GEMPAR! KENAPA AHLI PARLIMEN KUALA LANGAT HALAU ISTERI DIA KELUAR DARI RUMAH!?

Ini apa punya gila la MP Pakatan haram ni, main halau-halau bini keluar dari rumah pulak!


Tentu anda mengenali Ahli Parlimen Kuala Langat yang sangat sinonim dengan HARAMJADAHnya setiap kali dia berceramah, kan? Dan tentunya anda juga mengetahui bagaimana dia cukup hafal dengan gejolak serta selok-belok rumahtangga Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor, Perdana Menteri Malaysia dan isterinya, sehinggakan banyak perkara yang tidak diketahui oleh orang lain, Abdullah Sani tahu.

Namun tahukah anda, hari ini, isteri Abdullah Sani telah membuat satu laporan polis di Balai Polis Bandar Baru Kelang pagi tadi kerana telah dihalau oleh suaminya?



Walau apa pun puncanya kepada masalah rumahtangga Abdullah Sani dan isterinya, tindakan Abdullah Sani yang enggan membenarkan isterinya masuk ke rumah dan mengambil segala dokumen-dokumen penting, amat memusykilkan kita. Malah larangan Abdullah Sani ke atas kedua-dua orangnya daripada mengambil isterinya di Kelang Sentral juga, sebenarnya menimbulkan pelbagai persoalan.

Mungkinkah ini merupakan satu petunjuk kepada Abdullah Sani yang gemar sangat MENGHARAMJADAHKAN Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor selama ini? Atau barangkali dia memang memerlukan publisiti sebegitu rupa, bagi membolehkan dia mengekalkan kedudukannya dalam PKR dan sebagai Ahli Parlimen Kuala Langat?

Nampaknya segala HARAMJADAH telah terpalit ke batang hidung Abdullah Sani sendiri!!!

HOUSE PK: Bolehkah kiranya PKR terangkan pada kita orang kenapa MP mereka buat macam ni? Selama ini dia dok sibuk menghentam PM dan istaeri alih-alih dia pulak buat bangsat. Adakah ini pembalasan Tuhan? Oh ya, ini aku petik dari Sel13.com

31 Responses to "GEMPAR! KENAPA AHLI PARLIMEN KUALA LANGAT HALAU ISTERI DIA KELUAR DARI RUMAH!?"

  1. tu ah lain kali jangan nak dok celaka haramjadah kat orang je kahkahkah, persoalannya sekarang ni awat celaka haramjadah ni taknak bagi isteri dia balik rumah dan taknak bagi anak dia ambik? hah Pakatan Harami asyik dok attack DS Rosmah sekarang dah kena batang hidung sendiri apa pula kau nak cakap? kahkahkah! terbaik Sel13 dedahkan benda ni.

    ReplyDelete
  2. nak tau sebab apa jadi macam tu sebab dia adun haramjadah.

    ReplyDelete
  3. Itulah akibat klu suka menjaga tepi kain org,,,,, kan dah terbukak pekung aib diri sendiri.... Lain kali fikir dulu klu nak fitnah org lain.. Kat atas muka bumi lg tuhan dah balas, tu belum lg kat akhirat... Sudah2 lah mencari kesalahan org lain... Tgk n cermin diri sendiri dulu..

    ReplyDelete
  4. itulah contoh laki haram jadah. Nak jadi pemimpin? Jaga bini pun tak pandai

    ReplyDelete
  5. Apa yg PM n isteri dia bt kat ko ha???!!! Dia kacau anak bini ko ke yg ko sanggup keluarkan cerita2 fitnah ni., sedar x yg ko dah bt dosa.. Bertaubatlah.. Cukuplah., jgn ko jd barua pakatan haram jadah lg... X bermakna pun duit yg diorang sumbat kat dlm periuk nasi ko tu.... Duit tu utk bg babi mkn to ko ambik mmg la haram jadah jadinya....... anyway aq bukan nak meraikan tragedi yg menimpa kat adun celaka ni cuma aq nak semua mengambil iktibar la... Kadang2 apa yg kita bt kat org lain Tuhan akan balas cash kat atas dunia ni.., ingat tu...,

