LIVE DARI HIMPUNAN SHREK PAS DI KEDAH! HARI YANG MALANG BUAT PAS!

Sebelum ni PAS besar kepala kata bahawa perhimpunan Hijau aka Shrek ni akan membuatkan semua terkedu sebab 100 ribu yang akan hadir!

Aku tergelak guling-guling tadi masa Nizar Lahanat tersasul kata PAS akan hancur di semua peringkat! Tak sangka TULAH Tuanku Sultan Johor kena kat dia begitu cepat sekali.

Aku berada di stadium ni wahai ahlul PAS! Korang je tak nampak aku sebab selama ini korang ingat blog ini orang lain, yang sebenarnya aku ada dikalangan kamu. Cuma korang tak perasan je.

Dah le hujan ribut tadi petang pastu keadaan dalam stadium ni penuh dengan lecak, ahlul PAS dengan selamba je sembahyang atas becak yang sangat busuk ni. Tah la mereka ni faham ke tak Islam itu Bersih!

Selain dari Nizar kena tulah, masa Hadi membuat ucapan tadi, lebih kurang 3 ribu hadirin keluar sebba tak tahan dengar Hadi membebel, dah le hati mereka terluka sebab Nizar Laknatullah kata PAS akan hancur!

Oh ya, bukan 100 ribu yang datang ya, cum 10 ribu je yang hadir tu kebanyakannya dari Kelantan. Penuh bas beb, selalu depa kata umno bawak bas, tapi kali PAS terpaksa bawak bas dari Kelantan.

I wonder why PAS Kedah tak mau turun? Sampai terpaksa impot dari Kelantan? Something is wrong! PAS is DEAD!

Mampos mu PAS!

Muahahahahahahaha!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

38 Responses to "LIVE DARI HIMPUNAN SHREK PAS DI KEDAH! HARI YANG MALANG BUAT PAS!"

  1. ORANG KELANTAN JER YANG SANGGUP BERADA DI BAWAH PAS... ORANG NEGERI LAIN DAH SERIK....

    kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html

    ReplyDelete
  2. DEPA buat rosak padang saja. Jakun WEIHHH!!!.

    Ini semua salah pengundi!


    FREE KEDAH! FREE KEDAH!

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha....banyak la langau mlm ni bro kat kedah...made in kelantan...

    ReplyDelete
  4. pas kena buat sesuatu utk tarik semula minat golongan belia. ceramah politik sahaja tidak cukup untuk tarik minat belia.

    ReplyDelete
  5. 10 ribu? ingat 100 org ja, nak tipu pun agak2 la, tempat duduk kalau full masa bola pun dah 30ribu. ni tempat duduk pun penuh la, tak kira lagi kat atas padang, ko kira kt kfc tu kot?




    dulu UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg diorang ni x guna otak. Kira pun dh tak berapa pandai.. Mata pin dh x berapa nk nampak.

      Delete
  6. ... Sesungguhnya Allah itu maha berkuasa. Jika dikehendakkiNya segalanya akan berlaku tanpa diduga oleh kita. Walau pun kita di tohmah sebagai kafir segala tindak tanduk mereka baik yang diatas atau pengikut pengikut mereka adalah kelihatan lebih kafir dari kita semua. Ini semua adalah ketentuan dari Allah swt. Oleh itu kepada pembaca pembaca dari pengikut PAS termasuk Nik Aziz (Mursyidul Am PAS) ingatlah jika anda menudingkan jari telunjuk anda kearah orang, maka ada tiga lagi jari anda yang sedang menuding kearah anda ...

    ReplyDelete
  7. hahah..parpu bengang psl ramai yg dtg walaupun hujan dan tiada k-pop..

    ReplyDelete
  8. masa umno kat stadium tu dulu ada k pop ker?

    Dulu umno la ni pun umno juga.

