GEMPA BERAPI! ROSMAH BUAT HAL LAGI KAT DUBAI WEI! HABIS LA...PAKATAN MESTI SUKA NI!



Tak sangka aku wei, apa yang DS Rosmah kat Dubai ni pastinya akan menimbulkan kemarahan Pakatan Harami sebabnya mereka tak dapat buat apa yang Rosmah buat. Macam kita semua tahu, selain dari mengadu domba apa lagi yang boleh Pakatan buat kan? Tapi apa yang berlaku kat Dubai ni sebenarnya sangat susah aku nak gambarkan dalam perkataan.

Marilah kita semua membaca apa yang telah dibuat oleh DS Rosmah kat Dubai:

1. Rosmah Terima Jemputan Khas Hadir Kongres Anugerah Pembangunan Sumber Manusia Di Bangalore

2. Persembahan Anak Permata Seni Di Dubai Gamit Perhatian Ramai

3. Pengesanan awal kanak-kanak berbakat besar dan semulajadi penting: DS Rosmah

4. Sokongan Ibu-bapa Diperlukan Untuk Bangunkan Kanak-Kanak Berbakat Besar dan Semulajadi

5. Program PERMATA PINTAR, inisiatif PERMATA kenalpasti kanak-kanak berbakat besar, semulajadi

6. Menjejak Misi DS Rosmah dan Pengalaman Di Bangalore, India

Setelah korang baca semua yang telah aku bongkarkan pasal Rosmah ni, komen la kat ruangan di bawah ni. Korang bagitau la kat aku, patut ke semua ni berlaku? Patut ke? Ce cite, ce cite!

56 Responses to "GEMPA BERAPI! ROSMAH BUAT HAL LAGI KAT DUBAI WEI! HABIS LA...PAKATAN MESTI SUKA NI!"

  1. 1. DS Rosmah Merayu pada Jab Agama Islam Arab Dhubai jgn beri Elaun pada semua Imam Surau dan Mesjid di seluruh Dhubai sebab tu DS Rosmah dihalau Pak Arab Dubai!

    2. Budak-budak Permata naik angin kat Dhubai sebab pasang banner dan kibarkan bendera warna h**** bu*** penuh depan Sekolah Dhubai sampai Pak Arab terlondeh kain dorang yg warna sama dgn bendera tu nak kibarkan sama2 kain tu tanda semangat dan sokongan pada budak2 Permata.

    3. DS Rosmah minta Dhubai jgn bina Pusat Kebajikan dan Latihan pada Kanak2 ISTIMEWA seperti kat Malaysia... sebab tu DS Rosmah menghina kanak-kanak ISTIMEWA?

    4. DS Rosmah kata sumber air paip Dhubai biar keruh, tak perlu bina "Loji Rawatan" air, sebab sebuah negeri di Malaysia Rakyat nya sihat sejahtera selama lebih 20 minum air paip keruh. Lalu Ibu Bapa Dhubai terus baling kerusi dalam majlis Dialog Rosmah!

    5. Kerajaan Dhubai cuma hantar wakil 3 orang saja dalam Majlis Program Permata Pintar sebab itu dapat sambutan dingin di Dubai?

    6. Paparazzi India membongkar keburukan Permata di New Delhi!? Paparazzi tu beritau...DS Rosmah beli lagi 3 Kilogram Permata sebab nak gantung kat bilik tidorrrrr...

    ...kah kah kah...

    ReplyDelete
  2. mmg sah lah pakatan happy bila tgk tajuk ni sbb benda ni lah yg drg impikan..tp sedih kenyataan nye ds rosmah dilayan begitu baik oleh pak arab2 di sana....

    ReplyDelete
  3. ini smua fitnah pembakang la nie....x der modal nk balun ds najib dia balun ds rosmah plak.....aku rasa pembakng benar2 cemburu dngn kejayaan permata d dubai.....jwpan aku mmg x patut la parpu....hahahaha....

    ReplyDelete
  4. mesti pakataan teruja baca tajuk tp akn menangis selepas membaca sepenuhnya krn ds rosmah dilayan dgn sangat baik...pembangkang tanu nak buat fitnah jer x pernah tau nk buat keje cube contohi ds rosmah buat keje utk meharumkan nama negara...bkn asik nk burukan nama negara jer

    ReplyDelete
  5. Rosmah, Rosmah buat hal jer tahu..tapi kalu buat hal nak menolong anak bangsa aku setuju..

    ReplyDelete
  6. Alamak seperti Biasa Parpu dengan cili kasi taruk menjana fitnah - fitnah yang bakal digubal oleh pihak pembangkang! Biar apa pun, Datin Seri Rosmah kita Sokong!

