KARI PANAS! APA YANG PUAK PAKATAN MARAH SANGAT DENGAN GAMBAR INI?

Di sebalik kesibukan memenuhi undangan dan jadual padatnya sebagai isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor tidak ketinggalan mendalami ilmu agama bersama tokoh agama terkenal, Ustazah Datuk Dr Fatma El Zahra.

Bertempat di kediaman peribadi Perdana Menteri petang tadi, Datin Seri Rosmah bersama-sama 30 rakan rapatnya mempelajari ilmu berkaitan solat sunat Tasbih daripada Dr Fatma.

Sebelum melaksanakan solat sunat terbabit, Dr Fatma turut mengutarakan beberapa fadilat atau kelebihan bagi umat Islam yang mengerjakan amalan tersebut.


Dua hari lepas bila blog Papa Gomo siarkan gambar Rosmah tengah mengaji, maka gang-gang Pakatan masuk dan menyerang serta memaki hamun Rosmah dengan begitu dasyat sekali. Hanya kerana gambar tu maka anjing-anjing pakatan naik gila? Why? Salah ke bat benda baik? Kenapa nak marah?

Tetapi puak pakatan ni jugak bila kita bongkarkan video Anwar dan fakta kes Liwat mereka kata kita buat fitnah! Agaknya la, mereka suka kalau pemimpin UMNO ni jadi macam pemimpin mereka, buat Zina, Liwat, sapu bini orang dan segala macam maksiat maka mereka akan puji dan pertahankan. Buat benda baik ni mereka takleh terima kot.

Sekarang aku nak tunjukkan gambar-gambar yang akan buatkan mereka kepanasan api dalam jiwa mereka lagi, sila la tengok gambar-gambar ni:





Kalau nak tengok gambar penuh majlis PM dan MB Perak KLIK SINI

Perhatian: Ini adalah gambar orang tengah beribadah dan bukan tengah buat maksiat! Nak Marah jugak ke? Nak maki ke?

96 Responses to "KARI PANAS! APA YANG PUAK PAKATAN MARAH SANGAT DENGAN GAMBAR INI?"

  1. Biasa lah pakatan mmg haramjadah bila ds rosmah bt benda2 baik pun nak kutuk gak.... Dah tg ds rosmah pakai telekung ni pun drg masih taknpuas hati lg... Nnt drg akan cr idea br plak nak kutuk dia lg.. Tp ok jugak datin sri dpt pahala free2 je bulan puasa ni.... Kutuk lah lg... Byk pahal ds rosmah dpt

    ReplyDelete
  2. kahkahkah!

    Lagi terbakarlah pakatan harami bila tengok gambar ni , Apa pulalah haramjadah -haramjadah ni nak kutuk pula? Kesian aku tengok asyik buat dosa je dorang ni muahaha!

    ReplyDelete
  3. Baguslah tu kalau dah bertaubat. Kita harapkan ia berkekalan. BTW mana pergi cincin RM24 juta tu?

    ReplyDelete
  4. Haah. Cincin 24 juta yang beli pakai pos. Yang posmen hantar tu.. Ops salah...courier hantar.

    drakulla : orang takda akal je mati-matian cakap beli cincin 24 juta pakai courier

    ReplyDelete
  5. PAKATAN sial memang busuk hati tak puas hati bila DS Rosmah melakukan kebaikan..itu jer kerja PAKATAN fitnah-fitnah-fitnah..memang dah tak kerja pada bulan puasa..

    ReplyDelete
  6. Dekat nk pilihanraya br nampak pakai telekung hahaha. Tu pun warna coklat

    ReplyDelete
  7. Apa kau sembang ni anon 7.42?

    ReplyDelete
  8. Korang pilihanraya dah dekat baru terhegeh-hegeh nak tampal jalan dekat selangor, jangan cakap orang kalau diri sendiri lagi teruk

    ReplyDelete
  9. Mane la korang PR bodoh bodoh nie tau sngt cincin tuh harga 24 juta?

    Ade resit nak buktikan harga?
    sejak ari first isu pasal cicin 24 juta nie aku bnyk kali mntk bukti tp srng pun x boley nak bg...apa nie Pakatan?
    korang mmg fitnah je kan?
    ish...ish...ish hina betol la korang

    ReplyDelete
  10. aku pelik dgn ko lah anon 7.42 bila isu DS Rosmah xpakai tudung ko kutuk gila2 bila dh ade gambar DS Rosmah pakai telekung ko tukar cite lak tnye pasal cincin.. korg nie mmg bodoh mcm lembu kn...sbenarnye xde isu pasal DS Rosmah yg korang nak main kan sbb tu korang belit2 kn

    ReplyDelete
  11. entah bagi lah bukti ? anwar main ada video pun ada video bukti yang sahih tu, bukan macam korang dahlah suka tipu pastu suka fitnah pula tu hahahaha

    ReplyDelete
  12. pe la korg xpuas ati ngn dye...sekurang2nya dye buat amalan dibulan pose..bkn mcm korg anjing2 jalanan sial ank haram dok melalak je...tw fitnah je xkra bulan pose pow...agak2 la wei...xkn smua bnda rosmah buat korg nk skit ati lau pow dye buat amalan dgn allah?biar la allah sje yg menilai kn nya...korg xpyh nk nk nilai kn pow...baik korg jgn myalak kt snie...

