BALA ALLAH KEPADA PAKATAN HINA DI BULAN RAMADHAN!

AKu nak nasihat sikti pada pakatan haramjadah ni sementara kita menanti waktu berbuka, jarang sekali masjid dilanda musibah, ini bukan aku kata tetapi terbukti berkali-kali. Dalam Tsunami yang melanda Acheh dulu pun semua ranap kecuali Masjid.

Lain pula halnya di Kota Raja, masjidnya ditenggelami air. Nak tahu kenapa? Meh tengok gambar kat bawah ni:

Inilah dia BALA yang diturunkan oleh Allah swt terhadap DOSA Kafir Harbi Xavier Jeyakumar yang diarahkan oleh PAS Kota Raja untuk menyampaikan TAZKIRAH Ramadhan pada bulan tahun 2009.....

Azabnya masih dirasai sehingga ke malam ini, sudah 3 malam teraweh jemaah Masjid Ar Rahimiah menanggung siksa kepayahan tidak boleh lagi menunaikan solat di dewan utama masjid berkenaan.

Seterusnya baca di Blog MIK

48 Responses to "BALA ALLAH KEPADA PAKATAN HINA DI BULAN RAMADHAN!"

  1. Nilah Pakatan Harami sanggup bawa masuk kafir dalam Masjid demi nak tawan Putrajaya eh? Kalau dah dapat Putrajaya Masjid jadi tempat maksiat orang kafir pula? Astaghfirullahalazim bawa bawalah bertaubat wahai pakatan harami kalau ye pun nak TAWAN putrajaya takda cara lain ke? kahkahkah bukankah Al-Quran melarang kafir masuk ke dalam masjid? Dahlah masukkan kafir dalam masjid pastu suruh ceramah pula tuhh fuhhh dahhsyyattt ! buatlah kat tempat lain kalau nak bagi sangat kafir yang ceramah kenapa di rumah allah? haihh kenapalah bebal sangat harami -harami ni.

    ReplyDelete
  2. Kat atas muka bumi lg tuhan dah tunjuk.... Geng2 pakatan yg terasa diorang tu Islam takkan x sedar2 lg kot...... Cash tuhan tunjuk kebesrannya. Takkan nak tgg lita semua kena bala batu nak insaf

    ReplyDelete
  3. wahai cili...nak wat mcm mane lg puak2 harami ni bodoh x blh diajar pandai x blh ikut...dh terlalu bebal...

    ReplyDelete
  4. Itulah, suruh org kafir bg ceramah lg.... Diorang org kafir tu tau nak menganiaya umat Islam je... Mustahil diorang nak tlg kita capai kejayaan la... Sejarah dah byk buktikan yg org kafir ni takkan tlg org Islam walaupun mempunyai talian persaudraan

    ReplyDelete
  5. pelancong dtg untuk melawat...tidak ada niat utk memusuhi agama Allah...Xavier dtg dgn niat untuk memecah belahkan perpaduan umat, jelas dia anti islam tetapi para ahllul balol PAS gagal membaca isihati nya, Allah maha mengetahui niat seseorang...tu pasal walau beribu pelancong dtg melawat, masjid tetap elok terjaga...Allah membalas & memberi pengajaran di sebalik peristiwa dgn caranya tersendiri, tinggal lagi manusiaa yg kena fikirkan...tapi ada manusia yg gagal berfikir apa pengajaran yg tersurat & tersirat di sebalik peristiwa tersebut....alasan ikut logik kepala hotak sendiri jer...benar lah bila Allah dah butakan mata hati seseorang, org itu akan sentiasa buta & gagal mentafsirkan apa saja pengajaran yg di sampaikan

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Weh...yang paling bangsat parti anak setan nie, bukan sebok nak membetulkan masjid tue, x payah susah payah naik tingkat 2 untuk Jumaat, x cukup ruang pulak tue....yang parti anak setan nie dok sebok kutip duit tue mana pergi duit tue? apsal sampai sekarang x repair2 lagi masjid? kalo gereja, kuil ngn tokong sebok jer parti anak setan nie nak cepat....BODO betul setan2 dalam parti anak setan nie...sma bodo dengan neek najeeis yang asik bercicir2 najeeis dia tue...

