GEMPAR BERAPI! ROSMAH TAK MAU JAGA PERMATA NEGARA LAGI?

Dasyat kan tajuk kat atas tu, kalau letak tajuk cenggini pasti akan membuatkan Pakatan Harami teruja nak mampos punya la. Maaf la bulan Ramadhan ni pun bahasa aku agak keras sikit. Bukan apa kalau nak bagi pakatan bebal ni faham memang kena guna bahas keras sikit baru mereka faham.

Baiklah, apa yang aku nak cerrita kat sini ialah tentang kejayaan Datin Seri Rosmah di Dubai baru-baru ini. Korang boleh tengok bagaimana dia dengan begitu bersungguh-sungguh membawa Permata Negara ke persada dunia hingga membuatkan Pak-Pak Arab semua teruja dengan program yang telah dijalankan di Malaysia.

Perak Today ada melaporkan semua aktiviti DS Rosmah di Dubai, klik sini untuk membaca.

Cuma apa yang aku terkilan ialah bagaimana Pakatan Harami langsung tak nampak kebaikan yang dibawa oleh Isteri Perdana Menteri ini, apa yang mereka tahu hanyalah mengutuk saja. Apa saja kebaikan yang dibuat oleh Rosmah semunya mereka tidak suka.

Inilah masalahnya dengan Pakatan Haram ni, dah la mereka sendiri tak mau buat, bila ada orang lain buat mereka marah pulak. Macamana ni? Adil ke macam ni? Tahukah anda melalui program Permata ini, anak-anak orang susah dan sederhana boleh ke tadika yang cukup selesa bagi mereka?

Tak cukup dengan itu, mereka dilatih dan diasah bakat mereka, kalau nak dibanding dengan tadika PASTI yang sejak dari mula membaca lagi parti PAS telah meracuni anak-anak toidak berdosa ni, adalah sangat jauh perbandingannya. Permata Negara mencungkil bakat anak-anak, manakala PASTI pulak meracuni minda anak-anak membenci kerajaan.

Kalau korang sebagai ibubapa mana satu jadi pilihan korang ek? Dah tentu la Permata Negara bukan? Takkan la kita nak hantar anak-anak kita untuk dilatih menjadi militan PAS bukan? Bahaynya PASTI ni ialah mereka bukan mendidik anak-anak menjadi soleh tetapi mereka meracuni pemikiran anak-anak tidak berdosa membenci kerajaan dan pemimpin tertentu.

Dah la dengan serba kekurangan PASTI ni, dicharge pulak yuran bulanan. Permata Negara adalah percuma untuk anak-anak yang ibu bapa mereka berpendapatan bawah 3 ribu sebulan. Aku rasa ramai dah tahu kebaikan Permata ini, yalah kalau tak bagus, takkan Pak-Pak Arab nak jemput DS Rosmah ke Dubai bukan?

Mereka pun teruja dengan kebolehan si cilik dari negara kita yang dilatih Permata Negara ini. Wahai Pakatan bebal, cubalah buka mata korang sikit. Lihatlah kebaikan yang dibawa oleh DS Rosmah ini, kalau korang nak hantar anak korang ke Permata pun boleh kerana ianya terbuka untuk semua rakyat Malaysia.

Jadi, dari korang dok mengutuk dan dapat dosa free je, apa kata hantar je anak-anak korang ke Permata Negara, mana la tau kalau-kalau anak korang ni genius dan bijak boleh mereka terpilih ke Permata Pintar pulak. Sebab selama ini dinegara kita tiada saluran yang sesuai untuk ketengahkan anak-anak yang mempunyai IQ yang luarbiasa ini.

Sekarang kita tak perlu risau lagi, kalau benar anak-anak kita bijak dan pandai, maka sudah ada tempat untuk mereka diasah untuk menjadi manusia yang lebih berguna untuk Negara dari awal umur mereka lagi! Bukalah minda anda semua ya.

