PANAS BERAPI! KERAJAAN KELANTAN CUBA BURUKKAN NAMA SPRM?

Ini ada satu kes menarik perhatian aku ni, kes ni pasal isu air Kelantan. Khabarnya pejabat salah satu pegawai yang disyaki oleh pentadbiran Air Kelantan digeledah atas alasan dia bersubahat dengan SPRM! Wow! Dasyat woo pendedahan ini. KLIK SINI

Aku tertanya-tanya kalau ya pun mereka nak buat penyiasatan dalam atau domestic inquiry, aku percaya ramai yang tau macamana proses DI ni, sekiranya kakitangan dihadapakan ke penyiasatan dalaman, proses penyiasatan akan dibuat secara telus dan buka secara curi-curi macam dalam cerita yang aku sebutkan diatas tadi.

SOmethin is wrong somewhere! Elok pihak berkuasa siasat kes ini. KLIK SINI

3 Responses to "PANAS BERAPI! KERAJAAN KELANTAN CUBA BURUKKAN NAMA SPRM?"

  1. PAS mana pernah nak ikut ataupun menghormati undang2 ataupun perlembagaan..pada mereka apa yang mereka lakukan semuanya betul ..

    Kalau tak masakan perundangan dan undang2 Arab Saudi pun mereka langgar.

    ReplyDelete
  2. "Saya akan dedahkan scandal scandal UMNo setiap 2 hari bermula hari ini"- Rafizi. Cirit lagi UMNO

    ReplyDelete
  3. sprm pulak bersubahat dgn pegawai air kelantan? pelik...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!