    ReplyDelete
  13. SAH KORANG DAH TAKDA MODAL NAK KUTUK APA KAN? Mesti korang terbakar gila kan? attack tak pakai tudung tak menjadi pastu tukar cincin eh? mana bukti cincin tu courier hantar? mana resit yang tulis 24 juta? kasi tunjuk lah! Jangan cakap kalau tarak bukti ya! Tak baik menipu!

    ReplyDelete
  14. Eh bodoh2 sekalian bulan2 puasa ni jgn nak br fitnah blh tak? Cincin tu bkn ds rosmah beli lah bodoh tu bakal besan rosmah yg bg kan dia besan dia tu tokey berlian kat luar negara... Tu pun datin sri tak am ik pun dia anta blk disbb kan mulut2 puki korang ni semua org percaya yg dia beli cincin tu..... Bodoh yg kali sebelum nak tuduh siasat dulu

    ReplyDelete
  15. Tolonglah pakatan nie dah buat aku muak....setiap kali aku mntk bukti xpnh seorang pun tampil dengan bukti.....mereka tahu nak berkata-kata sahaja...aku pun boley!!!

    Anwar tuh dajal!!
    korang cye x? die mata satu!!

    kah...kah...kah

    ReplyDelete
  16. Wei babi klu telekung dia pakai warna coklat apa mslh dia? Bkn dia pakai telekong ada gambar babi pun... Krg ni mcm dah tak de modal lain plak kan cr pasal je

    ReplyDelete
  17. Kepada July 27, 2012 7:58 PM

    Orang pakai telekun warna lain pun nak kritik?
    ko nie sumpah bahlul kan?
    hbs skrng nk pertikaikan org pakai warna telkong lain2 pun xboley?
    habis skrng ko nak state the point yang ko nie racist la?
    orang warna lain sikit xboley jadi islam?

    anak haramnya anon KKK

    ReplyDelete
  18. UMNO ni biasa la suka ambil kesempatan.Ugama pun nak digunakan untuk promosi politik. Nak sembahyang atau mengaji buat je la tak payah la nakpanggil jurugambar dan posing syok sendiri untuk tujuan promosi.

    Masa dah UMNO dah nazak nak mampus baru la dan buat propaganda ni. Dulu aku ingat lagi anak melayu kena kidnap pastu badan kena kerat dan sumbat dalam beg dimasa bulan puasa, pemimpin UMNO DOlah, Najib dan sebagai haram tak amibik kisah,tak buat statement pun, dok nak attend majlis buka puasa pikir perut masing2. Datang 2008 tersungkur ko. Rakyat bukan bodoh nak pecaya wayang kulit UMNO lagi. You never cared about us. Hina sunguh UMNO

    ReplyDelete
  19. Bangsa pukimak2 ni semua mmg anak haram org beribadat buat kebaikan krg kutuk dia... Krg ni babi anjing jilat puki cina je tau... Sampai kan bangasa sendiri bt kebaikan pun krg nampak mcm babi..... Bek2 lah bertaubat di bulan yg mulia ni byk2 kan lah beramal dr kutuk pm kita dan wife dia je

    ReplyDelete
  20. Eh anon 8.27 pas pukimak ko tu yg selalu main kan agama tau klu datin sri g berbuka puasa tak kan dia tak nak solat kot?? DH tu klu dia solat jurugambar dtg tak kan dia nak halau plak... Kang kata datin sri rosmah sombing plak... Krg ni sebenarnye dah tak de idea so org nak beridat pun krg kutuk/2 kan.......

    ReplyDelete
  21. ape bodoh sgt pembangkang nie xkan lah org nk shoping cincin brharga 24juta pakai courier????logik lah kalau DS Rosmah nk beli die leh g beli kat sana terus lah..korg ni bodoh tahap gaban lah....

    ReplyDelete
  22. SIAPA YANG SUKA MEMPOLITIKKAN AGAMA BUKAN KE PAS WAL SESAT LAGI MENYESATKAN? BUKAN ANWAR KE SUKA POSING?

    itu masa Pak Lah, aku tanya kau sekrang ni , waktu Najib memerintah apa yang dia tak peduli pasal rakyat?

