GEMPAR BERAPI! ANWAR MELIWAT LAGI!

Apa ni juburi, kau meliwat lagi? Itulah kalau dah tebiat tu memang susah nak ubah kan? Tadi Papa Gomo dedahkan ada satu laporan polis telah dibuat lagi untuk aljuburi ni. KLIK SINI

Kita tak tau laporan polis ni sudah dibuat atau belum, tapi yang pasti Anwar memang ada toron sorang lagi budak lelaki yang lembik. Tungguuuuuu....MUAHAHAHAHAHA

41 Responses to "GEMPAR BERAPI! ANWAR MELIWAT LAGI!"

  1. Firman Allah (al-Nur: 23-24) yang bermaksud: “Sesungguhnya orang-orang yang menuduh perempuan-perempuan (dan lelaki-lelaki) yang terpelihara kehormatannya, yang tidak terlintas memikirkan sebarang kejahatan, lagi yang beriman akan dilaknat (oleh Allah) di dunia dan di akhirat dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang besar. Pada hari lidah mereka dan tangan mereka serta kaki mereka menjadi saksi terhadap diri mereka sendiri, tentang segala yang mereka lakukan.”

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni gaya macam orang PAS shit yang bebal. Suka ambik ayat Quran yang teramat mulia, tanpa memahami isu yang dinyatakan di blog ini. Saja nak tunjuk ulamak lah konon. Biasalah orang PAS shit ni. Seperti biasa sebelum kita tuduh kita akan pastikan bukti tu ada. Dalam kes ni kita tak tuduh lagi baru beri kenyataan biasa je. Tunggulah nanti bila ada bukti. Baru kita tuduh kaw kaw punya. Tapi jangan lah bagi alasan bingai seperti video itu besi dan lain- lain. Ehh....sebelum ni ulamak syaitan pashit tuduh pemimpin2 UMNO tanpa bukti tak pulak kau mandai2 nak keluar ayat Quran. Bro kalau ilmu tak dalam mana jangan nak tunjuk macam ulamak ya....Cermin diri bro bingai....

      Delete
  2. Anuar2 ingat kan ko dah bertaubat rupa rupa2 nye masih setan lg... Apa lah nak jadi dgn ko ni anuar oi

    ReplyDelete
  3. Anuar2 ko no tak tau malu ke dah mcm2 org ckp ko msh nak buat lg...aduh ingat kan dah dot pengajaran rupa2nye tak sedar2 lagi emmm tak tau nak kata pe dah bqk2 lah bertaubat

    ReplyDelete
  4. Apa buruk sgt perangai anuar ni...ingat dah bertaubat rupa2 nye masih lg main pedang apa lah nak jd ngan org tua ni

    ReplyDelete
  5. elok rasanya awak bt citer anwar liwat punggung awak..baru la gempak satu alam cyber nie..mesti nama awak famous serantaro perak..hihihi

    ReplyDelete
  6. Skrg ni kita tgg dan lihat ye m m mana tok guru nik aziz dia nak back up dia... Kita tgk je permainan drg nik azi kan nabi ao dia blh lah tukar2 hukum ikot kepala bpk dia

    ReplyDelete
  7. BeRani bt tp x berani tanggung.... Al juburi, attitude pemimpin yg ko tunjukkan ni klu kat mesir dah lama kena rejam di depan org ramai aebagai ingatan... Sudah2 lah bt benda tu.. Bukannya seronok pun masukkn sperm dlm jubur lelaki... Kesian cik jah dapat lki mcm ko ni

    ReplyDelete
  8. Aku geli ah ngan org tua nu...asik nak main bontot je eerrrrrr

    ReplyDelete
  9. Org mcm ni ke krg nak sokong dia jadi pm negara kita...cuba pk klu dia jd pm kita apa kan jd kat anak2 muda negara kita. Ni....tak kesian ke kita kat anak2 kita nnt semua kena kuar pakai cawat besi....

