GEMPAR! CONFIRM ABBY ABADI AKAN JADI BINI TAKIYUDDIN KE 4!

Wah, aku baru dapat berita ni, confirm Abby Abadi akan berkahwin sebagai isteri ke 4 Takiyuddin Hassan. nantikan pengumuman selanjutnya dari pasangan luarbiasa ni.

Abhy yang kata selama ini tak pernah tau pasal Islam akan menajdi bini no 4 Takiyuddin.

43 Responses to "GEMPAR! CONFIRM ABBY ABADI AKAN JADI BINI TAKIYUDDIN KE 4!"

  1. Betul ke...jadi bini Takiyuddin yg ke 4 patutlah dok hentam kerajaan.

    ReplyDelete
  2. Betulka no.4? bukan no.5?..kesian.. yang mana pulak nak kena cerai nanti sbb nak masukkan abby dlm list..

    ReplyDelete
  3. pk masak2 lu sblm jdkan bini tu...hehehe

    ReplyDelete
  4. mmg ptt pun pempuan jalang mcm dia jd yg ke4 br pakai tudung 23 bulan cite mcm babi nak beranak duk hina semua org abby pakai tudung ni pun semata mata sbb duit je....sbb pas byr byk tp tak pe lah kita tgg dan lihat sampai bila pas nk byr dia???

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap je ye kau gelar org sesama agama mcm tu...

      Delete
  5. Ohhh tidakkkk... Abbyyyyyy.. jangan tinggalkan aku..... lebai kulup yg kau pilih....

    ReplyDelete
  6. selamat naik kereta api...hu..hu..hu..

    ReplyDelete
  7. ahahahaha...ak dh aagak dah..tdung2 gak,gersang tetap gersang!!

    sbab tu PAS suka bila artis cantik2 msuk parti diorng...

    ReplyDelete
  8. pempuan ni mmg perangai mcm sial lah aku tgk csrjak msk pas mulut mcm puki duk kutuk org apa ko msk pas ko dah bgs sgt ke???dulu ko menjalang semua abis lah dosa ko ye...ko percaya lah dgn kafir yg kat join pas msk syurga....mmg layak lah babi2 mcm abby ababi ni msk pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau pun ape kurangnya perangai mcm tu. Jgn ckp org je ye....

      Delete
    2. Pas tidak sepatutnye bersikap sepertiazazil

      Delete
  9. ak smakin hari smakin benci ngan betina sekor ni..baru jer pkai tdung beberapa bulan dh berlagak,bagi ceramaktuk org sana-sini..sepatutnya kau tu bertaubat spya tuhan ampunkan dosa kau dulu,klau kau ikhlas nak bertaubat...kau ni xlebih dari sekadar boneka terbaru PAS..ilmu apa kau ad smpai lyak nak bagi ceramah??sudah la wei..org smua tahu kau nak publisiti murahan lpas kna tnggal ngan laki kau...

    ReplyDelete
  10. dulu ko tu jalang no1 mcm lah org tak tau perangai sial ko tu...ko ingat dgn msk pas ko dah bgs sgt lah....ko akan msk syurga lah dgn khawim dgn takiyuddin tu....tlg lah laki pertama ko pun ko tak blh nak jaga skrg ni ko cari laki org plak...perangai tu tak pnh nak ubah aku tgk lg menjadi jadi

    ReplyDelete
  11. kesian kat mak bpkabby ni...dia kata dulu dia jahil tak tau [pasal agama skrg br da sedar lps msk pas...kira mak bpk dia ni pun jahillah tak reti agama drg murtad kot tu pasal lah tak blh nak didik anak sendiri....pasyg ajar abby ttg agam wah mulia sgh hati org2 pas seperti takiyuddin ni...dia ajar agama sekali sapu ini betins tu pasal dia byk bini

    ReplyDelete
  12. kesian kat mak bpkabby ni...dia kata dulu dia jahil tak tau [pasal agama skrg br da sedar lps msk pas...kira mak bpk dia ni pun jahillah tak reti agama drg murtad kot tu pasal lah tak blh nak didik anak sendiri....pasyg ajar abby ttg agam wah mulia sgh hati org2 pas seperti takiyuddin ni...dia ajar agama sekali sapu ini betins tu pasal dia byk bini

    ReplyDelete
  13. Bodoh perempuan celaka ni baru pakai tudung dah nak kutuk-kutuk orang , baru kenal agama? selama ni kau kafir lah ya? Sedih mak bapak kau dapat anak macam kau! Baguslah bini keempat memang layak ! kahkahkah! Laki orang juga kau cari eh? Nanti dah kena dera dengan suami jangan cari polis eh? Maklumlah banyak KES orang PAS dera bini kan! PAS kan kata Polis kejam nanti dah kena dera jangan report eh! muahahaha!