    ReplyDelete
  9. aku nak cite skit...aku oghang changlun...tadi aku dok lepak dengan kawan yg dah lama xjumpa... kat satu kedai mamak dari jam 9.45 to 12.30pm. dari pengamatan aku...pelik sgat lah...aku da ckp ngn my friend tu hg tengok pak cik tu PAS pure tu, sai pa kluaq dr kedai mamak ni dia tak pi ka stadium, pas tu lalu pulak sorg lgi yg sealiran umoq ngan dia sma gak org kaya tokey ayam...pun tak pi jugak kluaq kedai mamak tu..perghhh..pelik lagi..pas tu...lagi pelik rupanya dok lepak belkng aku 3 org pun orng pas gak..tp umoq tua sikit pada aku..pun tak pi jugak...aikkk depa ni kena sindrom apa ni...demam cikugunya apa...pekan changlun ni tak besaq, aku kenai sapa umno sapa pas..dah la depa sikit kat kubang pasu ni.x pi stadium pulak..tu lah lain kali pesan kat TGNA jgn niat nak lelong putrajaya...malam ni depa yang tehegeh-hegeh nak pi putrajaya. memang muka kulit degheyan la puak2 ni..muka tak tau malu...tapi depa yg dalam kedai mamak ni kut jenih yg tau malu kut..pasai tu tak pi stadium...malu ooooo kat kawan2 umno...hahaha

    ReplyDelete
  10. weyh parpu bodoh bangsat, ni aq nak habaq kat hang sikit..

    1. Hang x pi pown stadium, pasai hang xboleh nk klasifikasikan dgn tepat brapa ramai yg dtg.. adakah 10 ribu jika stadium darul aman yg berkapasiti 30 ribu itu bole penuh? (x campo dgn kat bawah dan dkt luar lagi tu..)

    2. bukan semua tanah becak, tp sikit.. kantoi lagi..

    3. Nizar tersasul, xde org terase pown..

    4. Hj Hadi berucap, xde sape keluar.. lg ramai org dtg adelah.. (kantoi lagi?)

    5. mase bai'ah menunjukkan terlalu ramai ahli PAS di sane..

    6. Majoriti yg berada di sana cakap Kedah..

    7. gamba klu stakat cilok internet baik blah lah..

    nasehat aq.. sblom ko fitnah org, cermin dulu ko dulu lahabau.. ko x layak nk gelar diri ko pejuang.. sbb ko adelah munafiqun..

    p/s: aq ade kat sane.. dan aq x dbayar, dan aq tetap ke sne even xde k pop..

    parpu gemok hodoh bodoh.. sile blah dari Malaysia.. kami x terima pemfitnah babi lahanat cam ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. EEEEEEE TAKUTNYEEEEEE

      Delete
    2. Puak ni pasti tak ngaku pnya..mereka saja yg benar..dlm harakah sy tgk gmbar memang gempaq..siap penuh lagi padang stadium..tapi gmbr tu mcm ada keraguan dari segi cahaya, tdk rata..kalu betul apa puak yg goblok ni ckp, upload lah video tntang himpunan goblok tu..sampai bila2 pun, puak yg goblok ni akan tetap goblok..MEMALUKAN..

      Delete
  11. hahaha...blog ni betul69 menipu..ambik gambar time orang tak ramai...memang telan air liur basi laa nampak gaya pembuat blog ni..kahkahkah..

    ReplyDelete
  12. Org PAS kelantan sj yg masih bodoh dn hidup diperbodohkn..krn apa?? Krn Allah nk balikkan perangai jht mereka ini yg sgt assobiyyah dgn bangsa suku ouak mereka, mereka pisahkn Islam dr kegidupn tp pura2"konon plsvIsle!!
    ...sehingg mereka jd bongok...bnda jijik on mereka jamah jg wpun org lain dh muntah!!


    PAS LAKNATULLAH...anjing2 PAS DTG ALOR SETAQ BUAT MENYEMAK JA!! Menyesakkn pekan..bersepah2 bas dari kelantan parking merata dr dpn masjid zahir smpai ke jln...bongok PAS Dead!

    ReplyDelete
  13. bukan sahaja mata yang buta hati pun buta,kesian aku kat pencacai yang tak ada maruah ni,hanya yang pekak,buta dan bodoh giler sahaja yang percaya,

    ReplyDelete
  14. selepas selesai ceramah kat Stadium tu...
    semua rombongan bas tu pakat pergi
    Baling Kedah...
    jalan ke Baling sesak dgn bas dari kelanTeee...
    melawat kubur yg shahid di Memali...

    ReplyDelete
  15. buta mata buta perut..parpukari massam..dengki apa..mata buta perut buta..jelez er..penipu..tak takut kena panah petir ke menipu..??!

