GEMPAR BERAPI! PENGAKUAN FARID ISMETH EMIR YANG AKAN MENGEMPARKAN PAKATAN HARAM! WAJIB TONTON



Korang tengok la sendiri pengakuan Farid Ismeth Emir ni, selama ini puak pakatan haram telah menyebarkan bahawa pembaca berita Dunia Jam 10 ni adalah bekas suami Rosmah Mansor, hakikatnya tidak. Ini tuan punya badan sendiri yang membuat pengakuan.

Alhamdulillah di bulan Ramadhan yang mulia ini, terbongkar sudah kebenaran ini.

Puak pakatan memang kaki fitnah, nak mintak jasa baik kengkawan semua untuk sebarkan video ini.

62 Responses to "GEMPAR BERAPI! PENGAKUAN FARID ISMETH EMIR YANG AKAN MENGEMPARKAN PAKATAN HARAM! WAJIB TONTON"

  1. Biarlah penabur fitnah itu terima akibatnya di akhirat

    ReplyDelete
  2. memang sial pembangkang nie..asyik buat fitnah jer..itu jer kerja....sekarang tembongkar fitnah dan pembohongan yang dilakukan oleh pembangkang terhadap DS Rosmah. ALLAH telah menunjuk tanda sempana bulan yang mulia ini...bersama dengan bukti apa lg memang haram jadah pembangkang...fitnah lebih teruk dari membunuh

    ReplyDelete
  3. sekarang sudah terbukti yang mana benar yang mana tidak..PAKATAN mesti tengah meroyan dengan jawapan yang diberi oleh FIE terhadap fitnah dan pembohongan terhadap ds rosmah yang mereka lakukan memang jelik pembangkang..kebodohan pembangkang untuk menipu rakyak terbukti lg..sejahil-jahil manusia lebih jahil lg pakatan dengan fitnah mereka

    ReplyDelete
  4. rasa macam tengok dunia jam 10

    ReplyDelete
  5. nampak sangat PEmbangkang ketandusan isu untuk memburukkan DS Najib sehingga ISTERInya DS Rosmah menjadi mangsa fitnah pembangkang unutk menjatuhkan karier pilitik DS Najib...pembangkang memang sial

    ReplyDelete
  6. apa lagi modal yang pembangkang ada selain fitnah, mereka cerita dan sebagainya janji dapat undi dari pengundi khawarij.

    ReplyDelete
  7. Teruskan usahamu wahai pembangkang..... Moga2 mendapar balasan yg setimpal dari tuhan.....

    ReplyDelete
  8. Pembangkang ni mereka amat terhibur kalau cerita fitnah mereka ada pasangan bercerai. Tujuan mereka reka cerita DSROMAH untuk menjatuhkan DSNAJIB dan dimasa yang sama mungkin akan timbul masalah antara FIE dan isteri dan keluarganya..mereka memang amat gemar dengan penceraian. Seperti yang berlaku baru2 ini di Kelantan isteri dikatakan sesat kerana x mahu ikut suaminya jadi ahli pas. betul2 hairan ..memang Parti Ajaran Sesat.

    ReplyDelete
  9. keluar topik ckit...Macam mana Mr Bean tuduh UMNO komunis, bukankah Mat Sabun yang memperlekehkan Polis, kerajaan kerana Mat Sabun bekata komun is berjasa dan mengangkat komunis.. Sudah tercatat dlm sejarah selepas British tinggalkan Malaya bukahkah UMNO/BN yang memperjuang dan menghapuskan komunis..tetapi Li KitSiang dan Mat Sabun julang komunis sampai bawa kemahkamah nak bawa Chin Peng kembali ke Malaysia. Tunku Abd Rahman pergi ke Baling berjuimpa Chin Peng bincang untuk menghapuskan komunis tetapi Chin Peng menolak dengan berbagai2 syarat. Pembangkang ni memang makhluk perosak.

    ReplyDelete
  10. Pembangkang diMalaysia ni paling kotor didunia. dinegara lain selepas PRU mereka close rank sama2 Kerajaan yang dipilih untuk membangunkan negara atau pun menambah majukan lagi. memang sial pembangkang ni. yang gila nak jadi PM yang gila Malaysian Malaysia dan yang gila nak jadi kuda tunggangan. tidak ada satu barangpun yang konstructive.

