KUNYIT HANGIT! FITNAH JAHAT ANWAR YANG MAHU MENGHANCURKAN ROSMAH DEMI UNTUK SELAMATKAN DIRI DIA!


Isu Scorpene ada tangan Anwar.

Malah semua isu yang memburuk-burukkan Najib dan Rosmah mesti ada kelibat tangan Anwar.

Suatu masa ketika kes liwat sedang berjalan dan meletup pula kes China Doll dan Siam Doll, Anwar pernah memikirkan satu rancangan 'reverse psychology'.

Dia menyedari susah untuk SAF (atau Saf Anti Fitnah) mengenepikan persepsi salahlaku seks anwar kerana walaupun gerak kerja sodomi tidak ada video, visual China Doll terlalu jelas untuk menafikan anwar sebagai seorang yang tidak bermoral.

Rancangannya ketika itu adalah untuk membuat laporan polis kononnya ada seorang anak muda hensem dan sasa memberitahu dia telah diliwat.

Sebaik saja perkara ini dihebuhkan oleh mesin propaganda BN termasuk blogger, anak muda ini akan ubah kenyataannya.

Anwar melihat strategi menggunakan PI Bala, bekas SB dan Private Investigator yang pernah digajikan Razak Baginda untuk menjauhkan Altantuya dari mengacau diri dan keluarganya berguna.

Dalam kes bunuh Altantuya, PI Bala merupakan saksi yang dipanggil untuk beri kenyataan dalam kes pembunuhan Altantuya.


Dia ada membuat Statutory Declaration atau Surat Pengakuan Bersumpah yang membuat pelbagai tuduhan terhadap Najib dan Rosmah di pejabat PKR.

Kemudian dia telah bertukar kenyataan untuk kata SDnya salah dan dia disuruh.

Lepas tu dia buat sidang akhbar dan hilang. Baca di Wikipedia sini. Akibatnya tak tentu pasal, isu melibatkan Najib dan Rosmah mendapat perhatian media dan persepsi negatif terhadap mereka.

Rancangan Anwar untuk membersihkan dirinya dengan persepsi salahlaku seks melibatkan flip flop sama yang mana diharap sebaik saja anak muda itu buat tuduhan bahawa dia dibayar, buat satu laporan polis terhadap Anwar, orang akan meluat dan enggan mahu dengar lagi sebarang tuduhan salahlaku seks terhadap Anwar.

Mangsa yang Anwar mahu fitnah beli budak ini tiada orang lain kalau bukan isteri Perdana menteri Datin Rosmah Mansor. Dengan sekali lalu, Anwar mahu bunuh dua burung ... salahlaku seksnya dan Rosmah.

Samada rancangan itu telah dilakukan tidak diketahui tapi tidak menolak ia akan digunakan. Oleh itu, baik-baik sapa nak main isu seks. Inilah perangkap yang anwar sediakan untuk sesiapa nak mainkan isu seks.

Rasanya persepsi Anwar sebagai orang tak bermoral dan melakukan liwat tidak boleh diterukkan lagi kerana ramai sedar ada tak kena dengan penghakiman yang harapkan pembuktian 100% macam bukti di padang mahsyar.

Bukti untuk mahkamah criminal hanya beyond reasonable doubt atau bukti yang tidak boleh disangkal.

Mungkin dan ini hanya mungkin saja, kalau video dia tengah sontot jantan, baru rakyat mahu lihat sendiri. Tapi lebih kemungkinan, rakyat akan muak dan isu seks terhadap Anwar boleh backfire. Kalau jejaskan BN di pilihanraya, kamu akan dipersalahkan.

Kalau masih kepala degil nak juga main isu seks, ikut nasihat kami. Siarkan video dan jangan komen dan tuduh sesiapa. Biar rakyat bijak membuat pendangan sendiri.

House PK: Dari apa yang The Unspinners dedahkan ni, aku dah dapat tangkap, memang ada video budak yang kena liwat tu. Tapi kita takut jugak kalau Anwar pusing dan dengan sengaja nak perangkap orang yang mendedahkan sekaligus membersihkan nama dia.