    ReplyDelete
  23. Pas haramjadah yg selalu. Campur kan agama dgn politik krg rak kata apa plak kan... Penyokong pas semua pukimak tak blh tgk org senang klu bn bt apa semua salah dosa menunjuk2 tp klu tok guru drg yg menunjuk nunjuk drg g minum air kaki dia plak..... Ni lah bangsa pukimak pembangkang tak kenang budi elok anta duk burma je

    ReplyDelete
  24. bodoh nye ko anon 7.58...telekung warna coklet pun jd prblm utk ko woi ko nie jahil sgt ke sampai ko x tau kita blh brsembahayang dgn telekung wrn ape pun bkn putih jer.

    ReplyDelete
  25. pe masalah pakatan ni,x habis2 isu pasal cincin 24 juta......jgn duk cakap saja,bg la bukti pakatan bengap......kalau cakap saja semua org pun boleh,semua org pun leh buat cita.........kalau betul dia beli cincin 24 juta,korang tunjik lah resitnya.....lagi satu mana ko tau cincin tu 24 juta,ko ada tengok ke......buat fitnah tu mmg rutin harian korang la,bila mintak bukti korang pusing cerita cam karipap pusing.......sekarang xyah cita banyak,bg bukti yg menunjukkan dia beli cincin 24 juta tu

    ReplyDelete
  26. Apa kau dapat kau bagi Pakatan harami memerintah negara? Mungkin kau kaki jilat Anwar dapatlah , mustahil rakyat akan dapat kesenangan macam rakyat dapat sekarang... Pakatan hanya mementingkan perut sendiri sahaja dan tidak mempedulikan rakyat. Suka sangat bagi janji kosong, 4 tahun korang tadbir selangor apa jadi? tahun ni baru kau tampal jalan disebabkan pilihan raya , itu pun macam haram .. Korang tadbir makin banyak rumah urut songsang kat selangor , INGAT SAMPAH INGAT SELANGOR , masalah sampah kat selangor pun korang tak dapat nak settlekan lagi , baru sikit masalah pun tak oleh settle, pastu korang cerita banyak nak sebuk tawan putrajaya konon! tak layak jadi pemimpin kalau takda moral , tak reti nak jalankan tanggujawab! tak guna !

    ReplyDelete
  27. Tu lah bodoh nk mampos tahap cibai Punya bodoh... Colour telekong pun krg nak mempertikaikan..... Hahaha ko ingat kain kapan ke kena warna puteh je...... Bodoh lembu babi anjing kurang anak haram pukimak jalang senget

    ReplyDelete
  28. Bende paling mudah dalam donia ialah TABOQ JANJI je..sbb modai dia duma AYAQ LIOQ..

    Mslhnya kalo yg dengaq tu terlioq smp trkeluaq ayaq lioq, hancoqla negara kite....

    PR - pembohong/penipu rakyat...sudah byk puak haram nih berjanji dan xtrtunai pon masih ada ka yg nak percaya lagi...

    Tuhan bagi akai utk brpikir prkara yg rasional...contoh kat 4r negeri dah byk..camana nasib org Melayu kat PP, madrasah depa peroboh nak ganti dgn shopping complex, sklh agama depa bantah pasai apek xsuke..org yg rendah moral depa sanjung jadi pemimpin...kalo pasai rasuah...habaq mai la...adaka pemimpin pakatan betoi2 suci dari noda, rasuah dan kemungkaran????

    SAY NO TO PAKATAN HARAM

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah dia beriman dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim. ( Al Hujraat Ayat 10 )

    ReplyDelete
  31. Eh bangsat klu rosmah beli cincin 24 juta tu napa dia tak pakai tak kan dia beli harga 24 juta utk pakai dlm bilik tidur je logik lah ckit

    ReplyDelete
  32. kalau macam rosmah nak menunjuk nunjuk tu tak payahlah. aku rasa segalanya akan reda kalau rosmah menutu auratnya dengan betul dan bukanya setakat nak berfesyen. apalah gunanya ibadah kalau syarat beribadah pun tak tau? orang bertudung dia pun nak bertudung, konon nak nyatakan dia tu wanita Islam tapi ada ker betu? tengok macan Shahriza, sejuk mata memandangnya sekarang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doakan rosmah insaf dan bertaubat, doakan untuk diri sendiri jugak, jgn sombong

      Delete
  33. wi anon 8.50 pukimak ko lah... apa yg ko tau pasal beribadat ni???? ko mengata kat org mcm x de agama... ko sembah n jilat puki babi ha njing cina pastu nak bercerita pasal menutup aurat.... cermin la diri tu.. klu agak2 kat cermin tu nampak muka anjing+ babi xyah la nak komen pasal agama ni.......baik ko balik n bertaubat dulu .... haram jadah ko ni.. org nak beribadat pun ko nak kutuk... itulah sokong pakatan sgt smpi muka ko dah nsak jd mcm babi tgg nak kena panggang jd makanan bangsat cina

    ReplyDelete
  34. Teruk nye perangai pakatan ni semua org beramal pun krg nak jd kan bahan kutuk gak kan....

