CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, June 16, 2012

JOM KURUSKAN BADAN DENGAN MAKAN YOGURT ISTIMEWA!

Setelah 10 kg berat badan turun hanya dengan mengamalkan diet yogurt, Ketua Pegawai Operasi Yogen Fruz, Azli Jamil atau AJ membuat keputusan untuk menjadikan perniagaan Ais Krim Yogurt sebagai medium untuk berkongsi gaya hidup sihat dengan orang ramai.

Walaupun telah 21 tahun berkecimpung dalam industri IT, kebaikan serta zat-zat yang terdapat dalam yogurt menarik minat AJ untuk berkongsi manfaat itu dengan memperkenalkan jenama Yogen Fruz.

“Saya sendiri telah cuba menggunakan diet yogurt sendiri sejak Julai tahun lalu dan hasilnya berat badan saya turun 10 kg.

“Yogurt merupakan sejenis makanan yang menyihatkan dan disebabkan saya sendiri merasai kesan baik yogurt ini kepada badan maka saya nak kongsi dengan orang lain.

Menurut AJ, Yogen Fruz adalah sebuah syarikat francais yang berasal dari Kanada dan mula bertapak di Malaysia sejak 1 Mei lalu.

Dengan menawarkan pelbagai perasa Ais Krim yang sudah pastinya lazat dan menyihatkan selain menggunakan yogurt keutamaan.

Read more...

7 comments:

  1. Untuk jangka pendek mungkin okey jika matlamat nya untuk menurunkan berat badan.. untuk jangka panjang mungkin tak sihat sebab badan kita memerlukan Nutrient yang seimbang.... semua komponan nutrian diperlukan >>WALLAHUALAM

    ReplyDelete
  2. waaah bro!

    bagus punya advertorial.

    sekali-sekala bagus gak tulis hal2 bisnes ni...

    masyyuuuukkk!!!!

    tabik!

    ReplyDelete
  3. ce citer kat mane tempatnye.kome promote tempat idak bagitau...nak cube juge.

    ReplyDelete
  4. macam jadi iklan promotion aje ok jugak sekali sekala lari dari topikan

    ReplyDelete
  5. tak dak sapa la nak makan promosi syarikat kroni UMNo ni.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!