CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Monday, July 2, 2012

BALA BESAR MELANDA PENANG AKIBAT DARI DOSA ANAK KIT SIANG!





Ini adalah gambar-gambar dari Jalan Logan berhampiran KDU dan Jalan Anson Georgetown.

Korang tengok la betapa hebatnya Guan Eng yang anaknya si peraba budak sekolah tu tadbir Penang ni? Aku percaya puak-puak anjing dari PAS akan kata ini bukan salah Guan Eng tapi salah UMNO punya, PAS memang sial, sebab PAS la DAP besar kepala.

Ini semua bala Allah kepada Pakatan kerana kurang ajar sangat dengan umat Islam lat Penang tu. Akibat dari kegagalan menjaga PBT maka inilah yang berlaku. Kat Selangor pun sama, Pakatan Rasuah ni gagal nak kawal PBT.

Suka atau Tidak, terbukti kerajaan BN memang cekap dalam mengawal PBT ni, sekarang ni kita sedang menderita akibat dari memilih silap kerajaan, tak pernah beb aku tengok Penang kena macam ni. Guan ENg cibai buat apa? Melayan China Dol ke? Atau dia sedang melatih anak dia untuk meraba nenen lagi?

Wahai Rakyat Penang, tak kira lu Cina ka, India ka atau Melayu. Lepas ni make sure DAP bungkus ok? Kalau tak esok lu orang punya rumah semua habis tenggelam punya. Mereka ni tak reti nak jaga Penang. That is for sure.

27 comments:

  1. Bala turun....tmpt xpena bnjir pon leh bnjir....apa nk jd....

    ReplyDelete
  2. Mana x trun bala...trmpat pnh masksiat sbb pemerintah dye kafir yg laknat....

    ReplyDelete
  3. Ni mesti pentadbran UMNo sebelumnya yang buat parit dan sistem saliran tahap bodoh otak monyet. Make sure jangan pilih BN next time ok?

    ReplyDelete
  4. Patut depa sedut semua ayaq tuh mai hantaq kat Selangoq...

    ReplyDelete
  5. Kesian negeri kelantan rakyatnya susah nak dapat air ok dalam paip--rakyat pp lah lebih baik dari rakyat kelantan hingga air melimpah ,,berkat khalifah bingai yang diangkat pas..he he he..

    ReplyDelete
  6. Nilah bala...bala bala bala

    ReplyDelete
  7. bala bala bala bala bala

    ReplyDelete
  8. Ha itula sokong ag dap apa dapat...sistem perairan pun xbagus sebab itula jadik banjir tempat ygxlogik banjir

    ReplyDelete
  9. ini semua bala lah wei tak nampak lg ke?

    ReplyDelete
  10. Cina pangkah Cina...tu pasal DAP menang dulu..mereka lah sebenarnya Paling Rasis !!!

    ReplyDelete
  11. Wahai rakyat penang sudah la jdk lembu cucuk idong mcm kelantan...cube la buka fikoran anda pilihla umno gerenti hidop anda terjamin

    ReplyDelete
  12. Inilah akibatnya klu bnyk sgt buat dosa
    Bala lh yg akn turun akhirnye..
    Amek korg!

    ReplyDelete
  13. wa olang Perak tapi wa tetap pi Penang undi sama wa punya sifu LGE,dia manyak baik woi,satu rumah nak masuk laut ia bolih kasi batu tambak maa,berapa libu $ untuk tambak seluas 1/2 padang bola maa.Lu tanya itu olang di Sungai Batu maa.

    ReplyDelete
  14. Melayu Islam MalaysiaJuly 2, 2012 at 5:11 PM

    Tahniah orang Penang sebab undi orang yang tidak tahu dan tidak pernah ada pengalaman mentadbir negeri..

    Pengalaman seronok selama lebuh kurang 4 tahun ni perlu diteruskan supaya orang Melayu dan Islam diusir keluar....gara gara siapa?? siPM kaki tidur dan orang Penang jugak..

    Lepas ni hang pikiaq lah baik baik supaya mereka yang benar benar layak diberi peluang mentadbir....

    ReplyDelete
  15. Allah turunkn Bala sebab kes khatib bg khutbah doa berbaur politik pastu minta jatuhkan pemimpin...dalam islam xmengajo kita berdoa atau tidak respek pemimpin kita...dap tu dah sah kafir yg melayu islam nie failed subjek agama kew waktu pmr...hua3

    ReplyDelete
  16. SEJARAH CHINA:
    Rakyat cina percaya bahawa dinasti baru telah mendapat mandat daripada tuhan. Menurut konsep tersebut, kuasa pemerintah yang diperolehi daripada tuhan, pemerintah yang adil akan mendapat mandat daripada tuhan manakala pemerintah yang zalim akan kehilangan mandat. Kehilangan mandatakan menyebabkan bencana alam seperti banjir, kemarau, wabak penyakit. Apabila pemerintah hilang mandat maka rakyat berhak merampas kuasa.

    oi DAP hilang mandat dah ke??? blah! Blah!

    ReplyDelete
  17. Bala datang dengan bangkai BABI... tahniah orang Penang, undi lagi mangkuk dari Melaka ni jadi khalifah anda...

    ReplyDelete
  18. Satu lagi bala dah sampai....

    Penumpang pesawat antarabangsa terkandas akibat gangguan elektrik

    GEORGETOWN 2 Julai - Beratus-ratus penumpang tiga pesawat antarabangsa di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (PIA) terkandas lebih sejam pagi ini, apabila berlaku gangguan bekalan elektrik di kaunter pemeriksaan imigresen di lapangan terbang itu.

    Penumpang penerbangan ke Thailand, Hong Kong dan China serta sebuah penerbangan yang tiba dari Jakarta terkandas mulai pukul 7.45 pagi tadi.

    Bagaimanapun, kesemua penerbangan itu dapat berlepas ke destinasi masing-masing kira-kira pukul 9.15 pagi setelah bekalan elektrik di lapangan terbang itu pulih.

    ReplyDelete
  19. jom kita orang melayu buat campaign top priority!!!:
    1. sokong privatisation of penang port
    2. refurbishment of bukit bintang plaza area

    ReplyDelete
  20. jom kita orang melayu buat campaign top priority!!!:
    1. sokong privatisation of penang port
    2. refurbishment of bukit bintang plaza area

    you know what i mean more than heaven knows

    ReplyDelete
  21. bala;bala dosa trlalu bnyak nasib baik tak tengelam penang

    ReplyDelete
  22. tu lah nilah bala yg turun sbb time org g beridah solat jumaat krg cite pasal politik kutuk2 bn...kan dah dpt balasan...org g beribadt krg g but fitnah kt dlm masjid plak tu berani betul kan

    ReplyDelete
  23. katakan tidak pada kafir

    ReplyDelete
  24. malaysia negara aman dan damai

    ReplyDelete
  25. ANON 4.25 PM. SITONGGONG BARUA DAPP.

    ReplyDelete
  26. banjir kat Pekan, Pahang tahun 2009 lagilah teruk...sampai kena paracut makanan...agak-agak itu bala sapa ye?????

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!