    ReplyDelete
  8. depa nak tegakkan lagi benang yg basah...haa lantak hangpa la... dalam dunia ni boleh lah hangpa dok kelentong dgn jubah labuh,serban besaq dan janggut ciput.... akhirat esok Allah tak pandang semua ni bhai....sapa xavier ni sampai perlu dia masuk ke mimbar masjd??? nak bg tazkirah??dia dah sunat ka??dah mengucap ka? ada ambik wudhuk ka??? kalau setakat nak berceramah kat luaq tu lg banyak ruang bhai... entah la..hangpa la yg paling pandai dalam agama ni... kalau ada lagi nabi..dgn nabi2 tu pun mungkin tok guru hangpa berani kritik kot...

    ReplyDelete
  9. Bala Allah, satu per satu Dia tunjuk tapi hanya orang yang buta hati, buta mata dan buta perut mcm fuckatan tak mau sedar. Al maklumlah setiap hari mulut mereka menyuap duit haram pemberian DAP hasil pelacuran, judi, arak....

    Sesungguhnya Masjid Ar Rahimah ini dibina dari wang yang halal dan infaq dari umat Islam, namun PAS telah mengotorkannya dengan membawa si kafir harbi Xavier bertazkirah, sebab itulah Allah menurunkan bala.

    ReplyDelete
  10. ayat al-quran melarang kafir masuk masjid.....

    Tidaklah layak orang-orang kafir musyrik itu memakmurkan (menghidupkan) masjid-masjid Allah, sedang mereka menjadi saksi (mengakui) akan kekufuran diri mereka sendiri. Mereka itu ialah orang-orang yang rosak binasa amal-amalnya dan mereka pula kekal di dalam neraka.
    (At-Taubah 9:17)

    Wahai orang-orang yang beriman! Sesungguhnya (kepercayaan) orang-orang kafir musyrik itu najis, oleh itu janganlah mereka menghampiri Masjid Al-Haraam sesudah tahun ini; dan jika kamu bimbangkan kepapaan, maka Allah akan memberi kekayaan kepada kamu dari limpah kurniaNya, jika dia kehendaki. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana.
    (At-Taubah 9:28)

    ReplyDelete
  11. Ape ke laknat bwk kafir msuk ke tmpt solat orang islam woi?
    Bangsat betol orang PAS nie akal pendek sgt ke?

    ReplyDelete
  12. Tidaklah layak orang-orang kafir musyrik itu memakmurkan (menghidupkan) masjid-masjid Allah, sedang mereka menjadi saksi (mengakui) akan kekufuran diri mereka sendiri. Mereka itu ialah orang-orang yang rosak binasa amal-amalnya dan mereka pula kekal di dalam neraka.
    (At-Taubah 9:17)


    Wahai umat-umat Islam yang benar.....pahami lah apa mksud ayat ini dan janganlah sewenang wenangnya mencemarkan agama suci kita

    ReplyDelete
  13. UMNO Babi saja menyeleweng dari agama. Rasulullah sendiri pernah menjemput orang kristian ke masjid untok ber bincang. Bodoh punya UMNO nazi

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8:44 PM.. Pelancong kristian ada kod etikanya jika mahu melawat masjid. Mesti jaga kelaku, jaga pakaian malah ada juga masjid yang melarang orang bukan islam berada diruang solat...

      Tetapi ini bukan soal pelancong asing. Ini soal seorang kristian tegar yg berani berceramah atau bertazkirah, mengajar umat islam dirumah Allah swt tempat suci orang islam...

      Delete
    2. Anon 8.44 nilah melayu sakai yg lim ket sial ksta tu. Kau ni lah yg patut masuk hutan.