    ReplyDelete
  10. Anuar ni mmg tak de ciri2 jd pemimpin lsg lah... Selalu buat hal ada ada je perangai dia buat letih aku dgr malh mamat tua ni... Woi blk tido jd lah atop menyusahkan org lain

    ReplyDelete
  11. Anuar oi tak kan nak tgg jubur ko kuar bausir br ko nak stop main bontot kot

    ReplyDelete
  12. Pelacur al juburiJuly 17, 2012 at 1:11 AM

    Aku rasa baik ko g join Pondan kat chow kit tu lg bgs dr ko duk kat line Politik. I...tak setaraf lah ngN ko ko tu dah m cm pelacur gila bontot klu ko join drg byk lah bontot ko akan dpt setiAp hari

    ReplyDelete
  13. Pelacur al juburiJuly 17, 2012 at 1:11 AM

    Aku rasa baik ko g join Pondan kat chow kit tu lg bgs dr ko duk kat line Politik. I...tak setaraf lah ngN ko ko tu dah m cm pelacur gila bontot klu ko join drg byk lah bontot ko akan dpt setiAp hari

    ReplyDelete
  14. Jangan Terpedaya dengan TIPU MUSLIHAT pesakit mental ni.Dia adalah seorang psycopath.Al-Juburit wujudkan LIWAT 3.0 untuk mengatakan LIWAT 1.0 dan 2.0 adalah rekaan.Sekarang dia pula yang reka untuk undi PRU nanti.UMNO dan kerajaan adalah sasaran untuk digulingkan.Al-Juburit akan cari jalan untuk cetuskan rusuhan dan revolusi.Selagi hidup,selagi itulah dia akan usahakan.Masa untuk negara berdaulat ini terlalu banyak dihabiskan untuk seorang petualang dan pengkhianat agama dan bangsa ini.Sayang kerajaan tidak ada keberanian untuk menangani binatang ini.

    ReplyDelete
  15. pok ngah nik ajisJuly 17, 2012 at 2:16 AM

    Ini ialah satu komentar mengenai anwar ibrahim. . Tuan2 masih ingat lagi ucapan anwnar dimimbar masjid semasa khutbah jumaat. . Ingat pelbagai janji dan penjelasannya. .

    Semasa beliau menjadi menteri pertanian. .Seluruh penduduk seberang jaya penang mengagungkannya disebabkn versi melayu sejati dimana ucapannya "kita akan kekal tanah sawah disini utk mengingatkn ujudnya melayu ditengah kota"
    Bila beliau naik pangkat jadi menteri kewangan. . Tanah sawah tersebut habis disapu utk ujudkan bandar baru perda. . Kononnya utk melayu tapi terkini komplek hanku jaya yg ujud. . Siapa kroni utk membangunkan perda tak lain adik dan bapa beliau yg menerajui kumpulan IOI. .dan byk lagi tipu daya yg anwar pamirkn. .
    Sekarang liwat 3.0 bakal berlaku. . Bukankah hijab itu dibuka perlahan lahan oleh allah swt. .bertujuan umat dimalaysia boleh fikirkan siapa itu anwar. . .
    Hampir acap kali anwar diturunkan bala. . Allah bukan pendendam. . Yg rosak adalah anwar. . Allah menjauhkan manusia dari dizalimi. . Tapi bukan cereka yg sama. . Kini cina doll,kes liwat,kes balun bini kawan,kes balun duit 3billion dan pelbagai kes yg dituduh secara tersirat dan tersurat. . .
    Siapa anwar. .????!!!! Jgn salahkan org lain . .bukankah ini cara allah memperjelaskan manusia munafik utk manusia lain memikirkan kesalahan dan keborokan bernama anwar. . Kita fikirkan. . Kerana yg baik allah yg buruk dari diri kita sendiiri. . .

    ReplyDelete
  16. LIWAT LAGI...MEMANG PELIWAT NI SAKIT MENTAL HARAP MANA MANA PIHAK DAPAT MENGHANTAR PELIWAT NI KEHOSPITAL MENTAL...DAH KETAGIH DAH....LEPAS SORANG SAORANG ANAK MUDA MALAYSIA JADI MANGSA. SEDARLAH PENYOKONG SEMUA ......JANGAN LAH KAMU BERTOLONG TOLONGAN DALAM PERKARA KEJI DAN MAKSIAT ...INSAFLAH DAN BUKA HATI DAN MINDANAO RENONGKANLAH...YANG DIA NI KAKI LIWAT...NAUZUBILLAH..

    ReplyDelete
  17. ha ha ha aku tak heran ..kalau anjing dah makan tahi tak akan dia nak lupa tahi...Tetapi penyokong Anuar akan kata ini semua konspirasi UMNO..lagi lagi UMNO..yang Kon8k kau jahat dari zaman MCKK tu salah UMNO ke?