So kengkawan semua, kita kena berhati-hati, sekarang semua dah tahu Anwar memang kaki Liwat dan Kaki Main China Doll. aku pun setuju kalau ada video budak lelaki tu kena sontot maka elok didedahkan je sekarang. Biar rakyat menilai sendiri.

Tapi aku percaya orang PKR dan PAS serta DAP ni kalau Anwar liwat depan mata pun mereka akan kata ini Fitnah jahat UMNO, mereka akan salahkan UMNO jugak! Confirm punyala!

Hati-hati dengan sebarang pendedahan lepas ni....sekadar peringatan je..

64 Responses to "KUNYIT HANGIT! FITNAH JAHAT ANWAR YANG MAHU MENGHANCURKAN ROSMAH DEMI UNTUK SELAMATKAN DIRI DIA!"

  1. patutnya dia hapuskan burung dia sendiri, nafsu seks sonsangnya tidak dapat dikawal. buduh el baghal punya nuwa juburi. eh~ aku poso..

    ReplyDelete
  2. rosmah pulak yang jadi ancaman kepada puak pakatan ni.. pelik.. tapi menunjukkan DS Rosmah hebat!

    ReplyDelete
  3. hoh laaa.. kalu tak hebat DS Rosmah, takkan cacai pakatan taik nak menggelupur susah payah nak jatuhkan dia~

    ReplyDelete
  4. PM kita hebat sebab ada wanita hebat support dia. i love PM ^__^

    ReplyDelete
  5. Pakatan Reput ni tunggu masa saja.. hehehe.. Anwar pun elok la kata taknak masuk politik dah kalu kalah.. dia boleh start packing dah.. muahahahahaha~

    ReplyDelete
  6. Anwar Ibrahim tak habis2 memfitnah ! Dulu kini dan selamanya , kes balun China doll tak settle ada hati mau fitnah, porahh !

    ReplyDelete
  7. Anwar kalau dah tak masuk politik, syukur alhamdulillah. Bukan saya nak mengata, tapi dia banyak buat orang Melayu dan Malaysia berpecah belah.

    ReplyDelete
  8. Ahhh.. lagi-lagi anwar.. aku dah muak dengan pembohongan anwar,.. pegi mampos la! dengan perempuan pun ko cari pasal.. ko bacul la anwar!

    ReplyDelete
  9. hehehehe.. kuatnya datin seri sampai anwar and the gang kena jatuhkan dia dulu sebelum PM..

    ReplyDelete
  10. GAY semamangnya di HALAL kan selepas PR memrintah di malaysia .... dan dengan itu kita di IKTIRAF negara maju di mata dunia .... maka dengan ITU ANWAR IBRAHIM diangkat sebagai BAPA NEGARA MAJU .....

    ReplyDelete
  11. Ye dedahkan video sekarang kahkahkah tapi kan Pakatan Harami akan cakap punya itu bukan anwar. Biasalah video china doll pun masih tak percaya lagi. nanti dah kena liwat baru percaya itu anwar baru terhegeh-hegeh nak pergi report polis semua, tak guna dah terlambat. yang paling celako tu DS Rosmah tak terlibat pun dia tarik sekali haha haramjadah betuii anuawar al jubori wal harami ni kahkahkah

    ReplyDelete
  12. khas untuk anwar al jub, bini ko jijah aper cer dengan jam omeganya? ko suh dia simpan wat pesaka ke? dh berapa lama aku tak tengok jam tu! orang lain bini bagus, tolong org sana sini. bini ko stakat leh tolong simpan jam sajalah. ko ajar lak dia berbohong untuk selamatkan bontot ko, apa jenis jantan ko ni anwar?? dayus taik!

    ReplyDelete
  13. Jangan tunggu lama-lama , Nanti lama-lama dia naik kepala~ Kasi keluar itu sondol punya video! Nanti Pas tengok video tu sambil takbir! takbir! muahaha!

    ReplyDelete
  14. JIJAH sepat kering .... mana syok . dah EXPIRED dah ... tak ada AIR . tak kan nak pakai KY JELY kot ....

