BUKTI PAS KAFIR DAN BACUL BILA DI PENANG MEREKA DIBULI GUAN ENG!

BILA Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Hasan Tantawi menegaskan bahawa PAS merupakah parti yang dominan dalam gabungan Pakatan Haram di Malaysia, ramai yang tertawa mendengar hujahnya di program debat bersama Pengerusi Sekretariat ILMU, Ustaz Fathul Bari Mat Jahaya.

Entah bagaimana hujah itu terkeluar daripada mulutnya, namun ia masih lagi menjadi bahan gelak ketawa orang ramai yang sememang menyedari tentang Nasrudin yang terdesak menipu diri sendiri berkenaan hujah tidak masuk akal itu.

Benarkah Nasrudin menipu dan benarkah PAS merupakan parti dominan di dalam Pakatan Haram?

Mari kita renungkan kes yang menjadi contoh terbaik untuk dikaitkan dengan dakwaan Ketua Dewan Pemuda PAS itu.

Pada Pilihanraya Umum ke-12 yang berlangsung pada Mac 2008 yang lalu, Pakatan Haram berjanji untuk memberikan jawatan Yang DiPertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP) kepada PAS sekiranya mereka berjaya menjajah Pulau Mutiara itu.

Namun, setelah menang pada pilihanraya umum tersebut, “Khalifah” Lim Guan Eng yang dilantik dan “dibaiah” taat setia para penganut agama PAS itu tidak menunaikan janji tersebut.

Ketika itu, para penyokong PAS di negeri Pulau Pinang masih bersabar dan enggan mendesak “Khalifah” mereka itu untuk menunaikan janji tersebut dengan melantik pemimpin PAS sebagai Yang DiPertua MAIPP.

Read more...

29 Responses to "BUKTI PAS KAFIR DAN BACUL BILA DI PENANG MEREKA DIBULI GUAN ENG!"

  1. APA lah nilai HAMPas, parti melayu yg extrim Islam (sebenarnya islam HmpAS) tidak berkaitan langsung dengan ajaran ISLAM yang sebenar!!!

    Pas cuma syuk sendiri, kena babi kena lancau pon tak apa. bodoh, baik presiden apatah lagi langau dan macai hamPas, apa jasa pas dinegara harmoni ini???

    Nak tadbir negara, bukan semudah melancap cuma dapat syuuuuk sendiri.

    Tak ke malu bila kafirun, perlekehkan pas yang ada tak berguna, tak ada lebih bagus, tak ke sedar dari khayal mimpi syurga puterajaya.....aku tengok mangkuk hanyun mana yang ada wibawa nak jadi PM, MENTERI

    ReplyDelete
  2. Pas lah parti yg tunjuk kebodohan org melayu tunduk pada cina ish aku pelik lah napa pas bodoh sgt dah lah suka mainkan agama campur aduk kan agama dgn politik... Bodoh punya pas malu aku mengaku melayu sbb sikap bodoh pas nI

    ReplyDelete
  3. JANGAN LIBATKAN AGAMA ISLAM DALAM POLITIK PLS. ISLAM TIDAK MENGAJAR AJARAN SESAT PADA KITA. PARTI PAS PLS DONT USE ISLAM IN YOU PAS KERANA KRG NI BUSUK HATI,SUKA BUAT FITNAH N LAGI SATU SANGGUP BAGI KAFIR PIJAK KEPALA KORANG. WAHAI ORF2 MELAYU DAN DLM PARTI PAS MALULAH SIKIT. APA YG PAS PERJUANGKAN DLM PARTI PAS, TAKDE PUN MENEGAKKAN AGAMA ISLAM IKUT AJARAN KAFIR ADE LAGILSH.

    ReplyDelete
  4. PAS PARTI LALANG BOLEH DIBELI DGN WANG RINGGIT SAJA. MANA ADE ISTILAH SETIA DLM PAS. SEMUA BOLEH BUAT DALAM PAS SAMPAI CINA KAFIR PUN BOLEH ADA DALAM PARTI PAS APA NAK JADI DUNIA NI, SEDARLAH WAHAI MELAYU DAN BGNLAH BERTINDAK SEBELUM NEGARA KITA DIJAJAH KAFIR.

