RACIST TAHAP BABI! RANCANGAN DAP MAHUKAN PAP JAJAH MALAYSIA!


Satu lagi bukti DAP dan penyokong mereka berkiblatkan Singapura. Sekarang semakin masuk akal bukan?!! DAP lahir dari benih haram PAP yang memerintah Singapura secara autoritarian.

Kami ada maklumat mengatakan CM Penang ke Singapura sekurang-kurangnya sebulan sekali bagi melapor perkembangan projek menjajah Malaysia kepada LKY.

Ada juga maklumat bahawa setiap cawangan DAP mendapat USD/SGD 5000 sebulan bagi menjalankan gerak kerja daftar dan pindah pengundi peringkat akar umbi. Kami pernah mendengar satu cawangan DAP di Perak yang menawarkan sebuah kereta sekiranya berjaya mendaftarkan 2000 orang sebagai pengundi DAP.

BERSIH mendapat dokongan dan sokongan republik tersebut. Sebabnya mudah. Lebih baik menguruskan jiran yang duduk di bawah kelangkang daripada jiran yang setaraf dan memberikan persaingan. Tipikal Ultra Kiasu.

Sekarang apabila kita dedah niat dan perancangan tersembunyi republik tersebut membantu fuckatan untuk menumbangkan BN, ada pula penyokong DAP yang merayu bantuan PM Singapura.

Orang Melayu masih buta hati lagikah?!!

Sumber: The Unspinners

19 Responses to "RACIST TAHAP BABI! RANCANGAN DAP MAHUKAN PAP JAJAH MALAYSIA!"

  1. Bila PR jadi kerajaan, DSAI adalah PM, Hj Hadi TPM 1 dan LGE TPM 2. DAP akan kuar bukti skandal seks DSAI yg tersimpan selama ini dan usul undi tak percaya di dewan. DSAI akan kantoi sebab semua MP bukan Melayu baik dari BN mahu pun PR akan mengundi tolak DSAI dan akhirnya DSAI tersungkur. Walau pun begitu TPM 1 gagal ganti PM yg telah tersungkur sebab tak cukup sokongan ahli dewan. Semua ahli dewan bukan Melayu baik dari BN mahu pun PR akan bersatu padu menyokong LGE sebagai PM bukan Melayu Malaysia yang pertama. Lepas tu barulah cita-cita LKY selama ini untuk menyertai Malaysia tercapai. Tetapi Malaysia yg dikuasai oleh DAP dan kuncu-kuncunya. Masa tu barulah Melayu yang khianat tu tahu apa kan jadi pada mereka tu semua. Dah la sekarangpun depa pandang sebelah mata, apatah lagi bila dah dapat kuasa, sure jadi macam Singapura. Presiden pertama Bangsa Melayu tu adalah Melayu yang terakhir jadi presidennya. Nanti baru lah yang selama ini bersekongkol dengan DAP akan tahu langit tu ting atau rendah. Sesal ke,udia tak guna lagi.

    ReplyDelete
  2. Mereka ni tamak dan tamak lagi....
    memang matlamat nak kuasai Johor dan Kekal di Penang serta menguasai Perak dan Selangor.....Bila laluan ini milik mereka.....apa sahaja dah tak guna ...besok lebai-lebai PAS dok pakat ramai-ramai pindah kelantan, kedah atau Terengganu....korang semua jadilah macam melayu di selatan Thailand terhimpit demi terhimpt...lama-lama masuk laut.....
    Orang suruh berbaik sesama melayu Islam tak mahu...takut dengan si Tua kat Kelantan tu....besok tok wakil PAS kat kelantan yang banyak tanah balak tu dok pakat pulak kasi pajak dengan cina Singapore....huh Bungkus.....tinggal serambi rumah tok nik sahaja la....

    ReplyDelete
  3. Aku tunggu time ni....Dah berdekad Malaysia tak rasa berperang.Walaupun peperangan itu memusnahkan,memeritkan dia dapat membersihkan rumah dari 'najis'.