    ReplyDelete
  15. ehhh.. cerita kejahatan Anwar lagi? sudahlah nuwa.. ko bukan makin muda. hehehehehe p/s.. jgn jeles sebab bini najib lawa

    ReplyDelete
  16. inilah contoh baru jumpa yang kecil dah menggelabah.. lom jumpa yang besar a.k.a laki rosmah lagi.. masa tu sure anwar terkincit

    ReplyDelete
  17. macam mana la kalo terkeluar video anwar masa tutuh pungkok ....pasti WORLD CLASS . di JULANG sebagai BAPA GAY sedunia ..... mana ada pemimpin dunia yang ada gambar macam tu ..... TAKBIRRRRRRR ....TAKBIRRRR ... TERPITTTTTT

    ReplyDelete
  18. anwar bajet dia hensem... najib hensem lagi.,. heheheheh..

    ReplyDelete
  19. Ape ni! umngok celaka! kaki sembang kuat! sume kaki jilat! DSAI kn dh bebas dri tdhan liwat! makamah pun dh ckp kn!

    ReplyDelete
  20. kalau dia tak takut, dia bertanding saja cara berhemah, ini dicanang fitnah sana sini, org tu tak baik org ni tak baik, rosmah itu inilah,., dia sendiri bila kena kelepukkk video china doll.. hah.. menggelupur "saya ada tweet pada ketika itu.. " hahahahahaha

    ReplyDelete
  21. muka najib dengan muka anwar.. aku tanya ikhlas la,..nampak muka sapa ada nur? hehehehehe.. aku nampak muka najib.. muka nuar aku cuma nampak cahaya lilin masa dia sembah mati teh o beng hok kawe...hehehe

    ReplyDelete
  22. aku berdoa kepada Allah semoga orang yang membuat fitnah seperti ini tidak menjadi Perdana Menteri. Ya Allah, kau selamatkanlah PM Malaysia DS Najib, isteri serta keluargnya...

    ReplyDelete
  23. aku pun doa benda yang sama.. mintak2 anwar tak dapat jadi PM Malaysia.. Aminnn

    ReplyDelete
  24. Asal aku rasa macam anwar xfikir apa-apa pon, cuma kita cuak? hurmmm... mungkin ada double meaning ni...

    ReplyDelete
  25. Wahai Anon 1.04

    Siapa yang celaka ni ? Anuwar kan? Siapa yang kuat sembang ? Anuwar kan? Mahkamah kata dia liwat cuma tak cukup bukti untuk mendakwa dia sahaja kenapa kau ni lembab sangat?! Apa keb bodohnya kamu ni? aku taknak maki bulan puasa ni tapi bebal sangatlah kamu ni harami! hah senang le suruh si Harami nuar bengkok tu sumpah laknat lah! Kalau dia rasa dia betul sangat! kahkahkah!

    ReplyDelete
  26. sounds like a threat... but its a double edged threat... very hard to decipher... u expose the video, rakyat judge, but then says boring... u dont do anything Anwar will be big headed... maybe theres something else that's going on here?

    ReplyDelete
  27. Anon July 25, 2012 1:04 AM,

    ko tengok geng Anwar, sume lawyer la maca! ko ingat dia xboleh senang-senang je manipulate 'member-member' die? kaji dulu betol-betol... baru komen...

    ReplyDelete
  28. kenapa Rosmah? kenapa x orang lain? kenapa mesti Rosmah? akalu betul tujuan Anwar nak jatuhkan integriti BN, kenapa Rosmah? ce pikir... asal balik-balik fukaton taji Rosmah... pelik nih... tah-tah anwar jelez dengan hubungan DS Rosmah dengan DS Najib x? normal dan sihat... x cam anwar, songsang dan mungkin xdapat pon dari bini dier...(tu yg china doll tuh)

    ReplyDelete
  29. Anwar dah x de modal dah la tu... Cuba nk korek isu smpi ke lubang cacing tp x dapat pastu reka cte la... Klu org yg x bodoh pasal politik maybe diorang akan percaya dgn cte ni tp dia silap sbb zaman skang ni zaman org2 celik it.., mcm2 boleh tau dr pelbagai sumber... Agak2 nya la kan klu anwar kalah PRU kali ni, apa sbb dia nak bg lg kt penyokong fanatik dia??????