Katakanlah yang baik itu baik dan buruk itu buruk! Jangan main hantam kromo sampai korang tak nampak kebaikan yang cuba dibawa oleh Datin Seri Rosmah ini! Kalau nak ikutkan dia isteri Perdana Menteri, dia tak perlu pun nak buat benda ni semua kan? Tapi disebabkan dia bertanggungjawab dan mahu melihat anak bangsa dia maju ke hadapan maka dia pun membabitkan diri dalam program Permata ini.

Allah bagi akal, guna jangan simpan dan jadi lembu cucuk hidung sesetengah pemimpin yang tak berakal ok?! Nanti kita sambung lagi...Selamat berpuasa.

52 Responses to "GEMPAR BERAPI! ROSMAH TAK MAU JAGA PERMATA NEGARA LAGI?"

  1. PERMATA terbaik lah....banyak negara dan pemimpin dunia kagum dengan kebolehan PERMATA dan DS Rosmah mendidik anak sebagai harapan negara..PAS apa yang mereka mampu buat merosakkan pemikiran anak kearah aktiviti tidak sihat demgam perhimpunan jalanan haram..bodoh!!!!...

    ReplyDelete
  2. Dengar tajuk pun pasti pembangkang gembira tahap gaban untuk mencari fitnah dan gembira sehingga melompat-lompat mcm kera je.sial ..tapi hanya sekadar tajuk sahaja, pembangkang dilihat berasa terkejut dengan corak dan gaya ke kepimpinan ds rohmah yang sangat berwibawa dan menjaga kebajikan anak-anaknya.sehingga dunia tabik kepada negara

    ReplyDelete
  3. pas o!!! pas didik anak tu ke arah kebaikan jangan menhancurkan anak2 dengan ajaran sesat kamu..nti merana dunia dan akhirat nanti..TENGOK!! jer PERMATA mendidik anak negara sehingga ke tahad dunia mcm ini lah PAS oi!! nak didik anak PAS bodoh!!!

    ReplyDelete
  4. PASTI apa nie xpernah ku dengar...rupanya ditubuhkan oleh pas untuk menaman anak-anak membencikan kerajaan teruk betul, rosak aku tgk anak-anak disebab kan idea songsang PAS nie...PAS kamu harus belajar dari PERMATA yang mendidik anak-anak untuk berjaya dan untuk memimpin negara di masa hadapan..tg jer PERMATA di kenali dunia malah mendapat pengiktirafan dunia.. PASTI apa yang ada sebagai tempat memyesatkan anak-anak adalah....

    ReplyDelete
  5. hah DS Rosmah tidak mahu menjaga PERMATA lg nie yang buat gua xsenang duduk nie panas-panas...PAKATAN mesti sedang mencari publisiti murahan dan membuat fitnah terhadap DS Rosmah yang berkaliber dan berwibawa... 3 serangkai songsang seperti PAS,PKR,DAP.jg parti songsang kamu dulu sebelum memfitnah org...seandainya kamu lebih teruk..DS Rosmah terbaik

    ReplyDelete
  6. diharapkan di bulan ramadhan ini, pakatan dapat dibuka mata dan melihat kebaikan daripada keburukan... diharapkan mereka juga dapat diberi petunjuk supaya meeka hentikan fitnah dan tohmahan kepada pejuang kebaikan negara...

    ReplyDelete
  7. tadika percuma untuk keluarga berpendapatan bawah RM 3000? menarik! boleh la saya menghantar anak saya yang sulong ke tadika... akhirnya, ada juga tempat untuk golongan rakyat berpendapatan sederhana dan rendah merasa apa yang golongan kaya rasa...

    ReplyDelete
  8. orang2 yang tak nampak kebaikan datin sri rosmah,sebenarnya mereka dengki je dgn ds rosmah...mereka tak boleh buat apa yang datin rosmah buat untk malaysia...yang mereka tahu kutuk dan membuat fitnah....

