MARI TENGOK VIDEO CELAKA HARAMJADAH YANG HALAU BINI KELUAR RUMAH!



Tak ke halau bini keluar dari rumah tu perangai...CELAKA HARAMJADAH?

Tak ke menghalang isteri dari memasuki rumah ....CELAKA HARAMJADAH?

Tak ke biarkan isteri yang dihalau keseorangan di luar...CELAKA HARAMJADAH?

Tak ke menghina PM dan Isteri serta membuat fitnah...CELAKA HARAMJADAH?

Dalam bulan Ramadhan Allah bayar cash! Kalau orang Kuala Langat pilih dia lagi, maka korang memang CELAKA HARAMJADAH la....

43 Responses to "MARI TENGOK VIDEO CELAKA HARAMJADAH YANG HALAU BINI KELUAR RUMAH!"

  1. kahkahkah! terasa macam nak like je video nih, tapi banyak sangat celaka haramjadah! sesungguhnya aku berpuasa... (like jugak lah)!

    ReplyDelete
  2. tak!! kalau umno buat je CELAKA HARAMJADAH tapi kalau dah kena kat batang hidung sendiri tak! fuhhh dahhsssyyyaattt! kahkahkah

    ReplyDelete
  3. dia kata bil air 40k?

    dia kata bil letrik 180k?

    dia kata nak education free?

    dia kata nak mansuhkan ptptn idea ANWAR tu?

    dia kata nak membaiki rumah PM yang menjadi misi Anwar dan Pok Nik 47M?

    bilik air 97M?

    mana dapat data-data ni?
    sangat xlogik la...

    ReplyDelete
  4. memang pon klu UMNO je mst celaka haramjadah tp depa buat blh pulak??
    dah kena kat diri sndri bru nak tau kn..
    tulah asyk dok mengata kat PM ngn isteri dia last2 kne kat btg hidung snri bru padan ngn muka!

    ReplyDelete
  5. Kisah rumahtangga orang apa korang nak campur? Jangan pukul rakyat dijalan raya sudah

    ReplyDelete
  6. kalau dah celaka haram jadah tu dah memang xboleh buat apa-apa la...
    sebab tu bini lari, dah hari-hari main blakang agaknya (ye lah geng Anwar), lepas tu sambil 'blasah' sambil celaka haram jadah, celaka haram jadah...
    bini mana x lari oiii!!!

    ReplyDelete
  7. langsung tk logik angka2 yg diberikan...hanya manusia bodo aje mengiyakan ckp2 dia nii.

    ReplyDelete
  8. Hahahaha... Mcm mana la celaka haram jadah ni bleh hidup senang lenang ... Mesti byk taik yg dia mkn ...

    ReplyDelete
  9. aduih sian gua tgk mamat nie merancau2 meroyan....da halau bini keluar mmg meroyan la beb gua ckp...spe nk bg mlm2 kt jantan nie?xkn cinadoll pak nuar dye nk sapu...kang silap2 bontot tergadai...wkakakakakakakka
    sumaph lawak la...habis pahala puasa gua...nk wt mcne ada manusia yg terbebal didunia
    wkakakaakakak

    ReplyDelete
  10. aku mcm di dia je celaka haram jadah....bodoh punya pemikiran demi kepentingan politik sgup merosak keluarga memang haram jadah dia nie..mcm org bodoh bercakap entah apa2...

    ReplyDelete
  11. kebebasan bersuara yg telah membuatkan sesorang bercakap apa saja,kekadang manusia lebih percaya dengan pembohongan dari kebenaran.

    gunakan akal sebaiknya.