      Delete
  14. mesti si keling ni menjerit TAKBIR berulang2 kali kat lam masjid tu kan,tu yg PAS suka......mmg lari dari landasan betul lah si pengikut2 PAS ni,pe la nk jadi dengan org2 PAS ni....dalam al-quran dan hadis pun dah bagitau,kenapa masih org2 PAS ni bwk msk si kafir ni ke dalam masjid tuk bg ceramah.......bende ni xkan terjadi sekiranya org2 PAS ni berpegang kepada al-quran dan hadis,nabi kata hanya mereka yg berpegang kepada al-quran dan hadis sahaja yg akan msk kedalam syurga....PAS ni berpegang kepada nik aziz so jawabnye neraka la tempat mereka

    ReplyDelete
  15. islam bukan sekadar hudud semata-mata tapi merangkumi segala amalan dalam kehidupan seharian termasuklah adab dalam masjid dll.

    ReplyDelete
  16. yammmmmm senggggggggg

    guinness kasi taruk
    kah kah kah

    ReplyDelete
  17. BELAKANG KASI TARUK! KALAU PAKATAN BUAT TAKPA! HALAL! TARUK LAGI BELAKANG TARUK!

    ReplyDelete
  18. (UMNO Babi saja menyeleweng dari agama. Rasulullah sendiri pernah menjemput orang kristian ke masjid untok ber bincang. Bodoh punya UMNO nazi)

    Mana bukti kau?
    ko ckp kosong je xpyh
    setahu aku aku bce smua jenis buku xpernah sekali pun rasullulah membawa msuk org kafir menjejak kakinya ke dalam masjid....tolonglah jgn menyeleweng fakta wahai iblis

    ReplyDelete
  19. TAKUTLAH DGN BALA YG ALLAH TURUNKAN DAH SAH2 ADA DEPAN MATA. MANA BOLEH KAFIR MASUK RUMAH ALLAH DAN BERI CERAMAH PULA TU. MASJID TEMPAT UTK BERIBADAT BKNNYA NAK BERPOLITIK KE MAKSIAT. TAKUT TUHANLAH WAHAI ORG ISLAM JGN KERANA DUNIAWI KRG LUPA AKAN HUKUM HAKAM ALLAH SWT. MASJID DAH BANJIR ALLAH DAH BERI KLU TAPI KALAU TAK PAHAM LAGI TAK TAU NAK KATA APA KAT HAMPA NI LAGI MEMANG BODOH

    ReplyDelete
  20. Rasulullah sendiri pernah menjemput orang kristian ke masjid untok ber bincang. ini betul ada kisahnya

    namun

    Tidaklah layak orang-orang kafir musyrik itu memakmurkan (menghidupkan) masjid-masjid Allah, sedang mereka menjadi saksi (mengakui) akan kekufuran diri mereka sendiri. Mereka itu ialah orang-orang yang rosak binasa amal-amalnya dan mereka pula kekal di dalam neraka.
    (At-Taubah 9:17)

    ayat ini lebih tepat dengan situasi sekarang kerana xavier tu datang dan menghidupkan (memberi ceramah) dalam masjid... salah dari segi syarak...

    Rasulullah ajak parti kristian tersebut datang masuk masjid sebelum turunnya ayat ini,

    Wahai orang-orang yang beriman! Sesungguhnya (kepercayaan) orang-orang kafir musyrik itu najis, oleh itu janganlah mereka menghampiri Masjid Al-Haraam sesudah tahun ini; dan jika kamu bimbangkan kepapaan, maka Allah akan memberi kekayaan kepada kamu dari limpah kurniaNya, jika dia kehendaki. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana.
    (At-Taubah 9:28)

    kita sebagai seorang muslim harus faham dan tahu pasal agama kita... janganlah kita bergaduh sesama islam, tetapi kita harus bekerjasama... Pelaksanaan PAS untuk membuat ceramah dalam masjid adalah salah... kita harus berani tegur ketua PAS kerana perkara ini bertentangan dengan ayat al-quran...