    ReplyDelete
  11. teruk sungguh pembangkang antara yang paling teruk pernah wujud...sanggup memfitnah mereka yang tak bersalah untuk kepentingan politik jelik mereka sendiri

    ReplyDelete
  12. ha kan dh terbongkar kebenarannya..
    trnyata yg pembangkang bodoh nie mmg sengaja buat cerita je kn..
    inilah keje pembangkang asyk menyebarkan fitnah je.
    skrg sume blh nmpk dh terang-terangan..sume tuduhan terhadap DS Rosmah adlh pembohongan je semata-matakn..

    ReplyDelete
  13. 'saudara, ramai orang ingin masuk syurga TETAPI kenapa pula ramai takut mati, fikir-fikirkanlah'

    ReplyDelete
  14. Pembangkang mesti malu besar kan dgn pengakuan farid emir ni.... Alhamdullilah kebenaran dah terbonkar sendiri di bulan yg baik plak ni... Nampak sgt kan sapa yg benar allah sentiasa di pihak yg benar

    ReplyDelete
  15. sudah-sudahlah dengan fitnah yang korang buat keatas ds rosmah...lebih baik lah korang yang xde keje ni yang asyik nk reka cerita tingkatkan amal2 ibadat...

    ReplyDelete
  16. tulah kemenangan akn berpihak kepada kebenaran jgk kn..
    tgk skrg sapa yg btl dn sapa yg slh!
    pembangkang nie mmg tolol sgtlh kan dh kantoi pembohongan korg..

    ReplyDelete
  17. sekarang kita dah tau kan cerita sebenar ...jadi lepas ni jangan lah pulak ade puak2 pembangkang nk buat cerita fitnah lagi yerk..bawa taubat lah wei....

    ReplyDelete
  18. kebenaran yg dtnjukkan oleh ALLAH smpna bulan ramadhan...msti pmbgkang tngah mengamuk thap gila babi bila tgk vdeo ni..ak ykin ftnah pmbgkang tdak akn brhnti stakat ini shj...

    ReplyDelete
  19. apalah la diorang ni dapat dengan membuat fitnah.... mcm manalah diorang bleh dpat idea nk reka cerita...ini lah jadi bila hati dah kotor...mula lah nk fitnah orang....

    ReplyDelete
  20. MEROYAN tahap gila pembangkang,skrng dh terbukti yg mana betul dan yg salah,hahahaha............
    sangup buat fitnah demi kepentingan POLITIK...
    kebodohan pembangkang terang-terangan nampak skrng ni..
    puihhhh....

    ReplyDelete
  21. pembangkang nampak tak senang duduk sekarang dengan fitnah dan pembohongan yang mereka lakukan sudah terkantoi sungguh memalukan dan jelik dengan pemainan budak-budak mereka....

    ReplyDelete
  22. wkakakakakak padan muka kome2 sekalian....meroyan la...bek korg smua ddk uma susu ank je...tu pow lau korg pandai la...bb setahu aq korg just tw fitnah kn isteri perdana menteri...pe slh dye kt korg? smapi korg benci sngt n wt fitnah xtentu psl....lau sekali pow dye kwin bpe byk pow 2 hak peribadi dye yg mana kta xptt campur..nie pakatan gna taktik kotor campur aduk kn peribadi ngn politik...come on la pakatan matang la...jgn jd mcm anjing tersepit...tw menyalak je...

    ReplyDelete
  23. biasa la kebenaran xkn simpan lame...ttp akn muncul jua...tgk akhir nya farid ismeth sndr mngaku beb xdek hubungan dgn DSRM...pak anuar korg berani ke buat mcnie bila ditudoh?xkn...so bek korg g menjauh2 la...korg mmg xpandai lam politk2 nie...memburukn keadaan lg ada la

    ReplyDelete
  24. opposition has made one man's life a living hell now...
    imagine how he can live his life? when people all around spread rumors about him?
    what about his children? wont their friends give them the condescending glare where ever they go to school?
    what about their honour? do the oppostion care?
    is this what we want for our opposition government? a government where we can spread rumors?
    wake up rakyat of malaysia, see the light...

