CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, June 29, 2012

JOM BOIKOT STANDARD CHARTERED YANG RACIST!







Pada hari minggu lepas 24 Jun 2012, Standard Charted telah membuat buat marathon dengan tema "Run For A Reason."

Rupanya Bank itu kurang ajar dan mempolitikkan larian program syarikat. Kurang ajar punya Cina.

Buat jam bandaraya Kuala Lumpur saje. Dahlah itu, pihak polis diguna untuk membantu sekat jalanraya.

Harap lain kali DBKL check sapa yang buat program. Lebih baik berhentikan pihak korporat yang tidak ada kenama mengena dengan program kebangsaan dari guna Dataran Merdeka.

Sumber: The Unspinners

21 comments:

  1. apa hal lu? bersih bukan racist..bersih utk semua kaum menuntut keadilan pilihanraya.. sengal la lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lancau la lu pukimak punya cina Babi

      Delete
    2. Nanti aku kata anon 10:25 tu bodo,nanti marah. Tapi hang/ lu kena ingat , yg bersih tu kan telah di kotorkan oleh puak2 pembangkang yg menghuru harakan bersih ari tu. ... Lu jgn nak tegak benang basah la beb..... Bodoh betul la.

      Delete
    3. Anon 10:25 ni mmg bodoh dan bangsat... Bukan isu bersih tu, tp masa himpun bersih tu kan puak pembangkang jahanam tu yg buat huruhara....

      Delete
  2. Aku lari 10km dlm event tu.

    Mmg betul ada byk org ambil kesempatan untuk hantar msg politik. Since 80% yg lari tu Cinapek jadi byklah msg2 yg disokong Cinapek ni keluar. Aku lari belakang sorang Amoi yg pakai bib tulis "I run for Bersih". Ikutkan hati nak lepuk je kepala dia tapi apakan daya tgh penat. Terpaksa la tgk dgn hati yg sakit...

    ReplyDelete
  3. Agenda Yahudi zionist dgn barua lahanat bacul mereka bernama BABI haramjadah makin hangat berjalan. ini semua adalah pencaturan dan agenda jahat dan kotorr Yahudi Zionist. Semoga semua umat Melayu yg cintakan agama, bngsa dan negara jangan dok diam saja, yg ada akaun dalam Bank yg terbukti bersengkongkol dgn zionist lahanat, segera keluarkan semua simpanan dan tukarkan kepada Bank dalam negeri yg lebih selamat dan semoga mendapat berkat.
    Marilah kita rejam spesis2 keparat dan bngsat sperti pemimpin2 terencat akal, rasis giler dan bengap nak mampos dari Fuckaton haramjadah. Spesis2 ini sudah harus direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist.

    ReplyDelete
  4. Sungguh kurang ajar cina keparat ni ...dah memang patut dibunuh dan dibuang kelaut ......Polis boleh ambil tindakan gambar merika ada tersiar .....Dan ambil tindakan kepada Standard Charterd kalau polis gagal bertindak ini bermakna polis bacul dan hisham pun bacul juga .

    ReplyDelete
  5. Larian BERSHIT rupanya.

    ReplyDelete
  6. Siapa yang takut benda bersih? mesti dia kotor macam UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. TUMPANG TANYA.LU BERSIH SANGAT KER?

      Delete
  7. PERCAYALAH, PIHAK POLIS PIMPINAN SEKARANG TIDAK AKAN MENGAMBIL APA-APA TINDAKAN, KERANA MEREKA TAKUT TIDAK DIBERI PENGHARGAAN DAN DIHORMATI. TETAPI SEBENARNYA DENGAN TIDAK BERTINDAK MENUNJUKKAN POLIS LEMAH DIBAWAH PIMPINAN SEKARANG, TUNGGULAH KETUA MEREKA PENCEN DULU, DAN GANTI YANG LEBIH TEGAS.