    ReplyDelete
  14. Kelmarin kat masjid Al-Ridhuan Ulu Klang Abby dgn Sham dok cerita hijrah kat org2 masjid buat apa. Org2 masjid dah tentu solat tak tinggal dan solat berjemaah. Org2 selalu dtg masjid nak ilmu. Kalau nak kongsi cerita hijrah pi cerita kat mamat - mamat yg dok kat kdai kopi, pada mamat-mamat dok melepak kat shpping cmplx. Ni main kawasan sendiri bila nak sko gol. Syok sendiri.. Pi la serang tempat2 tu.

    ReplyDelete
  15. Emmm..rata la tubuh badan kau kena bajak ABBY

    ReplyDelete
  16. Tahniah abby.... Moga2 berkekalan hingga ke akhir hayat... Mudah2 an dapat masuk syurga trus.....

    ReplyDelete
  17. hahaha ..jd bini nbr 4..pttlah npk gersang pada PAS...adang undang di sebalik batu rupanya

    ReplyDelete
  18. la patot la masuk PAS
    upanya dapat jantan..
    wah untungnya..
    aku pun nak masuk PAS dapat betina...

    ReplyDelete
  19. ceh, agak dah prmpn nie mst akn kwen dgn si taki tu..
    sbb tulah dia nak sgt msuk Pas kn..
    niat busuk btl!

    ReplyDelete
  20. dah mkin meluat giler aku tgk si abby nie..
    over2 sgt..ingt dia bgos sgt ke ha!

    ReplyDelete
  21. tak apa laaa ..abby nak kawin jadi bini ke berapa pun , dia kan janda , dah lama tak keladang mesti jiwa kontang gersang , menunggu hujan menyirami bumi !

    abby jadi artis pun dah tak laku , sementara body masih tegang tu gunakanlah sebagai aset , esok dah berkedut orang dah tak ingin ,

    kalau abby gersang sanggat aku bila2 masa sedia berkhidmat !!

    ReplyDelete
  22. abby abadi gersang tahap maxium sampaikan laki org pun dia nak sapu gak....biasalah dia kan gila sex pak lebai pun ko sapu jugak ye

    ReplyDelete
  23. aku pun sedia berkhidmat juga! hahaha...... baik punya ladang, walaupun dah dicucuk tanam, tpi ok lagi! huhuhu.....

    ReplyDelete
  24. alhamdullilah kalo dah berubah pakai tudung...tapi mulut tu tolonglah ubah sikit,mulut jahat lah abby ni,suka-suka nak kata kat orang lain...

    ReplyDelete
  25. baru pakai tudung berapa hari,dah tunjuk macam alim sangat,ilmu didada tu dah tinggi sangat ka sampai nak berlagak macam ustazah,abby ni selepas masuk pas,macam riak pon ada perangai dia ni,benci gila ah dgn si abby ni,macam ni ke perangai ahli2 pas,elok lah kawin dgn si taki tu..artis-artis yang masuk pas sume artis2 yang dah tak laku...

    ReplyDelete
  26. ishk2 macam mana ada orang bodoh boleh termakan kata2 pas,masuk pas,masuk syurga,sedangkan pas pon boneka cina kafir...mcm ni nak bagi orng msk syurga tolonglah...

    ReplyDelete
  27. oh kita ni pelindung melayu, ini dan itu.. Tapi kalau kawin parti pembangkang, kontracct akan ditamatkan. Nyata UMNO hanya memperkaya ahli UMNO saja,bukanmelayu. Jangan kena tipu lagi

    ReplyDelete
  28. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete
  29. abby nak bertaubat, sepatutnya jumpa mana-mana ustazah pon dah boleh... xpa, dia jumpa USTAZ PAS pon kira ok... pakai tudung alhamdulillah, namun, kenapa perlu abby mengutuk orang? bertaubat kah? dan perlu kah dia berkahwin dengan USTAZ PAS dia tu? dah tu pergi ceramah sokmo merata, cukup ke ilmu tu? xtakut ke keluar kan fakta yang boleh menyeleweng iman orang? musykil aku dengan taubat yang dikatakannya... namun all the best...kot?

    ReplyDelete
  30. "Tapi kalau kawin parti pembangkang, kontracct akan ditamatkan. Nyata UMNO hanya memperkaya ahli UMNO saja,bukanmelayu. Jangan kena tipu lagi"

    DAFUQ? apa yang ko cuba nak kata ni anon July 31, 2012 12:12 AM? tolong perjelaskan..

