GEMPOR GILE! MEH LE NENGOK VIDEO NIZAR KANTOI GILE!



Ini video memang terbaik dibuat oleh team Perak Today. Kome tengok le macamana Nizar ni kantoi menipu!

6 Responses to "GEMPOR GILE! MEH LE NENGOK VIDEO NIZAR KANTOI GILE!"

  1. X serik2 ke si Nizar ni, asyik kena kantoi je?

    TAKKAN NAK RAMPAS PADANG PKNS KELANA JAYA SAMPAI KENA PALSUKAN RTPJ, KHALID IBRAHIM? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ancak ke, ayaq acaq, ke tepong tawar ke...
    tak susah mana ponggggg...
    cer minta Nizzzzra...
    kupas cikit maksud...
    Amanat Kudsi 1980 Presiden diaaa...haaa...baru betuiiii...

    ReplyDelete
  3. Perasan pandai tapi pandir..

    ReplyDelete
  4. Dia ni memang buduh..spesis nda pandai malu..ada bah kawan dia di sini sbanarnya..sia sukung butul2 kalu dia ni kita simpan d Sepilok urang utan..bikin kasih tinguk sama itu pelancong2..pelancong tu plak nnt d kalangan pnyukung pas lah..Ikhlas Anak Kg. Sungai Damit, Tuaran, Sabah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!