    ReplyDelete
  6. Nampak sgt di bulan yg mulia ini satu2 org pembangkang kena blk... Dpt balasan cash tu... Tu lah selalu sgt duk kutuk pm kita ngan isteri dia skrg dah kena kat batang hidung kO kan padan muka ko... Tp ko ni lg besar punya celaka sampai hati ko bt kat bini ko mcm tu di bulan yg baik ni ko tak takut mati ke??? Ko tak takut balasan ke??? Eee bila pk2 aku yg naik takut ni... Bwk2 lah mengucap bertaubat lah kamu masih blm terlambat ni pesanan ikhlas dr saya

    ReplyDelete
  7. ek btol lah aq pown nmpk! sume org pakatan kna blsn bulan ramadhan. tu arh tak baik fitnah kn dh kene bala.

    ReplyDelete
  8. pe lagi yang nak cakap,bukti dah ada depan mata......tengok padah yg dihadapi kerana buat fitnah dekat PM dan isterinye,cash ko kena balik......nak buat fitnah agak2 lah,sekarang kan dah kena batang hidung sendiri......bukti pun ko xde mengenai PM dan isterinye,ikut suka hati ko ja buat cerita......dasar bangse kurang ajar yg suka buat fitnah,padan muka sebab ko yang kena balik......org parti pembangkan mmg semua bengap sngt2,hanya org yg x berpelajaran je yg akan buat fitnah2 sebegini

    ReplyDelete
  9. semakin hari semakin banyak kebenaran yang kita dapat tahu pasal parti pembangkang ni,hari2 ada saja isu yg mereka sendiri terkantoi sebab kebodohan mereka sendiri.......makin banyak isu pasal sek,skandal,masalah rumah tangga yang dihadapi oleh pembangkang......org2 begini kah yg rakyat nk tuk memerintah negara,org2 ini ka yg rakyat ingat mereka akan menunaikan janji2 mereka selepas dapat tampuk pemerintahan.....kalau rumah tangga pun mereka x boleh nk urus,bagaimana mereka nk mengurus negara yg mempunyai berjuta2 rakyat......semua org ada akal,gunakan lah untuk berfikir secara rasional maka anda akan nmpk kebenaran yg cuba disorok oleh pembangkang

    ReplyDelete
  10. allah tu adil ko cakap pasal org kejap je kena kt batang hidung ko kn...dalam rakus nye ko kutuk pm suami isteri sampai rumah tangga ko x reti jaga...mcm nie ke contoh nk jaga negara rumah tanga sendiri pun x lepas...

    ReplyDelete
  11. terlalu kuat mmfitnah org sampaikan isteri sendiri dihalau nye...hehehe

    ReplyDelete
  12. Dia dak kawin lain hehehe...

    ReplyDelete
  13. sesungguhnya aku sedang berpuasa....

    ReplyDelete
  14. Ye la dah dapat pucuk muda, isteri tua ibarat habis madu sepah dibuang la...

    ReplyDelete
  15. dah memang kerja celaka haram jadah ahli-ahli PAKATAN merosakan hubungan suami isteri sendiri...nak jaga negara mcm mana nak jadi pemimpin keluarga pun dah tak pandai..hancur la negara..bodh kalu malaysia ada pemimpin mcm PAKATAN haram nie bodoh!!!

    ReplyDelete
  16. Kan dah jadi malu aje.....tuh la buat lagi perkara-perkara yang terkutuk....ble diri sndiri dah terkantoi xke malu smpi mati nanti?

    ReplyDelete
  17. Angan-angan taik ayam la nak jadi pemimpin....keluarga sendiri pun xley pimpin nk memimpin negara?
    jahanam negara

    ReplyDelete
  18. Aku xnampak pun DS tau Najib wat apa masalah pun?
    ade ke?
    x mcm PR nie masalah memanjang.....

    ReplyDelete
  19. mmg betul2 haramjadah lh adun nie.. sggup pulak dia halau isteri dia dn tak bagi balik rumah..
    apa kejadahnya suami mcm nie??
    dia ingat dia tu dh bgos sgtlh smpai nk halau-halau org.
    ni mst isteri dia dh dpt taw rhsia dia sbb tu dia halau isteri dia!
    tulh skrg bulan Ramadhan,bulan yg mulia..sgla perbuatan yg jahat pasti akn terbalas!
    terimalah skrg..