    ReplyDelete
  35. Mak kau punya pukilah orang beribadat pun kau nak bising aku tahu lah kau jenis suka sondol orang ! suka sangat celaka pukimak korang semua buat dosa ! anak haram macam korang tak layak digelar islam

    ReplyDelete
  36. Tak semestinye klu pakai tudung tu baik klu tak pakai tudung tu babi.... Org yg pakai tudung tu pun klu perangai mcm babi baik tak yah... Sekurang kurang nye datin sri rosmah ni dia baik hati kllu satu hari nnt terbukak pintu hati dia dia akan pakai tudung tp klu yg mmg pakai tudung tp berlakon je hati hutam sampai ke mati lah jd babi gak

    ReplyDelete
  37. biasalh tu pembangkang mmg dasar org yg tak prnh berpuas hti..!
    sbb tulah ada sja bnda yg mereka tak kne dgn DS Rosmah kita nie..

    ReplyDelete
  38. pembangkang mmg bodoh mcm lembu!

    ReplyDelete
  39. bloger and penyokong UMNO ni umpamakan penjual obat yang sudah expired. Ubat yang lepas had lupus menjadi racun. Tapi dia nak jual jugak pada rakyat racun ni.Apa rakyat nak buat ngan racun ni? buang dan suruh penjual obat makan sendiri

    ReplyDelete
  40. Suka hati aku lah mulut aku ko ssh apa?skrg kurang nye aku tak maki dot org yg tgh beribadah mcm krg aku maki org yg ptt kena maki paham pukimak

    ReplyDelete
  41. anon 9.06 ko ni mcm ahli falsafah la plak.... hahahahaha... geli ketiak aq tgk falsfah pukimak ko ni... mcm haram jadah yg x berkesudahan... klu dah jd babi geng pakastan tu, x yah nak berfalsafah sgt..... x leh pki pun falsafah ko ni... cte pun pasal racun.... aduh!!!!! come on la.... racun tu klu ko nak tau zaman skang ni ada yg bleh bt ubat... xpun bg tikus mkn... tikus tu geng pakatan la...... hehehehehe

    ReplyDelete
  42. apa maki2 nie kak bedah...
    bln Ramadhan nie kot..
    cubalah hormati sikit!

    ReplyDelete
  43. Tak baik maki-maki org di bulan Ramadhan ni. Biar la DS Rosmah nak beribadat ke apa ke. Ikhlas atau tidak hanya Allah sahaja yg maha mengetahui dan hanya Allah sahaja yg terima ibadat yg dilakukannya. Yang pasti DS Rosmah pandai jaga suaminya sehingga suaminya tidak perlu cari China Doll ke apa ke. Soal cinsin tu... ia hanya cereka seperti kisah Lynas, FVGH, NFC dan sebagainya. Akhir kata.. Di bulan Ramadahn ni tinggalkan perkara yang merugikan kita dan banyakkan ibadat agar Ramadhan tahun ini dipenuhi amalan yang baik-baik....Wassalam....

    ReplyDelete
  44. Kak Bedah ni sememangnya tebiat
    Langsung tak nak terima nasihat
    Kalau benda benar kenapa tak lihat
    Bukan kah baik kalau bersepakat

    Kenapa lekas naik menggelupur
    Seolah yang buruk tak boleh ditegur
    Sepatutnya tunjukkanlah kebaikan UMNO
    Berbahasa baik jangan jemu

    Barulah dapat tunjukkan tauladan
    Perjuangan UMNO tiada sempadan
    Islam mengajar kita kebaikan
    Tegur menegur jadikan amalan

    Kak Bedah sombong, angkuh dan ego
    Ingat dah pandai perkara semua
    Berbahasa kesat Islam tak suruh
    Berbaik cakap yang paling utama

    Bahasa Jiwa Bangsa UMNO perjuangkan
    Tapi Kak Bedah tidak pedulikan
    Nak jadi pejuang UMNO konon dikatakan
    Diri sendiri tak dapat jadikan tauladan

    Iblis dan syaitan dikalangan kita
    Bukan menyorok tapi dah nya
    Kak Bedah nak kenal iblis tengok cermin muka
    Apa yang Nampak itulah dia

    Saying sekali nasib UMNO
    Punyai penyokong saperti Kak Bedah
    Ingat ker dah banyak ilmu
    Harap kan sokong membawa rebah

    Barang yang buruk jangan dibuat
    Kak Bedah tersesat segeralah bertaubat
    Jangan terlupa mengambil ubat
    Segeralah makan sebelum terlambat

    Wahai Kak Bedah entah jantan betina
    Nampaknya saperti ada yang tak kena
    Ada kah tidur malam pun tak lena
    Demi mencari identiti sempurna?