    ReplyDelete
  25. kebenaran sudah terbukti...PAKATAN jahil sudah terbukti bodoh...fitnah dan pembohongan mereka ternyata jauh meleset...DS Rosmah ternyata seorang yang tabah menghadapi pelbagai rintangan dengan fitnah dari pakatan haram

    ReplyDelete
  26. itula masalahnya wikipedia ni bila penulis dan adminnya dikalangan pro-pr. cybertrooper bn taknak turun padang ke jenguk2 sikit wikipedia tu tulis info2 yg lebih pro-BN pulak?

    ReplyDelete
  27. UMNO 1-0 PR

    Bila lagi PR nak score?
    wakakakak

    ReplyDelete
  28. Finally the truth is out and what is the next action of PR?
    Making more false accusation at a grand scale
    c'mon guys just give it up.....you guys have lost just admit it.....
    you don't have to embarrass urself in frnt of the public

    ReplyDelete
  29. Lol its a scam all this long?
    shit and i believe it!

    ReplyDelete
  30. Sedih apabila pada bulan ramadhan nie saya percaya dan makan kata-kata orang tetang hal nie....tetapi semua nya penipuan dan fitnah yang dilemparkan puak pakatan.....saya trsa diri dihina untuk meyokong pakatan lagi

    ReplyDelete
  31. daripada dok menyusahkan hidup orang lain wahai pakatan haram yang belum di 'register' seperti mana BN telah di 'register' kan, lebih baik ko jadi the bigger man and back off like a gentleman sebelum maruah pakatan betul-betul tergadai...
    apa yang pakatan telah lakukan adalah pemfitnahan yang menyebabkan hidup keluarga orang susah...
    farid ismeth boleh saman pakatan jika dia mahu...

    ReplyDelete
  32. penabur fitnah kita sudah nampak dengan jelas!

    tapi yang kelakarnya, masih ada lagi BEBAL-BEBAL yang tetap akan jadi lembu cucuk hidung dan sokong penabur fitnah ini iaitu (pakatan haram)

    bukan setakat ini sahaja fitanh nya, dengan pejuang-pejuang utama pakatan yang pro komunis, dengan dasar diktator mereka (korang pernah tengok blog-blog pro pembangkang kutok ketua mereka sepertimana blog-blog pro kerajaan mengutok ketua mereka???) juga dasar pecah belah ekonomi mereka...

    banyak bukti TERPAMPANG depan mata!

    pengurusan air pon xbetol, beli tanah terlebih bayar, kata zuhud tapi kerta 800k...

    macam ini nak jadi pemimpin berwibawa membawa malaysia kearah kemajuan?

    sudah tentu tidak!

    ReplyDelete
  33. Celakoi! aku ditipu hidup-hidup dalam bulan yang penuh keberkatan ini!

    asal la aku pergi percaya wikipedia! habis assignment aku yang kau hantar pasal DS Rosmah kat prof aku...

    mesti dia gelak terbahak-bahak punyalah! mesti kosong la aku dapat!

    terima kasih kerana memfailkan aku wahai pakatan haram jadah x berguna satu zarah kepada satu sen langsung!

    ReplyDelete
  34. kahkahkah! sungguh malukan diri sendiri! fitnah murahan pakatan harami akhirnya terbongkar dengan kepenipuan yang melampau! apa lagi kau fitnah lepas ni? kau nak sebarkan fitnah apa pula pada rakyat lepas ni? bawa-bawalah bertaubat pada bulan yang mulia ni, udah-udah lah memfitnah orang wahai harami-harami pakatan! kahkahkah

    ReplyDelete
  35. Ini betul2 kelakar. Farit menafikan sesuatu yang mmg tak pernah benarpun, sbb bekas suami Rosmah bernama Abd Aziz Nongchik, bukan 'Ismeth ulamraga pembaca berita' tu.

    Encik Aziz Nongchik bekas jurutera di Petronas dan juga Shell. Isteri kpd Datuk Dr Fazley celebrity chef ialah salah seorang anak Encik Aziz dgn Rosmah. Aziz berkawan dgn Rosmah sejak zaman sekolah lagi.... Aziz di Kolej Melayu Kuala Kangsar dan Rosmah di Kolej Tunku Khurshiah, Seremban. Setelah mempunyai beberapa orang anak mereka bercerai.