    ReplyDelete
  4. get rid the virus!

    ReplyDelete
  5. agak2nya lah, parti mana yg serah singapura pada cina PAP tu ya...

    ReplyDelete
  6. pulau batu putih dapat kat singapore tu angkara siapa ya....tolong jawab bang

    ReplyDelete
  7. banyak sungguh hampa berkhayal,kepincangan di depan mata tak mahu dibaiki, diperbetulkan. Yang tak nyata itu mahu dipersoal, berikan bukti bila ber4cakap

    ReplyDelete
  8. Hii anon 11.42 & 11.57 kalau dah mcm tu terus setuju cina perintah malaysialah mangkok. Bodoh punya mangkuk. Kalau dah buat salah betulkan bukan jual ya mangkok. Dasar otak letak di bontot. Tak faham bahasa betul. Kalau dia dpt perintah nescaya takda PM melayu takda lagi bantuan khas utk org melayu takda lagi suapan utk mahasisw melayu yg berlambak kelulusannya cukup makan mcm yg anti kerajaan sekarang ni. Dia kena tau masa tu cium buntut dapp pun dia takkan layan. Jadi ramailah mahasiswa yg anti kerajaan yg kureeng pandai ni merempat merempit merewang mcm kucing kurap. Doalah moga2 ianya tidak terjadi.

    ReplyDelete
  9. KATA MELAYU KUAT...
    tp sikit-sikit takut dgn DAP...
    sikit-sikit bila pembangkang memerintah, negara bankrupt..

    apa la korg ni..
    bukak la mata tu, jgn dok dgr ckp org ajer..
    guna otak, fikir...

    korg igt Tanah Melayu ni majoritinya Cina ke?
    apa laaa...

    ReplyDelete
  10. oiiii, UMNO perintah Penang berapa lama?
    mana tanah-tanah Melayu pegi spjg 50th korg jg TANAH MELAYU?

    bodoh?

    ReplyDelete
  11. An outstanding share! I have just forwarded this onto a
    coworker who was conducting a little homework on this.

    And he actually ordered me dinner because I found it
    for him... lol. So let me reword this.... Thanks for the meal!
    ! But yeah, thanks for spending time to talk about this issue here on your internet site.


    Here is my website; paleo öle

    ReplyDelete
  12. Hi there! I could have sworn I've been to this website before but after checking through some of the post I realized it's
    new to me. Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking
    and checking back often!

    Also visit my webpage kohlenhydratarme lebensmittel
    My web site: paleoernährung

    ReplyDelete
  13. Thanks for the marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you
    happen to be a great author.I will be sure to bookmark your blog and may come back
    down the road. I want to encourage yourself to continue your great writing, have a nice
    weekend!

    Feel free to surf to my web-site - kroatisch lernen

    ReplyDelete
  14. I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a visit this weblog on regular basis to obtain updated from most up-to-date gossip.

    My blog ... slow carb diät

    ReplyDelete
  15. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out much.

    I hope to give something back and help others like you
    helped me.

    Look into my web-site; Anlageberatung in Wiesbaden

    ReplyDelete
  16. It's a shame you don't have a donate button!
    I'd without a doubt donate to this fantastic blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my
    Google account. I look forward to brand new updates and will talk about
    this blog with my Facebook group. Talk soon!


    Here is my site :: afa arbeitszimmer

    ReplyDelete
  17. Hi, I do think this is a great site. I stumbledupon it ;) I may revisit yet again since i
    have book-marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide
    others.

    Also visit my page: free wordpress theme

    ReplyDelete
  18. Hello there! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my iphone 4. I'm trying to find a theme or plugin that might
    be able to fix this issue. If you have any suggestions, please share.
    With thanks!

    Here is my homepage ... drachen matte fliegen
    my website: 4 leiner lenkmatte anleitung

    ReplyDelete
  19. If some one wants expert view on the topic of blogging afterward i propose him/her to pay a visit this website, Keep up
    the good job.

    My website ... carbs diet plan

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!