GEMPAR TAHAP VAVI! ADA BEKAS PEGAWAI MAHU DEDAHKAN SKANDAL GUAN ENG - PHAIK KENG!

Memandangkan pihak Guan Eng, Betty Chew dan Phaik Kheng sendiri enggan memberi penjelasan mengenai krisis yang melanda mereka, kebanyakan rakyat telah membuat kesimpulan sendiri bahawa skandal Guan Eng dengan Phaik Kheng adalah benar dan Betty Chew menyebabkan kecederaan di dahi Guan Eng juga benar.

Kesimpulan ini dibuat berdasarkan sikap mereka yang mengelak malah Betty Chew yang meroyan apabila ditanya mengenainya.

Namun, rakyat mungkin ada satu alasan lagi untuk mempercayai kisah skandal ini iaitu apabila seorang bekas pegawai Lim Guan Eng dikatakan akan tampil untuk menceritakannya secara terperinci.

Pegawai ini dikatakan agak rapat dengan Phaik Kheng dan bersimpati dengan nasib beliau.

Sumber-sumber menyatakan yang pegawai tersebut ingin membela Phaik Kheng yang kini dicemuh oleh rakan-rakan, penyokong dan pensimpati Betty Chew. Menurutnya, Phaik Kheng tidak wajar diperlakukan sedemikian kerana yang bersalah juga adalah Lim Guan Eng.

Malah Lim Guan Eng juga dikatakan sudah berhenti berusaha untuk menghubungi Phaik Kheng yang mana menyebabkan Phaik Kheng terpaksa menanggung cemuhan ini sendirian.

Bila pendedahan akan dibuat dan bagaimana ia akan dibuat oleh pegawai tersebut tidak dapat dipastikan. Mungkinkah ia bakal menjadi kejutan di saat-saat akhir sebelum pilihanraya berlangsung? Sukar untuk diramalkan kerana pegawai tersebut juga dikatakan begitu bimbang akan tindakbalas dari pejabat Ketua Menteri sekiranya beliau benar-benar tampil membuat penjelasan.

Bagaimanapun, sumber juga menyatakan bahawa pegawai tersebut adalah seorang yang berpendirian dan tidak mudah mengaku kalah.

Apapun, kita tunggu dan lihat sahaja dengan tenang. Kita harap, Betty Chew dan Guan Eng juga dapat bertenang dengan berita ini

House PK: Ini artikel dari Blues Beary, memang sah Guan Eng dan Phaik Kheng ada affair. Aku percaya melayu penyokong Pakatan akan tetap sokong Guan Eng sama macam mereka sokong Anwar walau setelah mengetahui Anwar kaki liwat dan kaki zina.

Err, ada orang kata jangan serang eribadi pemimpin Pakatan! Pelik bila PM dan isteri kena serangan peribadi babi-babi yang nasihatkan aku ni sengap pulak kan? Well dah babi le katakan...Guan Eng pulak sudah kongkek nak malu-malu pulak, lu kan Cina beb, apa ada hal simpan perempuan. Mau lesen kalu mintak sama itu Nik Aziz!

19 Responses to "GEMPAR TAHAP VAVI! ADA BEKAS PEGAWAI MAHU DEDAHKAN SKANDAL GUAN ENG - PHAIK KENG!"

  1. dedahkan je baru kita tahu siapa betul siapa salah ye dok? hehehe

    ReplyDelete
  2. Ini cina patut tukar nama jadi kong kek kuat....

    ReplyDelete
  3. ya btol2....kasi dedah saja...biar suma tau kebenaran tentang org2 yang bajet baik and bagos....

    ReplyDelete
  4. tu la lu guan eng... mau konkek pun pilihlah dulu.... ni tarak, main hantam saja... lu dgn anwar sama saja cuma lu baik ckit la sbb x main blakang..... kesian betty, menangis keluar air mata darah sekalipun x guna sbb lu punya laki dah konkek sama itu betina... ok la tu... takat konkek apa ada hal..... lgpun cina mmg perangai mcm tu... dasar penyangak n perangai mcm anjing...menyalak je reti . bila kena blaing batu lu lari......