    Malahan Wan Azizah isteri Anwar sendiri tahu tentang ini tapi pura2 tak tau sbb dia bersekolah sama dgn Datin Seri Rosmah.

    ReplyDelete
  36. Memang Farit Ismeth ni tak pernah berkahwin dgn Datin Seri Rosmah pun. Aku dah tahu lama. Memang Rosmah pernah berkahwin dan Najib pun pernah berkahwin.

    Nama suami Rosmah yg pertama ialah Aziz Nongchik, seorang jurutera yg prnh bekerja di Petronas, kemudiian di Shell, Miri, Sarawak. setelah mendapat beberapa org anak mereka bercerai (salah seorang anak mereka bersama kini menjadi isteri Dato' Dr Fazley, chef celebrity).

    Datuk Seri Najib pula telah berkahwin dgn kerabat Kelantan, Tengku something, anak sedara kpd Tunku Noraini, isteri bekas Menteri Tengku Ahmad Rithaudeen, dan juga mempunyai beberapa org anak.

    Macam mana penyokong pembangkang boleh terus memfitnahkan Ismeth dengan Rosmah memang di luar dugaan akal manusia. Padahal Rosmah dgn Wan Azizah (Koleh Tunku Khurshiah) sama sekolah dan bekas suami Rosmah (Aziz Nongchik) dan Anwar Ibrahim pun satu sekolah (MCKK), cuma Aziz lebih junior (Tingkatan 5 tahun 1968).

    Mereka tahu akan hakikat tentang diri masing2. Kesian Farit Ismet menjadi mangsa fitnah begitu lama.

    ReplyDelete
  37. Farid tak bersalah pun xde kena mengena lsg dgn hal ni di fitnah mcm ni sekali kesian sgh
    Nsb dia tp tk pe biar lah org fitnah kita kita dpt pahala at ladt kebenarN skan terbongkar mcm skrg ni drg yg melipahkan tuduhan terhadap korang tgh malu gila padan muka

    ReplyDelete
  38. Sah! sah! Memang sahih!!!

    Pakatan Rakyat memang HaramJadah!!!!




    Astagfirullah....

    ReplyDelete
  39. wikipedia pun telah diberi maklumat PALSUatau Wikipedia sendiri MENIPU:

    "She married Najib Tun Abdul Razak in 1987 and the couple have two children - Nooryana Najwa and Norashman Razak. In addition to them, Rosmah also has three other children - Azrene Soraya on her first marriage with Farid Ismeth Emir, and two other children from her second marriage with Abdul Aziz Nong Chik."

    Hakikatnya Rosmah hanya berkahwin sekali sebelum ini dan Azrene (isteri Fazley) adalah anak dia dgn Aziz Nongchik .

    http://en.wikipedia.org/wiki/Rosmah_Mansor

    ReplyDelete
  40. jawab la pakatan sial,menipu pun agak2 lah.......dasar pembangkang yang sial suka menipu rakyat,semua org tau la yg wiki tu boleh di edit dah wiki memang sumber yang x boleh dipakai langsung........terserlah kebodohan pembangkang ni,nampak sangat mereka ni terdesak untuk nak menang PRU13........sekarang farid sendiri dah cakap yang dia bukan laki rosmah,dia sendiri kata dia bukan bekas laki rosmah......kan sekarang dah kantoi,nmpk sngt penyokong2 pakatan ni semua org yg x berpelajaran

    ReplyDelete
  41. kebenaraan sudah terbukti....mmg kerja2 geng pakatan harami nie nk fitnah orng jer..dr pada ketua sampai la blogger2 bodoh pakatan yg x hbs2 nk fitnah ds rosmah.....

    ReplyDelete
  42. knp la bodoh sngat pembakang nie ye...adakah terlalu terdesak utk memenagi pru akan datang??nmpk sngat la kebodohan terselah d kalangan2 blogger2 pembakang nie...nk fitnah orng tp kena atas batang hidung sndiri..tp klu kena dekat ketua dia orng mula la gelabah biawak aku rasa.....mula pangil sidang media ckp itu fitnah la apa la...tp klu bt kat orng x pikir plak ye geng2 magkuk hanyung nie.......sudah2 la ko orng fitnah ds rosmah...cuba la bt pahala sikit d bulan yg mulia nie......

