PANAS BERAPI! PENDEDAHAN TERPERINCI PEMBOHONGAN SCORPENE YANG WAJIB DIBACA!

Korang kena baca apa yang ditulis oleh Another Brick pasal Scorpene, KLIK SINI

4 Responses to "PANAS BERAPI! PENDEDAHAN TERPERINCI PEMBOHONGAN SCORPENE YANG WAJIB DIBACA!"

  1. PM perlu bersihkan namanya tentang isu kapal selam ni. perlu bahas ni parlimen secara terperinci. kalau tidak rakyat tidak akan percaya. pakai la blogger hebat camna pun generasi muda tak akan percaya sebab tiada bukti penafian PM dalam hal itu. Cara paling berani PM vs Anuar dlm isu kapaal selam ni. saya yakin PM boleh dan malaysia BOLEH..BOLEH..BOLEH. melalui debat ini sajalah rakyat akan sokong PM 100%

    ReplyDelete
  2. Dengan sendiri nya mendedahkan kepada kita semua bahawa individu di belakang tabir SUARAM adalah individu yg dengan sendirinya menjual dan membongkar "Perkara2 SULIT/RAHSIA/RAHSIA BESAR" tentang kekuatan peralatan TLDM kepada pihak2 yg tidak perlu tahu semua itu...Jadi... mohon pihak2 berkuasa berdasarkan kepada "OSA" memanggil mereka2 ini...dengan membiarkan tindakan mereka ini berleluasa boleh menghancurkan sebuah negara yang indah permai ini...

    ReplyDelete
  3. Aku rasa PM tak perlu termakan umpan SUARAM atau mana2 pemfitnah2 tegar seperti BABI dan TIAN CHUA CIBAI nie..semakin tak dilayan semakin terserlah kelentong2 depa2 nie. Aku nampak mcm terdesak skrg puak2 pembangkang bila rakyat semakin beralih arah ke usaha2 PM kita utk memperbaiki keadaan utk setiap kelompok masyarakat muda atau tua tak kira kaum apa pun. Pegi mampos laa PR...aku pangkah BN jee lepas nie...serik da aku pangkah PR nie...mcm sial lahanat nengok korang punya servis utk rakyat...dulu pun aku pangkah pon sbb si Nurul tu cantik...buta hati aku kejap....

    ReplyDelete
  4. trik biasa...¨xder bukti CREATE la.... bayar sesapa buat surat sumpah..¨biar jer diorang nampakkan kebodohan sendiri.... bukannya reti stop...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!