    ReplyDelete
  18. Yang tiap hari meliwat rakyat tu UMNO

    ReplyDelete
  19. waw!!!! hebat nuar asyik gersang jer..sememamgnya songsang..tp bg tuan guru mereka tentu jawapannya masuk syurga mana tak nya dah nama parti ajaran sesat...taubat la wahai manusia yang sesat dan teruk akidahnya...

    ReplyDelete
  20. Al Juburi tu mmg ptt disula xpun porong anu dia tu.. Biar dia jd sida cina yg x de anu... Baru padan muka... Suka sgt meliwat... Ini juuaklah antara punca ramai bangsa melayu yg jadi gay sekarang.. Sbb pemimpin kita mcm tu...

    ReplyDelete
  21. HATI2 DENGAN ISU NI BRO..TAKUT2 MAMAT TU SEKADAR BERLAKON ATAS ARAHAN ANUGERAH TUHAN. ATAUPUN SABOTAJ NAK KENAKAN KERAJAAN..
    KENA AMBILKIRA SEMUA KEMUNGKINAN BRO..SEDANGKAN KES SAIFUL BERTUNDA2 SAMPAI CIPTA REKOD..APALAGI KES NI..

    ReplyDelete
  22. Sehari selepas Saiful buat laporan Polis, Anwar Zionist panik giler, dimaki hamun Kak Wan Jijik, dgn kata Tak serik2 si tuo kutok. Lalu dgn akal berjambul bacul Zionist melarikan diri dan curi masuk ke kedutaan Turki, walaupun dihalau keluar tetap tidak mahu keluar berhari hari lamanya. Lalu keluar sperti Hero Tamil pare pundek, dgn mengatakan dapat informasi nyawa terancam kerana ada pembunoh upahan dan ni semua rancangan jahat dan kotorr Kerajaan dan pemimpin2 UMNO dan beliau mempunyai banyak alibi yg akan dibentang di mahkamah untk membersihkan nama baik beliau. Pembunoh uphan yg hingga hari ini masih mengalami sakit cirit birit kerana tak muncol tiba. Alibi kepala bapak dia, bila di mahkamah satu pelutik alibi pun tak dibentangkan. Alasan di mahkamah bahwa beliau mati pucok dan sakit tulang belakang. Rancangna jahat dan konspirasi Ds Najib dan kerajaan yg dia melalak lalak, tetapi akhirnya masa pegulongan mengaku liwat atas dasar suka sama suka. inilah baculnya, keparat, bngsatnya spesis anukera, Anwar Zionist, peliwat terkutok, barua lahanat yahudi Zionist. Bapa bacul, bapa Liwat, Bapa Zina, Bapa Penipu, Bapa Pembohong, Bapa perosak, Bapa keparat dan bngsat.

    ReplyDelete
  23. Ini abg anwar ha byk kotor punya org ohh asik mau kaco org punya bontot saja...saya byk takut oh mau jalan dkt dia punya rumah nnt saya kena rogol sama dia ohhhh

    ReplyDelete
  24. Di Pakistan, Seorang Suami menembak sampe mati isteri yg ditudoh berzina.
    Di Malaysia, Suami yg kuat berzina, meliwat anak bngsa yg tak berdosa, bukan saja tidak diheret di mahkamah, di hukom tetapi Sang isteri kak Wan Jijik, malah, membela Sang peliwat, sanggup mengalir airmata mengemis simpati, pelakon murahan, menegakkan kote bengkok Sang Suami. Lebih dari itu bersengkongkol menipu, berbohong, menfitnah, untuk melepaskan Sang Suami untuk terus terusan meliwat anak2 bngsa yg tak berdosa. Malah Sang Isteri yg digelar Ikan Sepat kering, sanggup mengatakan Sang peliwat terkutok aunkera Tuhan. Inilah tahap keparat, bngsat dan lahanat punya Suami Isteri anak beranak. Tidak ada isteri, Ibu dalam dunia yg sanggup melakukan perbuatan terkutok, bersengkongkol dgn kancah terkutok Sang Suami, yg terus terusan meliwat, lobang taik, lobang najis, lobang jubor anak2 bngsa, hnya spesis keparat bernama Kak Wan Jijik. Tidak ada anak dalam dunia yg sanggup membela Sang papa yg terus terusan terjebak dalam kancah terkutok, iaitu meliwat anak bngsa yg tak berdosa hanya Nurul mulut bau taik saja yg sanggup. inilah hebatnya keluarga 69, keluarga BABI haramjdah.