    ReplyDelete
  5. PAS ni takkan sedar smpi bila2 pun sbb dah termakan nAjis babi geng DAP... sepatutnya PAS ni membela nasib kaum melayu kat penang tu tp lain plak jdnya...diorang ingat yg calom diorang lantik tu bleh memimpin tp diorang silap sbb calon2 yg dilantik diorang tu pandai ambik peluang je.... mmg mcm pukimak haram jadah... dah la guan eng rasis tu haram jadah ditambah palk dgn diorang ni lg pukimak la jdnya... smpi bila kita bangsa melayu ni perlu ditindas???? harapkan pagar pagar mkn padi... seperti haruan mkn anak begitulah jadinya dlm kancah politik pakatan sekarang.....

    ReplyDelete
  6. padan muka dipermain-mainkan je oleh orang-orang cina sekarang apa yang pas dapat habuk pun tak ada tulah percaya sanggat dengan bangsa haram ni lagi sikit dimi sedikit dia akan hancurkan negara kita...

    ReplyDelete
  7. sebenarnya guan eng ni jadikan pas sebagai batu loncatan aje utk dia bermaharajalela dan berkuasa. yang paling bodoh adalah pas bukannya tak tau tapi buat tak tau aje. apa nak dgn org melayu penang ni oit kesian aku kat krg.

    ReplyDelete
  8. PAS NI DAH MAKAN BENDA KOTOR KOT SAMPAI TAK SEDAR DIRI LANGSUNG YG KAFIR DOK PIJAK KEPALA DEPA. HAMPA TAK KESIAN KAT ANAK CUCCU HAMPA KE ESK KEMUDIAN HARI JADI HAMBA KAFIR.

    ReplyDelete
  9. PAS NI APA YG GUAN ENG BUAT SEMUA BETUL, BILA BARISAN UMNO CUBA MSK PENANG KORANG TAK BLH NAK TERIMA, KENAPA? BLH TUNJUK AKU APA CINA KAFIR BUAT UTK ORG MELAYU DI PENANG? JGN BIARKAN KAFIR JAJAH ISLAM.

    ReplyDelete
  10. PAS hanylah nama semata-mata.. apa yg dipertahankan @ diperjuangkan diorang dah semakin kabur???? bercakap ttg hukum hudud tp dah berapa lama isu ni selalu dibangkitkan tiada penyelesaian... itulah parti PAS.. selagi babi pukimak DAP tu ada selagi itulah PAS akan menjadi anjing suruhan bangsat DAP ni.... bgnlah , sedfarlah PAS dr mimpi yg korang ni bahan cacian je sekarang ni.... babi2 sekalian dah menjadikan korang mcm ni... takkan x tau lg....

    ReplyDelete
  11. Parti PAS ni lah yg menyebabkan Islam di pijak2 di bumi Malaysia.

    Asik di tunjal2 dek DAP saja sejak dulu.

    UMNO pun mengangkat martabat Islam, tapi pernah MCA & MIC tunjal?

    Kalau benar PR mengambil alih putrajaya, zakat pendapatan jangan harap boleh dapat potong dari cukai pendapatan.

    ReplyDelete
  12. Tolong baca malaysiafinance.blogspot.com. Macam2 kutukan kepada kerajaan

    ReplyDelete
  13. xfaham betul dgn puak bangang yg bglak ketawa dlm video ni......apakah islam bolih dipermainkan sebegini... klu lah islam ini dipermainkan apa gunanya kita hidup sebagai islam.....kita klu mendengar atau menuntut ilmu agama islam harus lah kita dengan rasa kusyhuk untuk memenohi ilmu itu didalam dada kita. Tapi apa yg kita perhatikan dlm video ni xubah seperti tengok jenaka wayang kulit. Langsung mereka ini xdpt memikir betapa hinanya ketawa mereka.. kata org gelak mereka gelak terkena ...gelak penceramah gelak megena pada islam,pada bangsa, dan pada negara yg asalnya dari tanah melayud.