    ReplyDelete
  7. Well she has been doing a great job in line with her husband's ambition in transforming Malaysia. Those opposition bitches, stay away!

    ReplyDelete
  8. Ah jib Gor we trust, Ros Ma we believe. transformation in process.

    ReplyDelete
  9. Busuk sungguh taktik kotor pembangkang. kena belasah dengan tilam busuk baru tahu!

    ReplyDelete
  10. My Advice to DS Rosmah, just do your part, ignore those who attack you. Uneducated oppositions will remain uneducated!

    ReplyDelete
  11. Haha pembangkang klu bab nk ftnah mmg no 1....tp so sad to say ktrang ramai lgi yg xbodoh mcm mnusia mnusia yg menykong pakatan

    ReplyDelete
  12. Hahaha diramal tepat oleh parpu. Pembangkang bahlul!

    ReplyDelete
  13. Artikel bagus. Memang sejajar dengan apa yang dibuat oleh pihak pembangkang! Biar apa pun rakyat tahu segalanya! Mereka sudah kenal apa sikap pembangkang!

    ReplyDelete
  14. Ignore the ignorant bastards and keep on doing the thngs which are relevant for the malaysian community....hold on to what u believe its true n it will prevail

    ReplyDelete
  15. Stupid pakatan rakyat is stupid
    Good rosmah is good

    ReplyDelete
  16. Pakatan rakyat y u no educatuion?
    Pakatan rakyat y u no brain?
    Pakatan rakyat y u like to accuse?
    Pakatan rakyat y u so boring?

    ReplyDelete
  17. taruk lagi taruk! kasi pembangkang terlondeh kain ! muahahaha

    ReplyDelete
  18. taruk lagi taruk! kasi pembangkang terlondeh kain ! muahahaha

    ReplyDelete
  19. Adoi hal mcm ini la bikin puak pakatan panas punggung! Halamak Parpu kasihan SL tengok puak PR bertambah bankrap isu la mcm ni. Semuanya clean, mcm mana PR nak timbulkan persepsi buruk? Hahahaha

    ReplyDelete
  20. Hahahahaha... Lawak sungguh fitnah pembangkang nie... Smpi mcm tu skali dia sanggup fitnah mcm2. Kot ye pun nak cr isu, cr lah yg agak diterima akal fikiran...... Klu bangsa lain baca pun, confirm gelak guling2... Nampak sgt pembangkang ni terdesak nak cr isu.... Well done pakatan....!!!!!!!!! Isu yg menarik utk dibaca kanak2 tadika... Hahahaha

    ReplyDelete
  21. Hahaha.... Cili kasi taruk....... Taruk dlm pinggan pakatan.....

    ReplyDelete
  22. Takkan la pakatan dah hbis isu????? Byk lg isu yg menarik utk dibangkitkan tp isu ni jugak dia nak nak jd isu....... Kesian DSR ... Korang pernah pikir x semakin dekat pilihanraya ni semakin ramai pihak yg cuba menghentam beliau.... Apa besar sgt ke salah DSR tu smpi non-stop hentaman utk beliau??????

    ReplyDelete
  23. senyum meleret la pembangkang bila bc tajuk cmni,ini yg mereka impikan,inginkan selama ni..
    pembangkang iri hati dgn ape yg telah DS rosmah laksanakan tentang PERMATA

    ReplyDelete
  24. haha..nk suko pn ado dgn puak pembangkang yg bahlul ni,mcm xdok isu yg nk dikeluarkan..otok doh beku mena nk mike ko???

    ReplyDelete
  25. datin rosmah u r juz doing a excellent job...carry on with ur noble deed....we will support youu!!!

    ReplyDelete
  26. im so obsessed with her with datin paduka seri rosmah's...she is doing all out to promote malaysia...

    ReplyDelete
  27. Dhey DS Rosmah! good job done la! at least we have someone who is doing something for the nations' younger generation gearing them up with every possibilities given to shine!

    ReplyDelete
  28. wkakakaakak aku hepi sial tgk artikel nie...anjing2 pakatan ank haram mst nagis bwh ketiak mak dorg yg tengit 2....sebab kna tipu dgn tajuk artikel nie....wooohooo....mst dorg ngh cari idea nk spin cta nie...cya la ckp aku korg smua tngu dan lihat je mainan pebankng

    ReplyDelete
  29. I am Pakatan Rakyat and I am so offended...
    I was abou to promote this artikel and then I saw the links...
    Theyre making me convert! NOOOO!!!

    ReplyDelete
  30. its easy for humans to find fault in others and let others take the blame...
    its hard for humans (especially Malaysians) to give someone gratitude for the good hey have done...
    its even harder (especially Malaysians) for humans to see the true light that is shown right in front of their nose!
    DS Rosmah, keep up the good work!
    U are helping many families with the permata program...