    ReplyDelete
  43. Kebenaran Parpukari Dan Kak BedahJuly 23, 2012 at 7:07 PM

    sambungan mengenai kebenaran parpukari dan kak bedah yang saya post dekat "PANAS BERAPI! BENARKAH FARID ISMETH EMIR SUAMI KEDUA ROSMAH?" semalam

    ReplyDelete
  44. Kebenaran Parpukari Dan Kak BedahJuly 23, 2012 at 7:07 PM

    nampaknya isu ini sudah menjadi satu isu yang hangat,tengok sahaja komen parpukari dan si kak bedah itu...para pembaca dan para pengomen masih tidak tahu lagi kebenaran,komen yang saya post itu masih ada sambunganya tetapi telah dibuang oleh parpukari.

    kenapa mesti dibuang komen saya,adakah parpukari takut kebenaran akan terbongkar...sebagai pengasas blog ini,hanya parpukari sahaja yang mampu untuk membuang komen saya dan saya yakin komen saya telah masuk kerana selepas 5 minit saya telah periksa semula komen saya dan saya melihat komen penuh saya masih berada disitu tetapi selepas sejam sambungan komen saya telah dibuang oleh parpukari untuk menutup kebenaran.

    kenapa hanya separuh sahaja komen saya yang ditinggalkan,kenapa mesti dibuang sambungan komen saya wahai parpukari...adakah sebab anda tidak mahu kebenaran ini diketahui semua para pembaca dan para pengomen.

    pengomen selain dari kak bedah yang cuba membantu parpukari sebenarnya telah diperbodohkan oleh parpukari,saya yakin jika para pengomen dan para pembaca membaca sepenuhnya komen saya mengenai parpukari dan si kak bedah anda pasti akan mengetahui kebenaran yang sebenarnya...malangnya sambungan komen saya telah dibuang kerana tidak mahu kebenaran diketahui oleh para pembaca dan para pengomen,persoalannya kenapa perlu buang sambungan komen saya.

    terbuktilah di sini bahawa parpukari ini bukanlah lelaki sejati sebab itu parpukari telah membuang sambungan komen saya,mempunyai hubungan intim dengan si kak bedah pun sudah menunjukan si arpukari ni bukan lelaki sejati...mana ada lelaki sejati main belakang,yang main belakang ni semuanya lelaki yang bukan sejati atau pun dipanggil 'pondan' or 'gay'.

    dalam sambungan komen saya,saya ada cerita pasal gambar parpukari dan arak...saya yakin si parpukari telah membaca komen saya mengenai arak sebab itu dalam komen parpukari dia telah bersumpah dia tidak minum arak...parpukari cakap mengenai arak tidak mengapa kerana semua komen akan dibaca oleh parpukari sebelum dibuang tetapi kak bedah pun ada sentuh pasal arak ini,bagaimana kak bedah tahu sedangkan sambungan komen saya telah dibuang.

    ReplyDelete
  45. Kebenaran Parpukari Dan Kak BedahJuly 23, 2012 at 7:08 PM

    ini merupakan bukti yang kukuh bahawa si parpukari dan kak bedah ini memamg ada hubungan intim sebab itu kak bedah tahu pasal arak yang saya sebutkan dalam sambungan komen saya,kalau tidak bagaimana si kak bedah ini boleh mengetahui pasal arak melainkan si parpukari telah mengadu pada kekasihnya si kak bedah...para pembaca dan para pengomen boleh lihat sendiri sekarang siapa yang cuba memusingkan cerita,anda semua lihatlah kembali komen pertama saya,kak bedah dan parpukari maka anda akan tahu kebenaran yang disembunyikan oleh 2 orang kekasih ini.

    kak bedah memberi nasihat supaya saya tidak membuat fitnah dibulan yang mulia ini tetapi cuba para pembaca dan para pengomen lihat bahasa yang digunakan oleh kak bedah ni,bahasa yang digunakan oleh kak bedah ini sangat kesat...kenapa kak bedah ni marah sangat ya para pembaca dan para pengomen sekalian,pepatah ada mengatakan siapa makan cili dia terasa pedas.