    ReplyDelete
  14. aku klu ngan pas nie aku xdh x heran la parpu..benda yg haram pon dia bleh halal kan ini kan lg menipu sudah mainan dia orng......dr pada musyidul,presiden,tmblan presiden sama jer smua kaki kencing....

    ReplyDelete
  15. Pas lah parti yg plg bodoh yg pernah aku tgk..
    krna merekalah melayu makin dipijak2 skrg nie!
    sedarlah wahai Pas jgn jadi mangkuk hayun sgt..

    ReplyDelete
  16. ya allah boleh pulak macam tu..
    aku hari-hari doa bulan-bulan pose nie dorang PAS dapat meliahat kebenaran..
    tetapi tidak nampaknya mereka suka kot jadi hamba abdi cina-cina pengotor ini semua...
    bila syed mokhtar nak ambil alih korang xmahu sokong..
    tapi cina koi tu pegang korang happy noh jadik hanba abdi cina...
    teruk bebeno pangai korang cis

    ReplyDelete
  17. hidup syed mokhtar...
    maksudnya aku nak syed mokhtar ambil alih penang..
    so sekarang mmg penting nak sedarkan orang-orang melayu supaya cukup-cukuplah jadik lap kaki cina..
    nak2 si parti PAS nie..
    korang 2 kan parti agama islam
    so xkan nak biar org kafir lahanat pijak kita...
    haila mangkuk..penat aku cakap dgn korang..
    ibarat masuk telinga kiri kuar ikot punggung...ooopppsss terlebih sudah..he3

    ReplyDelete
  18. ak naik boring dgr crta PAS ni,satu malaysia dh nmpk mcm mna DAP gnakan PAS utk dpatkn undi melayu..tp nk mnang PRU pnya psl,PAS snngp jadi bebal,buat bdoh jer bila DAP gnakan diorng...

    ReplyDelete
  19. Pas sepatutnya kne bukak sikit mata depa tu..
    tak kan msh tak nmpk lg kot mcm mn diorg dilayan oleh Dap anjing tu!
    tp nak wat cmnekn dh Pas nie bodoh ssgt2 smpai apa yg nmpk pn mereka wat2 buta je..!

    ReplyDelete
  20. pas ni,kerana kuasa sanggup tunduk pada DAP,yang terang-terang kafir dan anti islam dan melayu.
    pas ni dah jadi tabsub sangat nak memerintah.
    walaupon dah bermacam-macam benda yang negative DAP dah buat tapi pas buat-buat buta.apalah nak jadi dengan pas.boleh bergabung dengan kafir

    ReplyDelete
  21. mmg benar! pas mmg bacul.. mereka tu ibarat dibawah kaki Dap je tau!

    ReplyDelete
  22. pas selalu kata yang mereka tu memperjuangakan islam.perjuangan apa tu,sanggup bersekongkol dengan kafir yang laknat,semata-mata nak jatuh kan kerajaan,sedang kan PM kita orang islam dan melayu.tapi pas nak jatuhkan,bila kata bersekongkol,mereka kata tidak kami berkerjasama,bukankah bersekongkol da kerjasama tu lebih kurang je..motiv tetap sama nak downkan kerajaan.orang-orang pas selalu ingat mereka je yang tahu pasal agama.orang lain pon tahu jugak tapi tak menunjuk macam sesetengah pengikut pas.pas dah banyak terpesong dari jalan yang benar.

    ReplyDelete
  23. pas ni memang dasar bodoh boneka cina dap,aku tengok pas ni dah sama macam lembu cucuk hidung....