    ReplyDelete
  31. 4. DS Rosmah kata sumber air paip Dhubai biar keruh, tak perlu bina "Loji Rawatan" air, sebab sebuah negeri di Malaysia Rakyat nya sihat sejahtera selama lebih 20 minum air paip keruh. Lalu Ibu Bapa Dhubai terus baling kerusi dalam majlis Dialog Rosmah!

    its funny cause its true (crisis air selangor) kahkahkahkah

    ReplyDelete
  32. Inilah realiti media di Malaysia sekarang, semua bersifat pandangan dan pendapat.
    Jarang kita dapat lihat media massa betul-betul melapor berita sebenar yang berlaku.
    Di mana silapnya media massa negara kita hingga menjadi bias macam ini?
    Di mana perginya 'investigative journalism' yang tidak pro kepada sesiapa?
    Segala masalah di Malaysia dapat diatasi sekiranya kita dapat meneutralkan media kita pada hari ini.
    Rakyat tidak seharusnya salahkan kerajaan ataupun pembangkang.
    Mengapa? kerana media massa tersebut yang bersalah kerana menerima 'insentif' untuk melaporkan peristiwa-peristiwa yang berlaku secara bias.

    ReplyDelete
  33. Anon yang kata pasal media,

    sekarang ni, kita dalam blog... memang tujuan blog diadakan adalah untuk menyuarakan pendapat masing-masing... yang ko tak puas hati dengan media massa dan tulis ketidakpuasan hati ko dekat sini buat apa? tulis dekat media massa ko tu la... dah tu, orang tengah cerita pasal kebaikan DS Rosmah melaksanakan program Permata dengan begitu cemerlang sekali... takde kaitan langsung komen yang engkau pos dekat sini dengan tajuk...

    ReplyDelete
  34. Tahniah buat DS Rosmah kerana telah menjayakan program Permata sekaligus mengangkat martabat negara dimata dunia... mudah-mudahan diperbanyakkan lagi program-program yang akan membawa faedah kepada rakyat...

    ReplyDelete
  35. Anonymous that said about media,

    Dude! u on drugs or having trouble with hormones? get a hold of yourself! i think your in the wrong place to post about those stuff... you should file a complaint to one of the mass medias that are here man... your embarrassing yourself... seriously man, were talking about the adventures of DS Rosmah that brought Malaysia fame and glory man...

    ReplyDelete
  36. cek suka la mcnie..buat kn pebngkng suma xtdo mlm...mst dorg ingt dorg leh menang...sekali tgk artikel nie kua...musnah harapan dorg...makin kuat n kukuh DSRM dipandangan rakyat...

    ReplyDelete
  37. Pakatam Rakyat Memang Suka Bila keluar tajuk macam ni..Baru ada isu nak main oleh dek pembangkang ni...kalau xkuar citer macam ni..ape lagi dorgt nak main..stakat edit@ gambo tu dah bosan asyik kena kantoi je..hahahah

    ReplyDelete
  38. ni la pasal aq kate jgn sokong rosmah,tengok pe dia dah buat....mane kite nk letak muka sekarang,mst martabat negara dah jatuh punya.....pakatan mst x tidor malam punya sebab terlalu happy,pembangkang mst x sangka perkara ni akn terjadi.....pembangkang tau nk lemparkan fitnah dan buat janji kosong je pade rakyat,dasar penipu dan penyangak

    ReplyDelete
  39. uit...tajuk artikel mmg songsang dgn cta didalam nya...tektik 2 ngn kena kn pebngkang...hahahaha..mmg best la...mst ramai pebngkng yg da tertipu kn...dari korg sakit hati dengki ngn DSRM bek korg pow buat sesuatu yg berfaedah...

    ReplyDelete
  40. ala ini semua helah pembangkang je nak jtuhkn kerajaan..kami belom smpai thp nk percyakn korglh sbb kmi msh waras lg.org2 yg percayakn korg semua tu dh tak waras sbnrnya..otak semua dh kne pegang dgn pembangkangkn!!

    ReplyDelete
  41. apa lglh yg pembangkang nak nie??? udah2lh tu kami tak percayalh dgn cite2 busuk korg ni..dasar org BUSUK!!

    ReplyDelete
  42. isk isk isk .. terkena pulak aku dengan posting terbaru ni , patut la depa kata Parpu buat fitnah ! Bila baca Perak Today tu semua kerja2 baik yang Rosmah buat untuk kepentingan generasi akan datang.