    ReplyDelete
  16. Walaupun hujan dan tak 100 ribu . tapi penguundi tetap akan undi pas sebab dan benci UMNO. Tiada pilihan. cina pun undi pas

    ReplyDelete
  17. kesian UMNo terpaksa menipu. 10k? ye la tu.. tipu dan buhong saja keje UMNO... pergilah harakah online tengok sendiri

    ReplyDelete
  18. persembahan k-pop bazir wang rakyat?? tak abis2 membazir! http://www.suaragenerasibaru.com/?p=21582

    ReplyDelete
  19. Kesiian puak2 Pas haramjadah ni.
    Terpaksa memaki hamun bloggers ni kerana kantoi nmalu.
    Memang himpunan haprak kau orang ni hanya layak di haprakkan saja.

    Bila dah kantoi mati2 nak menyalahkan orang lain.
    Wahai pencaci Pas haramjadah terimalah hakikat yang kau orang tu hanya babi tunggangan Dapigs dan aljuburi.
    Jilatlah punggung Dapigs lanattullah,mudah2an akan mendapat syafaat di akhirat kelak.
    Hanya Dapigs dan al-juburi saja yang dapat menyelamat haprak2 Pas di Padang Mahsyar nanti.
    Memang haprak haramjadah la pencacai2 Pas yang bengong,butatuli dan bodoh sombong.

    ReplyDelete
  20. Yang datang rosakkan padang tu adalah org UMNO, org pas berdisplin tak mcm org BN itu sebab nampak ramai. Dasar makhluk perosak bumi dan ummah,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni dasar puak goblok..terlalu taksub membuta tuli..tak nampak lgsung kebenaran..ntah apa yg ada dlm kepala hotak kamu..wlu sekali pun himpunan goblok kamu tu berjaya..tp rata2 rakyat mlysia meluat dgn kamu..bila rkyt bawahan ni, berbicara pasal pas, sdh pasti tergambar bahawa pas ni, apa pun alasan nya mereka saja yg benar krn punyai pnyokong yg taksub lg goblok..puak kamu yg goblok ni sbenarnya sedar bahawa kamu ni memang taksub kan..percaya lah, hnya pnyokong taksub & goblok saja yg undi kamu nnt..rakyat biasa yg lain TIDAK..saya berkecuali, tidk berparti, tp sgt meluat dgn perangai & puak goblok kamu ni..sy percaya ada lg ramai mcm sy d luar sana..

      Delete
  21. Ust azizan kena tebang balak lagilah nak baiki stadium yg rosak dan rosak padang bola.

    yang mai tu orang luar,perak/kelantan,perak.
    Depa pun import juga macam impot ikan sadin .

    Pas kedah ramai yang ada kat kedai kopi ditempat masing-masing.

    Pas tipu orang melayu lagiiiiiiiiiiii.

    nak buat negara Islam tapi tak berani cakap depan DAP.takut dgmn lebai karpal singh.

    ReplyDelete
  22. orang pas ni sememangnya dari spesis yang bodoh dan bebal. boleh ke percaya nik aziz dapat menentukan syurga dan neraka buah maknusia? orang orang cina undi pas sebab mereka tak tau agama islam dan mereka ingat betul pas boleh bawak mereka masuk syurga. umno tak tolak islam tetapi tolak pas sebab pas gunakan islam untuk kepentingan sendiri. akidah orang orang pas telah jauh terbabas. nizar tersasul, hanya orang orang yang lebih bodoh dari kalangan orang orang yang bodoh dalam pas sahaja yang tidak terasa. parpukari melaporkan apa yang dia lihat dan jika ada penyokong yang mengatakan banjiran 100,000 maknusia pun sememangnya pencacai pas percaya sebab pencacai pencacai ini dah TERKENAL dengan fikiran tonggeng terbalik.

    ReplyDelete
  23. Pokok rimbun akar pun kuat
    Rotan disandar pokok belimbing!
    Pasal berhimpun PAS nampak kuat,
    Jawatan PM Nak bagi GUAN ENG.

    Pisau karat pun xa dapat jadi mudim!!!ye.ye!!

    ReplyDelete
  24. camanelah Allah nk tolong pas. asal tak sealiran, tak sependapat, tak sama parti habis semua jadi munafikun, kafir dsb. cuba muhasabah sikit ngok!!!!

    ReplyDelete
  25. Parpu Kari,pemfitnah no 1 di dunia,kau tunggula pembalasan d Akhirat kelak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekeleh...macam la akhirat kau yg punya....uwekkkk.

