GEMPAR BERAPI! NINJA KENCING MANIS UPAHAN PAS MATI AKIBAT KENA TEMBAK KAT TANGAN!

KUALA LUMPUR 9 Julai - Berhasrat untuk menggulingkan kerajaan, seorang lelaki cedera di tangan kanan, manakala pasangannya di paha kiri apabila anggota polis terpaksa melepaskan tembakan.

Kejadian itu berlaku apabila mereka dikatakan cuba membuat kecoh di Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri Putrajaya apabila menceroboh bangunan tersebut sambil membawa pedang samurai.

Seorang lelaki bertubuh sasa dan tidak berbaju bersama pasangannya berhijab hitam masuk di pondok pengawal keselamatan pada pukul 2.30 petang

Bagi mengelak kejadian tidak diingini pasangan tersebut diminta masuk ke perkarangan bangunan.

Namun, kedua-duanya bertindak ganas memecahkan sebuah Perodua Kancil dan dua Proton Waja di tempat letak kereta tidak jauh dari bangunan B1 yang menempatkan Biro Pengaduan Awam.

Anggota polis yang tiba di tempat kejadian cuba memujuk pasangan tersebut bagaimanapun gagal memaksa tembakan dilepaskan.

Kedua-dua dibawa ke Hospital Putrajaya untuk rawatan lanjut.

Kedua-dua suspek dikatakan memberitahu mahu menggulingkan kerajaan dan melaungkan perkataan takbir beberapa kali.

Sumber: KL Pos

HOUSE PK: Inilah masalahnya bila dah taksub tahap BABI, last-last buat kerja bodoh dan hilang nyawa gitu je. Aku percaya dia ni mesti ahli PAS yang dah terlampau taksub dengan Nik Aziz atau mungkin dia ni sepupu Anwar Ibrahim (ada orang kata dalam twitter)

Kenapa nak bawak samurai? Dah tu yang bawak pedang Samurai ni pulak jenis yang ada penyakit. Kena tembak kat tangan dah terus padam! Aku tak tau nak gelak ke nak simpati kat mamat ninja berkencing manis ni!?

Inilah natijahnya akibat dari dakyah PAS kepada umat Islam di Malaysia gamaknya!

58 Responses to "GEMPAR BERAPI! NINJA KENCING MANIS UPAHAN PAS MATI AKIBAT KENA TEMBAK KAT TANGAN!"

  1. haahahahahahaha sumpah lawak sial mamat nie...da mcm kt pemberani mati lak...sia2 je nyawa 2

    ReplyDelete
  2. kan bagus klu mamat tu g serang babi cina yg bukak pusat perjudian, pelacuran ke.... lg berfaedah dari kenA TEMBAK mcm katak terbang.....

    ReplyDelete
  3. mcm dh xdek org len dh depa nk amek..
    si kncing manis jgk pilihan dpa...hahahaha

    ReplyDelete
  4. apalah kalo nk upah ninja pon upah la real ninja..nie muka pon mcm kontraktor kne buang keje...yang xtahan tu kne cket trus "JALAN"

    ReplyDelete
  5. ade yg kate dia mati syahid kot,x boleh belah btul....dh la perut boroi cm tiger bum,de hati nk jadi ninja PAS

    ReplyDelete
  6. mcm spesis kamikaze jepun yg dah lama pupus la mamat ni... cuma bezanya dia bawak pedang samurai lawan pistol polis........hahahahaha......... pastu pas bleh declare syahid lg tu......

    ReplyDelete
  7. Ninjaaa!!!
    Takhbir-thakbir
    dush-dush-dush
    BANG!!
    lps 5 jam!
    Msuk liang lahad...
    apa dapat?
    mati sia-sia + dosa
    PAS patut malu sebab sekarang dah mula jadi fanatik

    ReplyDelete
  8. bawak samurai mau kasi pancung sama itu menteri ka? tapi larat ke dia nak bunuh semua? kena tembak tgn pun dah out! kahkahkah oi pas kalaunya pun upah le yang badan lawa sikit hikhikhik

    ReplyDelete
  9. pergh.... sekali pandang mcm pejuang kemerdekaan..... 2 kali pandang mcm pengemis yg diupah .........apalah nak jadi dgn hamba2 pembangkang ni.. mcm dah xde idea dah.....