    ReplyDelete
  43. well done rosmah,ko dah memalukan nama malaysia dimata pak arab....pe ko buat ni rosmah,kata janji ditepati....pakatan mst tengah menari2 ni,si anuwar mst tengah meliwat org lagi sebab happy sngt......si khalid mst tengah tibai faekah,si guan eng mst tengah main dengan rainbow dia sebab pembangkang skrg ni terlalu happy dengan ape yg rosmah dah buat....kalau perangai rosmah cmni mmg lingkup la negara

    ReplyDelete
  44. MEMAMG SAHLAH PKR HAPPY GILA BILA TGK BLOK NI, TAPI JGN SALAH PAHAMLAH OIT PKR TAKKAN DS ROSMAH BUAT GITU KAT DUBAI. JGN NAK PERASANLAH. BELIAU DISAMBUT DGN PENUH HORMAT SEKALI.PAK DUBAI RESPECT DS ROSMAH DPT MEMBAWA PERMATA DI MATA DUNIA. AKU KAGUM DGN DS ROSMAH N HAPPY SGT TGK KEJAYAAN MALAYSIA DI DUBAI.

    ReplyDelete
  45. Tu dia UMNO Banggang kalau nak tau. Tengah rakyat to susah hidup tiap hari depa dok bersuka ria shopping segala macam kat overseas. Kita pastikan UMNO berkubur pilihanraya nanti

    ReplyDelete
  46. HA HA HA PADAN MUKA KRG SEMUA MESTI TERTIPU DGN ARTIKEL NI, SEMUA YG DITULIS ADALAH SEBALIKNYA TENTANG DS ROSMAH. JGN KRG HARAP NAK KONDEM DS ROSMAH. BELIAU SEORANG YG BERKEBOLEHAN DAN BIJAK MEMBERI PELUANG KPD KITA DARI KERJA MAHUPUN KEBAIKAN NEGARA. PARTI PEMBANGKANG TAK PYH NAK MENARI SGT ATS ARTIKEL NI SEMUANYA BOHONG BELAKA.

    ReplyDelete
  47. Hahahahahahaha kelakar lah mcm nak pecah Perut aku baca benda ni klu nak tipu pun agak2 lah jgn lah sampai mcm ni skali klu nak tipu benda mcm ni g tipu kat budak2 tadika

    ReplyDelete
  48. Nampak sgt pembangkang ni bodoh sgt nak menipu pun jgn lah sampai mcm ni sEkali nampak sgt tipu kome tu teman baca pun teman tak percaya apa lah kamu ni

    ReplyDelete
  49. pembangkang baca nie mesti rasa mcm nak menari twist..tp seperti biasa akan hampa dan kecewa bila tahu betapa gigihnya DS Rosmah di dubai dan disambut mesra oleh pak2 arab..pembangkang2 sial semua xlena kalau xfitnah DS Rosmah..depa 2 bkn pe dah xdapat pg dubai buat kebajikan so hati panas la beb

    ReplyDelete
  50. pak2 arab semua teruja tengok ada wanita mcm DS Rosmah yg berani dan cukup berkaliber...aku mmg rasa bangga jadi rakyat malaysia..sekarang malaysia semakin dikenali kerana program DS Rosmah yg sangat2 hebat..aku mmg respect dgn wanita sekarang kerana beliau contoh terbaik

    ReplyDelete
  51. mmg x patut lah...pembangkang ni mmg x gne lah...asyik nk sebarkan fitnah je...otak depa ni kalo nk mereka-reka cerita mmg number one la wei...nampak sangat diorang dengki dgn ds rosmah....

    ReplyDelete
  52. seriously i'am gaining more hate to the pakatan...why should they make such a cheap bullshit story...ds rosmah she a good person alright...only a person with true heart can see the reality....all the pakatan and the geng supporter are idiot...DUMB ASS....

    ReplyDelete
  53. terbaik...DS Rosmah membuat pembangkang jadi kemaruk fitnah...dengan kewibawaan beliau dan usaha murni beliau...

    ReplyDelete
  54. Dalam FB byk masukkan artikel ni ttg kejayaan Datin Rosmah utk bantu anak2 yang ibubapa berpendapatan rendah....dan apa yg komen SI PEMBANGKANG bagi, Datin rosmah x pakai tudung, gi shopping kt dubai. Dari satu komen ke satu komen. Diorang x tahu niat dia tu. Tau mengomen jerk. X pasal2 dpt dosa free buat citer bkn2.

    ReplyDelete
  55. Datin Rosmah should ignore this bastards ...do you part... we support you..

    ReplyDelete
  56. Fitnah Fitnah Fitnah !!
    itu sahaja Pakatan rakyat tahu !!
    jangan sebarkan finah !!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!