    ReplyDelete
  24. ni la parti yg bergelar PAS,parti yg sngt dayus.......sanggup dia percaya janji2 cina,sanggup dia berganding bahu dengan cina tuk jatuhkan kerajaan.......sanggup tikam org yg seagama denganya demi nk menjaga hubungan dengan org cina,sanggup buat apa saja tuk org cina......sanggup langgar perintah ALLAH demi mengejar kuasa,inilah ajaran nik aziz.......ni lah ajaran islam nik aziz,mereka x ikut agama yg dibawak oleh nabi.......dasar manusia celaka haramjadah yg mempergunakan islam demi kekuasaan

    ReplyDelete
  25. PAS.........

    Parti>>>>>>>>>
    Asutan>>>>>>>>
    Syaitan>>>>>>>


    kebodohan terlampau org melayu blh tunduk pada cina..selagi DAP ada selagi tu la pas jd akn jd balaci nya..

    ReplyDelete
  26. PAS dibuli habis-habisan dan mereka masih lagi hendak berdiam diri? mengapa? Islam dimain-mainkan oleh DAP dan PKR namun PAS masih dalam gerombolan mereka mengapa? mereka harus bersatu dalam saudara Islam sendiri iaitu UMNO agar Islam menjadi dominan dan tidak diperkotak-katikkan…PAS dibuli habis-habisan dan mereka masih lagi hendak berdiam diri? mengapa? Islam dimain-mainkan oleh DAP dan PKR namun PAS masih dalam gerombolan mereka mengapa? mereka harus bersatu dalam saudara Islam sendiri iaitu UMNO agar Islam menjadi dominan dan tidak diperkotak-katikkan…

    ReplyDelete
  27. Draf hudud yang dikeluarkan oleh Pas boleh dimuat turun melalui internet suatu ketika dahulu dan apabila dibaca, memang wajar Tun Mahathir menolaknya kerana dalam draf hudud langsung tidak menyebut bagaimana satu-satu hukuman itu dijalankan.

    Sebagai contoh kes mencuri, mengikut hudud, kesalahan itu akan menyebabkan pesalah dipotong tangan tetapi dalam buku nipis draf hudud Pas langsung tidak menyebut cara-cara atau proses hukuman dilakukan. Ia hanya menulis, kesalahan mencuri ialah potong tangan.

    Tukang pelaksana hudud pon tidak mahir dalam susur galur undang-undang Islam. Sebelum sesuatu hukum dikenakan, pelbagai siasatan perlu dijalankan dan niat mencuri perlu ditentukan. Apabila sah si pencuri mencuri dengan sengaja dan si pencuri adalah orang yang tidak susah, maka baru lah hukum hudud potong tangan akan dilaksana.

    DAP takut kerana mereka mencuri dalam siang hari dengan sengaja dan kebanyakan mereka adalah golongan berada. Namun yang sedihnnya PAS masih mahu bersekongkol bersama DAP. Agak-agak mengapa ya jika PAS sebuah parti yang memperjuangkan Islam masih mahu dengan DAP? Bukankah sepatutnya PAS bermuafakat dengan BN untuk kesejahteraan umat Islam di Malaysia?

    Ramai yang ingin ke syurga namun ramai juga yang takut mati, fikir-fikirkanlah...

    ReplyDelete
  28. takbir! orang-orang yang 'kuat agama' pon sahut laungan takbir yang dibuat kaum kafir. tidakkah mereka sedar bahawa kaum kafirun itu sedang mempersendakan agama?

    Jika kita dijalan Allah yang benar, kita perlu bersepakat dengan saudara Islam kita dahulu iaitu UMNO. Dengan cara ini barulah Hukum syarak Islam dapat dijalankan secara meluas.

    ReplyDelete
  29. kene buli, namun bersabar. persoalannya, jika itu hak kamu maka kenapa kau tidak memperjuangkan hak kamu? adakah kamu benar-benar menjalankan hukum ALLAH jika kamu tidak menuntut janji kafirun tersebut untuk menegakkan Islam dinegeri tersebut (MAIPP)?

    wallahualam...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!