BABI PUNYA PAS! PASARAYA MYDIN PULAK MENJADI SASARAN MEREKA UNTUK EDAR RISALAH YANG MEYESATKAN!

NAMPAKNYA parti pembangkang seperti PAS sanggup menghalalkan apa saja cara untuk meraih sokongan rakyat Perak hingga sanggup menyebarkan risalah berbaur politik kepada pengunjung sebuah pasar raya besar di Ipoh, hari ini.

Tindakan penyebaran risalah yang didalangi penyokong parti cuba mengelirukan umat Islam seolah-olah solat hendaklah disinonimkan dengan pemimpin PAS kerana tertera wajah Mursyidul Am, Datuk Nik Aziz Nik Mat yang sedang mengerjakan solat secara berjemaah pada risalah tersebut.

Apakah motifnya PAS menyebarkan risalah itu kepada pengunjung pasar raya berkenaan jika bukan kerana kepentingan politik hingga sanggup memperalatkan kaum wanita dan kanak-kanak untuk memastikan cita-cita itu tercapai.

Berdasarkan maklumat yang dihantar kepada Peraktoday.com oleh seorang pengunjung yang dikenali sebagai Razman Ali, tindakan parti pembangkang itu jelas menyinggung perasaannya sebagai umat Islam.

“Sekitar jam 12 tengah hari hingga 1 petang tadi, saya bersama keluarga membeli belah di sebuah pasar raya di Ipoh.

“Ketika menuruni eskalator ke aras bawah, saya menerima risalah itu daripada seorang wanita yang dipercayai anggota PAS.

Read more...

11 Responses to "BABI PUNYA PAS! PASARAYA MYDIN PULAK MENJADI SASARAN MEREKA UNTUK EDAR RISALAH YANG MEYESATKAN!"

  1. Longkang WalaowehJuly 1, 2012 at 11:21 PM

    Sebab PAS dah tau dorg nak kalah,
    sampai dorg dah terdesak dah ni, kahkahkahkah!

    ReplyDelete
  2. mcm bodooh je PAS ni,dah takde benda nak lain nak buat ke? kalau aku ada time tu aku berjihad terus, hahahha

    ReplyDelete
  3. pas mmg bodoh sbb tu suka buat benda bodoh

    ReplyDelete
  4. aku rasa ini satu kesilapan pada pehak yang berwajib. tindakan mereka mereka itu sepatutnya dihalang pada peringkat awal lagi. inilah yang selalunya berlaku, tidak dihalang dari peringkat awal dan kita lebih selesa mengutuk atas perbuatan mereka mereka ini. mereka lakukan sebab tidak menjadi kesalahan dan besar kemungkinan perkara yang sama akan diulangi di gedung gedung lainya. pada pendapat aku pencacai pencacai ini sememangnya tidak bermaruah dan segala apa yang dilakukan difikirkan betul.

    ReplyDelete
  5. maaf cakap la, dia orang memang bekerja keras untuk menang dengan pelbagai strategi, tetapi malangnya apabila menang, buat kerja banyak yang tak menjadi. Paling sedih ramai YB yang syok sendiri, melawat kawasan jarang sekali, berbakti apatah lagi, harapkan janji lidah dan gusi.. watdahel

    ReplyDelete
  6. Confirm Parti Ajaran Sesat

    ReplyDelete
  7. pencacai terhormatJuly 2, 2012 at 12:35 AM

    pas adalah parti pecah belah rakyat....untk menang sngup wt ape sje...wanita2 nie bkn kna pukau tp knpa ikot?sbb nik ajis nabi....lau nik ajis suruh melacur....cofrm betina2 buat bb nik ajiz ckp

    ReplyDelete
  8. dah xlaku mula lah buat publisiti murahan..edar risalah la apa lah..merepek jew..kalo wat parti islam belaja dulu asas2 agama..xdenya islam ajar kita mengagungkan diri mengaku nabi bagai pastu menghina pemerintah

    ReplyDelete
  9. UMNO Cirit lagi

    ReplyDelete
  10. hahahhhaa....komen2 diatas confirm pencacai tegar umno

    ReplyDelete
  11. edar risalah xada salahnya...yg duk edar video lucah tu lagu mana...siap tayang di hotel lgi

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!