    kak bedah dan si parpukari kata saya ni penyokong anuwar,kalau saya penyokong anuwar kenapa dalam sambungan komen saya mengatakan anuwar dan parpukari merupakan spesis yang sama iaitu spesis main belakang...saya tidak menafikan bahawa anuwar memang main belakang sama seperti parpukari,memang ada video dan bukti yang kukuh bahawa anuwar ni suka main belakang.

    parpukari sendiri pun tidak menafikan mengenai dia main belakang kak bedah,maknanya parpukari telah mengiyakan yang dia memang main belakang kak bedah...saya sedih dengan kerajaan kerana bukti terhadap anuwar sudah ada tetapi kenapa dia masih bebas diluar sana,kenapa tidak tangkap dan jatuhkan hukuman kepada anuwar.

    kak bedah juga mengatakan saya ni dari parti pembangkang,saya hendak kak bedah buktikan pada saya bahawa saya ni adalah penyokong parti pembangkang...tunjuk pada saya,ayat yang mana dalam komen saya menunjukan saya ni penyokong parti pembangkang.

    buktikan pada semua para pengomen dan para pembaca yang saya ni seorang penyokong parti pembangkang,adakah dalam komen saya memuji anuwar ibrahim dan mengutuk rosmah...adakah saya ini penyokong PAS,DAP,PKR atau UMNO,buktikan pada saya kak bedah.

    ReplyDelete
  46. Kebenaran Parpukari Dan Kak BedahJuly 23, 2012 at 7:08 PM

    saya ni tidak menyokong mana mana parti wahai kak bedah,saya hanya menyokong kebenaran sahaja...saya tidak menafikan apa yang telah kerajan buat untuk rakyat,saya jugak tidak menafikan apa yang parti pembangkang buat pada rakyat.

    islam mengajar supaya kita berpegang pada kebenaran,jangan berpaling pada kebenaran kerana buruk padahnya...apa yang rosmah buat untuk negara saya tidak menafikan,memang banyak dia membantu rakyat terutamanya golongan muda.

    nik aziz jugak banyak kebaikannya dan saya tidak menafikannya tetapi ada jugak apa yang disampaikan oleh nik aziz ni terpesong dari agama,dia pernah mengatakan yang nabi akan memaki jika ada orang memaki beliau dan ni aziz jugak pernah mengatakan bahawa PAS itu samseng dan ALLAH lagi samseng...ini memamg benda yang tidak boleh dinafikan yang nik aziz dah terpesong dari landasan agama dan sesat ajarannya,sedangkan kita tahu bagaimana mulianya sifat ALLAH itu dan bagaimana sifat rasul kita.

    kita kena berpegang pada al-quran dan hadis nabi bukan dengan kata-kata manis yang direka oleh manusia,buktikan pada saya dalam hadis mana nabi pernah memaki umatnya dan ALLAH itu samseng sifatnya...dalam hadis nabi ada memberitahu supaya kita hormat kepada pemimpin kita selagi dia berlaku adil pada rakyat,nabi juga bersabda bahawa mereka bukan lah umat ku jika mereka tidak hormat kepada pemimpin yang adil.

    kembali semula kepada topik kita iaitu mengenai kebenaran kak bedah dan parpukari,persoalan saya yang masih tidak dijawab oleh parpukari ialah kenapa dalam masa tempoh sebulan ini baru pengomen kak bedah ini muncul...tidakkah ia seperti parpukari ini cuba mempromosikan blog beliau sempena dengan PRU13 yang sudah makin hampir,tidakkah begitu wahai para pembaca dan para pengomen sekalian.

    seperti yang saya cakap,komen kak bedah ni la yang akan menjadi komen yang terawal atau pun komen yang pertama dan komen yang terbanyak dalam sesebuah artikel yang dimasukkan oleh parpukari...kalau betul kak bedah ini suka mengomen kenapa hanya di blog parpukari sahaja,jangan ingat saya hanya baca artikel dan komen diblog parpukari ini sahaja.