    Maaf Kak Bedah janganlah marah
    Satu pandangan yang dapat diberikan
    Daulatkan bangsa dan bahasa jangan amarah
    Bakti yang jelas akan dibuktikan

    Sementara itu fikirkan sejenak
    PAS ke Putra Jaya tak menunggu hari
    UMNO kan menyorok didalam semak
    Ramai pemimpin yang mati berdiri

    Walau pun demikian kita tetap saudara sebangsa
    Kami akan buktikan PAS kuat dan hebat
    Rakyat jelata tetap akan merasa
    Satu kerajaan Islam yang paling berdaulat

    Akan kami tegakkan syiar Islam
    Menutup aurat yang sempurna akan diajarkan
    Kalau UMNO sudah pun tenggelam
    Hukum Islam tak dapat dilaksanakan

    Kak Bedah akan kami angkatkan
    Memberikan tempat di Dewan Bahasa
    Agar dapat Kak Bedah perbetulkan
    Ucap dan tulisan untuk diperkasa

    Wallahu’alam

    ReplyDelete
  45. la ko ni bro...PR yg btul2 islam tulen kat malaysia ni...slain drpd PR org lain smua bkn islam sbnr..diorng jer yg suci bersih dari dosa..

    p/s:bdoh pnya pmbgkang!!hbis gmbr tok guru korang yg smbil menagis yg trsbar dlm fb tu pae cer???

    ReplyDelete
  46. Apabila seekor anjing Pakatan dihantar untuk attack kak bedah gagal ... sorry try again later..

    ReplyDelete
  47. Diamlah prince of noob wal cibai kau pun cibai sama macam pakatan

    ReplyDelete
  48. woi anon.... pukimak ko la.... bleh nak berpantun plak... pastu pantun pun bunyi mcm babi kena gigit dgn hanjing je...... hahahaha.... dah la fuckta byk salah.. tambah fitnah lg.... ko ni mmg dasar pukimak kaki hanjing bangsat cina babi la....

    ReplyDelete
  49. Anon July 27, 2012 9:53 PM

    lawak la kau... first kau cakap pasal bersepakat... Persoalan aku, Orang-orang melayu bersepakat ke? banyak je aku tengok yang berpecah belah (macam kau degan Kak Bedah)... kau sengaja cari gadoh dengan dia sebab kau nak tegakkan benang yang basah(dalam kes ini tiada isu politik pon hanya DS Rosmah menunaikan ibadat, perkara yang baik dan tidak perlu dipolitikkan oleh parti pembangkang... kalau betul korang bersepakat patutnya korang memuji sikap dia menunaikan ibadah dan berjaya mengajak ramai beribadah)

    kedua, kau sentuh pasal tegur menegur... aku tengah tegur kau... kau tegur kak bedah ok fine, tapi aku tengah tegur kau... aku tengok kau terima atau tidak...

    ketiga, alhamdulillah bahasa kau baik... walaupun banyak unsur-unsur sinis dan mengajak orang bergaduh ada tapi kau berjaya menipu semua dengan pantun kau... maka, tidak lah begitu baik percakapan kau...

    keempat, kau kata nak tengok iblis suruh Kak Bedah pandang cermin dan tengok? masya allah! bahasa saja baik namun menuduh sembarangan! itu dah fitnah! apa cerita suruh orang cakap baik2?

    kelima, dari apa yang aku perhatikan, kak bedah memang banyak beri ilmu dan aku tengok engkau dan spesis anon-anon yang macam kau reti melagakan orang sahaja... tiada fakta... mula kata bersepakat lepas tu melagakan orang pula... macam mana?

    keenam, mencari identiti? identiti kau pon tidak tahu... pakai anon saja kenapa? kalau berani pakai nama lah...

    ketujuh, misi putrajaya Anwar dahulu sudah gagal dan kita dapat lihat PAS sanggup 'gadaikan' perjuangan asal parti (iaitu menegakkan islam dalam pentadbiran)... kata PAS hendak laksanakan hudud, namun masih senyap, tantawi kata Karpal Singh nak pakai hudud tapi dia tetap dengan langkah mayat dia dahulu... sembang saja... ustaz-ustaz pon ramai yang dah keluar, hanya artis sahaja yang ada....

    kelapan, kau kata UMNO tak juangkan agama dan bangsa? disebabkan wujudnya mereka dahulu dalam perlembagaan ada termaktub agama Islam sebagai agama rasmi dan bahasa Melayu sebagai bahsa rasmi... kalau dibiarkan pada orang lain, entah caca merba yang akan jadi (seperti kes talam corp dari hutang sikit jadi banyak sampai dah terkedu tidak tahu nak buat apa)...

