CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Monday, June 25, 2012

PANAS BERAPI! NIZAR LAKNATULLAH CUBA FITNAH DR ZAMBRY DALAM TWITTER!

Setelah pembohongan demi pembohongan yang dilakukan Mantan Menteri Besar Perak yang masih lagi meroyan dengan kekalahan Pakatan Rakyat di Perak, Datuk Seri Nizar Jamaluddin kini dilihat tidak habis-habis mempertikaikan setiap tindakan yang dilakukan Menteri Besar Perak yang sah, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.

Nizar Jamaluddin yang semakin hari semakin nyanyuk dan kurang akal itu hari ini sekali lagi cuba membuat fitnah ke atas Dr Zambry melalui kenyataan dalam Twitter nya pagi tadi.

“TLDM diperalatkan dan dihina oleh Zambry Kadir dgn mengadakan senamrobik &bagi goodies, ceramah politik pagi ni! UBAH!”

Dalam pada itu, Zambry ketika mengulas mengenai tindakan Nizar itu menganggap kenyataan berbaur fitnah seperti itu adalah satu tindakan normal bagi pemimpin Pas itu.

Walaupun Nizar merupakan salah seorang pemimpin tertinggi Pas Perak, namun seperti biasa setiap tutur katanya tidak sedikit pun menggambarkan beliau adalah seorang yang benar-benar mengamalkan sikap seorang muslim.

Jika tidak, sudah pasti Nizar tahu bagaimana untuk menjaga ada patah lagi setiap pertuturan dan kenyataan yang dikeluarkan itu.

Menurut Zambry lagi, berikutan sikap Nizar yang sering kali lepas mulut maka sememangnya wajar untuk kebanyakkan rakyat mula menggelarkan beliau sebagai pembohong bersiri.

“Nizar ni biasalah dia… dia kan kaki pembohong bersiri, bila saya turun balik ke kawasan saya dan berjumpa rakyat… saya tidak seperti dia yang mulut laser dan tidak tahu menjaga mulut langsung.

“Inilah sikap Nizar, cakap berbohong sepanjang masa… saya datang berjumpa dengan rakyat, tambahan lagi dalam kawasan pengkalan TLDM… saya tidak akan meluahkan kenyataan-kenyataan yang berbaur politik dan sebagainya kerana kita tahu peraturannya bukan seperti dia.

“Nizar kalau bercakap kire ikut sedap mulut dia saja… apa dia nak cakap ikut sedap saja dia nak belasah orang ke ape ke… dia nak tweet nak hantar mesej dan sebagainya ke semua dia tak fikir sebelum buat.

Tambah Zambry lagi, apa sahaja yang Nizar luahkan tidak kiralah melalui saluran mana hampir kesemuanya bertujuan untuk member imej buruk sama ada kepada beliau mahupun BN.

Terlalu banyak pembohongan yang Nizar lakukan sehinggakan rakyat semakin muak dan jelik dengan pemimpin meroyan itu.

Sumber: Perak Today

9 comments:

  1. MACC kena siasat rasuah UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulakan dgn wang. RM3 billion dulu bolih?

      Delete
  2. sebenarnye nizar nak join skali program zambry... dia terasa sbb MB x ajak die.... tu yg dia meroyan tu... hehehhehe

    ReplyDelete
  3. Nizar mmg macam tu, mulut longkang punya orang!!

    NURUL IZZAH DOAKAN MANGSA KEBAKARAN PPR KERINCHI BLOK F MATI CEPAT!! Baca di sini.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. si ah ngok aka nizar tiga suku ni tak habis-habis meroyan. memang sesuai betul dia kat tg rambutan tu..sejak kereta dia terbalik 90 degree dia punya hotak pun jadi biol 90 degree jugak..hahahah..bangang betul

    ReplyDelete
  5. betul ke muak ni parpu, ntah2 nanti umno jatuh tertiarap macam cicak man...hehehehe

    ReplyDelete
  6. Tok Wan aku kata gila manusia ni ada 1001 macam, betoi jugak kot? NoTzar ni misti ada semua jenis gila tu kan, kan? Kalau hampa tengok muka dia 24 jam dok sengeh macam kerang busuk, kan, kan?

    ReplyDelete
  7. Setuju ubah Zambry dgn Melayu.Nizar pun tak layak.

    ReplyDelete
  8. Baik lagi Zambry...PKR kat Selangor satu janji pon tak buat...dah empat tahun tunggu elaun skolah murid tadika dan surirumah yang dijanji-janjikan dulu....lepas ni tak nak pangkah PAKATAN dah...rase-rasenya ada tak duit elaun tue tersalah masuk ke dalam akaun RM3 billion?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!