    ReplyDelete
  8. Kita harap kesatuan2, jabatan kerajaan, swasta, semua NGO2 Bumiputera, pesendrian atau perniagaan, hendaklah mengambil inisitif yg berani dan bermaruah, keluarkan semua simpanan dari bank Yahudi zionist bacul dan masukkan kepada bank2 dalam negera yg lebih selamat. Demi agama, bngsa dan negara. Marilah kita semua ajar cukop2 Bank kurang ajar bacul dan pengikut2 rasis giler komunis biaDAP, penjilat2 juboq blendir atok kote bengkok, peliwat terkutok, Bapa Liwat, Bapa Zina, Bapa bacul, Bapa tak bermoral, Bapa Korupsi, Bapa tak bermaruah dan Bapa Syaitan Gondol wali terompah jamban, Parti Ajaran Songsang. Jangan biarkan barua2 Yahudi zionist bermaharajelela, jangan biarkan bumi tanah Melayu di porak peranda dan huruhara sperti apa yg telah mereka lakukan kepada negara2 Islam, sperti Libya, Iraq, Egypt, Pakistan, Turki, Indonesia, Tunisia. Selamatkanlah diri, anak isteri dan jauhi dari menyokong dan bersengkongkol dgn agenda jahat dan kotorr Yahudi zionist. Janganlah merelakan diri menjadi perkakas Yahudi zionist sperti spesis bacul bernama BABI haramjadah.

    ReplyDelete
  9. kita kan satu malaysia jadi apa nak marah2 lak kat peserta tu semua..demokrasi lg uuuu

    ReplyDelete
  10. nak boikot bank niiii' ko tak ada otak keee....cukai kat bank ni kerajaan dah telan ratusan juta...dgn ko hampas ade lee

    ReplyDelete
  11. gua cuma nak bg cadangan je la....... bak kata tun ngape majoriti perlu takut pada minoriti???
    apa kata BN mengadakan satu perhimpunan aman??bukan apa bila kita diam je mungkin yg atas pagar ingat umno bn memang ditolak oleh majoriti rakyat..... kita bukan nak merusuh tapi menunjukkan kekuatan kita atas kapasiti parti barisan nasional itu sendiri!!!bukankah sekarang dah ada akta perhimpunan aman........

    ReplyDelete
  12. Se,ua yg ada simpanan dalam bank Yahudi zionist jangan jadi bacul, lakukan sebgai bangsa yg bermaruah, boikot bank tersebut, keluarkan beramai ramai wang dalam simpanan dan ajar Yahudi zionist dan barua2 mereka jangan jadi biadap dan kurang ajar. Benda sekecil itu pun bacul nak lakukan ke?

    ReplyDelete
  13. bank ni cuma anjurkan larian ni aje.. pukimak2 ni aje amik kesempatan.. biasa lah, klu dah namanya cina, memanglah opportunists. kononnya diorng ni je lah bangsa yg baik. dia yg kuat menipu org, dia kata melayu kuat menipu. org melayu bukan tak pandai menipu, tapi org melayu takut utk menipu.

    ReplyDelete
  14. Katakan yang gatal sangat melibatkan diri tu adalah mereka2 yang Haramjadah!

    ReplyDelete
  15. Bersyukurlah dgn apa yg kita ada skrg ni. Dah byk kemajuan yg negara capai. Apa yg kita org melayu nak berbalah. Sama2 lah kita majukan diri sendiri dan negara. Org cina ramai yg tak sedar diri. Dah mcm2 dpt. Jd jgnlah bermain dgn api dan ambil kesempatan..jd fikir2kan lah...jgn smp berpolitik..org melayu/islam hancur..YaAllah satukan umat melayu/islam di negara ini..Amin...

    ReplyDelete
  16. wei lahanat yg sokong BERSHIT,PR.. larian korang mcm anjing kurap yg kene kejar dgn DBKL.. lu org pe hal nak komen kat sini..pergi la jilat ANUwar kesanyangan korang tu..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!