    Ini sebagai teguran dan peringatan... fikir-fikirkanlah...

    ReplyDelete
  50. kak bedah ni nmpk macam org x berpelajaran,org macam ko la yg memberi peluang kat PAS untuk bersuara.malu giler aq ada penyokong UMNO macam ko,pasal ko nama UMNO rosak.pasal org cm ko PAS boleh bersuara,pasal org macam ko lah PAS kata UMNO kafir.nk tegur org guna la bahasa yg elok,kenapa nk guna kata2 kesat.ko ni islam ke,tah2 ko ni kafir pe kak bedah.dah la bulan ni bulan yg sngt mulia,jaga la bahasa ko tu.ko suruh pembangkang jgn buat fitnah lam bulan puasa ni tapi ko sendiri duk maki,jaga sikit mulut tu bro.asik2 nk maki,islam x ajar la kita tuk maki.nabi pun suruh kita tegur org dengan cara yg baik.kalau ko nk UMNO berjaya,tolonglah jaga bahasa ko tu.sebab org macam ko la pembangkang de peluang nk kutuk,ko x layak jadi penyokong UMNO.kak bedah yg x berpelajaran dan x beragama,jaga bahasa ko tu

    ReplyDelete
  51. kak bedah, bawa bertenang... kita tunggu dan tengok reaksi dia terhadap teguran aku...

    ReplyDelete
  52. Mulut kak bedah dengan kelentit babi yang mana lagi kotor?

    ReplyDelete
  53. adoi la korang...
    kerana manusia mcm korang la orang xbole buat kebaikan..
    patut kita sokong dan turut serta denganya bkn kutuk die...
    semua die buat korang kata salah..

    ReplyDelete
  54. Lek Kak Bedah kita bincang..

    ReplyDelete
  55. mulut kak bedah la brader,kelentik babi lagi bersih dari mulut kak bedah

    ReplyDelete
  56. biasalah pakatan ni kan bodoh jadi jakon bila ds rosmah pakai tudung pun nak jadi kan isu lagi satu bukak isu pulak pasal cincin yang 24 juta pulak kenapa kena pakai ke harus ke cincin tu ds rosmah nak menunjuk-2 kat kau orang

    ReplyDelete
  57. oit apakah semua ini...
    kenapa la kak bedah nie selalu jadi mangsa..
    apalah salah die..biarlah die nak sokong Rosmah apa korang susah..
    DS Rosmah nak pakai telekong cokelat pun masalah kew..
    dlm islam yg penting pakai yang bersih dan tutup aurat..
    xkiralah warna..haish pembagkang nak buat cerita pun berasas la sikit..penat dah aku layan korang punya kerenah

    ReplyDelete
  58. mulut kak bedah la ag kotor hahaahahahahaah...
    mcm nie ke atitude org UMNO..
    maki hamun dibulan pose...

    ReplyDelete
  59. isu sekarang pasal DS Rosmah pergi beribadah... aku baca komen ada juga yang tengah gaduh sesama sendiri... sorang batu api lagakan kawan sorang lagi... siap buat pantun suruh bersepakat... tapi dia yang tukang laga! kelakor!

    ReplyDelete
  60. alhamdulillah tegk ds pakai macam ni...sekarang ni jangan la pula ada yang mengata pada beliau...kalau isu warna telekong tak sepatutnya timbul..sebab sembahyang tak semestinya kena pakai warna putih sahaja...warna apa-apa pon boleh je..kalau tengok ada jugak orang arab yang datang malaysia pakai warna hitam....

    ReplyDelete
  61. Dah tu tegur ngan cara elok pakatan tak leh terima nak gak maki org yg tgh beramal... Maki lah plg sesuai

    ReplyDelete
  62. mana korang tahu yang ds rosmah beli cincin 24juta...jangan nak cakap sesuka hati korang je...bulan-bulan puasa pon masih nak mengata kat orang ke...

    ReplyDelete
  63. ada anon yang noob kat atas tu,sekarang ni kita cerita pasal benda lain,yang ko ni tetiba nak cakap pasal cincin tu kenapa?? tak ada kaitan langsung lah....ni aku tau kenapa...hati dah sakit mula lah nak buat cerita...hentikan lah fitnah terhadap ds rosmah...