    ReplyDelete
  10. Tunggulah cerita versi PAS berhubung kejadian ni.

    ReplyDelete
  11. ITULAH TAKSUB SGT DGN PAS SAMPAI ADA KENCING MANIS PUN TAK JAGA. PAS TAK BAGI DUIT KE UTK BUAT RAWATAN?

    ReplyDelete
  12. kesian dahlah kencing manis nak jadi ninja plak tu klau dia tak buat kecoh tak delah bini dia jadi janda bodoh pnya org tak ada keja buat keja....

    ReplyDelete
  13. wat malu geng Matahari Terbit aje!
    hak tuih!

    ReplyDelete
  14. Yakuza yang fail!
    tula suh jogging xnk
    duk makan duit pakatan yang haram tuh
    nie la jadinya

    ReplyDelete
  15. mati shahid apanye....nie mati katak nme...g mati untk parkara yg sia2 je...

    ReplyDelete
  16. tv3 kata dah mati sorang?

    ReplyDelete
  17. Dalam laporan kata tubuh sasa, tengok gambar pun nampak tough! Tapi kena tembak kat tangan terus jegol? errrrr, PAS silap pilih calon ni

    ReplyDelete
  18. Wow 'Sasa' nya abg nie....kalah Arnold Susahnakeja!
    Knfrm die pun terkincit klu jmpe abg 'Sasa'

    ReplyDelete
  19. patut dia tu gi amuk kat markaz nik aziz je

    ReplyDelete
  20. masalahnya seperti biasalah ahli2 pembangkang nir dah cda modal mulahlah buat perkara2 xlogik dan cacat akal..yg xley bla asal nak laungkan takbir? dasar kianat merosakkan nama org2 islam..nak buktikan apa?...islam sesat..dah tahu ada penyakit baik duduk rumah jela banyak2 kan amal dari buat benda2 mengarut 2..ha3

    ReplyDelete
  21. mmg mati sia2 je...pe y ko dpt?tiket ke syurga?dala muka mcm penyagak...mcm indon2 y keje kontrator....ngn boroi tek lendur...sumpah mak ko xngaku anak
    wkakakakakakakak

    ReplyDelete
  22. T.T sedih Ninja Malaya yang boroi mati

    ReplyDelete
  23. lain kali ambik org kat tangjung rambutan lagi ok kot hahahah..wei nak upah org pun ambiklah yg sihat walafiat nie x kesian kwn 2 semangat punya pasal akhirnya terduduk kuang3

    ReplyDelete
  24. wat malu jer..aduh apo lah bdn dhlh mcm badak lembik ada hati pulak nak jdi ninja...g lh kuruskn bdn dlu klu ye pon..tp it's too late now lh....

    ReplyDelete
  25. TAK PASAL2 BINI NINJA DAH JADI JANDA, SIAPA NAK JAGA DIA. ANWAR ATAU NIK AZIZ

    ReplyDelete
  26. tengok lah perangai mcm sakai...hanya geng2 sakai je leh buat macam nie...aku slalu tgk ninja body smat je..tp yg ni??? maybe blaja ninja x abes kne buang...

    ReplyDelete
  27. msk syurga kot sebab dia sokong PAS,sokong PAS gerenti msk syurga.....bdn dia besar betul,dia buat kat gym mana ah

    ReplyDelete
  28. TAKBIR! bang! ARGH!! my hand... sayang, aku mintak maaf, tapi teruskan perjuangan ini! kalau kau mati dah konfem pergi syurga... kita jihad dijalan PAS... Nik Aziz karamah dia macam nabi... teruskan perjuangan................

    err, bang... bang xsokong PAS la... abg sokong PKR... kompem abg masuk neraka la... bye2 bang! saya nak pegi kat Guan Eng!

