CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, June 13, 2012

ZUL NORDIN TARUK CILI DALAM BONTOT AMBABIGA!

17 comments:

  1. Mmg balun habis la yb zul..


    Terburai abid tembelang pakatan.

    ReplyDelete
  2. Smack on the face of FCUKATAN ...

    Terbaaaiiikkk ...

    ReplyDelete
  3. ... Terima kasih House PK. Zulkefli Nordin memang kelas. Semoga Allah sentiasa memberinya segala kekuatan serta kesihatan yang sempurna untuk membolehkannya terus berjihad memerangi kejahilan...

    ReplyDelete
  4. ... Terima kasih House PK. Zulkefli Nordin memang kelas. Semoga Allah sentiasa memberinya segala kekuatan serta kesihatan yang sempurna untuk membolehkannya terus berjihad memerangi kejahilan...

    ReplyDelete
  5. ... Terima kasih House PK. Zulkefli Nordin memang kelas. Semoga Allah sentiasa memberinya segala kekuatan serta kesihatan yang sempurna untuk membolehkannya terus berjihad memerangi kejahilan...

    ReplyDelete
  6. Zul Nordin adalah antara "loose cannon" yang perlu diberi peluang oleh BN untuk menjadi suara tidak rasmi kerajaan.

    Tapi persoalannya di manakah kerusi yang bersesuaian untuk beliau bertanding?

    Mungkinkah beliau akan diberikan ruang sekali lagi untuk bertanding di Kulim/Bandar Bharu?

    Atau mungkin akan bertanding di tempat asal beliau iaitu di Baling?

    Hesmel Faznee Faisal

    ReplyDelete
  7. Tahniah YB Zul Nordin / Kulim anda hebat ....Tabiik Spring kepada YB. YB seorang MP yang Kelas bukan macam BABOON PR yang buta huruf segalanya, ada peguam pun jenis bodoh undang-undang. Entah macam mana dapat dipilih dan menang PRu12 dulu.Teruskan YB Zul semoga berjaya dalam Pru13 nanti,Teruskan perjuangan menentang BABOON PR, saya dan yang lain tetap menyokong YB..Oleh Mat Bond

    ReplyDelete
  8. Orang yang mesti kita undi walaupun ada orang BN di kulim

    ReplyDelete
  9. Terima kasih PK kerana memuat turun video ini.

    Terima kasih Dato Nordin kerana menjelaskan dengan fakta dengan singkat dan padat.

    Orang Islam dalam pakatan, bertaubatlah selagi pintu taubat masih terbuka. Bukalah hati dan terimalah nur atau cahaya kebenaran. Buatlah research dengan hati yang terbuka.. sejarah menceritakan segalanya.

    Ingatlah orang yang berbohong itu adalah orang munafik. Orang munafik adalah musuh dalam selimut. Orang inilah yang menjatuhkan Islam.... semak balik hadith nabi.

    Jadikan hadith dan al-Quran pegangan hidup. Dan sejarah untuk kita lebih berhati-hati.

    Tepuk dada bertanyalah pada iman.

    ReplyDelete
  10. Memang ni yg aku dok tunggu2... Message jelas dari yb zul. Puak2 jahanam ni bukan tak tau tapi buat2 tak tau. Terpulanglah kepada penyokong diaorg. Tapi yg paling aku kesalkan ialah penyokong PAS ! Sokong membuta tuli dgn alasan agama....

    ReplyDelete
  11. pengkianat negara tk akan buka minda walaupun kebenaran ada didepan mata sbb niat mereka hanya untk mengkianati negara amnya dan bangsa melayu yg bodoh khususnya....

    ReplyDelete
  12. Memang jelas dan fakta segala kata YB Zul. PR akan memanipulasi segalanya . Tp yg sy herannya PAS mcm hati dah tertutup untuk memikir secara rasional segala isu beebangkit.....

    ReplyDelete
  13. TANIAH YB ZUL TERHEBAT

    ReplyDelete
  14. Ada tokoh jadi Menteri Dalam Negeri bukan sahaja pembangkang, kalau ada dalam kerajaan yang tak betul pun kasi tau.

    Barulah ada integriti.

    ReplyDelete
  15. Gua tabik sama lu la Zul! Bravo Bro ada kelass!!

    - Rakyat Kelantan -

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!