    ReplyDelete
  64. ish3 apolah nak jadi nie...
    isu lain tp yg dipergaduhkan bnda
    len pulak dah..

    ReplyDelete
  65. APALAH BODOH SANGAT MANUSIA NI KALAU NAK MENGHADAP ALLAH KENAPA MESTI NAK PAKAI CINCIN 24 JUTA? SEDANG ELOKLAH DS ROSMAH BERSERDEHANA SAJA BILA MENUNAIKAN SOLAT. BELIAU TAHU MANA BAIK DAN BURUK. KRG TAK PAYAH NAK SIBUKLAH. PAKAI TELUKUNG CLOUR PUN DAH JADI SATU ISU BESAR AKU PELIKLAH DGN PAKATAN NI SEMUA TENTANG DS ROSMAH KRG NSAK KOMEN.

    ReplyDelete
  66. HahahahA......... Naik meluat aq tgk talam sepuluh muka ni.. Bahasa je baik tp lg mkn dlm dr maki aq.. Hahaha... At least aq berjaya menarik pandangan org tentang kebaikan DS Rosmah.., ko ada????? Wahai anon pukimak????

    ReplyDelete
  67. Meroyan la puak puak pakatan ni.. Hahahaha

    ReplyDelete
  68. Dengan pakatan harami memang tak boleh cakap baik baik dorang ni tak faham kalau kita cakap baik baik

    ReplyDelete
  69. kalaujiwa yang berkawan dengan saitan hidup rasa tak tenang je ada je yang tak kena ada je yang salah apa orang buat dia tak puas hati apa yang nak di marah kan saggat wahai puak pakatan. pakai telekung pun nak dijadikan isu kau orang mesti cemburu bila kau orang tengok ds rosmah pakai telekong kan sebab clor dia lain pasal kau tak ada kan hahahah...

    ReplyDelete
  70. mulut kak bedah lg terok dr kelentik babi...

    yes!

    ReplyDelete
  71. Anon 11.32

    Cakap orang kau pun sama mulut macam sampah kahkahkah tak sedar diri betul

    ReplyDelete
  72. Mulut aq suka hati aq la... Ada kacau puki ko ke???????

    ReplyDelete
  73. daripada apa yang aku lihat, juak pakatan memang tiada modal sebenarnya. mereka hanya menabur fitnah atas timbunan fitnah lain. betul memang ada yang baik dalam pembangkang. namun kebanyakkan nya bersifat kebudak-budakkan. aku tengok cara BN menangani isu-isu dengan tenang dan mengeluarkan pelan tindakan untuk menangani isu-isu yang dialami negara... sangat sedih apabila aku menaruh harapan supaya kerjaan PAS melaksanakan hudud namun kelibat hudud pun tidak kelihatan... dengan penambahan pusat-pusat yang tidak elok... dengan kadar kemaksiatan makin meninggi walaupun usaha dakwah dipergiat...

    ReplyDelete
  74. SEKURANG-KURANGNYA MULUT KAK BEDAH BYK YG BERI INFORMATION PADA KITA ADA FAKTANYA. SUKA HATI DIALAH NAK MAKI KE, NAK CARUT KE JANJI DIA TAK FITNAH PADA PRG YG SEDANG BARAMAL. SESUNGGUHNYA FITNAH ITU DOSANYA LBH BESAR DARI MEMBUNUH. SO SUKA KAK BEDAHLAH APA YG DIA KATA, KUBUR MASING2 BEB.

    ReplyDelete
  75. inilah manusia zaman sekarang..
    mana boleh nak terima kebenarankn..
    yelah kebenaran kn sentiasa pahit..

    btl tak kak bedah??

    ReplyDelete
  76. Manusia zaman sekarang kebodohan terserlah sangat orang cakap lain kau cakap lain memang bangang lah anjing anjing pakatan ni semua

    ReplyDelete
  77. Anjing2 pakatan mmg bangang pun klu tak tak kan lah drg nak ikot pakatan yg mcm gampang tu

    ReplyDelete
  78. Nampak sgt org2 pakatan dah tak tau nak kutuk apa lg kat ds rosmah dah tak de idea drg nk serang kak bedah plak,kesian kak bedah jadi mangsa tp tak pe lah demi pemimpin yg tercinta ko terima je lah kak bedah oi tak rugi apa pun

    ReplyDelete
  79. Hidup datin sri romah terus kan usaha anda anggap je org yg kutuk datin tu anjing tgh melalak, beriuang demi rakyat yg tercinta we love you

    ReplyDelete
  80. Pembangkang panas sbb drg tak dpt pakai telekong warna comlat tu.... Datin sei je ada tu yg drg panas sgt tu

    ReplyDelete
  81. Drg panas sbb drg sibuk sgt nak. R kesalahan pemimpin kita sampai tak de masa nk beramal ibadah tp datin rosmah yg sibuk menguruskan negara dgn baik msh ada mass utk beramat ibadah, tu pasal drg semua panas n angin gila dgn datin sri.... Dengki lah lah biasa lah org busuk hati mmg ramai kat dlm dunia ni tgk lah dgn kak bedah pun drg nak dengki gak common lah bro

    ReplyDelete
  82. Anon 9.53 yang berpantun tu, aku nak nasihatkan kau supaya tegur la pemimpin kau terutama sekali PAS syaitanirrajim tu, dari pemimpin sampaike balaci semua sesat dan jahat.