    ReplyDelete
  21. makin jelas.apa yg aku boleh kata,pelancong dtg untuk melawat...tidak ada niat utk memusuhi agama Allah...Xavier dtg dgn niat untuk memecah belahkan perpaduan umat,jelas dia anti islam tetapi para ahllul balol PAS gagal membaca isihati nya,Allah maha mengetahui niat seseorang...tu pasal walau beribu pelancong dtg melawat, masjid tetap elok terjaga...Allah membalas & memberi pengajaran di sebalik peristiwa dgn caranya tersendiri, tinggal lagi manusiaa yg kena fikirkan...tapi ada manusia yg gagal berfikir apa pengajaran yg tersurat & tersirat di sebalik peristiwa tersebut....alasan ikut logik kepala hotak sendiri jer...benar lah bila Allah dah butakan mata hati seseorang,org itu akan sentiasa buta & gagal mentafsirkan apa saja pengajaran yg di sampaikan..

    ReplyDelete
  22. korang tgk sendiri apa dah jd? selama pemerintahan UMNO dan BN lebih 50 tahun aku x pernah lihat pemimpin bukan islam masuk masjid utk memberikan ceramah politik ataupun tazkirah.inilah bala dari Allah...sesungguhnya Allah Maha Besar...

    ReplyDelete
  23. ya allah! kepincangan yang amat teruk sangat ni! masya allah! kenapa perlu panggil xavier tu berceramah dalam masjid? dah tak de ustaz kah? lupe semua ustaz yang berwibawa dah keluar PAS...

    ReplyDelete
  24. KENAPA MESTI ORG KAFIR YG BAGI CERAMAH DLM MASJID DAH TAKDE TEMPAT LAIN KE UTK KAFIR NI PERGI. MASJID TUKAN RUMAH ALLAH. KALAU ORG ISLAM DAH TAK TAU NAK HORMAT RMH ALLAH PAYAHLAH NAK CKP LAGI KAT DEPA NI MMG BODOH NAK MAMPUS.

    ReplyDelete
  25. Tidaklah layak orang-orang kafir musyrik itu memakmurkan (menghidupkan) masjid-masjid Allah, sedang mereka menjadi saksi (mengakui) akan kekufuran diri mereka sendiri. Mereka itu ialah orang-orang yang rosak binasa amal-amalnya dan mereka pula kekal di dalam neraka.
    (At-Taubah 9:17)

    this ayat is true and the situation here clearly breaks Allah's law... is this how PAS is going to carry out hudud? by neglecting 'minor' details? masya allah brothers... let us pray for their hearts to be opened...

    ReplyDelete
  26. PELANCONG MSK MASJID PUN DGN TERTIB DAN MEREKA KAGUM DGN KECANTIKAN MASJID KITA ITU MMG TAK SALAH BKNNYA MEREKA BAWA BALA MCM KAFIR YG DIBAWA OLEH PAKATAN NI. DAH TAKDE KERJA LAIN KE KRG NI DAH MCM DESPERATE SGT SAMPAI RMH ALLAH PUN KRG BAGI KAFIR MSK CE KRG GI TEMPAT IBADAT DRG NAK KASI KE KRG ISLAM BUAT CERAMAH KAT TOKONG KE, GEREJA KE MAU MEREKA HALAU ORG ISLAM KELUAR DARI TEMPAT ITU. BKN MCM ORG ISLAM KITA LAGI MCM PESTA KRG BAGI KAFIR PIJAK CARPET YG KITA SUJUD MENGHADAP ALLAH SWT. TAUBATLAH KRG SBLM KRG DITAUBATKAN