    ReplyDelete
  9. biasalh tu Pakatan mna pnh berpuas ati dgn sgla usaha krjaan..sbb apa bg depa hny pakatanlh yg terbaik. ssh btl klu ada org yg suka masuk bakul angkat sndri.padahal semua org blh nmpklh perbezaan Permata dgn Pasti.ternyata PERMATA lebih bagus dn jauh lbh kedepan drpd Pasti tu. apa yg DS Rosmah buat tu mmg baguslh dn tak sia-sia lgsg.

    ReplyDelete
  10. biasalah pihak pembangkang bulan2 pose pun nak cari dosa juga..yg kafir 2 xkisah la....nie yg melayu2 xsedo diri bole turut sokong pembangkang dan tidak mengenang jasa DS Rosmah..aku pun xtau la apa nak kata lagi..bulan2 pose pun syaitan dlm hati mereka masih ada sbb 2 la jadi sebegini..

    ReplyDelete
  11. aku memang sakit hatilah dengan pembangkang...kenapa lah diorang ni asyik tak puas hati dgn ds rosmah...ada sahaja cerita yang diorang nk reka...dah lah reka cerita bnde yang xmsok akal langsung...ds rosmah telah banyak membuat kebaikan untk negara dan rakyat....yang pembangkang ni hanya merosak kan negara untk kepentingan sendiri....

    ReplyDelete
  12. lps apa yg DS Rosmah buat nie sy pasti ramai org akn antr ank2 depa ke Permata..sbb dh mmg terang blh nmpk betapa bgusnya Permata nie smpaikn org2 yg berpendapatan rndh tak perlu bayar pon utk hntr ank2 depa kat situ. smpai ketahap situ skali kerajaan nk bntu rkyt dia tp klu ada jgk rkyt yg msh buta lg atau sja2 buat buta mmg tak taulah nak ckp pe dh.

    ReplyDelete
  13. wei korang janganlah buat2 buta wahai penbangkang2 sekalian..dah sah2 program DS Rosmah nie berbaloi dan menjamin masa depan kanak2 dan generasi akan datang so terima jela..kenapa masih nak buruk-burukan beliau..korang ingat korang bagus sgt ke????sendiri xpernah nak buat jasa suka skandal je..pastu org buat kebaikan korang putarbelitkan cerita..korang mmg pengganti syaitan dibulan ramadhan nie hahhahahahahaha

    ReplyDelete
  14. apa punyer bebal la pakatan harami nie....aku rasa dia dengki sbb ds rosmah bjaya membawa permata d mata dunia...dan pas pulak mesti la dengki sbb dia punyer pasti x ke mana pon x de orng nk jemput bt persembahan.....pon..itu yg dia orng tabur fitnah kat ds rosmah....kita patut bangga dngn hasil usaha yg ds rosmah buat nie....bkn utk kebaikan dia pon dia bt..tp utk kebaikan anak2 kita smua....

    ReplyDelete
  15. setiap kali ds rosmah buat kebaikan semakin panas hati pembangkang...jadi mula lah otak tu nk mereka story yang mengarut....korang pembangkang memang xboleh buat apa yang ds rosmah buat untuk malysia....

    ReplyDelete
  16. Terbaeek bro, gua suka U cakap nak buat sendiri tak tau, bila orang buat mula nak cari salah. Betullah PK, puak cenggini nak kuasa saja, bila diberi kuasa bukan tau nak buat apa? Cuba tengok YB depa, kat kawasan sendiri pun BN kena bantu, yang tahu,,, ambil elaun bagi ceramah, dapat elaun ceramah, buat projek masyuk sendiri... Macam ni punya pemimpin, kain buruk lagi baik la.. ada juga jasanya..

    ReplyDelete
  17. Sejarah manusia terbahagai kpd 5 fasa, dan kita sedang berada di fasa yg ke-4 dimana fitnah semakin bermaharajalela..itulah Fitnah al-Dajjal..pada fasa ini iblis akan mengumpul seberapa ramai pengikutnya utk bersama2nya ke neraka..dan pada fasa ke-5 nabi Isa pula akan muncul utk menyelamatkan manusia2 yg masih lg beriman..selepas fasa ke-5..tamadun manusia akan lenyap (kiamat),, berhati2la dgn tipu daya iblis..(sumber Harun Yahya).