    ReplyDelete
  5. dedahkan je...itu yg sepatutnya dilakukan..

    ReplyDelete
  6. jom ramai ramai apply lesen kat nik aziz mana tahu dia bagi kan senang kahkahkah!

    ReplyDelete
  7. cina mmg dsr penyangak pon.. patut tembak mati je cina2 ni sume..

    ReplyDelete
  8. Pemimpin PR semua ada aje lah masalah tersendiri dari segi moral dan etika....skandel seks la....homosexuality la...tipu sini sana la....kaki songlap...kaki fitnah.....haish.....tolonglah.....

    ReplyDelete
  9. pukimak cina...lu smua tempat nk jolok...lau dinding tu lembut aq rse tu pow ko xkn lpas pnya sbb ko mkn babi bnyk sngt...otak ko da sma mcm bAbi....ko same je ngn babi kuat sondol merata pastu blah tnpa rase malu....wei ko malu npe tkot Phaik Kheng heboh kata kote ko kecik n pendek mcm ekor babi??bb tu betty nk selamat kn ko kn....dasar cina kote pendek

    ReplyDelete
  10. "Err, ada orang kata jangan serang eribadi pemimpin Pakatan! Pelik bila PM dan isteri kena serangan peribadi babi-babi yang nasihatkan aku ni sengap pulak kan?"

    House PK, ada betullah macha! kalau ini artikel pasal itu BN punya wolang manyak laju itu PAKATAN halam kasi hantam... Sembang saja itu Pakatan halam... cakap saja lebey! maw kasik open suma kelakuan pemimpin lepas dapat govern... lu kasik open sikalang la lancu pakatan halam!

    ReplyDelete
  11. lu klu nk konkek lu g la thailand ka mana2 pun xpa,sana ramai lagi cantik2 punya perempuan ada...lu konek kecik lg mau g konkek org ka,binatang pun xda suka konek kecik2 punya......lu memang dasar cina yg bodo la guan eng,bibi ada lg mau konkek org lain....lu punya bini pun bodo jugak,sudah tau pasal lu dia boleh xmau dedahkan pasal lu......cina mmg dasar bodoh punya org,bodoh sebab mkn babi

    ReplyDelete
  12. Pelik la dengan pakatan pukimak ni, kalau part mereka, mereka tak suka kita usik peribadi, kalau bab BN mereka akan buat apa saja, ingat lagi macama Tantawi bawak bini calon Permatang Pasir ke seluruh Penang dulu? Sial kan

    ReplyDelete
  13. bru tau ka cina nie mmg bodoh pon..
    diorg ngn babi mmg tak dek beza lgsg..mmg dsr org tak guna lgsg!

    ReplyDelete
  14. PR nk wat Malaysia jadi negara seks!

    ReplyDelete
  15. Memang fail....keluarga sendiri pun xreti nak pimpin nie ada hati untuk memimpin negara...

    ReplyDelete
  16. aik!!!! gua eng makin mental dengan pendedahan terbaru..betty makin sayang dengan gua eng mesti belaian sakit jiwa betty bg>>tidur bawah katil la KM

    ReplyDelete
  17. biase le tu PAS suka pakai bini orang,tonggang bini orang dan bagi kaunsling lagi pukul 3 pagi dalam bilik hotel kah kah ajaran tok guru pluralisme sudah mula meresapi anak muda mesia....

    ReplyDelete
  18. Sampai bila kita nak biarkan perkara ni berlarutan...come on pakatan take some action .... Takkan korang nak biarkan cina babi anak haram ni jd pemimpin korang .. Nama saja pas, tp bila geng sendiri bt hal bt2 dono je. Cuba klu najib ke rosmah ke .... Satu dunia nak bgtau...

    ReplyDelete
  19. Adakah bekas pegawai itu amran bin ahmad? Anak pengkhianat dulu tu, kan dia keje dengan guan eng kejap dulu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!