KUNYIT HANGIT! MARI BACA AKUAN BERSUMPAH MURAD KE ATAS ANWAR DAJJAL!


Baca akuan bersumpah Murad KAT SINI

6 Responses to "KUNYIT HANGIT! MARI BACA AKUAN BERSUMPAH MURAD KE ATAS ANWAR DAJJAL!"

  1. terima kasih... tapi cek spelling ... MURAH?

    ReplyDelete
  2. anwar jawab. http://goo.gl/v3JUI

    ReplyDelete
  3. best betul la kat malaysia ni boleh sumpah2 mcm sesumpah je...

    ReplyDelete
  4. Bro, aku dok baca banyak kali tajuk posting hang ... AKUAN BERSUMPAH MURAH ? Apa maksod si PK ni? ... hohohoi ... bukan MURAH, MURAD ghopernyer ...


    AloQStaQ

    ReplyDelete
  5. bertambah2lah KURAPan otosan seks

    ReplyDelete
  6. Politik..
    sesekali tindakan saman oleh pihak/individu keatas seseorang orang kuat parti tertentu seperti dirancang..
    macam sandiwara pun juga..
    misalan A saman B rm ratus ribu malah rm juta2..
    konon2 B curi wang..
    wp mereka pernah berkawan lama..
    kedua2 sediakan peguam masing2..
    bila hari bicara..
    seolah-olah peguam A sengaja beri peluang B yg di saman menang..
    bayaran tidak ada masalah ada yg sponser..
    Di sini "Bukan" mahkamah tidak adil..
    tapi kedua2 pihak yg saman dan kena saman semasa berhujah tu yg mengelirukan..
    mahkamah tetap laksanakan keadilan dengan menjatuhkan hukuman pada pihak yg memberi hujah yg betul..
    adakah tindakan saman yg dibuat sengaja dirancang untuk kalah..
    supaya nanti boleh mencetuskan isu politik semasa..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!