    ReplyDelete
  30. Mintak jasa baik kengkawan semua sebarkan rancangan jahat anwar ni! Tq gang

    ReplyDelete
  31. haha...rosmah mendapat layanan baik dari negara timur tengah .. pak nuar meroyan

    ReplyDelete
  32. bukan sekali tapi berkali2.. macam2 cerita dongeng si anwar ni buat .. semuanya kerana nak selamatkan diri dia.. apa punya manusia ni .. syaitoonn agaknya..

    ReplyDelete
  33. Betul la Razaman, selama ini pak arab semua tertipu dengan kepalsuan Anwar. tapi bila Rosmah dah ada hubungan baikd engan Pak Arab, maka anwar tak senag duduk la. Dia panik, sebab kouta haji kita makin meningkat, kalau tak kerana anjing2 anwar buat hal kat Mekah hari tu, pasti kita dapat kuota yang lebih. Sekarang ni aku dengar date nak pi haji pun belum confirm lagi, katanya Saudi marah sebab dah mencemarkan tanah haram

    ReplyDelete
  34. mcm siot je si anuwar ni.. haramjadah punya perangai.. apa yang ko mintak dari ds rosmah tak dapat sampai dendam ko kesumat cam gini. kalo ko nak mintak jadi pm memang tak boleh la.. sebab ko pun bukan orang baik2..

    ReplyDelete
  35. dia buat hal orang lain pulak dikaitkan.. aku geram betul org perangai cam gini

    ReplyDelete
  36. Yang bestnya, ada jugak anak haram yang masih boleh percaya dengan kaki zina ni. donia donia

    ReplyDelete
  37. mari lah kita bersolat hajat dan memohon kepada allah andainya anuar tidak menglakukan zina dan liwat jadikan ia PM kita tapi andainya dia peliwat dan berzina mohon allah turun kan bala ke atasnya...amin

    ReplyDelete
  38. bala dah already turun kat anuwar ibrahim ni ... tengok muka dia betoi2 ... umor baru 65 ... compare muka dia dengan lee kuan yew .... teruk kan ...

    ReplyDelete
  39. dasar PELIWAT..ada hati nk mmbela diri sndiri sngup hncurkan org...

    muka cm ayam pencen tua...hahahhaa

    ReplyDelete
  40. malaysia will be doommed if anwar gets the throne....please people...lets do something to stop this devil...

    ReplyDelete
  41. agreed.....anwar will come up always with this type of rubbish.....

    ReplyDelete
  42. tgk tu betapa hebatnya DS Rosmah sampaikn anuwar pon nak jtohkn dia..
    aku mmg bgga btllh sbb ada pemimpin dan isteri hebat mcm nie..
    pembangkang takut kot!

    ReplyDelete
  43. org mcm nie klu jd Pemimpin ngra kita mmg hancur terus..
    marilah kita berdoa rmai2 spya si juburi nie tak dpt jd pemimpin.. sbb dia mmg tak layak pun!

    ReplyDelete
  44. mcm bodoh je anuwar nie..
    tak abis2 dia dgn fitnah dia pada org..
    tak abis2 dia dgn pembohongan dia..
    tak abis2 dia dgn perbuatan jahat dia..
    ape nak jdi dgn anuwar nie.. makin hari makin menjadi perangai dia tu!
    skrg nie demi nak menyelamatkan diri dia,DS Rosmah pula yg dia nak jtuhkn.
    tapi jgn risaulah kau tak blh buat apa pn nuar sbb DS Rosmah seorg perempuan yg hebat..silap2 kau yang tertanam sndri dlm lubang yg kau korek tu.

    ReplyDelete
  45. apalah nak jadi dengan si anuar ni..."rumah dah kata pergi,kubur dah kata mari",masih tidak reti-reti nak insaf ke...masih nak buat perbuatan terkutuk itu ke...yang sangat dahsyat dosa dah banyak tapi masih nak tambah lagi...

    ds rosmah pulak yang dia nak fitnah,apasal celaka sangat si anuar ni...yang paling pelik sekalikan penyokong-penyokong si anuar yang tak gune ni,bukti dah ada depan mata,dalam video terang-terang nampak muka si anuar tu,tp masih lagi nak menafikan...