    ReplyDelete
  31. Anjing PR terutamanya PAS akan mempertahankan ABY ABADI,mana tau dapat makan "free"...Si ABY tak dpt pucuk muda dpt pria katak pun bleh la... janji dia tak sanggap...coz dulu sanggup bawak anak2(nak cover konon) g dating ngan Aktor Muda Gerak khas..member gua pun jumpa beb.. main mesra lagi turrr.. klau dah g Genting pastu Tido semalam faham2 jer la.. kat sana kan sejuk!!!

    ReplyDelete
  32. biarlah apa yang nak dibuatnya kalau tuhan terima perubahannya alhamdulilah kalau tidak biarkan dia menanggungnya kerana allah itu maha pengampun dan dia nak kahwin biarkan dia kan janda tetapi dalam masa yang sama jangan lah kutuk orang lain kerana tak semestinya kita ni tak pernah buat salah disebabkan dah tutup aurat kita dah nak mengajar orang betul tak abby dari itu perbetulkan diri sendiri dulu penuhkan ilmu didada selam habis-habisan selepas tu dah ada sijil kita perbetulkan ummah dengan jalan yang diredahi oleh ALLAH SWT amin amin amin

    ReplyDelete
  33. fuhh... baguslah kalau jadi khwin pun klau kau belakon pun dah tak guna orang naik meyampah tggok muka kau harap muka je lawa perangai macam setan laki punya hemsem kau cerai apa punya perempua lah kau ni.patutlah cerai nak cari ustat rupanya dia boleh jadi ustaza nanti

    ReplyDelete
  34. COMFM PUNYA JADI BINI KE4 PUN BOLEHLAH PEREMPUAN GEDIK PELAKONLAH KATAKAN PANDAI MEGODA..TEROWONG TUTUP LAMA-LAMA PUN BILA KETAPI MAU MASUK...KHWINSUDAH APA BOLEH BUAT 4 PUN 4 LAH

    ReplyDelete
  35. Bagus lah abby dah bukti kan jalang mana pun kt kalau masuk pas terus dapat tiket syurga...siap blh komen org lg tu bgs ah pas nie aku nk ajak jalang2 kat lorong haji taib masuk pas blh diaorg pun dapat tiket syurga kn....abby2 kalau nak ckp pasal agama pun agak2 lah...jgn campur aduk kan agama n parti pas k...bgs ah jd istri no 4 dr xde kan semoga kekal jgn kena tingal lg...

    ReplyDelete
  36. Kalau nak belajar agama, tak semestinya kena masuk pas. Pas ni bukan setakat ngajor agama ajer, dia ajor sekali memcarut, memfitnah, tak mengenang budi dan tak berterima kasih....

    ReplyDelete
  37. Aku bkn nk ckp ape lah tp aku kecian kat mak bapak abby sbb selalu nye anak akan belajar agama dr mak bpk tp si abby kata dulu dia jahil lepas masuk pas bru die kenal ape tu erti islam...maknaya mak bpk abby nie x pernah ajar die ttg agama ke patut ah die jalang dulu...abby kalau ko nk angkat pas megunung pun jgn lah ko rosak kan nama mak bpk ko takan pas x ajar ko brdosa bila kt meaibkan mak bapk...sian mak bapak ko

    ReplyDelete
  38. Aku bkn nk ckp ape lah tp aku kecian kat mak bapak abby sbb selalu nye anak akan belajar agama dr mak bpk tp si abby kata dulu dia jahil lepas masuk pas bru die kenal ape tu erti islam...maknaya mak bpk abby nie x pernah ajar die ttg agama ke patut ah die jalang dulu...abby kalau ko nk angkat pas megunung pun jgn lah ko rosak kan nama mak bpk ko takan pas x ajar ko brdosa bila kt meaibkan mak bapk...sian mak bapak ko

    ReplyDelete
  39. Agak sulit nak kembalikan Aby ke pangkal jalan sebab dah tersasar agak jauh. Cuma satu caranya, dengan alat sulit...

    ReplyDelete
  40. Tahniah aku ucapkan kpd ABBY, tidak2nya kawin juga ko. Klu dulu ko jadi perahu yg didayung ramai pendayung kini ko nak jadi bini ustaz. Bagus la tu.... Besok nik ajis akan "baptise" ko. Ko blehlah masuk surga tanpa halangan.

    Jaga trowong baik2 ya! bukan ape takut2 runtoh separoh jalan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!