    ReplyDelete
  18. kantoi... kantoi... kantoi... siotttttt jer puak pembangkang ni.. fuiiiii gila haramjadah.. habis banyak orang kampung termasuk imam percaya citer fitnah puak PR ni... sioooottttttt laaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  19. isteri pemimpin tak pakai tudong kata depa......isteri pemimpin depa pakai todong tapi cakap pembohong....dulu kata laki di enjet kuman aid...asanik..tapi aku tengok elok saja....siap bole balon cinadoll lagi....mana jam omaga..jijah simpan...jijah mana jam tuu..ada lahhh....sampai sekarang rupa jam tak nampak.....juak bolan tentu suka peminpin macam niii....pembohong bebbb...

    ReplyDelete
  20. Tahniah DS Rosmah kerana berjaya mengetengahkan bakat2 terpendam kanak2 ini... Mmg kita nampak perkra ini seperti biasa tapi jika difikirkan balik, kanak2 pada umur sebeginilah masa yg paling sesuai untuk dibentuk@ dicorakkan... Mereka inilah pemangkin negara pada masa hadapan.. Cuba kita lihat negara2 maju... Kanak2 yg ber IQ tinggi yg dipilih telah diberi pendidikan khas setara dgn IQ diorang bagu menjamin kemajuan negara yg berterusan... Kita baru nak bt dah kena hentam dgn pakatan.... Cuba fikir dr segi positif ckit la pakatan rakyat oi....... Byk faedah yg kita dapat klu dr awal lg budak2 tu didedahkan dgn cara yg betul... Siapa tau mungkin suatu masa nnt ada diantra mereka yg bakal menggoncangkan dunia......

    ReplyDelete
  21. itulah orang kite... reti nak mengutuk aje... bile DS Rosmah dah buat baik dan berjasa pada rakyat, amekaw! senyap sume! tegamam! xterkata apa-apa! DS Rosmah melaksanakan pembangunan pada rakyat, berkasa pada rakyat... bini-bini ketua DAP?? PAS?? Keadilan?? mane jase kome oii??

    ReplyDelete
  22. Oh tidak! DS Rosmah! Jangan buat macam itu! we still need u! we cannot rely on the oppositions Wives! only in u we may rely for permata!

    ReplyDelete
  23. orang yang bersabar lah orang yang akan menang dalam mana jua keadaan....jadi biarkanlah orang bertomahan kepada kita asalkan hati kita ikhlas menolong bagsa tanpa sebarang balasan....itulah yang Allah swt sgt berkati dah rahmati.....

    ReplyDelete
  24. wahaha! pakatan dah takde idea bro! mane ade bini-bini ketua pakatan berani buat cenggini! takat reti buat skandal dan duduk diam aje adela...

    ReplyDelete
  25. NOOOO!!! DS ROSMAH! PLEASE DONT LEAVE PERMATA KIDS! LOL! that is what pembangkang would LOVE to hear... sadly that is not the case! Permata is getting stronger! more people are benefitting from the program... whats imprtant is the underprivillaged people are getting what they are supposed to get, free tadika!

    ReplyDelete
  26. tu la nie la mslh negara kta...bila kerajaan buat sesuatu yg baik untuk negara...tp ada jr anjing2 kurap yg melalak...dari korg melalak mcm sial pe kta korg pow buat satu program untk kebaikan rakyat....bru la rakyat boleh kta pakatan nie bkn ckp kosong...lau xleh buat jgn nk fitnah bukan2

    ReplyDelete
  27. Kenapa lah ada yg masih tak nampak kebaikan ds rosmah ni aku tgk dia dah buat yg terbaik utk kita semua... Cuba bygkan anak2 org ssh yg sebelum ni tak blh nak g tadika skrg tak perlu risau lg dah blh g... Kita Ptt nye bersyukur bkn mengata atau cr kesalahan org... Padahal anak ko pun masuk permata tu gak kan tp pembangkang mmg suka meracuni fikiran org lain..... Benda baik pun dia kata tak baik

    ReplyDelete
  28. ala suda la wei...hangpa smua nie hipokrit gyla....taw sngt korg nk pancing undi...eh rosmah suda2 la..cek taw la hang beli pak2 arab 2....lau x xkn la dorg tw psl nie..