    ReplyDelete
  12. Ni sbenarnye di kejar dosa tu pasal jadi mcm org gila wei ko ni manusia jenis apa ha aku tgk mcm org gila yg tak berperasaan je... Tu lah selalu sgt mengata org tuduh org yg tak berdosa skrg kan dah kena kat batang hidung sendiri..... Tak yah lah nak fitnah sgt yg kali tu fikir2 lah dulu sebelum nak jaramjadah kan org lain dulu k

    ReplyDelete
  13. dasar celaka haramjadah,sampai ke mampos pun akan celaka haramjadah jugak......PAS,PKR dan DAP nk buat apa semuanya boleh,semuanya x salah dan dapat pahala.......kalau UMNO yg buat semuanya x boleh,semuana salah dan berdosa.......ko ingat ko fitnah PM dan Bini dia ko akn selamat la,ko kirenye dah hebat la......sekarang dah kena kat batang hidung sendiri baru ko tau tingginye langit dan rendahnye bumi,baru ko tau akibat buat fitnah.....pe pun aq nk ucapkan padan muka,lain kali boleh cube

    ReplyDelete
  14. Saya byk seronok tgk ini game lah.... Semua di kata org sia sendiri yg kena hahahaha saya byk geli lah tgk ini org tuhan allah bayar cash sama dia apa dia kata org semua dia sendiri juga kena lah..... Ini bulan bulan byk baik tuhan allah sudah tunjuk sama dia lah sapa betul sapa salah.... Tp saya pasti satu benda itu haramjadah punya pembanhkang akan kata ini semua salah umno

    ReplyDelete
  15. Tu lah jgn terlampau nak menfitnah org last2 ko tu yg jadi gila... Ada ke buat bini sendiri mcm tu klu bini ko tu tak btl makna nye ko lah yg ajar dia tak btl... Ce tgk org yg ko selalu kutuk tu pm kuta n wife dia bahagia je walauapa pun org kata mereka ttp dgn penderian mereka dan ttp berkerja keraa utk rakyat... Aku btl2 sabik lah pemimpin yv mcm ni bkn mcm ko halau bini keluar pas tu mengata org lain bijin malu je... Hal rumahtangga sendiri tak tau jaga sibuk mengata org

    ReplyDelete
  16. Kesian ... Aku rasa selagi puak-puak pembangkang ni asyik membuat fitnah dan menghina orang lain ... selagi itulah mereka akan kempunan ke Putrajaya kerana doa mereka Allah tolak mentah-mentah ... TAK CAYA ?? Kita tengok jer pd PRU 13 nanti ....

    ReplyDelete
  17. Pendedahan Parpukari dan Kak BedahJuly 24, 2012 at 5:20 PM

    awak ni kenapa kak bedah?

    ReplyDelete
  18. Memang celaka haram jadey sekoq ni. Ntah mana dia pi dpt figure2 ni. Dasar penipu celaka haram jadey lahanat ni.

    ReplyDelete
  19. Saat mampus UMNO kian dekat. Rakyat akan memastikannya

    ReplyDelete
  20. Kesian aq tgk pembangkang yg x putus2 mereka cerita .. Pastu x hbis2 lak tu isu.., gila la diorang ni ... Mmg x pernah kenal erti berputus asa.. Cuba klu bt kebaikan dgn sikap mcm ni... Kan bagus ... Betoi x????

    ReplyDelete
  21. UMNO kalau tak bolot, tipu,ganas,Korupt, curi,maki, fitnah bukan nama UMNO. Alhamdulilah rakyat dah sedar dengan penipuan UMNo dan mana2 ceramah pembangkang ramai yang hadir. Kalau majlis UMNo buang duit rakyat orang pun tak bekenan nak dengar.Pi makan free saja. Mampos lah UMNO

    ReplyDelete
  22. Dalam ramai2 ni ada la sekor pecacai haram jadah PR masuk menyibuk ptuiiih

    ReplyDelete
  23. Mampos2 UMNO pun ko mkn gak duit yg diorang bg kan... Kan bagus klu ko yg pergi mampus .. X hbis duit kerajaan yg ditadbir UMNO menolong anjing mcm ko ni... Dasar anjing bangsat lepas senang gigit tuan balik... Ko ingat parti rasis ko x bt semua yg jahat tu la??????? Pergh mmg mcm sundal hancing babi... Padahal diorang yg lg teruk dr Umno ko x tau..,,,,

    ReplyDelete
  24. se elok-elok nyer...
    tanda nama YB ni kat kerusi dia dlm Parlimen kena tukar le nampaknya...
    bila Parlimen bersidang tak lama lagi ganti tanda nama dia dgn nama
    "YB celakaharamjadah" wakil dari ????...

