CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Tuesday, July 17, 2012

KES LIWAT MAHASISWA UTARA ANWAR PELIWAT, KANTOI BESAR!!!

Menggunakan individu yang dinamakan sebagai MAHASISWA DARI UTARA, yang kononnya mahu membuat laporan polis kerana diliwat oleh Anwar Ibrahim tidak sampai dua puluh empat jam, telah digagalkan apabila rancangan berkenaan telah diketahui ramai. Atau dalam bahasa yang lebih baik, membidas  muka sendiri. 
Berbanding pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat yang lain, Anwar Ibrahim sebenarnya berada dalam keadaan yang sangat tersepit. Anwar tidak sahaja ketandusan isu, tetapi juga terpaksa mencipta isu untuk namanya sentiasa disebut-sebut. Apabila semakin banyak disebut-sebut, secara tidak langsung cerita tentang perangai dan amalan jahatnya akan terbatal dengan sendirinya, terutama sekali menerusi sikap semberono penyokong Pakatan Rakyat. 
Usaha untuk menimbulkan kegemparan berhubung kes liwat terbaru ini, tidak menjadi. Bahkan ramai yang melihatnya sebagai satu gempar yang bersifat kekanak-kanakan.
Kemudian timbul pula cerita kononnya, beberapa orang pemimpin AMK dan PKR telah menghalang pemuda tersebut daripada membuat laporan polis. Dakwaan tersebut timbul selepas polis mengesahkan tiada sebarang laporan liwat diterima dari mana-mana pihak. 
Lawan api dengan api… itu yang cuba dilakukan oleh Anwar Ibrahim dalam kes salah moral ini. 
Imej Anwar Ibrahim sudah lama terjejas ekoran kes liwat dan zina. Mungkin kalau tiada bukti bergambar atau video, Anwar Ibrahim boleh dengan mudah menafikannya sambil menyatakan bahawa ianya adalah satu konspirasi tahap tertinggi kepadanya. Namun apabila dalam semua hal dikatakan konspirasi terhadapnya, maka timbul pula satu persoalan lain, adakah di Malaysia, hanya ada Anwar Ibrahim sebagai ahli politik pembangkang dan tidak ada orang lain? ... SILA BACA SAMBUNGANNYA DI KEDAHAN69ERS.COM

23 comments:

  1. Taktik ini disebut sebagai DECOY. Sasaran adalah bloggers & media Pro Kerajaan. Matlamat supaya bloggers ProGomen terus menerus terpedaya dan memainkan isu2 liwat ini sehingga ketahap lemau. Sedangkan tanpa isu homoseks pun Anuar is A BIG SHIT!! USELESS ASSHOLE!! Sebagai Punasihat ekonomi Selangor, dia GAGAL menasihat Khalid tentang air,kemudahan dan kebersihan, apatah lagi untuk meningkatkan ekonomi Melayu..dia lebih berminat menasihati Khalid bagaimana cara menutuh kekayaan Selangor, merompak Melayu Selangor..kerana baginya Melayu, Jawa dan Boyan Selangor adalah kumpulan BODOH dan BEBAL belaka.

    ReplyDelete
  2. mohon mahasiswa utara, timur dan barat juga mengaku diliwat anwar ibrahim

    ReplyDelete
  3. haramjadah btl ko semua..dah bt fitnah bila xjadi tuduh anwar yg bt2 citer pulak..mmg dasar haramjadah..

    ReplyDelete
  4. ANUwar peliwat bangsa, agama dan negara!

    ReplyDelete
  5. Aku tgk anwar ni mcm xde maruah dah.. Klu ye pun nak cr publisiti murahan jgn lah jual maruah sendiri... Aku yg naik malu sbb malaysia ni ada org yg mcm anwar

    ReplyDelete
  6. MALULAH SIKIT DAH ADE MODAL LAIN KE ASYIK KES ZINA KAU AJE ANWAR HANDSOME SGT KE KAU NI, DAH MUKA MCM HANTU PONDAN,SAJALAH TU DAH GLAMOUR LAGI SAMPAI UPAH ORG UTK TUDUH KAU PELIWAT. MRH SGTLAH KAU NI ANWAR.

    ReplyDelete
  7. Anwar ko ni klu ye pun nak glamour nak cr publisiti jgn lah sampaii mcm ni sekali ko tak malu ke ngan anak bini ko tu... Ckp lah tu anwAr oi benti lah bt keja2 bodoh n memalu kan diri ko sendiri ni

    ReplyDelete
  8. Kenapa lah asik dia je org nak tuduh meliwat napa org tak tuduh nik aziz or geng2 dia yg lain... NamPak sgt ni semua game dia je kan...

