KUNYIT HANGIT! KALAU DAH KAKI LIWAT TU, MEMANG KAKI LIWAT LA JUGAK!

Maaf le beberapa hari ini aku tak berapa nak update blog sebab badan tak berapa sihat. Demam wei, ni dah ok ni so I AM BACK! Semalam Anwar telah membuat satu kenyataan yang memang kita  para blogger anti Anwar yang dah tak heran sebab kita tahu dia memang gay bak kata Papa Gomo la! Klik sini

Anwar memang sokong undang-undang halalkan GAY! Senang wei dia nak dapat 'live stock'. Kalau tidak asyik kantoi je, macam kes pasal pelajar Universiti yang kena liwat ngan dia tu. So Anwar pun kata dia memang nak sokong la undang-undang halalkan GAY ni.

Katakanlah wahai Penyokong PAS yang sesat lagi menyesatkan bahawa kitab portal rujukan kamu iaitu Malaysiakini adalah penipu kerana mereka tersilap menyiarkan berita ni? Dah nak puasa ni? Atau korang memang akan mainkan REKOD ROSAK korang iaitu, "ini semua FITNAH"?

Apa cerita Pakatan?

18 Responses to "KUNYIT HANGIT! KALAU DAH KAKI LIWAT TU, MEMANG KAKI LIWAT LA JUGAK!"

  1. dah terang2 gay ni mmg nabi pun tak mengaku umat mcm mana lah pas blh ada org mm ni n mcm mana drg blh sokong dia...drg pun dpt sama dosa yg anwar ni buat kata ikot islam sgt tp bila bab anwar ke mana pergi nye islam krg???dah selam ke??

    ReplyDelete
  2. aku takut lah dgn anwar ni makin lama makin menjadi perangai dia ni...org2 pas buta ke?bkn ke apa yg anwar buat ni dosa besar..napa krg nak share dosa dia..wahai tok guru nik aziz ko buta ke?atau ko keluar kan fatua baru bahawa gay tu tak dosa

    ReplyDelete
  3. ya allah anwar udah2 lah tu...takut lah pada allah sampai bila ko nak jd kaki liwat..dh cukup tua dh ko utk terus jd kaum nabi lut...xkan ko langsung xde perasaan takut

    ReplyDelete
  4. Dia tahu kalau undang2 yang sedia ada di-kekalkan maka akan gelaplah masa depannya kalau tak berjaya ke Puterajaya. Dia ni orang politik sudah pasti dia lebih faham percaturan politik. Sekarang inipun dia sedang berada diantara kebah dan demam, makan pun sebab takut gastrik aja selera dah kurang. Musuh dia yang sebenar bukan UMNO tetapi dosa-dosa yang dia lakukan sendiri.

    ReplyDelete
  5. "mendiskriminasikan" tu bukan maksud die:-

    dis·crim·i·nate
       
    1.
    to make a distinction in favor of or against a person or thing on the basis of the group, class, or category to which the person or thing belongs rather than according to actual merit; show partiality: The new law discriminates against foreigners. He discriminates in favor of his relatives.
    2.
    to note or observe a difference; distinguish accurately: to discriminate between things.

    Maksud die anwar setuju la yang golongan gay ni di"diskriminasi"/dibezakan dan ditindas. jadi tang mana yang kata anwar sokong gay? Parpukari, hang ni tau baca ka dak???

    ReplyDelete
  6. Erm...... Dunia ni hanya sementra anwar oi... Usia mcm ko tu bak kata pepatah rumah kata pergi kubur kata mari... Cubalah bawak bertaubat

    ReplyDelete
  7. S. NALLAKARUPPAN LIHAT SENDIRI VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM DAN SHAMSIDAR TAHARIN

    Berikut didedahkan satu kenyataan pembelaan Senator Datuk S. Nallakaruppan dalam kes saman tuduhan biseksual yang dilakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kenyataan pembelaan yang asal dilampirkan di bawah yang menerangkan perkara berikut :

    Dalam precedent case (kes terdahulu), iaitu kes Dato’ Seri Anwar Ibrahim vs Tun Dr Mahathir Mohamad berkenaan tuduhan gay, bekas Perdana Menteri itu menang kes tersebut dan Anwar Ibrahim telah disahkan oleh mahkamah sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual. Ini bermakna sebelum S. Nallakaruppan menuduh ‘Anwar Ibrahim sebagai seorang biseksual’ dan diterbitkan oleh Utusan Malaysia, reputasi Anwar Ibrahim sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual telahpun diputuskan di mahkamah dan sudah diketahui umum (cuma ketika itu media sosial masih belum popular).