    ReplyDelete
  25. Duit Umno bagi? Tu duit rakyat la mak beruk. Nilah masalah UMNO ingat rakyat ni hamba abdi depa. Yang UMNO takut sangat bukan melayu hilang kuasa tapi UMNO hilang kuasa dan kekayaan. Bila UMNo mampus melayu masih ada pemerintah melayu yang bukan UMNO.

    ReplyDelete
  26. ANON 5.59, sehina-hina umno pun tak pernah le nak jadi gila macam ni, depan tunjuk alim belakang halau bini keluar dari rumah, dah tu bila ada orang nak tolong si HARAMJADAH ni tak bagi pulak, gangster pukimak mana dia ni? Nak aku kutip dia?

    ReplyDelete
  27. MAMAT TU BERCAKAP PAKAI SEDAP MULUT JER.. LAGI PON DIA TAW YG MENDENGAR UCAPAN DIA SEMUA BODOH HARAMJADAH SEPERTI DIA GAK YANG MEMANG CELAKA HARAMJADAH.. HARAMJADAH FAMILY KATAKAN..HEHEEE

    ReplyDelete
  28. KUALA LANGAT - Mahkamah Rendah Syariah di sini, terpaksa menangguhkan sebutan kes tuntutan cerai yang dibuat isteri terhadap Ahli Parlimen Kuala Langat, Abdullah Sani Abd Hamid, apabila Ahli Parlimen itu tidak hadir untuk sebutan kes di mahkamah semalam.

    Isteri Abdullah Sani, Halimah Mohd Sahad, selaku plaintif memfailkan tuntutan cerai terhadap suaminya, pada 13 April lalu.

    Tuntutan cerai dibuat Halimah atas alasan tiada lagi keserasian dalam perhubungan mereka selain kecewa dengan tindakan suaminya yang berkahwin lain tanpa kebenarannya di Songkhla, Thailand, lebih setahun lalu.

    Hakim Syarie, Mohd Fauzi Ismail menetapkan tarikh 11 Jun depan sebagai sebutan­ semula kes tersebut sementara mahkamah mengeluarkan notis kepada defendan supaya hadir pada tarikh sebutan akan datang.

    Plaintif yang hadir sendirian ke mahkamah untuk sesi pendengaran sebutan itu berkata, suaminya tidak dapat datang ke mahkamah kerana menghadiri mesyuarat.

    Plaintif turut menyatakan mereka masih lagi tinggal bersama, namun tetap mahu meneruskan tuntutan cerai tersebut.

    Hasil perkahwinan mereka selama 27 tahun, pasangan itu dikurniakan enam cahaya mata berusia antara 15 hingga 25 tahun.

    ReplyDelete
  29. Ini nak jadi pemimpin?
    Ini?
    macam nie?
    tolonglah
    kau tuh hina lagi dari babi
    kah kah kah

    ReplyDelete
  30. Wakakaak dah gila dah die nie.....sian aku tgk ko.....msukkan je kat Tg. Rambutan

    ReplyDelete
  31. ni dia manusia celaka haramjadah,kecik2 xmau mampos.....ni la natijahya bila korang x hormat pemimpin,ni la balasan yg akan korang dapat.......sendiri suka buat fitnah pastu tuduh UMNO,rumah tangga sendiri pun x boleh nk urus......semua pemimpin pembangkang sama je,semua bodo dan bebal tahap gaban punya sbb x de pelajaran.....de hati nk tawan putrajaya,de hati nk konker malaysia.....nk memerintah malaysia konon,lingkup malaysia kalau pembangkang yg memerintah

    ReplyDelete
  32. mmg btl dia nie bkn ape dah gile sbnrnya sbb dh halau bini diakn tu yg dok meracau2 mcm org gila!
    stiap percakapan yg keluar dr mulut dia tu semuanya penuh dgn pembohongan je.
    pastu tak tentu hala nak melalak-lalak pulak..
    sbnrnya dia tu yg celaka haramjadah!
    bulan2 pose nie cubalah bawak2 bertobat sikit adun oii..