      Delete
  26. Dari dok himpun mcm tu,baik dok umah,solat,solat sunad,bukan negara xaman, jauh lebih aman dari negara lain. cuma kita jer yang xreti bersyukur, buat huru hara.. biasalah tu. Dah nama umat AKhir zaman.

    ReplyDelete
  27. Setengah hari jugak aku duk kt sana....rumah aku setengah KM jer dari stadium (Tmn Mahkota), kehadiran mmg ramai...sekurang kurangnya 30K...kereta parking sampai hospital, market koboi & tmn darulaman..(macam sureheboh 2006), bas bas dr luar pun memang banyak, hotel-hotel, singgahan dan masjid serta kedai kedai makan sekitar Alor Setar penuh tapi ikut kiraan aku sejak breakfirst pagi, kehadiran di Masjid Albukhari & Masjid Zahir, kehadiran di stadium dan kaw persekitaran sejak sebelum hujan dan selepas 5 ptg peratusan kedatangan org-org pas dari luar sekitar 70%-80& dari jumlah hadirin. Banyak orang luar. Sekiranya kedatangan 30K, memang range 30K-35K jer....(sapa kata 50K ke atas memang mengarut.) boleh dinisbahkan kehadiran org tempatan (rakyat kedah) bernisbah 20%-30% tuh hanya berjumlah 6000-7000 orang sahaja.Itu pun banyak angkatan muda yg datang dari pondok pondok sekitar kedah/perlis yang aku rasa tak layak mengundi lagi. Sedangkan lebih 20 ribu orang dari johor, perak,kelantan, pahang, yang kebanyakan jalan jalan cuti malaysia sempena cuti sekolah bersama keluarga dan anak anak serta kawan kawan. SESUATU YG AKU FIKIR TAK KENA BERLAKU PADA SOKONGAN PAS SEKARANG NIH. Alamat buruk untuk prestasi PAS dlm PRU13 dan Najib boleh tersenyum lebar bila ternampak peluang Kedah kembali ke pangkuan UMNO meningkat 55%-60%. 'Gelombang Hijau ke Putrajaya' di stadium adalah simbolik penolakan pimpinan PAS terhadap buku jingga , idealisme DAP serta PKR dan yg paling utama, undi utk PAS dikalangan pengundi cina akan mengalami kemerosotan yang significant tidak seperti PRU 2008 disamping peningkatan sokongan pengundi India di Kedah yang semakin meningkat diera pimpinan Najib.

    ReplyDelete
  28. anon - June 2, 2012 8:51 AM

    ngok! buatlah muhasabah diri. satu jari yang menuding sedangkan empat arahnya kepada kamu. buat buatlah bertenang ......... inilah akibatnya kalau tidak bersikap adil kepada diri sendiri, hanya baca paparan berita dari satu pehak sahaja. maknusia dikurniakan akal untuk membezakan ianya dengan haiwan. oleh itu jadilah seorang maknusia yang waras dan gunakanlah akal dengan sebijaknya.

    ReplyDelete
  29. ko pun satu, mana ada tulah yang berkuasa ALLAH saja tak baik ko percaya benda tulah2 tu..baik ko mengucap balik...

    ReplyDelete
  30. Juak2 pas bust lag gelombang electromagnetic sekali pun kat kedah. Auk sebagai pen gundi atas pager Akan bags undi auk pada BN PRU 13 nano. Geng2 atas pager semuanya Akan patah Balikpapan kepada BN. Geng2 ni Akan mandikan, Akan bogel kan, Akan guling kan pas kedah Kali ni. Syabas himpunan gelombang merah UMNO di stadium bukit jalil. Himpunan anda berjaya. HIDUP UMNO!

    ReplyDelete
  31. Juak2 pas bust lag gelombang electromagnetic sekali pun kat kedah. Auk sebagai pen gundi atas pager Akan bags undi auk pada BN PRU 13 nano. Geng2 atas pager semuanya Akan patah Balikpapan kepada BN. Geng2 ni Akan mandikan, Akan bogel kan, Akan guling kan pas kedah Kali ni. Syabas himpunan gelombang merah UMNO di stadium bukit jalil. Himpunan anda berjaya. HIDUP UMNO!

    ReplyDelete
  32. penyokong pas semua bodoh

    ReplyDelete
  33. parti ajaran syaitan(PAS)cukup2 la mnyesatkan org,org klntn plak mmg jnis taksub kat tok guru sesat,klntn si al,

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!