    S. Nallakaruppan adalah bekas sahabat baik Anwar selama 30 tahun dan telah diperkenalkan oleh Datuk Lim Thian Kiat (Datuk TK Lim) pemilik Magnum Corporation (4 nombor ekor). Datuk TK Lim adalah majikan kepada S. Nallakaruppan. Hubungan persahabatan S. Nallakaruppan dan Anwar Ibrahim bermula ketika Anwar Ibrahim menjadi Menteri Pelajaran dan menjadi semakin rapat setelah Anwar Ibrahim dilantik menjadi Menteri Kewangan (kebanyakan untuk projek besar).

    Ketika itu, S. Nallakaruppan dan Anwar Ibrahim terlibat dalam aktiviti sukan tenis di padang tenis Bangsar yang dibina khas oleh Datuk TK Lim. Datuk TK Lim telah membayar seorang jurulatih tenis dari Amerika Syarikat (AS) untuk mengajar dirinya, Anwar Ibrahim dan S. Nallakaruppan sekitar tahun 1993 hingga 1998.

    Ini membuktikan hubungan Anwar Ibrahim dengan S. Nallakaruppan telah lama terjalin yang membolehkan S. Nallakaruppan merupakan sumber yang tepat untuk mengesahkan sisi-sisi gelap Ketua Umum PKR itu. Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual iaitu individu yang melakukan aktiviti seks dengan wanita dan lelaki dan turut melakukan aktiviti seks dengan wanita yang telah berkahwin.

    Anwar Ibrahim didakwa melakukan hubungan seks dengan Shamsidar Taharin, isteri pembantunya, Azmin Ali. Azmin Ali sekarang ini adalah Ahli Parlimen Gombak dan Timbalan Presiden PKR. Menurut Nalla, hubungan seks telah lama berlaku iaitu di antara 1993 hingga 1998 (6 tahun) di Tivoli Villa, Jalan Medang Tanduk, Bangsar.

    Hampir setiap kali, Anwar Ibrahim perlukan Shamsidar, Anwar Ibrahim akan mengarahkan S. Nallakaruppan untuk membawa Shamsidar dengan kereta Daimlernya bernombor WBV37 di mana Anwar Ibrahim juga turut berada dalam kereta itu. Dalam satu kejadian S. Nallakaruppan dapat dapat menonton aktiviti seksual antara Anwar Ibrahim dengan Shamsidar itu melalui monitor yang disambung kamera CCTV dari katil Tivoli Villa (untung S. Nallakaruppan).

    Terdapat sesetengah aktiviti seks itu melebihi daripada tahap normal. Dalam satu kejadian pada tahun 1997, Anwar Ibrahim telah melakukan hubungan seks dengan Shamsidar di sebuah hotel di London yang diatur oleh S. Nallakaruppan. Ketika itu Shamsidar datang bersama suaminya Azmin, manakala Anwar Ibrahim datang bersama isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

    S. Nallakaruppan juga bertindak sebagai penjaga bayi (baby sitter) kepada anak perempuan Shamsidar yang berumur tiga bulan ketika Anwar Ibrahim mengadakan hubungan seks dengan Shamsidar di Tivoli Villa. Anak perempuan Shamsidar itu dikatakan mempunyai pertalian darah dengan Anwar.


    Mendengar kepada kenyataan S. Nallakaruppan ternyata benar bahawa Anwar Ibrahim selama ini mempunyai nafsu seks yang besar hingga sanggup menggunapakai isteri Azmin Ali. Sebagai seorang suami yang hanya mahukan kuasa politik, Azmin Ali sanggup meminjamkan isterinya, Shamsidar untuk memuaskan nafsu ‘bos’nya itu. Di manakah peranan Wan Azizah, isteri Anwar Ibrahim ketika itu? Yang pasti, Wan Azizah telah diberikan habuan wang yang banyak bagi menutup mulutnya

    ReplyDelete
  8. “Wajib ke atas seorang muslim untuk dengar dan taat (kepada pemerintah) dalam perkara yang ia suka atau ia benci selama ia tidak disuruh melakukan maksiat. Namun bila dia disuruh melakukan maksiat, tidak harus lagi ia dengar dan taat”. (HR Abu Daud dari Abdullah bin Umar –radhiyallahu ‘anhu-).

