GEMPAR! NAJIB MENGAMUK! KENAPA?

Nak tengok gambar Najib mengamok? KLIK SINI

KISAH PENUH, KLIK SINI

26 Responses to "GEMPAR! NAJIB MENGAMUK! KENAPA?"

  1. Hahaha... Pembangkang mesti suka cte ni... Jarang dapat isu2 berkaitan najib ni

    ReplyDelete
  2. Pembangkang yg sesat lg menyesatkan klu dapat isu mcm ni mesti heboh satu dunia.... Modal dah ada tgg apa lagi???? Terus balun la... Cuba klu terkena batang hidung sendiri... Senyap x terkata... Huhuhu... Ambik cth kes batang aiskrim azmin sudah la

    ReplyDelete
  3. kat sini kita dah blh lihat betapa besarnya hati PM kita dan isterinya..
    tp pembangkang mst tgh pns atikn..haha

    ReplyDelete
  4. apa tggu lg pembangkang yg bangang..
    cptlh hebohkan.. isu panas nie!
    btl tu kak bedah depa tu klu terkena kat btg hdung sndri tros snyp dan teros lesap!
    sbb pe sbb rhsia mereka sudah terbongkar maa..

    ReplyDelete
  5. biasalah tu Alas pink..
    pembangkang nie diibaratkan sebagai babi sondol..yg suka menyondol je keje dia tnpa perlu menyiasat terlebih dahulu..
    pantang nmpk je isu2 seperti ini mst mereka akn teros sondol tnp perlu mereka ketahui dahulu apa benda tu sbnrnya..itulah dinamakan bodoh nak mampos!

    ReplyDelete
  6. bila baca tajuk ni...kompem punyalah yang pembagkang ni teruja,yelah sbb pasal PM kita...lps da tgk...mesti jantung nak meletop...sebab diorang sekali lagi telah gagal untk berkata-kata negative pasal pm kita... tengoklah betapa prihatinnya PM kita terhadap rakyat malaysia, boleh ke pembangkang buat macam ni..mmg xboleh la, yang diorang tu boleh buat musnahkan negara dan bangsa...ini memeng diorang expert...hahaha

    ReplyDelete
  7. ahahahahhaha...wei dasyat nie..nie peluang nie anuar utk ko terus membabi buta...
    apa lagi carilah punca dan cerita nak digebangkan wahai pakatan2 keparat...mesti korsng tngh kelam kaut nie nak cari cerita he3

    ReplyDelete
  8. betol kata korang semua...mmg dorang tengah hapi sangat nie..
    as usually la dorang nak cerita2 yg memburukkan PM...alih2 kecoh2 jatuh tong taik atas muka mereka...nak2 si anuar..ntah kenapa kebencian aku terhadapnya semakin membuak

    ReplyDelete
  9. betol kata korang semua...mmg dorang tengah hapi sangat nie..
    as usually la dorang nak cerita2 yg memburukkan PM...alih2 kecoh2 jatuh tong taik atas muka mereka...nak2 si anuar..ntah kenapa kebencian aku terhadapnya semakin membuak

    ReplyDelete
  10. xpa wei kira PM kita hebat la org selalu pangkah die...biasalah org hebat selalu jadi mangsa fitnah oleh manusia-manusia yang dasar denggki kianat...

    ReplyDelete
  11. Aku pasti bila baca tajuk no semua pembangkang gelak besAr... To bila tg isi dalan mesti menagis terguling2 sbb idea drg nak hentam kat ds njib terkubur kat dlm kepala otak drg hahahahagaha.... Mmg tu je lah keja pembangkang tgg je bila ds najib n ds romah nak buat hal... Tp x dpt gak last2 drg creat sendiri cite2 palsu drg....

    ReplyDelete
  12. bukan ini sahaja yang telah dilakukan oleh pm kita,banyak lagi, antara nya kedai 1 malysia,menjual barangan runcit degan harga yang mampu dibeli oleh semua golongan,barangannya pon berkualiti, klinik 1 malaysia dan bermacam-macam lagi....

    ReplyDelete
  13. kita sebagai rakyat malaysia sepatutnya bersyukur kepada allah...kerana diberi pemimpin yang baik yang sentiasa memikirkan tentang rakyat,bukan ini sahaja malah pemimpin kita juga bersikap adil pada semua rakyatnya...

    ReplyDelete
  14. Nampak sgt kan pm kita n isteri dia sgt baik hati... Aku tgk lah drg tak pnh pts2 dr tolong org n gembira kan hati rakyat ada2 je benda yg drg buat supaya rakyat happy... N satu lg ds rosmah mmg suka budak2 kan tak payah cakap org bodih tgk pun tau yg ds rosmah syg kat budak..... Alhamdullilah anak2 yatim pun dpt merasa jugak... Ni semua ds rosmah n ds najib punya pasal tp pembangkang tak nak plak kata mcm tu.....