    ReplyDelete
  46. pembangkang ni ade jelah idea mereka nak memfitnah orang lain, aku tengok anuar ni dah macam setan pulak...ada je keje2 jahat yang dia nak buat, aku dah menyampah lah dengan si anuar yang sengal nak mampos ni...anuar ini lah perosak bangsa dan negara...orang yang penipu macam inikah yang penyokong pembangkan nak jadikan pemimpin,tepuk dada tanya selara...
    ini bukan kali pertama anuar membuat masalah dah banyak kali dah, namum kenapa masih ada yang menafikan, terang-terang anuar ni memang paling jahat sekali!!!!

    ReplyDelete
  47. kenapa pulaklah si haramjadah ni nak kenakan ds rosmah.... da mati akal ke anuwar oii.... tapi jangan haraplah yang si anuwar ni akan berjaya dalam pelan kejahatan dia tu...orang yang jahat selalunya tak akan berjaya!!! tambah-tambah pula nak menfitnah orang yang baik mcm DS rosmah...lagi lah anuwar xkan berjaya...

    ReplyDelete
  48. Anwar anwar sedih la aku tgk ko.....ko buat semua nie untuk ape?
    ape ko dpt?
    ko tuh dh hina sgt la.....manusia pling jijik dan kotor kalah wahai pemain jubo......

    ReplyDelete
  49. Dengan perempuan pun cri pasal?
    aduss xgentleman tol.....
    oh aku lpe ko gay kan
    wakakakka

    ReplyDelete
  50. Kalau nie la agent CIA....
    bapak la bodo nak mmpos orang-orang CIA amik nuwa nie.....konpem nyesal x hbs drng tuh....hahahah

    ReplyDelete
  51. huh kan dah nampak sangat bukti kukuh yang pakatan2 semua nie denggki dgn DSR..mana tidaknya baru2 nie contonya duba..bukti kukuh yang menunjukkan betapa kreatifnya beliau..so aku mmg dah tak hairan lah kalau si anuar kaki liwat nie dok buat cerita...die wat hal kata UMNO punya plan..dah xboleh nak cover diri buatla cerita2 fitnah..haila anuar bulan2 pose pun ko xtaubat...setan diikat ko masih ada hahaahahahah

    ReplyDelete
  52. kat nuwa bodo nak mmpos lagi bahlul jubo anjing nie aku x penah nk kesian.....kalu die meninggal dunia la kan aku harap kerahaan malaysia bg cuti ummum
    aku sian ngan pengikot die yang die dah braiwash hbs-hbs......drng hnye dgr ape die ckp je.....ape die ckp je btol tnpe nk selidik ke kaji ke....adusss pengikut die pun bodo gk ke?
    kesimpulan siapa iko nuwa jadi lah bengap susu
    kuang-kuang kuang

    ReplyDelete
  53. patot kan tajuk nie kan...ANUAR TERDESAK..he3..kaki liwat cskap seolah2 die alim ulamak..perggh xley bla tol..
    dah buat salah mwliwat org..skandal seks..ada bukti ag..pun tak mengaku..pastu tuduh PM dan isterinya mcm2..mana bukti????????
    kesian aku tngk ko anuar...ko takut lepas pilihanraya ko kalah so ko mula membabi buta..ahahahahha

    ReplyDelete
  54. nie bukti2 betapa hebatnya rosmah...DUBAI, 25 Okt (Bernama) -- Datin Seri Rosmah Mansor mendukung Safiya Fairooz dalam dakapannya, tertarik dengan kanak-kanak perempuan itu ketika beliau melakukan lawatan ke Pusat Latihan Kanak-kanak Dengan Keperluan Khas Al Noor di sini.

    Kanak-kanak berumur empat tahun itu, yang menghidap Sindrom Down, adalah antara 260 kanak-kanak dari pelbagai negara yang dimasukkan ke pusat berkenaan yang diwujudkan 28 tahun lepas dan dilesenkan untuk ditadbir di bawah Kementerian Buruh dan Hal Ehwal Sosial Emiriah Arab Bersatu (UAE).