    ReplyDelete
  29. UMNO HARAM JADAH...MKN DUET RAKYAT PASTU BUAT PROGRAM2 KEBAIKAN KONON...TUIIHHH...KORG UMNO TTP MATA RAKYAT NGN RASUAH...RAKYAT NMPK LA

    ReplyDelete
  30. Mmg bgs sgt apa yg dsr buat ni.. Sekurang kurang nye budak2 dpt tunjuk kan kebolehan mereka tak lah drg pendamkan bakat drg je... Ada segelintir plak ada bakat tp tak mampu nak tunjuk kan so apa yg ds buat ni mmg terbaik lah bagi saya sbb budak2 dapat peluang terbaik utk masa dpn mereka dr ke ik dah start kan.... Kat sini saya nampak anak2 org bn mmg bijak2 blh sampai ke dubai drg mengisi masa lapNg drg dgn benda2 yg sgt berfaedah... Anak org pas plak ke kecik2 dah saiko mak bpk drg ajar benci kerajaan pijak gambar pemimpin n benda2 yg saiko kan anak drg bila besar jd mental g ikot bersih lah bt perhimpunan2 haram lah tak blh tgk org lain senang.....

    ReplyDelete
  31. ak skong DS Rosmah!!pakatan HARAMI ni thu buat ftnah ngan ktuk org jer,bkn nk buat kbajikan kpd rkyat...woi pmbgkang,jijah kau ad mcm ni x??

    ReplyDelete
  32. woi pmbgkang yg bebal dan bangang!!kau nmpk x mcm mna org luar hrgai usha DS Rosmah??bkn mcm kau keje syk nk mgutuk jer tnpa mlihat hasil,,,ak rsa kan bro,msti pncacai2 PR ni ad yg hntr ank dia kat Permata,mklumlah free...drpd hantar pergi PASTI,kna byr yuran,,,lpas tu tipa2 bulan msti kna kutip derma sbab xmmpu nk tmpung prblanjaan...

    ReplyDelete
  33. PERMATA,PERMATA,PERMATA yang sudah engkau lakukan pada anak-anak harapan bangsa nie...sampai negara luar memuji kehebatan PERMATA nie...mesti ramai yang tidak puas hati dengan kehebatanya terutama PAKATAN bangsat...DS Rosmah terbaik terbilang ..beliau telah menjadikan anak-anak PERMATA terbaik..

    ReplyDelete
  34. ni perkara bisa la,kalau org nk btat baik ade je org x puas hati...ramai je yg akan membantah n x sokong tp yg jahat cpt je dia org sokong...apa yg DS Rosmah buat semuanye tuk rakyat,untuk keselesaan dan kesenangan rakyat....pembangkang hasut sikit je terus mereka berubah dan menentang Rosmah,gune la otak untuk berfikir n jgn la membuta tuli menentang Rosmah......org yg x mensyukuri nikmat tu adalah org yg kufur

    ReplyDelete
  35. kadang2 aq tengok parti pembangkang ni melawakkan gak,de je isu yg dia org nk buat pasal kerajaan or Rosmah..... nmpk sngt dia org ni nk cri publisiti,dia org tau yg dia org x mampu nk jatuhkan kerajaan....tu pasal cm2 fitnah dia org lemparkan kat kerajaan,dasar manusia bangsat....fitnah yg di buat oleh pembangkang tanpa asas pun de gak rakyat leh caye,nmpk sngt rakyat ni bebal nk mampos.....sian aq tengok rakyat2 ni ,membabi buta sokong tanpa tau kebenaran pembangkang