    ReplyDelete
  9. Udah2 lah menipu rakyat ni... Berapa lama lah ko nak menipu org2 bodoh tu semua yg percaya kat ko

    ReplyDelete
  10. BAIK LU KLUARKAN CERITA PUTRAJAYA ANUAR YANG PUNYA.....SEMUA SUDAH TAU ANUAR MMG KAKI BONTOT KITA MAU HERAN APA LU KLUARKAN CERITA MAU KASI PANAS SAMA ORANG GUA DERETTER MA MAU BLAKON JMPA SAYA JGN BIKIN CERITA MURAHHAN

    ReplyDelete
  11. UMNO semakin nazak. Saat maut kian hampir

    ReplyDelete
  12. aku bosan dgn peliwat nie lah x habis2 nk cari publicity murahan...xde benda lain dah ke die nak buat...xpayah nk mimpi org nk sokong ko lah bebal perangai mcm setan

    ReplyDelete
  13. Ko ni mmg x bermoral betul la anwar .. Lepas sorang2 ko liwat... Ko nak jadi mcm mat salleh ke... Liwat sana liwat sini.... Ish222... Bertaubatlah sebelum Tuhan turunkan bala kat kita semua

    ReplyDelete
  14. Pembangkang sentiasa mahukan pemimpin yang bersih. Tetapi nampaknya Anwar Ibrahim sentiasa terlibat di dalam skandal.

    ReplyDelete
  15. ala anuar nie suda2 la...ca ngaku ja ang suka bontot....kn sng..xdak jd isu

    ReplyDelete
  16. wah anak haram nie mmg xreti2 nk mpos...myusahkn owg...da buat xnk ngaku lak sial pnya jntan...mpos la lg bgs

    ReplyDelete
  17. eh beruk nie lg...xhbs2 ngn beruk nie men bontot org..ko mmg xleh tgk bontot laki ke?mst stim?mcm haram je

    ReplyDelete
  18. Sehari selepas Saiful Buat laporan polis, Manusia yg suci dalam tahi babi, Anwar Zionist panik giler, terkucil kucil sampe kena pake lampin pake buang, dimaki hamun isteri, Kak Wan Jijik, Si Ikan Sepat Kering, dgn mengata " tuo kutok tak sedor diri dan tak serik serik". Lalu Si Hero Tamil buat rancangan bacul untk cabut lari dan curi masuk ke kedutaan Turki. Waalaupun di halau macam anjing suruh keluar, tetap bedegil. Bila Keluar buat PC, ala seorang pondan yg tak mengaku bacul, kata ada pembunoh upahan yg hingga kini masih menghilang kerana masih mengalami sakit cirit birit. Melalak lalak kata Liwat adalah fitnat jahat dan konspirasi UMNO, Ds Najib dan beliau mempunyai banyak bukti dan alibi yg bole membersihkan nama baik beliau. Bila dalam mahkamah, 1 pelutik alibi pun tak dibentangkan, panggil Dr Hooligan buat drama mama, konon mati pucok dan sakit tulang belakang kronik tetapi dalam videoporn bole korner baring, atas pentas bole joget bollywood. Inilah keparat dan bngsatnya spesis haramjadah bernama BABI, peliwat terkutok, pejuang keselamatan yahudi zionist, perkakas Yahudi zionist, Bapa Zina, Bapa Liwat, Bapak bacul, Bapa korupsi, Bapa Kronisma, Bapa tak bermoral, bapa Perosak. Anukera Celako X3!

    ReplyDelete
  19. nampaknya anwar termakan dengan permainan ciptaan sendiri bodoh betul...tak habis-habis hendak menipu rakyat...memang manusia mcm nie tak layak berada di negara malaysia

    ReplyDelete
  20. anuar cari publisiti dgn cara MELIWAT hahahaha
    ngaku je la bodoh...jgn nk tipu rkyt lg dgn prmainan trkutuk ko tu..
    ayam tua gilerkan buntut..org cmni ptt dihukum mampus..

    ReplyDelete
  21. tajuk liwat dari utara..dia nak buat kesan lebih dramatik...yg dulu dah kantoi..takleh elak ada bukti video dan saksi tak dapat dihalang buat repot dan bersumpah....

    yg ni baru betol pengarah mengikut pelaku!!..dramtik funtastik boombastic!!

    haha decoy trategi!!

    ReplyDelete
  22. anuar 2 saja nak glamour..nak jadi pelakon xlaku so die buat la keje2 haram mcm 2..hahahahah..dasar dasyat 2..ppn bole laki pun bole..SYAITAN 2..jadi kwn2 keluar rumah pakai sepender besi..mana tau kang xpasal2 haahahahha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!