    "Kita dapat belajar satu dua perkara daripada mereka berhubung pembangunan kanak-kanak dengan keperluan khas di negara kita sendiri," katanya mengenai pendekatan menyeluruh dan saintifik yang dijalankan oleh pusat berkenaan dalam mendidik serta melatih kanak-kanak seperti itu.

    Pusat itu mempunyai sekumpulan pendidik khas, pakar fisioterapi, terapi bahasa dan pertuturan, jurupulih pekerjaan, pakar psikologi, pakar aromaterapi, pelatih vokasional, juruteknik dan jururawat.

    Isteri Perdana Menteri, yang berada di Dubai untuk menyertai Forum Wanita Ddalam Kepimpinan yang bermula hari ini, menyuarakan keyakinan bahawa suatu hari nanti, Malaysia akan mempunyai kemudahan yang setara dengan Al Noor.

    Beliau berkata Al Noor mempunyai nisbah seorang jurulatih bagi setiap kanak-kanak, satu keadaan yang membabitkan banyak wang.

    "Apa yang penting ialah persoalan mengenai peruntukan (jika ia dilaksanakan di Malaysia)," kata Rosmah yang meluangkan masa dua jam di pusat berkenaan dengan diiringi oleh delegasi beliau terdiri daripada Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil selain isteri beberapa menteri serta pemimpin negeri.

    Turut hadir ialah Duta Malaysia ke UAE Datuk Yahaya Abdul Jabar.

    Rosmah menyampaikan sumbangan kira-kira RM20,000 daripada Yayasan Rahah dan anggota delegasinya, kepada pusat berkenaan yang diwakili oleh pengerusinya, Khalid Al Halyan.

    Beliau memberitahu wartawan Malaysia yang membuat liputan lawatannya itu bahawa beliau amat tertarik dengan dedikasi dan tahap kepakaran kakitangan pusat berkenaan yang dibawa dari beberapa negara seperti India.

    "Di sinilah mungkin kita perlu menyemak semula bagaimana kita mengambil kakitangan untuk ditempatkan di kemudahan sedia ada untuk golongan yang mempunyai keperluan khas," katanya.

    Ketika ditanya sama ada program yang dijalankan di Al Noor akan dipertimbangkan untuk dilaksanakan di bawah inisiatif penjagaan kanak-kanak dan pendidikan Permata yang diperjuangkannya, Rosmah menjawab: "Insya-Allah."

    Ketika mengulangi sentimen Rosmah, Shahrizat berkata beliau begitu tertarik dengan kepakaran yang dimiliki oleh para petugas Al Noor.

    "Saya fikir di sinilah aspek yang perlu Malaysia pertingkatkan. Saya akan memberi lebih tumpuan kepada aspek ini sebaik sahaja pulang ke tanah air," janji beliau.

    Shahrizat berkata kementeriannya akan memikirkan cara untuk meningkatkan perkhidmatan bagi golongan yang mempunyai keperluan khas.

    -- BERNAMA

    so perkara ini membuatkan anuar xsenang hati..sebab 2 la kuar fitnah

    ReplyDelete
  55. anuwar2,ko ni mmg xde telur la.....dgn perempuan pun ko nk cri pasal,pe la masalah ko ni.....nk slmtkan diri ko yg hina tu ko sanggup nk letakan tuduhan kat ats kepala DS Rosmah yg banyak membantu rakyat,ko ni mmg sial la anuwar.......bwk2 la bertaubat,masih belum terlambat lg........dasar manusia penipu yg sial,sampai ke mampos pun akn menipu gak......ko jgn risau la anuwar,taktik kotor ko ni xkn berjaya punya.......ko nk kena kan Rosmah,ko yg akn kena balik