    ReplyDelete
  36. PERMATA TERBAIK SEKALI PROGRAM YG DIBERI. AKU RESPECT GILA KAT DS ROSMAH. JGN PEDULIKAN PARTI PEMBANGKANG BIAR MEREKA MENGATA SEPERTI ANJING MENYALAK DI TEPI GUNUNG BILA PENAT MEREKA DIAM NANTI. YG DS ROSMAH TERUSKAN PROGRAM SEBEGINI LAGI

    ReplyDelete
  37. kadang2 aq tengok parti pembangkang ni melawakkan gak,de je isu yg dia org nk buat pasal kerajaan or Rosmah..... nmpk sngt dia org ni nk cri publisiti,dia org tau yg dia org x mampu nk jatuhkan kerajaan....tu pasal cm2 fitnah dia org lemparkan kat kerajaan,dasar manusia bangsat....fitnah yg di buat oleh pembangkang tanpa asas pun de gak rakyat leh caye,nmpk sngt rakyat ni bebal nk mampos.....sian aq tengok rakyat2 ni ,membabi buta sokong tanpa tau kebenaran pembangkang

    ReplyDelete
  38. very good DS Rosmah,very excellent job….sure pembangkang x tido malam punye tengok usaha Rosmah tuk negara ni,pembangkang kan dasar hati busuk….’janji ditepati’ itulah slogan yg digunakan,ianya tidak hanya kekal sebagai slogan sahaja…buktinye kita dapat lihat dengan mata kita sendiri,ni la contoh org yg ambik berat pasal rakyat…..pembangkang de ke ambik berat pasal rakyat,de ke dia org tunaikan janji2 manis dia org

    ReplyDelete
  39. pas islam umno kafirJuly 22, 2012 at 2:27 PM

    pe benda la korg2 nie melalak....korg smua kna tipu ngn kerajjan buta2 je...dye bohong je si rosmah nie...nk undi lebih..lau x npe xmgundi2 lg?spe pnya keje melengah2 kn sbb rosmah takot laki dye xjd perdana mentri...nti dye merempat...spe nk tngung kemewahan dye....korg nie umno buta kebenaran

    ReplyDelete
  40. mmg betul pun,Program PERMATA PINTAR ni merupakan satu inisiatif untuk mengenalpasti kanak-kanak berbakat besar dan semulajadi…kalau mereka ni dibimbing sejak muda lagi, sudah pasti mereka ini dapat mengoptimakan kemampuan dan kebolehan mereka dalam sebarang bidang…Jika gagal untuk membimbing dan menyediakan pendidikan khas untuk mereka, negara mungkin akan kehilangan mereka…so kite perlulah sokong program ni sepenuhnye supaya wawasan 2020 dapat dicapai

    ReplyDelete
  41. Program permata pintar akan memajukan negara dalam pelbagai bidang dari bidang sains, teknologi, kesenian, ekonomi, agama, kesukanan dan macam-macam lagi… apabila wujudnya specialist ini dinegara kita, maka secara tidak langsung KDNK negara akan naik mendadak dari semua aspek yang dimajukan oleh golongan permata pintar ini… wajar program ini diperkasa dan diperluaskan…

    ReplyDelete
  42. n the three-week programme beginning tomorrow, 20 students from the King Abdul Aziz and His Companions Foundation for Giftedness and Creativity (Mawhiba) Saudi Arabia will join 30 Malaysian students and two Indonesian students to attend three courses.
    The courses are Probability and Game Theory, Cryptology and Biotechnology.

    The prime minister's wife, Datin Seri Rosmah Mansor, who is also patron of the Permatapintar programme, said the collaborative effort would have positive impact on gifted students from different countries,

    Expressing hope it would promote the best education for the students, she said:

    "We will also provide these students with an all-encompassing experience which includes an expose of Malaysia's heritage and culture, sports, academic visits, spiritual discussion and not forgetting, exploring the beauty of Malaysia's sights and scenes."

