GEMPAR TAHAP VAVI! RAKYAT PASIR PANJANG TAK KENAL SIAPA NIZAR LAKNATULLAH!?



Sejak memenangi kerusi DUN Pasir Panjang pada pilihanraya empat tahun yang lalu, sehingga kini Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin tidak pernah terlihat batang hidungnya turun padang dan melawat penduduk di kawasan tersebut.

Ia dibuktikan sendiri oleh penduduk di kawasan Kampung Serdang, dekat Sitiawan, rata-ratanya mengakui Nizar tidak pernah muncul apatah lagi duduk berbincang bertanya masalah kepada penduduk yang telah memilih beliau menjadi wakil rakyat pada pilihanraya lalu.

Lebih parah buat Nizar sendiri apabila terdapat seorang penduduk di kawasan tersebut yang langsung tidak mengenali individu bernama Nizar Jamaluddin.

Menurut Maimunah Latif, sejak beliau celik mata sehingga kini usianya menjangkau 80 tahun, beliau tidak pernah mendengar nama bekas Menteri Besar tersebut walaupun sudah diberi ‘clue’ ketika diterangkan pemberita mengenai Nizar.

“Makcik tidak pernah kenal orang yang bernama Nizar kerana makcik tak pernah berjumpa dengan dia (Nizar) selama makcik tinggal di kawasan ini sekian lamanya,” katanya.


KAH KAH KAH, MUAHAHAHAHAHAHA, KIH KIH KIH...apa punya ADUN LA SI NIZAR hanjeng DAP ni? Orang kampung pun tak kenal siapa dia. Tu la sibuk lagi nak jadi hanjeng dap, rakyat pun tak terjaga.

Buka la mata wahai rakyat Negeri Perak!

7 Responses to "GEMPAR TAHAP VAVI! RAKYAT PASIR PANJANG TAK KENAL SIAPA NIZAR LAKNATULLAH!?"

  1. biar betik tak kenal? mungkin rakyat pasir pendek kenal kot.

    ReplyDelete
  2. Kenapa pi sebut nama NIZAR?..patut ler dia org tak tahu...

    Lain kali nak tanya kena ler sebut " Mak Cik kenal tak Bapak Babi Menyalak yg terkenal di Perak"..aku gerenti semua kenal..hatta bayi yg baru lahir pun kenal....kehkehkeh...

    ReplyDelete
  3. Inilaa dikatakan pemimpin pandai tetapi tak cerdik...aku umpamakan si Nizar seperti si Buang dlm Filem Sarjan...perosak agama bangsa demi kuasa...celikan hati tendang je si nizar menteri pasola tu balik ke pasir dua butir!!!

    ReplyDelete
  4. Dapat $10 duit poket jadi lah balaci UMNO depan kamera. Kesian..

    ReplyDelete
  5. anon PR.. aku heran la anjing2 ni..sikit2 salah UMNO.. agaknya ko ni dah kene penangan ais king ANU war kot..rasa nya ko tak sedar yg ko ni jadi BALACI DAP & YAHUDI kot..nak sgt duit meh sini aku bagi 20 hinggit.. lagi byk dari apa yg ko jelez turr.. tak kene servis apa2 punnnnn...

    ReplyDelete
  6. cili hijau kasi taruk... wat pe demo tanye mok cik/pk cik.. dop leh haku.. belia pasir panjang dah tak de ker?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!