    ReplyDelete
  56. mana anuwar x jadi cmni,mana anuwar x tuduh Rosmah......anuwar buat semua ni sebab dia sakit hati dengan Rosmah,Rosmah dah buat macam2 tuk rakyat.....cara tuk anuwar nk jatuhkan rosmah yg sedang byk membuat kebajikan ni,dia tuduh la rosmah yg byr org tu.......hina giler sial si anuwar ni,nk selamatkan diri sendiri sanggup dia tuduh Rosmah........anuwar ni mmg jantan dayus betul,anuwar ni merupakan muka kedua dajal

    ReplyDelete
  57. ala anuar nie da xdek keje len...dye tgk isu da xbyk so dye nk buat isu bg kerajaan xsng duk....lau org yg suka men belakang nie...mmg bahcol la ckp nya...biasa la nama pow men belakng...xberani kedepan...wei anuar ko sdr2 la bpe byk da tuhan laknat ko n the fmly...fmly yahudi...penarik bala tuhan je bulan2 ramadhan...yg ko nk cri psl ngn DSRM pasal pe?bb dye lg cantik dri bini ko yg mcm tenkorak idop.....hahahahaah

    ReplyDelete
  58. pak nuar oh pak nuar...uda2 la 2 ngn koje buruk hang 2...smpai bila hang nk wt lagunie wei...xreti2 lg ka hang nk toubat...takot2 la ngn allah bulan2 pose nie...org mntak doa allah makbul kn bru hang nk sedaq ka...ckop2 la...smua rakyat da meluat muak ngn pagai jijik hang...tuih!!!!!

    ReplyDelete
  59. anuwar ni x takut ke,dia ingat dia akn selamat ke.......dia ingat dia akn terlepas ke dari dosanya,dia ingat dia hebat sngt ke......bertaubat la anuwar selagi masih ada masa,bertaubat la anuwar selagi masih ada nyawa.......apa yg hang dapat buat semua ni,hang ingat hang dpt pahal ka........hang x takut ka azab kat akhirat tu,azab kat kubur.....ALLAH tu maha adil dan bijaksana,jgn ingat hang akan terlepas dari dosa hang.......ingatlah sesungguhnya fitnah itu lebih keji dari membunuh

    ReplyDelete
  60. hai penat la mcnie ngn anuar konek bengkok nie....mu nie kn bulan2 pose pow myusahkn org nk beribadat taw syaitan...pasal pa la malaikat biarkn sekor syaitan nie terlps...patt sngt2 dye dikat supaya xmngangu org nk bribadat...sial la anak haram nie...asal la umur dye panjang sngt....

    ReplyDelete
  61. biasalah tu anuwar nie mne pnh nk berpuas ati tmbh2 dgn PM dn isteri PM..
    sbb tulah mcm2 dia dok buat skrg nie.
    tp yg peliknya dgn prmpn pon dia nak cri pasal..
    apa barang kau nuar oii mmg dasar jantan tak dek teloq!

    ReplyDelete
  62. MCM ini pemimpin BN suami dan isteri sam2 berkerja memajukan negara...nampak anwar songsang sudah dengki..mana tak dengki anwar dengan jubur kesayang sampai isteri dilupakan...songsang jelik...sanggup menfitnah DS Rosmah untuk kepnting peribadi songsang ANWAR SONGSANG TERUK !!! JELIK!!!!

    ReplyDelete
  63. semua orang pun dah tahu dari paras rupa anuar ni adalah kaki penipu dan orang yang tidak boleh di percayae sudahlah anuar kubor sudah kata mari rumah sudah kata pergi bawak-bawaklah sedar kan diri...

    ReplyDelete
  64. SUDAH2LAH ANWAR SEGALA RANCANGAN KAU TAK PERNAH UTK JATUHKAN DS ROSMAH NAK TAU KENAPA SEBAB ALLAH TDK MENERIMA DOA ORG2 YG IKUT KAUM NABI LUT NI, KAU SENDIRI DAH TAK BTL SEMUA KAU TARUK DEPAN BELAKANG LAGI ADE HATI NAK FITNAH DS ROSMAH. CERMIN DIRI KAU TU ANWAR SBLM BUAT SESUATU KHIANAT DENGKI KAT DS ROSMAH. AKU SAYANH KAT DS ROSMAH N SHE IS MY IDOLA.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!