    ReplyDelete
  47. Kebenaran Parpukari Dan Kak BedahJuly 23, 2012 at 7:09 PM

    blog-blog lain pun turut saya ikuti tetapi saya tidak nampak pula nama kak bedah ini,setahu saya blog papagomo lagi terkenal jika dibandingkan dengan blog parpukari ini...saya mengikutu bukan hanya blog-blog yang menyokong kerajaan tapi saya juga mengikuti blog-blog yang anti kerajaan seperti ameno world,saya mengikuti blog-blog yang menyokong dan yang anti kerajaan supaya saya dapat mengetahui kebenaran yang sebenar.

    mengomen di blog dan menyokong parti politik merupakan hak masing-masing,setiap orang mempunyai berlainan pendapat...saya memang yakin sungguh yang kak bedah ni memang lelaki simpanan baru parpukari kerana si kak bedah ni baru sahaja muncul dalam masa sebulan ini dan si kak bedah ni hanya mengomen di blog parpukari sahaja,para pengomen dan para pembaca bolehlah berfikir dengan sendiri.

    parpukari dan si kak bedah ini sedang bermain satu permainan tetapi mereka tidak tahu yang mereka akan terperangkap dalam permainan mereka sendiri,kita nantikan sahaja...sepandai-pandai parpukari melompat akhirnya jatuh juga ke 'lubang' kak bedah,kebenaran sudah terang lagi bersuluh untuk anda semua ketahui.

    peringatan kepada kak bedah,jaga la bahasa anda dibulan yang mulia ini...jika bangsa lain yang mengunakan bahasa-bahasa kesat itu tidak mengapa tetapi kita ini islam yang diajar supaya jaga bahasa kita,kita di ajar supaya berkata-kata yang baik sahaja.

    cermin diri dulu sebelum cakap kepada orang lain,ngat bahawa bahasa melambangkan budaya kita...akhir sekali,para pembaca dan pengomen gunalah akal yang diberi untuk berfikir dan mata yang diberi untuk melihat kebenaran.

    yang pasti kebenaran akan menang pada akhirnya dan siapa makan cili dia akan terasa pedas...selamat berpuasa dan selamat beribadat kepada semua para pembaca dan pengomen yang beragama islam,renung-renungkanlah apa yang saya beritahu mengenai parpukari dan kak bedah dan sekian assalammualaikum.

    ReplyDelete
  48. aku tngk puak2 UMNO aje yg kalut..
    PR xde ape pun....

    ReplyDelete
  49. wahai umat2 PR....
    untuk ape korang dk heboh2 pasal cite DS rosmah.knpa baru skrng timbul isu begini,siapa DS rosmah tu sbnrnye??dia cuma isteri PM shja...knpa korang nk kecoh pasal peribadi dia,xde kena mngena dgn negara pn.xde seorng pun makhluk tuhan di dunia ni yg sempurna..
    aku harap DS rosmah tabah,sabar menghadapi ujian ini..apa kata di hari baik,bulan yg baik ini korang perbanyakkan buat amal ibadat,jgn duk asyik mmfitnah org...

    ReplyDelete
  50. uish punya dasyat kan fitnah 2 punya lama..ramai yg percaya cerita ini..tp alhamdulillah kebenaran telah terbukti..so siapa salah siapa benar semuanya dah ada depan mata..kalau korang parti pembangkang masih nak tabur fitnah tambahan bulan2 puasa nie xtau la nak kata pe..diharapkan jgnlah fitnah DSR lagi ye pembangkang

    ReplyDelete
  51. bukan nak kata apa lah kan tp dak2 u pun kaki copy paste kat wikipedia akhirnya kena reject dgn lecture..sebabnya wiki mmg banyak maklumat palsu semata..so yg xley bla pihak pembangkang pun otak cetek malas nak siasat buat keje senang copy paste wiki so 2 yg timbul cerita bohong2 belaka..akhirnya kebenaran terbongkar jua..so pihak pembangkang nak buat gemapak lain kali biarla yg kukuh sikit..ha3

    ReplyDelete
  52. Anon 707 aka MILO SUAM DAN AMENO WORLD, terima kasih kerana sudi ke blog aku ni, hang nak kata apa pun aku tak peduli sebab yang pasti aku tak tapis komen dan tak buang komen korang semua. Tak macam korang la kan, si Ameno world langsung takleh komen, si Milo SUam lketak komen nak detect IP, aku open beb. Masukla sesiapa pun.