    Kesimpulannya, selama undang2 yang digubal tidak menyalahi al-Quran dan as-Sunnah, wajiblah kita mematuhinya sama ada undang2 itu berkait dengan peraturan jalan raya, percukaian, keselamatan, kekeluargaan, kontrak dan sebagainya.

    Perkara yang wajib jika dilaksanakan akan diberi pahala dan jika dilanggari akan berdosa. Wallahu'alam!

    ReplyDelete
  9. jgn lah kalian menambah dosa yg sedia ada,ingatlah allah maha mngetahui lebih dr kta hambanya...berbanyakkn beristighfar itu lebih baik dr kta mengata org.

    ReplyDelete
  10. nie lg sekor manusia anjing...dye ngn cina sme je..musnah ngn negara..yg lg anjing peningkut2 anuar berbangsa MELAYU sial...mcne negara nk maju lau melayu sndr syg akn peliwat n gila seks mcm anuar ibrahim...

    ReplyDelete
  11. sudah2 la peliwat tegar yg sial,dah tua nk mampos pun nafsu macam binatang...dasar peliwat mmg sampai ke mampos pun akn liwat org gak,jantan jalang....dah mmg ada bukti yg kukuh pasal si peliwat ni meliwat org tp still dia bebas jln2 kat luar,masih de lagi anjing yg sokong dia.....anjing2 yg sokong dia mmg x takut bala betul,PAS pun boleh bersatu dgn anuwar.....pe nk jadi dgn rakyat malaysia ni

    ReplyDelete
  12. ha tu dia...cek da agak da..1 hari t si peliwat bin juburi nie mst akan halal kn gay nie...jgn korg terkejut kalau dia mntk halal kn perkhawinan gay...tgk la si juburi nie...

    ReplyDelete
  13. rsnya anwar ibrahim ni mmg dah tak ada perasaan takot lgsg kat Allah s.w.t sbb tulh smkin hri smkin menjadi perangai setan dia tu..dh tak cukup diri dia skrg dia nk tarik org lain pn ikot perangai dia jgk. pastu org2 yg ikot dia tu tak tawlh nk ckp ape mmg org plg bodoh sebodoh-bodohnya sbb ikot setan besar tu!!

    ReplyDelete
  14. bawak2lah bertobat anwar oii!! kubur tu dh memanggil2 kamu pergi cpt lg bgoslh..aman sikit dunia nie..

    ReplyDelete
  15. zaman nabi lut 1 kampung diterbalik kn oleh malaikat sebab pe?sebab gay la...sampai malaikat yg dtg kt situ pow dorg nk balun...maklum la malaikat kn suma hensem2...berair la kaki2 liwat nie tgk...jgn smpai allah terbalik kn malaysia pulak...masa 2 da xgna da...baik kita hapus kn nuar pakhim nie...dye bkn perosak bangsa malah virus bg negara dan punca bala ditarik....ptt rahmat

    ReplyDelete
  16. kalau perangai da macam setan..mesti lah dia akan sokong benda2 yang setan suka...orang2 mcm ni mmg patut bertukar manjadi batu...hina sungguh sapa yang jadi gay dan penyokong nye...malu lah nama je islam tp...perangai mcm bapak iblis....

    ReplyDelete
  17. apalah yg nk jadi pada zaman sekarang ni...macam mana lah kau anuar boleh sokong benda2 macam ni...ko ni hati apa hah...binatang pon x ske kt kaum sejenis lah...

    ReplyDelete
  18. Bodoh betul manusia2 bengong yg masih percya pasal fitnah2 terhdap Anwar....!! woiii bangunlah...dh cukup lama tidur dlm gua2 tu, sampai otak pun dah berkarat. Tak sedar lagi kah sandiwara konco2 BN termasuk Nalakarupan? kak bedah masih mentah mengenai 'permainan politik'. Matanglah kamu secepat mungkin supaya nmpak 'KEBENARAN' ok?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!