    ReplyDelete
  27. apa pnya bodohlah pakatan macam tak ada tempat lain nak bagi kafir bagi ceramah politik kat dlam masjit pulak tu punyalah banyat tempat dia org boleh buat kenapa mesti masjit yang dia orang buat itu kat rumah tuhan tempatnya umat islam beribadah pulak tu ada otak pakailah

    ReplyDelete
  28. kafir ni nak tawan org islam tapi yg ni org islam kita kenapa mesti ikt telunjuk org kafir. kalau ye pun nak tawan putrajaya takde cara lain ke, kenapa mesti guna rumah ALLAH. kalau UMNO buat mcm tu dah tentu Pakatan kata dah syirik org Umno ni, tapi pakatan buat semua btl belaka. tak sedar lagi ke dgn bala yg ALLAH turunkan ni depan mata org islam.

    ReplyDelete
  29. apa pny banganglh PAS nie?? blh pulak mereka bawak msok org kapir dalam Rumah Allah! itu pn sbb nk bg tazkirah pasal Ramadhan???
    eh apa ke gila mereka nie..mmg dh sewel sgt2 lah org PAS nie!
    sengaja nak mencemarkn kesucian Masjid..korg tgklh sndri apa yg Allah turunkan bala semata2 sbb tndkn korg yg bodoh tu! tp ada jgk yg tak nmpk lg.
    aduh apalh nak jdi nie..klu mcm nielh berterusan tak tau lah ape akn jd dgn negara kita nnt..
    wallahualam..

    ReplyDelete
  30. ishk3..awat dasyat sangat..kesesatan parti pas semakin hari semakin menonjol..wei org bodo xpergi sekolah pun tahu yg org kafir xboleh masuk masjid..ini kan PAS konon parti islam..apakah sudah terjadi wahai PAS..2 pun dlm bulan2 ramadhan nie..dah sah die kafir kot xkisah la die 2 pensyarah ke apa2 ke..salah tetap salah..xpayah korang nak buat

    ReplyDelete
  31. sambungan atas...xpayah la korang nak buat fatwa sendiri..takut la dgn allah..jgn sampai bala korang satu malaysia merana..

    ReplyDelete
  32. Astaghfirullahalazim.....apa nak jadi pada parti pas ini...sanggup mereka bawa masuk orang kafir yang ternyata lagi hina kedalam rumah allah...lepas itu seorang kafir boleh bagi tazkirah ramadhan pada orang islam sedangkan dia itu tak tahu apa-apa pon...yang paling sedih sekali ada juga orang2 yang bodoh boleh pergi dengar tazkirah itu...apa nak jadi ni...pas semakin lari dari landasan....macam ini kah pas nak memimpin orang...

    ReplyDelete
  33. betul 2 kejora malam..takut bala diturunkan allah keatas mereka2 tempiasnya kena satu malaysia..tambah2 bulan2 pose nie kan..saya pun agak kehairanan la selama nie setahu saya perti PAS nie bagus pada awalnya tetapi kan semakin hari meraka jauh terpesong..itulah kebenaran yang saya nampak..hanya yang selebihnya allah maha mengetahui..sampai ada dego kata undi pas comform masuk syurga..semoga allah menyedarkan mereka2 dan memilih jalan yang benar

    ReplyDelete
  34. aku mmg sentiasa mengikuti isu-isu semasa parti2 pembangkang nie..mcm2 la kan yg famous as skandal,seks,liwat,halau isteri,cerai isteri...tp kan xsangka plak sampai bole mainkan agama..dulu bkn main dok kata UMNO kafir..sekarang???????allah dah tunjuk la wei sapa yg sesat..mcm kekurangan ustad dlm dunia nie sampai kafir korang jemput..sah ilmu agama korang ag cetek dari mamat kafir tersebut..sampai kena dakwah dari kafir..hahaahahahah...

