LECAK KASI TARUK! LAGI KISAH PASAL HIMPUNAN SHREK DI KEDAH!


Bandar Alor Setar semalam seperti dipenuhi dengan kaum-kaum yang lebih sesuai dipanggil sebagai SHREK.

Mengapa penyokong dan pemimpin PAS ini dipanggil SHREK?

Secara relevannya, seorang yang menyokong dan memimpin parti Islam ini sepatutnya mempunyai akidah yang lebih baik dari golongan yang tidak menyokong.

Ia sebagai contoh atau teladan yang perlu ditunjukkan pemimpin dan penyokong Pas dalam menarik rakyat Malaysia lain supaya menyertai parti yang memperjuangkan Islam itu.

Namun, apa yang berlaku sepanjang Himpunan Bersih anjuran kelab-kelab SHREK se Malaysia di Kedah itu ternyata menampak kedangkalan penyokong dan kepimpinan PAS di semua peringkat.

Mungkin perkara itu telah lama disedari penyokong Pas sekitar Kedah, maka dapat dilihat yang ramainya didalam stadium itu hanyalah penyokong-penyokong dari Kelantan.

Persoalannya, dimana ahli-ahli Pas Kedah berada pada malam itu.???

Baca selanjutnya di PERAK TODAY

8 Responses to "LECAK KASI TARUK! LAGI KISAH PASAL HIMPUNAN SHREK DI KEDAH!"

  1. Oghang Kedah dah tak peghak dah la ni...semua oghang Kedah nak balik BN dok kat negeri Kedah ni...

    ReplyDelete
  2. Orang Pas luar Kedah dapat duit poket RM 50 .Orang Pas Kedah kata buang masa sahaja.

    Yang pergi adalah upahan Pas dan Pkr sahaja.

    RM 50 sapa nak bagi kalau tak pergi AS.

    ReplyDelete
  3. Dah x dak modal ka....Asalkan Bukan Ameno....

    ReplyDelete
  4. murshidul pas dah kafir.
    presiden pas bapa munafik.
    himpunan katak hijau tidak membawa apa-apa erti.
    elok dipanggil perhimpunan munafiqun.
    mb kedah bapa haramjadah kerana jual tapak surau kepada cina kristian kafir harbi laknatullah.
    sesungguhnya pas sedang menuju kelembah kakafiran.
    muhasabahlah diri anda agar jangan kena tipu oleh ulamak jahat yang lebih dajjal dari dajjal

    ReplyDelete
  5. memang sesuai la nama hang mangkuk hayun.

    ReplyDelete
  6. Puak nda sadar diri bah kamu ni..pas kelantan ni memang sudah rusak pemikiran kamurang ni..nda sadar diri butul bah..nda malu bikin kacau negeri org ( kedah )..d sabah pas ni, siok sendiri kununya dpt sukungan..kamurang nda tau, yg urang sabah binci butul bah dgn puak kamu ni..Iklas dari Anak Kg. Sungai Damit, Tuaran, Sabah

    ReplyDelete
  7. STADIUM KEDAH TU PUN HASIL DARI KERAJAAN BN/UMNO.

    PAS APA ADA? meramPAS pandai ler..
    Dulu cite nak lelong Putrajaya, sekarang nak pulok...muka mana tarok?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!