WEI RAFIZI HARAMI! KASI PULANG BALIK DUIT RAKYAT SELANGOR!

Gerakan Prihatin Rakyat Selangor (GPRS) hari ini mencabar Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli memulangkan semula wang rakyat yang digunakan untuk membayar gajinya sepanjang bertugas sebagai Ketua Eksekutif di Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor.

Pengerusinya, Datuk Sohaimi Shahadan berkata, Rafizi perlu rasa berdosa kerana menggunakan wang rakyat tetapi gagal berbuat sesuatu untuk meningkatkan lagi ekonomi negeri Selangor kerana lebih gemar berpolitik.

“Rafizi tidak perlu putar belit kenyataan. Beliau letak jawatan kerana mahu tumpu pilihan raya, bukan kerana ikhlas mahu melepaskan jawatan itu. Jika memang duit rakyat, saya cabar Rafizi pulangkan kembali elaun diterima sepanjang menjawat jawatan berkenaan,” ujarnya dalam satu kenyataan kepada UMNO-Online mengulas kenyataan Rafizi yang melepaskan jawatan ketua eksekutif kerana tidak selesa menerima gaji daripada tabung rakyat apabila tumpuannya cenderung kepada aktiviti politik.

Sohaimi berkata, Rafizi dilihat gagal dalam meningkatkan ekonomi negeri Selangor sejak menyandang jawatan berkenaan pada tahun 2009.
“Beliau juga sepatutnya meminta maaf kepada rakyat Selangor kerana kegagalannya itu,” katanya.

Rafizi menyandang jawatan berkenaan sejak 2009.

Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor diterajui Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sumber: Sahabat Gunong Mari

6 Responses to "WEI RAFIZI HARAMI! KASI PULANG BALIK DUIT RAKYAT SELANGOR!"

  1. UMNO lah yang sepatutnya mengembalikan segala harta dan wang yang di samun selama ini. Ini tanda terdesak dan panik UMNO setelah rafizi mengupas dan mengeluarkan segala scandal2 penyalah guna wang rakyat oleh UMNO. Sekarangs sampai awal tahun depan is going to be realli exiting. UMNO macam ikan berenang dalam air periuk yang dipanaskan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi baru 2 tahun... Puak2 umno yg rembat duit rakyat 50 tahun mcm mana pula

      Delete
  2. Sikit sikit UMNO, sikit sikit UMNO, kimak la pakatan ni, elok Selangor ni dulu bawah BN dulu, langsung takde masalah. Sekarang ni sampah pun takleh handle, RASUAH jangan cerita la, dari ketua sampai balaci smeua kaki RASUAH

    ReplyDelete
  3. Biasalah org mcm anon 6.59 atas. Satu tunjuk kat umno 4 lagi tunjuk kat pr. Betul anon 6.59. Kau mmg tak sedar diri busuk sebusuk sampah tak berangkat longkang tersumbat.

    ReplyDelete
  4. Agaknya kalo kucing dia mati kena langgar lori pun umno juga yang disalahkan.babist punya anjing pr

    ReplyDelete
  5. poorah dulu xda masaalah.yg skrg bekas mb dok kena bicara tu bkn masaalah ke???cakap xguna akai

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!