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum,

    Bacalah firman Allah s.w.t. dalam surah an-Nur: “Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah daripada golongan kamu juga. Janganlah kamu mengira bahawa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar. Mengapa di waktu kamu mendengar berita bohong itu orang-orang mukminin dan mukminat tidak berbaik sangka terhadap diri mereka sendiri, dan (mengapa tidak) berkata: ‘Ini adalah suatu berita bohong yang nyata.’ Mengapa mereka (yang menuduh itu) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong itu? Oleh kerana mereka tidak mendatangkan saksi-saksi maka mereka itulah pada sisi Allah orang-orang yang dusta.” (Surah an-Nur 24:11-13)

    ReplyDelete
  26. pemimpin PKR yg tua dh nk mampus msh meneruskan hobi MELIWAT...

    ReplyDelete
  27. dasar manusia yg suke liwat org,mmg sampai ke mampos pun dia akn liwat org...perangai cm ni nk jadi PM,kalau dia jd PM mmg lingkup negara....sapa yg masih sokong n backup anuwar mmg manusia tu paling gampang,mmg dia nk booking tiket ke neraka.....memalukan nama islam je

    ReplyDelete
  28. jantan tua yg jalang ni x tahu malu betul la,dah tua pun masih nak meliwat org gak....anuwar ni mmg sial tahap haram jadah punya,bkn nak bawak bertaubat tp lagi duk liwat anak org....aq sure bini dia jugak yg akan backup dia kali ni,bini dia gak yg akan selamatkan laki dia dari msk penjara.....dah tahu laki dia salah masih boleh dia selamatkan laki dia,mmg sampai ke nerake la ko follow dia perempuan sundal

    ReplyDelete
  29. dah mmg dasar kaki liwat aku rasa dia mmg kaki bontot pnya org lubang tu je yang dia rasa puas gila pnya org bini sudah kasi lubang baik pnya dia mau lubang najis jgak ini mcam mau jadi memteri ka

    ReplyDelete
  30. hahah skrg dah terbukti xda lapuran polis mahasiswa diliwat anwar..mmg ko org dasar haramjadah..bt fitnah yg aibkan org islam..neraka jahanam la balasan nya

    ReplyDelete
  31. tak habis-2 dgn kes liwat dia satu dunia sudah tau dia tu mat bon klau klau herro orang putih jens bon herro dlam filem anuar ni herro nafsu belakang tarok.... betol ke cerita ni atau rekaan semata-mata cerita gempar berapi atau saja nak buat api-2 je klau betol bawak-2lah bertaubat kembalilah kepankal jalan

    ReplyDelete
  32. aik anuar kembali beraksi nmpk nya...wah hebat tol owg tua xsedar diri nie

    ReplyDelete
  33. wei anak haram sial...ko 2 da kna laknat hbs2 tp msh xtkot...sial la anjing nie...pengaruh ct blue ngn doggy style....g la sontot jubur bini n ank ko...smpan buat pe...lg sng xde spe pow taw sial

    ReplyDelete
  34. hbs la masa depan budak2 nie...hancuss...beruk nie xkn ngaku dye balas bontot kome....merana la kome...

    ReplyDelete
  35. ini orang mau taubat ka tau buat pandailah setan pun ada baik sikit ini orang kalau jadi memteri susah lo mau projek kasi belakang dulu baru lulus...

    ReplyDelete
  36. bila mai gian dia mesti cari punya macam orang ketagih dadah..kak jijah tahu perkara ini..lama dulu kak jah biasa kurung dia dalam bilik lepas hilang gian baru pintu dibuka.

    ReplyDelete
  37. bkn aku nak cakap apa2 la kan tp kan yg lelaki lembik 2 bodoh kasi kenapa..manis sgt ke ayat2 anuar 2..aku pun kekadang teringin jupe face 2 face dgn anuar nie nak tngk sikit apa yg menariknya..

    ReplyDelete
  38. anuar oit anuar..aku xpaham ko makan apa sampai nafsu bergelora sgt..yg xley bla 2 masih ada kes berani ye ko wat hal ag..hebat2 perangai setan ko..ko mmg pemusnah bangsa agama dan negara..semoga ko mereput dalam neraka

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!