    ReplyDelete
  20. tulah..zaman skrg nie mmg Allah byr cash..
    kan dh kena adun bodoh!
    so, pada siapa yg wat jahat atau sebarkn fitnah pe semua terhadap pemimpin kita dn isterinya,
    tggulah pembalasan dri Allah s.w.t..

    ReplyDelete
  21. isteri sndri pn tak reti nak jaga, mcm mana dia nak jg rkyt klu dia jd pemimpin???
    mst hancur pnylh!
    keje dia tau nak sebarkn fitnah je..

    ReplyDelete
  22. itulah kan da kena balasan...selama ini asyik nak sibuk dan memburuk-burukan pasal orang lain...sampaikan hal rumah sendiri x terurus...inilah perangai pembangkang yang tak guna langsung...ayik nak sibuk hal orang...

    ReplyDelete
  23. Hai senang dalam hati.. kalau beristeri dua..kalau yang tua merajuk ana halau saja..

    ReplyDelete
  24. saya pon turut merasakan yang dia ni memang nak cari publicity... isteri sendiri pon dia sanggup halau tanpa ada rasa belas kasihan...banyangkan macam mana orang2 ini akan buat pada rakyat nanti....

    ReplyDelete
  25. orang yang suka mmbuat fitnah ini...memang akan menerima balasan... dia ni tak takut dengan allah ke sampai asyik dok buat fitnah kat orang....tambah2 pula fitnah kat pemimpin dan isteri beliau...dah lah pemimpin kita itu pemimpin yang adil sanggup pula dia buruk2kan semata-mata nak dapatkan perhatian orang dan menipu orang....

    ReplyDelete
  26. nak sangat bende buruk berlaku kat PM dan bini dia kan,skrg siapa yg kena........jgn ingat ko buat fitnah ko boleh hidup senang,ni la balasan yg ko kena sebab ko buat fitnah pasal PM dan bininya........diri sendiri pun ko x boleh jage,sebelum nk jaga kain org baik ko jage kain ko dulu.......skrg kan dah terlondeh kain ko,sape yg malu........beringat2 lah sebelum nk buat jahat,jgn ingat ko xkn kena balasan........pe pun pembangkang mmg x reti nk uruskan rumah tangga sebab semua bengap dan bebal tahap haram punya

    ReplyDelete
  27. ha suka kn ckp kt dsrm....ambk ko smua taw ko xtaw nk jge uma tnga sndr...ape ke bengap la si mamat nie...lu kalau org bisa xde siapa peduli bro...lu ada dlam politik smua nmpk...balasan la suka jage tepi kain org....bini sndr pow xtw nk jge....habis madu sepah dibuang...sian aku tgk bini si mamat nie....hahahahaah

    ReplyDelete
  28. sampai macam itu sekali? gila haramjadah sangat! kahkahkah... hambek ko meroyan sorang-sorang bila-bila ko nak 'malam jumaat'... xreti jaga emosi nak jaga negara????

    ReplyDelete
  29. Kenapa Pembangkang Meroyan Dengan Tema Hari Kemerdekaan?

    Slogannya mudah, “Janji DiTepati” tetapi cukup untuk membuatkan Pakatan Rakyat meroyan. Kebanyakan blog dan laman-laman sosial pembangkang telah tanpa segan silunya, meluahkan rasa resah gelisah dengan slogan ini. Marah benar mereka dengannya.

    Tidak semena-mena, slogan yang jujur dan ikhlas ini dikatakan mereka berunsur politik.

    Tidak dapat difahami, di manakah politiknya dalam menepati janji? Sedangkan, yang politiknya ialah apabila kita menabur janji bulan, bintang dan matahari yang mustahil untuk ditepati.

    Malang bagi pembangkang apabila slogan ‘Janji DiTepati’ yang digunakan sebagai iklan bagi mempromosi bantuan-bantuan yang diberikan kerajaan kini dipilih sebagai Tema Hari Kebangsaan pula.

    Maka, dua kali meroyanlah pembangkang.