    ReplyDelete
  33. ala die xhairan la die simpan banyak gundik la...xcukup gundik ntah2 simpan jantan jugak...nie semua kan geng2 anuar..adoi diri sendiri tidak boleh jaga nie kan konon nak jaga negara..itu xpa lagi wei yg tidak boleh tahan itu die nie jantan yang suka kutuk PERDANA MENTERI kita serta isterinya..alih2 jatuh tong taik atas muka die...eeeeeee taik hahahaahahah

    ReplyDelete
  34. org yang dah tak tentu arah cengginilah jadinya..
    sbb apa skrg semua perbuatan dia yg dia suka memfitnah org apa semua tu sedang mengejar dia balik..
    sbb tu dia tak senang duduk dah smpai isteri dia sndiri pn dia halau dari rumah..ni lah akibatnya.

    ReplyDelete
  35. haish terasa sedih sgt2...aku puasa terpaksa kutuk jua mamat nie..tp xpa die nie mmg patut dikutuk pun..die kutuk org kita kutuk die balik..die kutuk UMNO boleh xkan kita xley kutuk die..ha betol jugak so aku xterasa dosa ag..ko mmg dasar jantan nak tunjuk hebat xbertempat ABDULLAH SANI..jgn marah tau t kurang pahala puasa anda hahaahahahha

    ReplyDelete
  36. MACAM ORG GILA AJE BILA BERUCAP, ADE KE PATUT GUNA CELAKA HARAMJADAH. AKU HAIRAN MANA KRG DPT DATA NI SEMUA? KALAU UMNO ANJUR APA SAJA CELAKA HARAMJADAH. SAMPAI HAL SELUAR DALAM PUN HAMPA NAK JAGA TUP2 KENA BTG HIDUNG SENDIRI TERUS DUDUDK DIAM KENAPA TAKUT KE? ORG MCM NI KE KRG NAK JADIKAN PEMIMPIN SILAP HARIBULAN PUKUL RAKYAT KAT TENGAH2 JALAN RAYA.

    ReplyDelete
  37. bini mana boleh tahan asyik zikir celaka haramjadah aje kot2 tgh main pun celaka haramjadah kot sampai bini lari rumahlah oii tak tahan.

    ReplyDelete
  38. ITULAH ASYIK SEBUT CELAKA HARAMJADAH SAMPAI MEROYAN RUMAH TANGGA SENDIRI YG RETAK, BYK SGT DOSA YG KAU DAH BUAT NI, TAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT. BLN BAIK CUBA KAU ZIKIR PADA ALLAH DARI DOK SEBUT CELAKA HARAMJADAH. CUBA KAU FIKIR SATU HARI NANTI ANAK KAU SENDIRI PANGGIL KAU CELAKA HARAMJADAH APA PERASAAN KAU NANTI.

    ReplyDelete
  39. BAWAK2LAH IBADAT PADA BLN NI DARI TRS MAKI HAMUN CELAKA HARAMJADAH TAK TKT MATI KE ASYIK BUAT FITNAH UTK ORG. DAH KENA KAT BTG HIDUNG SENDIRI PUN MASIH TAK SERIK AGAKNYA.

    ReplyDelete
  40. kalau nak srh mansuh ptptn habis generasi yg akan dtg sebab kerajaan mesti dah takde duit nak labur lagi. cuba kau fikir sejenak bila perlu duit utk study kerajaan dah tlg apa susahnya nak byr balik bknnya byr balik sekaligus, runcit2 kot. mcn mana negara nak maju kalau ada org yg berfikiran kolot mcm ni

    ReplyDelete
  41. memang haramjadah abdulah sani ni, sedap je mulut kata haramjadah ke orang lain. nate gila! haramjadah! tengok muka pun macam haramjadah!

    ReplyDelete
  42. Bohong haram jadah je kamu ni

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!