    ReplyDelete
  15. Sebenar nye pembangkang tu busuk hati sotong klu umno buat keja2 baik drg tak kata apa pun malah drg buat cite2 bodoh tukar benda baik jadi buruk... Drg ni busuk hati hidup asik nak cr salah org je mmg tak tenang lah klu hidup mcm tu je.....busuk hati ds rosmah dah buat byk keja2 amal lg drg nak kata mcm2 drg dengki sebenar nye biar lah... Biar allah je balas jasa ds rosmah

    ReplyDelete
  16. wkakakaka bro i like your title beb...mmg meroyan la pakatan bika klik tgk pic2 2 smua....syabas kepada perdana menteri n isteri nya ats kebajikan mereka...tanniah

    ReplyDelete
  17. Btl lah anon saya byk suka sama itu kedai satu malaysia mcm2 ada wooo... Itu dibo pun sudah ada jugak skrg tau byk senang lah semua org ini mcm klu... Saya byk saya g sama datin sri rosmah sama datuk sri najib sbb mereka byk sgt tolong rakyat ssh lah.... Skrg ha semua org mampu beli rumah beli brg dapur pergi itu dobi dan ja br2 ini kedai kain pun sudah buka ayoyo saya byk happy lah ini mcm klu saya nak kita punya pemimpin datuk sri najib saja tak mau tukar org lain lah byk saya senang hati itu mcm kalau

    ReplyDelete
  18. Tahniah ds najib n ds rodmah biar apa org kata allah tahu anda ditempat yg benar moga allah beri segala kebahgian kepada anda amin

    ReplyDelete
  19. yes cek mmg suka sngt2 bila pakatan smua kena tipu idop2...hahahahaah depa kn mmg bodo sengal nk mpos...suka tgk tajuk ja da syok sndr...hakikat nya...haahaahah lu pikir la sndr

    ReplyDelete
  20. pe ni najib,asal ko mengamuk tetibe ni.......kenape ko bg happy moment kat pembangkang ni,mst x tido malam pembangkang2 yg tau najib mengamuk......pembangkang mmg tgg peluang nk kena kn ko najib,ko buat kacau ah.......x yah la mengamuk kat public,pe nk buat skrg........si najib ni mengamuk bulan pose asal,nanti mesti PAS kata ni semua berlaku sebab dia dapat balasan......pe pun cuma 1 je aq nk bgtau,teruskan mengamuk lagi PM.......mengamuk lagi biar sampai terkencing2 org pembangkang ni

    ReplyDelete
  21. title mmg gempak giler la wa ckp sama lu,pembangkang mst gembira seketika kerana sangka betul najib mengamuk......bile tengok isinya,kecewa x terhingga si geng2 pembangkang ni......teruskan usaha mu wahai PM demi mengecewakan lagi si geng2 pembangkang ni,anda boleh buat

    ReplyDelete
  22. ni la sikap pemimpin yg perihati terhadap rakyatnya,ni la care pemimpin yg adil.....kita kena bersyukur sebab dapat PM yg sebegini,sentiasa tolong rakyat tidak kira masa.....isteri PM pun byk membantu rakyat terutamanya golongan muda,macam2 dia buat tuk rakyat......jgn kita lupa apa yg PM dan isterinya dah buat tuk rakyat

    ReplyDelete
  23. pergh! saspen aku tadi! ingat betulla PM ngamok... buat sambutan ulang tahun bersama anak-anak yatim... ok a tu! sekurang-kurangnya PM prihatin terhadap anak-anak yatim ini... alhamdulillah...

    ReplyDelete
  24. aku xpasti la sama ada korang pernah terbaca atau pun tidak buku yang macam ala-ala kartun(komik) pasal hidup najib ni... dalam bku tuh dia ada terangkan pasal kisah hidup bapa beliau Tun Abdul Razak (PM kita yang ke dua pada sesiapa yang tidak tahu)... kalau kita kaji balik betul-betul, corak kepimpinan hampir sama dengan Tun Abdul Razak iaitu, berjumpa dengan rakyat, menyelami masalah, memberi insentif-insentif pada rakyat... zaman dahulu orang sangat sukakan Tun Abdul Razak namun sedih sekarang orang lupa akan sejarah... PM kita sedang menggunakan cara yang sama yang baik dengan pelbagai insentif diberi, pelbagai transformasi dilakukan... masih ada orang mengutuk dan mengherdik beliau... sedih pak cik...

    ReplyDelete
  25. isu baik ni untuk pembangkang! kahkahkah!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!