    Sakit benar pembangkang apabila ditampar oleh slogan ini. Maklumlah, mereka belum mampu menepati satu pun janji-janji mereka. Lihat saja Kampung Buah Pala, Pulau Pinang di mana PR berjanji akan menyelesaikan masalah mereka dalam masa 2 minggu sahaja tetapi akhirnya, kampung itu yang lenyap begitu saja.

    Dan siapa yang boleh lupa akan Janji 16 September? Atau janji hudud di Terengganu sebaik ayam berkokok jika PAS memerintah pada PRU1999?.

    Ada juga janji ‘syurga akhirat’ tetapi hasilnya ialah ‘syurga dunia’ iaitu rumah-rumah urut, pusat karaoke, pusat judi dan hiburan malam yang tumbuh bagai cendawan di semua negeri yang diperintah mereka.

    Sungguhpun begitu, pembangkang tidak serik untuk berjanji. Sehingga hari ini, pembangkang terus-terusan menabur janji, pendidikan percumalah, harga minyak turunlah, penghapusan tol dan berbagai-bagai lagi janji yang tak masuk akal.

    Sedangkan, setelah 3 tahun memerintah di beberapa negeri, pembangkang masih gagal memenuhi manifesto mereka termasuk yang mudah-mudah. Malah dalam beberapa janji ‘bulan-bintang’ yang dibuat, hasilnya ialah ‘racun-tuba’. Contohnya, tariff air di Kedah dan bekalan air di Selangor.

    Walaupun dibentangkan logik matematik untuk menangkis janji tidak masuk akal mereka, pembangkang tetap tegar mengulangi janji yang sama. Kerana apa? Kerana itu saja yang mereka mampu lakukan iaitu ‘berjanji’ dan bukan ‘menepati janji’.

    Dengan mengambil sikap meroyan sebegini, jelaslah bahawa pembangkang cukup sedar akan ketidakmampuan mereka memenuhi janji. Kerana itu, pembangkang benar-benar fobia dengan ayat ‘janji ditepati’ ini.

    Hakikatnya, ‘janji ditepati’ adalah slogan kerajaan, bukan UMNO dan bukan BN. Ia merupakan satu kenyataan terhadap komitmen kerajaan untuk berkhidmat kepada rakyat. Dan komitmen ini telah membuahkan hasil di mana rakyat dapat menikmatinya. Seharusnya semua rakyat meraikan tema ini dan bukannya fobia dengannya.

    Tidak wajar kita mengaitkan segala-galanya dengan politik sepertimana yang cuba diterapkan oleh pembangkang. Jika kita melihat dunia secara jujur, kita pasti memahami bahawa tiada salahnya dengan slogan yang membawa kebenaran. Lainlah jika slogannya bertulis ‘janji ditepati’ tetapi yang berlaku adalah sebaliknya.

    Tetapi, hari ini, kita menerima segala-galanya yang dijanjikan oleh kerajaan, maka kenapakah kita perlu mempertikaikan tema yang benar tersebut?

    Pembangkang boleh menuduh tema yang jujur itu sebagai politik, tetapi apa yang penting di sini adalah kejujuran itu sendiri yang mana pembangkang tidak memilikinya. Kerana itulah mereka meroyan dan menggelupur bagai cacing kepanasan dengan tema Hari Kebangsaan tahun ini.

    tumpang lalu PK! si haramjadah ni perlu tahu kebaikan BN!

    ReplyDelete
  30. nie mesti pembangkang nie nak cari populariti murahan nie..tp yg xbole bla mamat nie la yg suka berkata buruk tentang perdana menteri kita serta isterinya DSR..apa kejadahnya ko nie halau bini..nie mesti ko nak masukkan gundik ko dalam rumah ko so ko halau la si pengacau 2..mcm nie ke sifat pembangkang???????????xcukup dgn skandal,seks,liwat..skrg halau bini...xlama ag masukkan gundik plak dlm rumah..xpercaya kita tgu dan lihat je..hahahaahah

    ReplyDelete
  31. hahahahahahhah...padan muka korang..suka sgt kata kat org..bulan2 ramadhan nie korang kena balasan yg cow2 punya..fuh lega hatiku termakbul doaku..len kali wahai manusia2 bangang jgn la fitnah org...skrg rumahtangga sendiri kucar kacir..nie mesti bini die ada skandal dgn jantan lain kuang3...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!