    ReplyDelete
  29. eeee kalau aku dapat anak nak jadi ninja boroi ni dah lama aku bunuh time lahir2 tau takk, ee geli2, dia ni patut bagi pakai bra baru boleh power sikit,ni tembak kat tangan mampus terus, acah2 saja ninja oversized ni

    ReplyDelete
  30. kopiah apa yg dia pakai tuh????

    ReplyDelete
  31. Menunjukkn dakyah PAS brkesan .... n yg xreti guna akal akan terus 'AMOK' utk menumbangkn kjaan pilihan rakyat...

    Pasti akan ada lagi BAGHAL2 yg spt ini akan datang kalo xdi benteras kegiatan menyebar dakyah sesat n mmbenci kjaan spt yg dilakukan di setiap ceramah politik berselindung disebalik ceramah 'AGAMA' PAS..

    ReplyDelete
  32. APA LA NINJA PAS NI , LAIN KALI BALUT KEPALA DENGAN BENDERA PAS BARU REAL , NI KAIN CAP TENGKORAK , MACAM PIRATE KAT FILEM HOLYWOOD JE.

    ReplyDelete
  33. ingat dia STEVEN SEAGAL KE?? SOrang lawan semua...??? NI la byk sangat tgk citer Hollywood. Aku rasa Aku rasa dua2 ni lebih kepada pasangan Bonnie and Clyde je....Apa nak jadi dah Melayu skunk ni. Taksub sampai hilang kewarasan?? Ni la belajar ilmu dari PAS.

    ReplyDelete
  34. Imam Mahdi la dia ni

    ReplyDelete
  35. Melayu Malaysia Alaf BaruJuly 9, 2012 at 10:11 PM

    Sebaiknya sibangang tu mati je. Ini lah Melayu bodoh dan bangang tahap..tertinggi. Otak dah kena brainwash oleh puak pr. Maaf, tiada kasihan dan tiada simpati... orang macam ni nyata adalah sampah masyarakat, layak dibakulsampahkan dan digulung sama dengan anuar beraim dan lge, km pulau pinanag yang tidak berakal

    ReplyDelete
  36. lepas ni pasti akan ada lagi ninja ala2 doremon yg dilatih oleh PAS dan Pkr ni...sama2 kita saksikan kebodohan yg diterapkan kpd otak2 balaci2 mereka saban hari utk mengulingkan kerajaan....

    lepas ni ada ke keluarga mamat ni parti Pas nak jaga...? pemimpin Pas pasti tak ambik tau, Dap bertepok tangan sambil yamseng tengok kebodohan puak2 melayu Pas/Pkr ni..

    ReplyDelete
  37. bawak pedang samurai??? terpengaruh sangat dengan anime bleach ni... bawakla keris ke baru la nampak melayu sikit

    ReplyDelete
  38. Bodoh La Ninja Pass ni, kalau mengamuk kat umah Housee PK ke kat umah Papaa Gomo ke kan baguis. mengamuk kat server dah la

    ReplyDelete
  39. Iktibar dari peristiwa ini perlu diambil serius oleh pihak berwajib dan orang ramai. Politik ketaksuban, perbohongan, racun fikiran, fitnah, yang di bawa bukan hanya oleh orang politik haprak tetapi orang-orang yang bergelar ustaz, ustazah. Yang dihasilkan ada lah kadet2 yang psaiko dan giler, serupa mamat ninja tu lah. Ingat tak gang Al-Maunah? Kelebihan geng tersebut mereka dapat songlap senjata api dan bahan letupan. Mereka ni pulak orang melayu. Kita nak ke situasi kelam-kabut semedikian dalam kehidupan harian kita hari-hari? Nak ker kita create suasana seperti kehidupan seperti di Palestine? Kalau dibiarkan politik buruk dan tak bertamadun, perkara tersebut akan menjadi kenyataan.

    ReplyDelete
  40. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
    Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

    ReplyDelete
  41. betulkan kalo silap ..
    tangan kiri ke kanan ?
    peha kiri ke atau yang kanan ?
    ... apa2 pun "Imam Mahadi" ni versi rockers kut ... sampai baju pun lupa nak pakai... ??