    Opening the camp here today, Rosmah also hoped the camp would be the beginning of further collaboration between Malaysia and Saudi Arabia in promoting gifted education for the future generation.

    She said the programme would also be promoted to other countries, adding that she was looking forward to collaboration with them.

    The Permatapintar programme began in 2009, with an annual enrichment camp called School Holiday Camp, which was developed in collaboration with the John Hopkins University Centre for Talented Youth.

    ReplyDelete
  43. Kalau krg nak tau parti PAS ni suka guna pekataan PAS di depan apa saja penubuhan contohnya tadika PASTI. Yang pasti PERMATA mendidik anak2 menjadi org yg berguna kpd negara dan parti PAS menghasut anak2 kecil utk membenci pemimpin. aku pernah tgk pelajar universiti tunjuk tembak ke arah Menteri dan pijak2 gambar pemimpin. cuba anda bygkan bagaima mereka nak memerintah negara kalau sikap dah mcm ni, renung2kan apa akan jadi dgn negara sekiranya parti PAS yg memerintah, takut aku negara digadai pada kafir.

    ReplyDelete
  44. Ds Rosmah taknak jaga permata negara dah? Alaa susah lah orang yang berpendapatan rendah nak hantar anak mereka ,Pembangkang wal sesat lagi menyesatkan takpa dorang kaya dengan duit menyebarkan fitnah dorang kahkahkah

    ReplyDelete
  45. program are expected dapt full support of the people of Malaysia as the technological advances we enjoy today requires people with high iq .... This is in line with Vision 2020 to be achieved by the former, we were the Tun M when he served as prime minister .... the opposition must assess what to do with the DS Rosmah deeper because of this program involves a lot of children from all over malaysia ..... they are our substitute at the appropriate time and they also who will inherit our legacy to future

    ReplyDelete
  46. aku pasti PAS menari seketika kerana tajuk DS Rosmah tak mau jaga PERMATA NEGARA LAGI tapi tak sampai sesaat PAS menangis tergolek2 kerna tajuk aje gitu. pasti mereka kecewa, takde siapa blh ganti kepintaran DS ROSMAH. PAS hanya tahu menghasut org aje dgn menggunakan agama sebagai senjata.

    ReplyDelete
  47. memang tahap gaban la sekarang pembangkang lepas dengar PERMATA suka hilau la PAKATAN HARAM...dapat lah mereka mebuat fitnah..tp semua hanya sekadar tajuk....DS Rosmah terbaik memdidik anak bangsa untuk meneraju negara kearah wawasan 2020..PAS apa yang tau buat..tubuh PASTI lepas 2 merosakkan pemikiran anak2 untuk membenci pemimpin.teruk!!!

    ReplyDelete
  48. klau ds rosmah tak nak jaga permata negara sapa yang boleh jaga boleh ke parti pembangkang dan ahli-2 pas buat apa yang ds rosmah buat selama ini sehiggah dia berjaya dan di kenali dan dikagummi sluruh dia

    ReplyDelete
  49. PAKATAN aku tgk nie memang nakal..mencari isu-isu murahan...mcm tak matang pemikikiran mcm katak bawah tempurung...tak pernah maju dan berfikiran kehadapan mundur jer pemikiran mereka..cuba tengak DS Rosmah berfikiran luas membantu anak-anak negara untuk memimpin negara bila dewasa kelak

    ReplyDelete
  50. melompat cam beruk la pembangkang bila bc tajuk ni,ini yg mereka tungu2kan selama ni..
    puak2 pmbangkang ni sbnrnye dengki dgn DS rosmah sbb isteri diaorg xdpt nk laksanakan ape yg DS rosmah lakukan dgn PERMATA...

    ReplyDelete
  51. bilo rkyat dh semakin menghampiri DS rosmah.suka ape yg dilaksanakan dgn permata..mcm2 tajuk lak si pembangkang ni keluarkan...

    cipEt pembangkang,xhbs2 nk fitnah,aibkan org

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!