SEDAPNYA!!! ADUN BETINA PAS RATAH 'ANAK IKAN' DENGAN JADI BINI KEDUA!!!

Isu perkahwinan ADUN Merbau Pulas kembali menjadi hangat dan hangit. Walaupun sebelum ini ADUN Merbau Pulas, Aisyah Ghazali dikatakan telah menolak pinangan bekas pemandunya, tetapi akhirnya ADUN Merbau Pulas merangkap Exco Kerajaan Kedah itu, akhirnya menerima bekas pemandunya yang bernama Sazali bin Sudin sekaligus menafikan berita sebelum ini yang ADUN Merbau Pulas itu berkahwin dengan seorang lagi ADUN dan Exco Kedah iaitu, Hamdan Che Khalib.

Maklumat yang diperolehi mendedahkan pada 5 Jun 2012, bertempat di Masjid Jeneri, Sik, telah berlangsung majlis akad nikah Siti Aishah binti Ghazali – Exco Kerajaan Negeri merangkap ADUN Merbau Pulas dengan Sazali bin Sudin (nombor kad pengenalan 700622-02-6067) berusia 42 tahun dan beralamat di No.376, Lorong 3/1, Taman Makmur, Kulim.

Sazali telah diakadnikahkan oleh Hj. Ismail bin Talib yang merupakan Imam Masjid Jeneri dan disaksikan oleh individu-individu tertentu dari kedua-dua belah pihak termasuklah ayah Siti Aishah sendiri iaitu Hj. Ghazali bin Ahmad yang merupakan penyokong kuat PAS di Kampung Kuala Jeneri, Daerah Mengundi Jeneri dan DUN Jeneri.

Perkahwinan berkenaan menjadikan Aishah sebagai isteri kedua Sazali dan mendapat kebenaran Mahkamah Tinggi Syariah Alor Setar.

Menariknya, Hakim Mahkamah Syariah Sik adalah adik Aishah sendiri iaitu Syeikh Nawawi Hj. Ghazali!!!

Dari pengakuan Sazali bin Sudin yang merupakan Pegawai Khas merangkap Pemandu dan sekarang ini suaminya, kedua-dua mereka telah berkahwin pada awal bulan Jun 2012 di Jeneri, Sik dan mengucapkan terima kasih kepada operatif kerana mendoakan kebahagiaan mereka sehingga ke anak cucu. Menurutnya, dia telah mendapat kebenaran isteri pertama dan semuanya itu adalah kehendak Allah Taala serta qada dan qadar.

Inilah kelebihan pemimpin PAS yang pakar berpoligami. Isteri mereka pun boleh diauta, inikan pula rakyat bawahan... BACA SAMBUNGAN DI KEDAHAN69ERS.COM

7 Responses to "SEDAPNYA!!! ADUN BETINA PAS RATAH 'ANAK IKAN' DENGAN JADI BINI KEDUA!!!"

  1. bertambah-tambahlah utusan sek berKURAPan

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
    Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut lah mat sabu boleh lepas. QKeadilan apa yg bapak kafir tu buat!! Adakah kerana kebencian dan dendam kesumat maka bapak kafir nik aziz al-laknati itu berlaku tidak adul kpd ahli-ahli parti yg tidak menjadi ahli pas-setan?? Allah SWT amat marah amat benci orang yg cakap tak serupa bikin. Kau bgtahu berdepan dgn bapak kafir tu!!

      Delete
  3. Assalamualaikum,

    Firman Allah (al-Nur: 23-24) yang bermaksud: “Sesungguhnya orang-orang yang menuduh perempuan-perempuan (dan lelaki-lelaki) yang terpelihara kehormatannya, yang tidak terlintas memikirkan sebarang kejahatan, lagi yang beriman akan dilaknat (oleh Allah) di dunia dan di akhirat dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang besar. Pada hari lidah mereka dan tangan mereka serta kaki mereka menjadi saksi terhadap diri mereka sendiri, tentang segala yang mereka lakukan.”

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,

    Bacalah firman Allah s.w.t. dalam surah an-Nur: “Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah daripada golongan kamu juga. Janganlah kamu mengira bahawa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar. Mengapa di waktu kamu mendengar berita bohong itu orang-orang mukminin dan mukminat tidak berbaik sangka terhadap diri mereka sendiri, dan (mengapa tidak) berkata: ‘Ini adalah suatu berita bohong yang nyata.’ Mengapa mereka (yang menuduh itu) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong itu? Oleh kerana mereka tidak mendatangkan saksi-saksi maka mereka itulah pada sisi Allah orang-orang yang dusta.” (Surah an-Nur 24:11-13)

    ReplyDelete
  5. adui isu org kawin pon blh jd bahan..org bina masjid tu org doakanla bkn bt isu....jgn benci sgt poligami..ish manusia akhir zaman

    ReplyDelete
  6. wehaaa bercinta dengan orang lain bernikah dengan orang lain...selamat berbahagia diatas penderitaan orang lain...huhuhu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!