    ReplyDelete
  42. Orang Melayu memang mudah lupa
    Taksub dan berfikir tak upaya
    Nak jadi hero bunuh bangsa seagama
    Kafir gelak melihat Melayu bodohnya!

    ReplyDelete
  43. haha tiba2 babi sondol pas rasuk dia tu pasal dia g buat kecoh tu...

    ReplyDelete
  44. kena sawan gila babi ke apa mamat ni ha???

    ReplyDelete
  45. ni ke contoh org pas kat semua kata ikot islam sgt ptt nye kena tunjuk contoh2 yg baik lah bro

    ReplyDelete
  46. Samurai?? Patut la ramai dok katA dia org pas..kalo bawak keris mesti orng amno kua kua kua..hop

    ReplyDelete
  47. eee aku pelik betul lah ngan org pas ni makinhari makin menjadi gila drgkan....dikejar dosa lah tu sbb suka main agama dgn plitik

    ReplyDelete
  48. aduh tak pepasal kan dah mati apalah cr pasal

    ReplyDelete
  49. mamat ni mesti terkeluar dr tangjung rambutan kan

    ReplyDelete
  50. mmg lawak la mamat nie....dia ingat zaman 40-an ke main2 pedang nie...kan dh sia2 jer mati katak.....

    ReplyDelete
  51. kesian umno haramjadah nie ya..muka mcm perompak tu dikatakan ahli pas...banggang btl laaa.mgkin penyangak yg diupah umno la tuu...ada la logik skt..

    ReplyDelete
  52. Sedara tu blogger gak..'Jaya Negara'..baca sendiri la..aku x leh nk paham apa yg dia nk cerita..

    ReplyDelete
  53. polis pon dah baca...kalau tembak kat perot mesti kebal ni....

    ReplyDelete
  54. dah ada dh ahli pas yg panas bontot..siap sumpah2 orng plak...pas mgajar dia orng utk sumpah2...sia2 dpt dosa free.......

    ReplyDelete
  55. Salam,

    Saya ada baca blog yg arwah ni tulis..saya rasa arwah ni dlm proses mencari kebenaran sejati,cuba merungkai rahsia dlm kerahsiaan tetapi tiada penunjuk jalan yg benar.Arwah ni dlm kekeliruan semasa proses pencarian ini akhirnya beliau cenderung kearah menyalahkan semua sistem terutama kerajaan,raja-raja termasuk alim ulamak.

    Semuga Allah mengampuni dia yg keliru dlm pemcarian itu.

    somewhere in time.

    ReplyDelete
  56. ish dia ni bukan org politik, dah baca blog dia... dia hina semua org termasuk islam, anwar pun dia hina, najib pun dia hina, nik aziz pun dia hina, hadi awang dia hina, sultan pun kene hina... dia ni mcm hidup di alam sendiri... kat blog dia x ramai penyokong pun tapi cerita merapu byk... dia fikir dia sorang hebat

    ReplyDelete
  57. ish dia ni bukan org politik, dah baca blog dia... dia hina semua org termasuk islam, anwar pun dia hina, najib pun dia hina, nik aziz pun dia hina, hadi awang dia hina, sultan pun kene hina... dia ni mcm hidup di alam sendiri... kat blog dia x ramai penyokong pun tapi cerita merapu byk... dia fikir dia sorang hebat

    ReplyDelete
  58. MULA2 SEBELUM DIA DTG TU TAK TERLINNTAS YG DIA KENA TEMBAK,,DAN HANYA DITAHAN OLEH PIHAK POLIS,,HUHU DIA TAK FIKIR AKIBAT DIA MELAKUKAN SEDEMIKIAN AKAN MENIMBULKAN MSLH PADA DIRI DAN ORG SEKELILING,,EMMM TAKBIR,TAKBIR,TP NAK BUNUH ORG ISLAM SDRI...KENAPA DS NAJIB JD PM?KENAPA TIDAK NIK AZIZ?KENAPA TIDAK ANWAR IBRAHIM?DAN KENAPA ANWAR IBRAHIM NAK SGT2 AMIK KERAJAAN MALAYSIA NI?????

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!