKATAN tuh ape cer? sembang je kuat!

    ReplyDelete
  15. cuba list apa yg pembangkang dah bt sejak ambil alih kuasa ?????? ada????

    ReplyDelete
  16. mslah nye skrg bkn pasal boleh ataupun tidak blh mslhnye skrg mmg kerajaan dah bukti kan pun

    ReplyDelete
  17. BN bkn ckp kosong macam parti pembangkang,apa yg dicakap semuanya dibuat......slogan janji ditepati tu bkn sekadar nk memperdayakan rakyat atau nk pancing undi tp untuk membantu rakyat.....bkn hanya sekali atau 2 kali sahaja janji ditunaian tp x terkira banyaknya janji yg ditunaikan oleh BN

    ReplyDelete
  18. kerajaan kita x cakap kosong...janji mmg ditepati...hanya pembangkang je yg x pena menepati janji mereka...

    ReplyDelete
  19. PERCAYA ATAU TIDAK BUKTI DAH ADA DEPAN MATA KITA APA YG PM KATA DIA BUAT BKN MCM PKR CKP SAJA TAPI TAK PERNAH KOTAKAN. MCM MANA NAK MNEMERINTAH KALAU SENDIRI PUN DAH POYU. TGK MCM PM KITA BILA BELIAU BERJANJI MESTI BELIA TUNAIKAN SAMA ADA LAMBAT ATAUPUN CPT. RAKYAT DAH BIJAK UTK MENILAI SKRG NI.

    ReplyDelete
  20. Dhey! Suah 55 tahun ka? banyak improve la saya tengok... dulu highway tarak... interet xdak, industri berat tada... golongan india dan melayu sudah ada yang kaya2... memang janji ditepati la!

    ReplyDelete
  21. Dhey! Suah 55 tahun ka? banyak improve la saya tengok... dulu highway tarak... interet xdak, industri berat tada... golongan india dan melayu sudah ada yang kaya2... memang janji ditepati la!

    ReplyDelete
  22. jnji mmg ditepati...kita blh tgk sndri kerajaan bknnye ckp kosong je..

    ReplyDelete
  23. sangat bolih dipercayai..bukti pun ada BR1M,KR1M,BANTUAN SEK DLL..byk lg yg kt semua tau yg pm byk memberi faedah kepada rakyat malaysia...

    ReplyDelete
  24. ya!! saya mmg sangat yakin dgn slogan janji ditepati....sbb semua janji dilaksanakan dengan sempurna...

    ReplyDelete
  25. BUKTI DAH ADA BERAPA BNYAK PROGRAM YANG KERAJAAN BUAT SEMUANYA BEJALAN LANCAR DAN BERJAYA

    ReplyDelete
  26. Boleh percaya ke? isu rasuah macam mana? isu racism macam mana?

    ReplyDelete
  27. sapa yg cita cam keling,parti pembangkang yg cite cm keling.....janji macam2 nk buat tuk rakyat tp apa haprak pun x tunaikan,tu la janji parti pembangkang.....lemparkan fitnah kat UMNO pandai la parti pembangkang,tibai laki and bini org pandai la dia org

    ReplyDelete
  28. KERAJAAN TERUS DENGAN KEBENARAN MEREKA MANA PENAH ADA PENIPUAN YANG MEREKA BERIKAN SEMUA NYA TELAH DITEPATI DAN TELAH MEREKA MAJUKAN!
    HIDUP KERAJAAN

    ReplyDelete
  29. bukan takat BR1M, KR1M, TR1M pon ade! macam2 lagi lah... nak list down pon pnat...

    ReplyDelete
  30. pembangkang tau kangkang je pas tu byk bunyi pulak...

    ReplyDelete
  31. Anonymus July 8, 2012 5:39 PM, u think u so great a? have u any proof of what racism has been done?

    ReplyDelete
  32. MALAYSIA akan berada dlm keadaan lebih aman sejahera tdan maju jika parasit kuman bakteria pembangkang semua disenyapkan dgn undi majority rakyat yg gunakan akal dlm PRU nanti....as simple as that...

    ReplyDelete
  33. janji ditepati.ini yg terbaik..daripada membangun bersama negara kebajikan yg diuarkan pembangkang mcm pungguk rindukan bulan huhuhuu

    ReplyDelete
  34. janji ditepati.ini yg terbaik..daripada membangun bersama negara kebajikan yg diuarkan pembangkang mcm pungguk rindukan bulan huhuhuu

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. anak najib hensem lah...cair i

    ReplyDelete
  37. jgn la puji sgt pm kita tu..apa yg dia bagi tu duit kita gak.byk cukai yg kita bayar kan???jadi biasa la kerajaan bt semua tu..tapi rasuah masih maharajalela..jadi jgn mata jadi buta oleh sedikit habuan yg diberikan..

    ReplyDelete
  38. bersatu teguh bercerai roboh itu lah pepatah yang sesuai untuk pepatah yang sesuai untuk pemimpin yabg terbaik.jangan jd mcm pembangkang sudah penting diri sendiri

    ReplyDelete
  39. pmbgkang pun ad dia pnya janji jgk..'Janji Dimungkiri'...ok x??

    ReplyDelete
  40. kesian big mama. selalu ditohmah, dicaci, dihina, difitnah pembangkang. tak apalah. biarlah pembangkang buat. yang tanggung dosa pun diorg jugak. jawabla depan padang mahsyar. agak-agak nik aziz boleh bagi special pass ke masuk sorga.

    ReplyDelete
  41. Slogan Janji Ditepati...100% leh dipercayai...bnyak program,bantuan dilaksanakan...

    ReplyDelete
  42. Slogan Janji Ditepati...100% leh dipercayai...bnyak program,bantuan dilaksanakan...

    ReplyDelete
  43. slogan ini terbaik punyaa.... kita orang x suka sembang kosong.. sama gan kerajaan.. bukan cam pembangkang...

    ReplyDelete
  44. slogan janji ditepati memang menepati rakyat...

    ReplyDelete
  45. of coz boleh percaya slogan janji ditepati nie... bukan cam PEMBANGKANG! =.="

    ReplyDelete
  46. 100% sangat sesuai.. orang ramai dapat maafaat dari program camnie... bukan cam pembangkanh.. cakap je lebih...

    ReplyDelete
  47. mcm2 pembgkang buat kebaikan pun xkena.asyik mencari kesalahan org je pandai..nlai diri sendiri dahulu sebelum mengata org.pembgkang jenis kaki kencing pandai tipu rakyat je unutk kepentingan diri sendiri mcm enau dalam belukau lepas tu buat hal sendiri

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!