    Itulah masalah korang ni, tang komen pun nak pertikai, bukan nak tengok apa yang cuba disampaikan, yalah macam video anwar, korang siap kata ada tisu terbang la, lighting tak betul la, tapi siapa pelakon video tu korag tak cakap..


    Keapda Kak Bedah, teruskan komen anda, yang pasti kita semua tahu apa jantina kita, bukan macam si Ameno World dan Milo SUam bebal tu, dah la confuse dengan jantina sendiri pastu nak pertikai komen orang pulak, mereka fikir rakyat malaysia ni bodoh dan senang nak ditipu.

    Bila orang mula bersuara maka mereka mula la buat cerita macam2...pi mampos la..yang pasti CILI AKU DAH TERASA DALAM JUBOR MEREKA!

    MUAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  53. Lagi satu kepada smeua yang sudi masuk komen kat blog aku ni, terima kasih aku ucapkan!

    Ada banyak lagi aku dan kengkawan semua nak bongkar ni. Teruskan perjuangan dan yang pasti Pakatan Haramjadah sudah goyang, panjang depa komen tu...muahahahahaha

    ReplyDelete
  54. to Kebenaran Parpukari Dan Kak Bedah aka Milo Gay Suam wal Ameno World sesat.

    apa hang dok tipu ni hah? sedih aku tengok kau ni dari cara penulisan kau semua aku tahu kau suam world ! kahkahkah kau dah malukan sebenarnya? kau nak cover malu eh pondan? kahkahkah atleast wa respect parpu lah lepas komen semua! dari pada korang pakatan harami yang komen satu pun tarak lagi satu dok tapis bagui punya ! banyak orang komen kau delete pastu kau kata parpu delete? cermin diri ye cik adik , parpu lepas komen adalah senang je nak cakap apa semua, sampai kat blog blog pakatan harami komen semua dikawal pastu kita komen delete lagi mau cakap banyak ! Jangan nak dok kata orang pondan or gay kalau sendiri pun tarak jantina ! muahahaha ! dan aku nampak je kak bedah komen kat tempat tempat lain ? apa kau dok tipu ni hah? tak baik tipu bulan pose weh!

    ReplyDelete
  55. ada betul juga apa yang parpu dengan cili cakap aiyoo peninglah ini macam

    ReplyDelete
  56. BILA BUKTI ADA DEPAN MATA KRG TUDUH PARPUKARI N KAK BEDAH PULA. AKU XPAHAM DGN SIKAP SIAL PEMBACA NI, BIAR PI MEREKA NAK KOMEN HANG DUK SAKIT HATI KENAPA. AKU RASA ORG YG KOMEN PK N KAK BEDAH NI SYOK KAT MEREKA KOT. SUDAH2LAH ITU YG PASTI KEBENARAN DS ROSMAH DAH ADE DEPAN MATA KITA. AKU HARAP LPS NI PARTI PEMBANGKANG JGN BUAT FITNAH LAGI TENTANG DS ROSMAH YE SEMEMANGNYA BELIAU TAK MELAKUKAN APA2 KESALAHAN, PEMBANGKANG MEMANG SIAL BTLLAH.

    ReplyDelete
  57. kenapa la puak pembangkang ni.bulan baik cam ni pon xnk bertaubat lg ke.

    ReplyDelete
  58. fitnah memang makanan pembangkang.dorang xbole idop tnpe fitnah !

    ReplyDelete
  59. xtau la lepas ni ape pulak pembangkang nk buat.x serik2 lagi

    ReplyDelete
  60. sebelum ni mesti ramai yang percaya Farid Ismeth ni bekas laki DS Rosmah, tapi tuan punya badan da beri penjelasan...tapi pihak pembangkang mesti tak percaya..ade je bende yang nak dicanang...

    ReplyDelete
  61. This page talks about several effective ways through which you can get rid of skin tags.
    Once you do, you will know which type of remover to buy that
    will not irritate your skin. There are many different reasons that could lead
    to the development of these tags on the skin.

    Feel free to visit my blog ... pictures of skin tags on dogs

    ReplyDelete
  62. Hello there, I think your website could possibly be having internet browser compatibility problems.
    When I look at your site in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Aside from that, great site!

    my homepage; lake havasu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!