    ReplyDelete
  35. macam mana tak kena bala... ada ke patut bawak orang kafir ke dalam masjid..pas ni dah melampau lah...sanggup lakukan apa sahaja asal kan boleh pancing undi dan nak dapat kuasa...pas ini kata nak perjuangkan islam...perjuangan apa ni...ni dah lari dari jalan betol...kita sepatutnya jauhkan diri dari kafir...pas ini teruk sungguh, rela bergabung dengan kafir...dan sanggup nak menjatuhkan kerajaan yang ternyata orang islam dan berbangsa melayu...semata-mata nk dapat kuasa...

    ReplyDelete
  36. bawa2 taubatlah pas...jangan kerana keutungan didunia yang sementara ini....akhirat nanti korang terseksa....

    ReplyDelete
  37. Ya allah napalah masih ade manusia yg jahil sampai sangup bg kafir masuk rumah suci allah mana g otak org pas nie dh bodoh sgt ke...tulah ikot sgt terlunjuk dap sampai kafir pun dah blh masuk mesjid bg ceramah bgs btl manusia mcm korg nie bila allah turun kan bala pun korg x sedar lg korg tau benda tu salah tp krn kuasa korg sangup belakang kn agama....PAS'korg nie mmg gila kuasa kn..

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. PAS kenapa lah makin hari makin sial ko jadi,makin hari makin sesat aq tengok kaum2 yg sokong PAS ni.....pe saja nik aziz cakap 100% mereka percaya tanpa siasat,semua sokong pe nik aziz ckp......nmpk sngt korang ni macam lembu cucuk hidung,giler kuasa.......semua ni jadi sebab korang nk konker putrajaya,korang sanggup menentang org2 yg beragama islam demi org kafir yg dilaknat allah......PAS ni mmg dasar org2 sial yg mempergunakan agama demi kepentingan sendiri,guna agama untuk capai kuasa kat dunia ni....jgn ingat korang akn terlepas,semakin hari semakin giat lagi korang menyebarkan ajaran sesat korang......

    ReplyDelete
  40. PAS kenapa lah makin hari makin sial ko jadi,makin hari makin sesat aq tengok kaum2 yg sokong PAS ni.....pe saja nik aziz cakap 100% mereka percaya tanpa siasat,semua sokong pe nik aziz ckp......nmpk sngt korang ni macam lembu cucuk hidung,giler kuasa.......semua ni jadi sebab korang nk konker putrajaya,korang sanggup menentang org2 yg beragama islam demi org kafir yg dilaknat allah......PAS ni mmg dasar org2 sial yg mempergunakan agama demi kepentingan sendiri,guna agama untuk capai kuasa kat dunia ni....jgn ingat korang akn terlepas,semakin hari semakin giat lagi korang menyebarkan ajaran sesat korang......

    ReplyDelete
  41. PEMIMPIN PAS YANG RIAK ALLAH BODOHKAN DALAM KESESATAN.. PAS KINI MENJADI SEBUAH PARTI AJARAN SESAT SERTA MENYESATKAN UMAT ISLAM. HARAM BAGI ORANG ISLAM MENYOKONG DAN MENGUNDI PAS DALAM PRU13 NANTI. SESIAPA YANG MENGUNDI PAS DAN PAKATAN HARAM DALAM PRU13 NANTI MEMANG SAHIH ANAK HARAM LUAR NIKAH...

    ReplyDelete
  42. Sedih sikit pasai sekarang rancak surau dan masjid tukar karpet. Tapi yang tukar ialah CINA yang pijak habis satu masjid dan surau masa tukar karpet tersebut, bagi saya ini lagi teruk!

    ReplyDelete
  43. Nak baca Quran kena baca dengan sejarah Islam sekali .Waktu dan tempat surah diturunkan. Masjid dengan masjid al haram pun taktau nampak sangat la tahap cendiakiawan ustad UMNo.

    ReplyDelete
  44. anon 8:28 tak da orang islam ke jual karpet kat tmpt hang. paling tak pun pakistan kan ada. kalau tak pun kan ajk masjid boleh buat pasai apa serah kat cina

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!