    Kau buat pantun panjang2 untuk balun kak Bedah macam la ka bedah tu jahat sangat, lantak dia la apa dia nak cakap, sini semua bebas bersuara tak macam blog pembangkangs emua kena tapis.

    Kepada Kak Bedah, hantam lagi! Steady Kak Bedah, aku bersamamu

    ReplyDelete
  83. hah! terdiam si suam/world yang buat pantun tu? terasa ka? itula, lain kali, cakap serupa bikin... jangan jadi NATO (no action, talk only) seperti janji-janji manis pembangkang... rakyat makin bijak, golongan belia makin sedar akan penyelewengan pembangkang...

    kenapa? sebab isu sekarang adalah berkenaan DS Rosmah beribadah.. pada aku xde isu pon, tapi pembangkang seperti disimbah air panas menggelegak apabila melihat gambar ini... kenapa ya? dah la tegur orang mengherdik tetapi tuan/puan punya diri mengutuk dalam diam...

    kalau berani wahai Anon July 27, 2012 9:53 PM, apabila hendak komen disini guna nama dan komen... kalau berani la... owh lupa, pembangkang kan NATO, no action talk only!

    kahkahkahkah!

    ReplyDelete
  84. entah ape la puak2 pakatan ni,org wt baik pn ko nk kutuk2..xhbs2 la dgn perangai SYAITAN korang ni..
    ape yg DS rosmah buat semua korang xpuas ati!!!!!!!korang nk ape sbnrnye???taubat la wahai pakatan2 sekalian..PAS pn bkn nye parti yg btol sangt..dh SONGSANG skrng ni..he2

    ReplyDelete
  85. Saya setuju dgn anuar rafizi..klu nak komen tulis lah nama jgn lah jd pondan...ops...mmg pondan kot kan bkn kita tak tau jentina dia ke? Sama ada laki ke pempuan ptt lah perangai suka main blkg 2 in 1 rupanye

    ReplyDelete
  86. warna telekung pun boleh jadi isu.. kesian jugak cacai pembangkang ni bahalol rupanya.. ada yang selitkan cerita cincin pulak.. lagi bahalol punya komen.. weeeyyy mamat bahalol kalau ds rosmah nak beli cincin tak payah beli secara online lebih baik dia beli masa lawatan ke luar negara.. boleh test satu persatu.. TUJUAN CINCIN TU MASUK KE MALAYSIA PUN KO TAK TAU EK.. PUAK KORANG DAH ROSAKAN PROGRAM MAJLIS AMAL PESAKIT CANCER.. CINCIN TU HANYALAH UNTUK UNTUK PAMERAN MAJLIS AMAL.. AKU SEBUT SEKALI LAGI MAJLIS AMAL...

    ReplyDelete
  87. Aku tgk rosmah dgn babi sama je gemuk pendek perangai pun sama

    ReplyDelete
  88. KELAKAR BETUL PAKATAN NI. LOJIK KE BELI CINCIN RM 24 JUTA HANTAR PAKAI COURIER. BUDAK 7 TAHUN PUN AKAN KATA TAK MASUK AKAL. TAPI PAKATAN BOLIH PERCAYA. SAH OTAK LU LETAK DI PONGGONG. AGAMA ISLAM YG AKU ANUTI BERBEZA DGN ORG PAS SBB AGAMA AKU KATA FITNAH DAN MENGATA ORANG HUKUMNYA BERDOSA DAN AKAN MASUK NERAKA TAPI AGAMA ORG PAS KATA MASUK SYURGA. AKU YAKIN DGN AGAMA ISLAM AKU. KAU ORG PAS YAKIN DGN HUKUM YG GURU KAU AJARKE..YAKIN????

    ReplyDelete
  89. hati ingin nak baca blog budak budak ni,tengok ayat lucah n kotor geli lah,..hentam org boleh ayat sopan sikit lah,...ramai lagi rakyat nak tengok ,..

    ReplyDelete
  90. Blog ni lah tempat nak hemtam bkn tempat nak bercinta

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!