PANAS BERAPI! BUKTI RAKYAT SELANGOR SUDAH SEMAKIN MELUAT DENGAN PAKATAN HARAMI





Nampaknya rakyat Selangor dah mula mual dengan drama murahan Pakatan Haram!

9 Responses to "PANAS BERAPI! BUKTI RAKYAT SELANGOR SUDAH SEMAKIN MELUAT DENGAN PAKATAN HARAMI"

  1. Ini cuma bukti perangai huduh mat rempit kena byar rm20 oleh UMNO

    ReplyDelete
  2. Ini bukan Kerana rakyat marah...ini pembohongan semata mata dimana ia dilakukan oleh UMNO/perkasa. Tepuk dada tanya selera Bagi pengarang artikel ini.

    ReplyDelete
  3. ini semua kerja orang UMGOK....

    ReplyDelete
  4. Selangor Negeri Poster. MEMPOSTERKAN YBS SELANGOR, MEMBODOHKAN RAKYAT. Aku ingat kalulah teknologi cetak poster ni takda lagi dan masih pakai cat tangan dan pahat batu,sudah tentu ramai pemahat patung Mahmeri fulltime kerja pahat patung2 Anuar,Wan Zizah dan Azmin. YB lain minta maaf sebab tak sempat siap. Setiap simpang & raundabout diSelangor pasti ada patung mereka siap dgn air pancut..MENKENCING RAKYAT.

    ReplyDelete
  5. kalau ada anwar patut cogankata tu kena tukar:

    MENJUBOR LALU MEMBENGKOK BATANG

    ReplyDelete
  6. Ini mungkin keje oang2 Ameno...

    Tapi mungkin juga keje PeeGayR sendiri nak dapatkan simpati...

    Atau mungkin keje DAPigs untuk lagakan oang Melayu...

    Tapi TAK mungkin keje aliPAS sebab aliPAS cuma guna warna ijau kahak! ahak..ahak...

    ReplyDelete
  7. xyah susah2 ambk gmbar la bro..xyah pecah kepala cari bahan citer k..serahkan pada rakyat selangor pada pru13 nanti..disitu nanti nilai la sendiri

    ReplyDelete
  8. xyah susah2 ambk gmbar la bro..xyah pecah kepala cari bahan citer k..serahkan pada rakyat selangor pada pru13 nanti..disitu nanti nilai la sendiri

    ReplyDelete
  9. Kalau jubur jadi bisul pun UMNO juga yang kena....dah jadi tradisi la pembangkang ni.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!